Oznámenie 30887 - MST

Obsah

30887 - MST
Vestník č. 248/2014 - 19.12.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Malá Hora 10701/4A, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jesseniova lekárska fakulta v Martine Malá Hora 10701/4A, 036 01 Martin
Kontaktná osoba: Vladimír Petráš
Telefón: +421 432633457
Email: vpetras@jfmed.uniba.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.fjmed.uniba.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nábytok pre výučbové priestory, špeciálne učebne a simulačné výučbové centrum
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 10701/4A, 036 01 Martin pracoviská:
Malá Hora 5,Malá Hora 4,L. Novomeského 7A,Kollárova 2, 036 01 Martin
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nevyhnutný zdravotnícky/laboratórny nábytok pre doplnenie vybavenia zubolekárskeho výučbového traktu. Nábytok
potrebný pre uskladnenie modelov, trenažérov a spotrebného materiálu vo výučbových priestoroch. do
zrekonštruovaných priestorov výučby anatómie (praktikáreň a pitevňa na prípravu anatomických preparátov)pre
študentov a do zrekonštruovaných priestorov histológie a embryológie. Vybavenie bude slúžiť pre simuláciu nemocničnej
izby počas vyučovacieho procesu (simulačnej výučby) predklinických a klinických predmetov. Doplnenie vybavenia
Simulačného výučbového centra pre zvýšenie efektivity a ergonómie výučbového procesu
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 33192000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39180000-7, 33192600-8, 33192100-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Nábytok pre výučbové priestory, špeciálne učebne a simulačné výučbové centrum v rozsahu 52 položiek vpočte 244 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 43 952,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Univerzity Komenského v Bratislave a z fondov Európskej únie, Operačný program Výskum a vývoj, projekt Dobudovanie infraštruktúry vzdelávania vo všeobecnom lekárstve, zubnom lekárstve a nelekárskych študijných programoch na JLFUK v Martine, ITMS: 26250120068.
Financovanie bude viazané na pridelenie finančných prostriedkov v roku 2015. Verejný obstarávateľ vykoná platbu na základe vystavených faktúr od zhotoviteľa podľa skutočne dodaných tovarov na základe dodacích listov, v súlade s uzatvorenou kúpnou zmluvou na dodanie tovarov. Verejný obstarávateľ nebude poskytovať preddavky.
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ,týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 26 ods. 1 zákona písm. a) - j) č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich predložením dokladov podľa §26 ods. 2 písm a) - g) resp. ods.4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:

a) Uchádzač alebo záujemca vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti na osobné postavenie podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.

b) Uchádzač alebo záujemca, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.
06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Na túto skutočnosť (vydanie elektronického odpisu potvrdenia o zápise do zoznamu podnikateľov po 1.7.2013) však verejného obstarávateľa vo svojej ponuke upozorní.

c) Uchádzač alebo záujemca, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.
06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže uchádzač alebo záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].

d)Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa §26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa §26 ods.1 zákona nasledovne:
1.1.výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako 3 mesiace, že
- nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme § 26 ods. 1 písm. a),
1.2. nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním § 26ods. 1 písm. b),
1.2.1. fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov
1.2.2právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré súštatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača),
[Napríklad pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.]

1.3.potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu že nebol na uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti uchádzačovi zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku, alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby). Potvrdenie príslušného súdu nesmie byť staršie ako tri mesiace §
26 ods. 1 písm. c),
1.4.potvrdenie Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov
poisteného nie staršie ako tri mesiace , že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia § 26 ods. 1 písm. d),
1.5.potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, nie staršie ako tri mesiace , že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia-§ 26 ods.1 písm. d)
1.6.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia § 26 ods. 1
písm. e)
1.7.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať
službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť § 26 ods. 1 písm. f)
1.8.čestné vyhlásenie, že uchádzač: nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní." - §26 ods.1
písm. h)
1.9.čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť odmeny alebo odplaty zo zmluvy
s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia -§26 ods.1 písm. i)
1.10.čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia-§26 ods.1 písm. j)
1.11.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 až 1.7 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla - §26 ods. 4.
1.12.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača - §26 ods.5.
1.13.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady v bode 1.1 až 1.10 nahradiť dokladom o zapísaní do zoznamu podnikateľov. V tomto prípade verejný obstarávateľ postupuje pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti podľa §26 zákona v súlade § 128 ods.3 zákona.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Nepožaduje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na dodanie požadovaného tovaru.
2.1 podľa § 28 ods. 1) písm. l) ak ide o tovary, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať:

2.1.1Vzorkami, opismi alebo fotografiami
a)Opisom predmetu zákazky s uvedením technických parametrov a fotografiami
prospektami ponúkaného výrobku,

Odôvodnenie: opisom ponúkaného tovaru uchádzač preukáže, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na špecifikáciu predmetu zákazky a tiež že spĺňa minimálne požiadavky na technické parametre podľa kapitoly B.1 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzači v predložených dokumentoch predložia opis ponúkaného predmetu s uvedením technických parametrov a fotografie, prípadne prospektový materiál jednotlivých ponúknutých tovarov v slovenskom resp. českom jazyku preklad týchto dokumentov nemusí byť úradne overený.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Hodnotiť sa bude celková cena s DPH za celý predmet zákazky. Pre vyhodnotenie bude použitá najnižšia celková cena v € s DPH. Podľa charakteru pôjde o otvorený typ e-aukcie s jedným súťažným kolom s pohyblivým koncom s časovým navýšením 15 minút.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VP 12/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.02.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.02.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.07.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2015 08:00
Miesto: V miestnosti č. 26 (kancelária verejného obstarávania), Malá Hora 5, 036 01 Martin.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Výskum a vývoj
projekt: Dobudovanie infraštruktúry vzdelávania vo všeobecnom lekárstve, zubnom lekárstve a nelekárskych študijných programoch na JLF UK
ITMS: 26250120068
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
33 Ďalšie informácie

33.1. Verejný obstarávateľ zruší vyhlásený postup verejného obstarávania, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods.1 alebo ods.2 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ výsledkom verejnej súťaže bude vyššia finančná hodnota ponuky úspešného uchádzača ako predpokladaná hodnota zákazky.
33.2. Záujemcovi bude umožnený neobmedzený prístup k súťažným podkladom v systéme EVO a tiež na profile verejného obstarávateľa zverejnenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie v časti Vestník a Zoznamy.
33.3.Ďalšie informácie zverejnené v oznámení:
Uchádzač musí predložiť všetky doklady a dokumenty požadované v písomnej listinnej podobe čitateľné, úplné, aktuálne, platné a zodpovedajúce štruktúre požadovanej súťažných podkladoch. Predložené doklady alebo dokumenty musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, pokiaľ v konkrétnom prípade nie je uvedené inak. Lehoty uvedené v požiadavkách na splnenie podmienok účasti sa počítajú k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, pokiaľ v konkrétnom prípade nie je uvedené inak.
Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov v pôvodnom jazyku a súčasne preložené do slovenského jazyka (štátneho jazyka) okrem dokladov predložených v českom jazyku, pokiaľ nie je určené inak. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
33.4.Verejné obstarávanie je organizované cez systém EVO umiestnené na portáli Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady si záujemca môže stiahnuť priamo z portálu EVO ako verejné dokumenty a tiež po registrácii a prihlásení do zákazky. Registrácia a prihlasovanie do zákazky sa uskutočňuje elektronicky podľa príručky umiestnenej na stránke http://www.uvo.gov.sk/metodicke-pokyny - Príručky pre záujemcu a uchádzača vo verejných zákazkách. Registráciu do zákazky a elektronické podpisovanie ponuky uskutoční štatutárny zástupca uchádzača alebo osoba oprávnená konať za uchádzača na základe splnomocnenia, ktoré uchádzač predloží v listinnej podobe v časti OSTATNÉ. V prípade viacerých štatutárnych zástupcov (konateľov) ktorí podpisujú za uchádzača (spoločnosť) spoločne, je potrebné doložiť splnomocnenie podpisujúceho zástupcu na samostatné podpisovanie.
33.5. Zákazka je uvedená v zozname zákaziek v systéme EVO por. číslo zákazky 39.02 názov zákazky: Nábytok pre výučbové priestory, špeciálne učebne a simulačné výučbové centrum.
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, ktorí získajú súťažné podklady z verejne dostupných zdrojov, prípadne ako verejné podklady z portálu EVO, že v rámci administrácie v systéme EVO, nie je možné samostatným systémom poskytovať úplne všetky podklady zákazky ako verejné (napr. komunikácia v rámci vysvetľovania súťažných podkladov).
Z dôvodu požiadavky verejného obstarávateľa o predloženie ponuky v systéme EVO, nie je možné bez jedinečného certifikačného súboru, prideleného systémom EVO po registrácii do zákazky, ponuky v systéme EVO predložiť. V súlade s uvedenou požiadavkou je potrebné, aby sa záujemcovia, ktorí majú záujem o predloženie ponuky k predmetnej zákazke, zaregistrovali do zákazky na portáli EVO (č. zákazky 39.02 ) .
Po registrácii vám bude systémom EVO odoslaný certifikačný súbor. Registráciou do zákazky získa súčasne zaregistrovaný záujemca prístup ku všetkým podkladom zákazky.
33.6. Písomné žiadosti na adresu verejného obstarávateľa nebudú akceptované.
Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti alebo vysvetlenie a doplnenie ponuky predloženej vo verejnom obstarávaní . Vysvetľovanie súťažných podkladov a požiadaviek na splnenie podmienok účasti ako aj ďalšia komunikácia medzi uchádzačmi a verejným obstarávateľom bude prebiehať elektronicky v systéme EVO.
33.7. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 zákona za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa §28 preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou na zastupovanie. V prípade viacerých štatutárnych zástupcov (konateľov), ktorí podpisujú za uchádzača (spoločnosť) spoločne, je potrebné doložiť splnomocnenie podpisujúceho zástupcu na samostatné podpisovanie.
33.8. Ak súčasťou ponuky nebudú akékoľvek doklady, resp. dokumenty požadované v oznámení o vyhlásení a v súťažných podkladoch alebo boli poskytnuté nepravdivé alebo skreslené informácie, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený. Neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti, ktoré sú neúplné alebo ktoré sú poškodené, nečitateľné alebo pozmenené.
33.9. Dátum a čas otvárania uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v bode IV.3.8. Podmienky otvárania ponúk sa týka častí ponúk označených ako "OSTATNE". Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "KRITERIA" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
33.10.Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku v mieste dodania Malá Hora 4, 036 01 Martin, v priestoroch pitevne, kde je potrebné inštalovať zdvíhacie zariadenie na premiestňovanie kadavérov a v mieste dodania L.Novomeského 7A, 036 01 Martin, kde verejný obstarávateľ požaduje dodanie nábytkov kompatibilných z už jestvujúcim zariadením. Výdavky spojené s touto obhliadkou idú na ťarchu záujemcu.
33.11.Obhliadka bude vykonaná v termíne, stanovenom verejným obstarávateľom. Termín obhliadky bude oznámený v systéme EVO a v profile verejného obstarávateľa na stránke UVO.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.12.2014

Redakčné opravy

2309 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2015
V oznámení 30887-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta Martin, Malá Hora 10701/4A, 036 01 Martin zverejnenom vo VVO č. 248/2014 zo dňa 19.12.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok Nepožaduje sa. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a), zákona o verejnom obstarávaní takto: a) § 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky (bánk) nie staršie ako 3 mesiace o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie za obdobie posledných 6 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky/bankovej informácie, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, prípadne zriadenia účtu. Vzor vyjadrenia banky tvorí prílohu č. 1 kapitoly A2. Podmienky účasti súťažných podkladov. Uchádzači predložia originály dokladov alebo úradne overené kópie vyjadrenia banky (bánk). Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad. Podmienka k bodu a): Predložiť čestné prehlásenie uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách, ktoré deklaruje, nemá vedené peňažné účty, za účelom podnikania podpísané štatutárnym orgánom uchádzača. Odôvodnenie: Predloženie dokladov o minimálnych finančnom a ekonomickom postavení slúži k preukázaniu schopností k plneniu zmluvnému vzťahu dodávky predmetu zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzači predložia originály dokladov alebo úradne overené fotokópie dokladov vyjadrenia banky (bánk). Vzor vyjadrenia banky tvorí prílohu č.1 kapitoly A2. Podmienky účasti súťažných podkladov. Čestné vyhlásenie uchádzača podpísané štatutárnym orgánom.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité