Oznámenie 31048 - MSS

Obsah

31048 - MSS
Vestník č. 249/2014 - 22.12.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914921
Drieňová 24, 82009 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Mgr. Janka Miltáková
Telefón: +421 220292479
Fax: +421 220290901
Email: miltakova.janka@zscargo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zscargo.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 6 ods. 1 písm. f) Zákona č. 25/2006 z. z. o verejnom obstarávaní
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vykonávanie dopravnej činnosti na dráhe
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Výber dodávateľa rekondičných pobytov na roky 2015 - 2019 zameraných na prevenciu profesijného poškodenia zdravia.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 25
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Kúpeľné zariadenia úspešných uchádzačov v jednotlivých častiach predmetu zákazky.
Kód NUTS
SK
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 741 900,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie 14-dňových (typ A) a 13 dňových (typ B) rekondičných pobytov pre zamestnancov ZSSK CARGO ako kompenzácia sťažených pracovných podmienok a prevencia možného vzniku chorôb z povolania a iného poškodenia zdravia vo vzťahu k vykonávanej práci v konkrétnych pracovných podmienkach.
Predmet zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti podľa indikácie chorôb:
Časť 1 - Rekondičné pobyty zamerané na prevenciu chorôb obehového ústrojenstva.
Časť 2- Rekondičné pobyty zamerané na prevenciu chorôb pohybového ústrojenstva,
ochorení obličiek a močových ciest.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85312500-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312510-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo pobytov pre časť č. 1 predmetu zákazky je cca 43 rekondičných pobytov typu "A" a cca 296 rekondičných pobytov typu "B".
Predpokladané množstvo pobytov pre časť č. 2 predmetu zákazky je cca 260 rekondičných pobytov typu "A" a cca 1773 rekondičných pobytov typu "B".
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 741 900,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Rekondičné pobyty zamerané na prevenciu chorôb obehového ústrojenstva.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie 14-dňových (typ A) a 13 dňových (typ B) rekondičných pobytov pre zamestnancov ZSSK CARGO, zameraných na prevenciu chorôb obehového ústrojenstva.
Podrobné vymedzenie tejto časti predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85312500-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312510-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladané množstvo rekondičných pobytov typu "A" - cca 43 pobytov.
Predpokladané množstvo rekoničných pobytov typu "B" - cca 296 pobytov.
Hodnota 106 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Rekondičné pobyty zamerané na prevenciu chorôb pohybového ústrojenstva, ochorení obličiek a močových ciest.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie 14-dňových (typ A) a 13 dňových (typ B) rekondičných pobytov pre zamestnancov ZSSK CARGO, zameraných na prevenciu chorôb pohybového ústrojenstva, ochorení obličiek a močových ciest.
Podrobné vymedzenie tejto časti predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85312500-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312510-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladané množstvo rekondičných pobytov typu "A" - cca 260 pobytov.
Predpokladané množstvo rekoničných pobytov typu "B" - cca 1773 pobytov.
Hodnota 635 900,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške:
Zábezpeka ponuky pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške 2 000,00 EUR (slovom: dvetisíc eur)
Zábezpeka ponuky pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške 5 000,00 EUR (slovom: päťtisíc eur)
Ak uchádzač predloží ponuky na všetky časti predmetu zákazky, zloží zábezpeku vo výške 7.000,- EUR (slovom: sedemtisíc EUR). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje splatnosť faktúr 60 dní odo dňa jej riadneho vystavenia. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši pridelené finančné prostriedky, verejný obstarávateľ má právo danú ponuku neprijať. Na tento predmet zákazky sú pridelené finančné prostriedky celkom vo výške 741 900,- Eur bez DPH (predpokladaná hodnota zákazky), z toho: pre časť č. 1 vo výške 106 000,- Eur bez DPH; pre časť č. 2 vo výške 635 900,- Eur bez DPH.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb či právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky alebo aby vytvorila iný právny vzťah za tých istých podmienok.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa Zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu,
f)písm. h) čestným vyhlásením,
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.5 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1.1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
1.6 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
1.7 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1.1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).
V doplnení nasledovných bodov:
1a) Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1.1 a 1.2 predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.
1b) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť
1c) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní (ods. 1.2)
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) Zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok (§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
1d) Splnenie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač preukazuje vo verejnom obstarávaní, že má vyrovnané povinné platby voči štátu, zdravotným poisťovniam a ďalším orgánom, ktoré zabezpečujú politiku štátu v daných oblastiach.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní.
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. d) Zákona o verejnom obstarávaní:
Prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len posledné 3 hospodárske roky), v min. súhrnnej výške 60 000,- EUR za všetky požadované hospodárske roky, ak uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 1 predmetu zákazky a/alebo v min. súhrnnej výške 450 000,- EUR za všetky požadované hospodárske roky, ak uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 2 predmetu zákazky. V prípade účasti uchádzača vo obidvoch častiach predmetu zákazky, uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné 3 hospodárske roky v min. súhrnnej výške 510 000,- EUR za všetky požadované hospodárske roky.
Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky.
V prehľade o celkovom obrate uchádzač uvedie položky, ktoré podľa zákona o DPH č. 222/2004 Z. z. v platnom znení a ďalších súvisiacich predpisov vytvárajú obrat účtovnej jednotky. Tento požadovaný obrat musí byť uchádzačom detailne rozpísaný v štruktúre podľa jednotlivých rokov a príslušných položiek účtovnej závierky, uvedené hodnoty musia korešpondovať s hodnotami uvedenými vo výkazoch ziskov a strát resp. výkazoch príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). K vykázaným hodnotám budú uvedené odkazy na príslušné čísla položiek, resp. riadkov výkazov ziskov a strát/ výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). Dokument bude predložený na samostatnom liste, v závere zosumarizovaný a podpísaný oprávneným zástupcom uchádzača.
Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený v úradne overenej kópii.
V prípade informácií z účtovných závierok za účtovné obdobia rokov 2009 až 2013, ktoré sú uložené v registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/), a ktoré tvoria jeho verejnú časť, uchádzač nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkazy ziskov a strát vrátane osvedčenia daňového úradu podľa § 23 zákona č. 563/2009 Z.z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa platných predpisov platných v krajine jeho sídla. Stačí ak záujemca predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže vhodným spôsobom na zverejnenie relevantných údajov, napr. hypertextovou linkou.
V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti, v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane alebo iným relevantným orgánom. Ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky.
2.2Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
2.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ overuje prostredníctvom tejto podmienky účasti schopnosť uchádzača dosahovať z uvedených plnení príjmy a zároveň overuje preukázanie finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len posledné 3 hospodárske roky), v min. súhrnnej výške 60 000,- EUR za všetky požadované hospodárske roky, ak uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 1 predmetu zákazky a/alebo v min. súhrnnej výške 450 000,- EUR za všetky požadované hospodárske roky, ak uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 2 predmetu zákazky. V prípade účasti uchádzača vo obidvoch častiach predmetu zákazky, uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné 3 hospodárske roky v min. súhrnnej výške 510 000,- EUR za všetky požadované hospodárske roky.
Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky.
V prehľade o celkovom obrate uchádzač uvedie položky, ktoré podľa zákona o DPH č. 222/2004 Z. z. v platnom znení a ďalších súvisiacich predpisov vytvárajú obrat účtovnej jednotky. Tento požadovaný obrat musí byť uchádzačom detailne rozpísaný v štruktúre podľa jednotlivých rokov a príslušných položiek účtovnej závierky, uvedené hodnoty musia korešpondovať s hodnotami uvedenými vo výkazoch ziskov a strát resp. výkazoch príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). K vykázaným hodnotám budú uvedené odkazy na príslušné čísla položiek, resp. riadkov výkazov ziskov a strát/ výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). Dokument bude predložený na samostatnom liste, v závere zosumarizovaný a podpísaný oprávneným zástupcom uchádzača.
Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený v úradne overenej kópii.
V prípade informácií z účtovných závierok za účtovné obdobia rokov 2009 až 2013, ktoré sú uložené v registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/), a ktoré tvoria jeho verejnú časť, uchádzač nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkazy ziskov a strát vrátane osvedčenia daňového úradu podľa § 23 zákona č. 563/2009 Z.z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa platných predpisov platných v krajine jeho sídla. Stačí ak záujemca predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže vhodným spôsobom na zverejnenie relevantných údajov, napr. hypertextovou linkou.
V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti, v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane alebo iným relevantným orgánom. Ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodaní alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Referenciou je elektronický dokument, obsahujúci potvrdenie o poskytnutí služby na základe zmluvy alebo rámcovej dohody uzatvorenej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorý obsahuje náležitosti podľa § 9a ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie dňa 01. 03. 2014 zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na § 155m Zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň: verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky
- pre časť č. 1 v minimálnom objeme 50 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu)
doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 2 v minimálnom objeme 250 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky, uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme 300 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu).
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
- predmet zmluvy na poskytnutie služieb - uviesť podrobne, čo bolo predmetom plnenia,
- platnosť zmluvy (od - do, deň, mesiac, rok),
- skutočnú lehotu poskytnutia služby (kedy bola poskytnutá),
- skutočne uhradenú cenu za služby poskytnuté v lehote uvedenej o riadok vyššie na základe predmetnej zmluvy v EUR bez DPH,
- zhodnotenie poskytnutia služieb podľa obchodných podmienok (potvrdenie o kvalite poskytnutia služieb),
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a priezvisko, funkciu, telefón, fax).
Potvrdenie o plnení zmlúv môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára Potvrdenie o plnení zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o plnení zmluvných zákaziek jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky si potrebuje overiť, že uchádzač je schopný poskytovať službu a má skúsenosti v oblasti predmetu zákazky. Zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaný minimálny objem v zmluvách realizovaných v predchádzajúcich troch rokoch je primeraný ku predpokladanej hodnote zákazky a má preukázať, či uchádzač je spôsobilý poskytovať predmet zákazky v požadovanom rozsahu.
3.2Podľa § 28 ods. 1 písm. d) Zákona o verejnom obstarávaní:
ak ide o poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Minimálna požadovaná úroveň: verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť Opis technického vybavenia rehabilitačného zariadenia a ubytovacieho zariadenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov. Opis technického vybavenia musí obsahovať minimálne tieto informácie:
a) Identifikácia liečebno-kúpeľného zariadenia (názov, adresa).
b) Uchádzač uvedie stručný opis technického vybavenia rehabilitačného zariadenia.
c) Identifikácia miesta výkonu liečebno-rehabilitačných procedúr.
Určenie vzdialenosti v metroch k výkonu poskytnutých procedúr od miesta ubytovania účastníkov pobytu.
d) Identifikácia miesta ubytovacieho zariadenia:
- názov, adresa
- uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa určených v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na ubytovacie zariadenie a ubytovacie služby opisom vybavenia dvojposteľovej izby, doplnený fotografiami.
e) Uchádzač predloží schému, resp. mapku so zakreslením miesta výkonu poskytnutých procedúr miesta ubytovania účastníkov pobytu.
f)Uchádzač predloží opis priestoru, doplnený fotografiami, v ktorom bude poskytované celodenné stravovanie pre účastníkov pobytu v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa určenými v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
g)Uchádzač predloží cenník individuálnych procedúr a skupinových procedúr, príp. zvýhodnený balík procedúr v prípade individuálnej požiadavky zamestnanca ZSSK CARGO (účastníka pobytu) nad rámec predplatených procedúr a zoznam voľnočasových aktivít (liečebná telesná výchova, športová činnosť, turistické vychádzky, spoločenské, kultúrne a športové aktivity vo voľnom čase a pod.).
h) Doplňujúce informácie uchádzača na zabezpečenie kvality poskytovanej služby.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky tohto verejného obstarávania sa predloženie požadovaného dokumentu podľa bodu 3.2 vyžaduje samostatne pre každú časť.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť, že uchádzač má dostatočné technické vybavenie rehabilitačného a ubytovacieho zariadenia pre poskytnutie obstarávanej služby v požadovanom rozsahu a kvalite. Požadovaný minimálny obsah informácii, ktoré má uchádzač uviesť je primeraný vo vzťahu k obstaravanému predmetu zákazky.
3.3Podľa § 28 ods. 1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní:
ak ide o zložité služby alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača poskytujúceho služby vykonanou verejným obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení.
Minimálna požadovaná úroveň: uchádzač predloží vyhlásenie, že verejnému obstarávateľovi umožní v priestoroch rehabilitačného a ubytovacieho zariadenia uchádzača vykonať kontrolu, zameranú na overenie technickej spôsobilosti uchádzača poskytujúceho obstarávanú službu (konkrétne: technického vybavenia rehabilitačného a ubytovacieho zariadenia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa určených v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a uchádzačom predloženého Opisu technického vybavenia rehabilitačného zariadenia a ubytovacieho zariadenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov).
Vyhlásenie môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára, ktorý tvorí Prílohu č. 4 súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ dohodne s uchádzačom presný termín kontroly do 5 pracovných dní po termíne na predkladanie ponúk, t. j. do 12. 02. 2015.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky tohto verejného obstarávania sa predloženie požadovaného dokumentu podľa bodu 3.3 vyžaduje samostatne pre každú časť.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požiadavkou vykonať kontrolu zameranú na overenie technickej spôsobilosti uchádzača poskytujúceho obstarávanú službu vytvára predpoklad, že plnenie zmluvy bude zabezpečovať uchádzač, ktorý reálne preukáže technické vybavenie rehabilitačného a ubytovacieho zariadenia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
3.4§ 28 ods. 1 písm. k) Zákona o verejnom obstarávaní:
Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa , ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Túto podmienku účasti uchádzač preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača dosahuje sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov (uvedie, že predmet zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov). Zoznam subdodávateľov môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára, ktorý tvorí Prílohu č. 5 súťažných podkladov.
Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky tohto verejného obstarávania sa predloženie požadovaného dokumentu podľa bodu 3.4 vyžaduje samostatne pre každú časť.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienka účasti je stanovená na základe ustanovenia § 32 ods. 3 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní.
3.5Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
3.6Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.7Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
4Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 Zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K BODU 3.1:
Verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky
- pre časť č. 1 v minimálnom objeme 50 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu)
doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 2 v minimálnom objeme 250 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu)doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky, uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme 300 000,- EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu).
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
- predmet zmluvy na poskytnutie služieb - uviesť podrobne, čo bolo predmetom plnenia,
- platnosť zmluvy (od - do, deň, mesiac, rok),
- skutočnú lehotu poskytnutia služby (kedy bola poskytnutá),
- skutočne uhradenú cenu za služby poskytnuté v lehote uvedenej o riadok vyššie na základe predmetnej zmluvy v EUR bez DPH,
- zhodnotenie poskytnutia služieb podľa obchodných podmienok (potvrdenie o kvalite poskytnutia služieb),
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a priezvisko, funkciu, telefón, fax).
Potvrdenie o plnení zmlúv môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára Potvrdenie o plnení zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o plnení zmluvných zákaziek jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
K BODU 3.2:
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť Opis technického vybavenia rehabilitačného zariadenia a ubytovacieho zariadenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov. Opis technického vybavenia musí obsahovať minimálne tieto informácie:
a) Identifikácia liečebno-kúpeľného zariadenia (názov, adresa).
b) Uchádzač uvedie stručný opis technického vybavenia rehabilitačného zariadenia.
c) Identifikácia miesta výkonu liečebno-rehabilitačných procedúr.
Určenie vzdialenosti v metroch k výkonu poskytnutých procedúr od miesta ubytovania účastníkov pobytu.
d) Identifikácia miesta ubytovacieho zariadenia:
- názov, adresa
- uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa určených v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov na ubytovacie zariadenie a ubytovacie služby opisom vybavenia dvojposteľovej izby, doplnený fotografiami.
e) Uchádzač predloží schému, resp. mapku so zakreslením miesta výkonu poskytnutých procedúr miesta ubytovania účastníkov pobytu.
f)Uchádzač predloží opis priestoru, doplnený fotografiami, v ktorom bude poskytované celodenné stravovanie pre účastníkov pobytu v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa určenými v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
g)Uchádzač predloží cenník individuálnych procedúr a skupinových procedúr, príp. zvýhodnený balík procedúr v prípade individuálnej požiadavky zamestnanca ZSSK CARGO (účastníka pobytu) nad rámec predplatených procedúr a zoznam voľnočasových aktivít (liečebná telesná výchova, športová činnosť, turistické vychádzky, spoločenské, kultúrne a športové aktivity vo voľnom čase a pod.).
h) Doplňujúce informácie uchádzača na zabezpečenie kvality poskytovanej služby.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky tohto verejného obstarávania sa predloženie požadovaného dokumentu podľa bodu 3.2 vyžaduje samostatne pre každú časť.
K BODU 3.3:
uchádzač predloží vyhlásenie, že verejnému obstarávateľovi umožní v priestoroch rehabilitačného a ubytovacieho zariadenia uchádzača vykonať kontrolu, zameranú na overenie technickej spôsobilosti uchádzača poskytujúceho obstarávanú službu (konkrétne: technického vybavenia rehabilitačného a ubytovacieho zariadenia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa určených v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a uchádzačom predloženého Opisu technického vybavenia rehabilitačného zariadenia a ubytovacieho zariadenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov). Vyhlásenie môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára, ktorý tvorí Prílohu č. 4 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ dohodne s uchádzačom presný termín kontroly do 5 pracovných dní po termíne na predkladanie ponúk, t. j. do 12. 02. 2015.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky tohto verejného obstarávania sa predloženie požadovaného dokumentu podľa bodu 3.3 vyžaduje samostatne pre každú časť.
K BODU 3.4:
Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Túto podmienku účasti uchádzač preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača dosahuje sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov (uvedie, že predmet zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov). Zoznam subdodávateľov môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára, ktorý tvorí Prílohu č. 5 súťažných podkladov. Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade účasti uchádzača v obidvoch častiach predmetu zákazky tohto verejného obstarávania sa predloženie požadovaného dokumentu podľa bodu 3.4 vyžaduje samostatne pre každú časť.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
13984/2014-O8
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.02.2015 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.02.2015 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.02.2015 13:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 05. 02. 2015 o 13:00 hod. na adrese: Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava, zasadacia miestnosť, prízemie, č. dv. 0.16. Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako "Ostatné" je neverejné bez účasti uchádzačov. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritéria" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku a/alebo českom jazyku.
2. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému
obstarávateľovi.
3. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcovi na základe písomnej žiadosti predloženej v slovenskom jazyku na adresu uvedenú v bode I.1) oznámenia a v lehote podľa IV.3.3). V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca uvedie svoju presnú adresu a kontakty (číslo telefónu, e-mail, číslo faxu).
4. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude
oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
5. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry
(prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ
odporúča, aby záujemca všetky strany ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal.
6. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku.
7. Uchádzač je povinný pri elektronickej komunikácii prostredníctvom e-mailu, používať emailovú adresu, ktorú oznámi verejnému obstarávateľovi v ponuke.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši pridelené finančné prostriedky (predpokladaná hodnota zákazky), ktoré mal na túto službu vyhradené.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podpísať zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na druhom mieste pri vyhodnotení ponúk resp. elektronickej aukcii, v tom prípade ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky. V prípade, že by nebolo možné uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý skončil na druhom mieste vyhradzuje si
verejný obstarávateľ právo podpísať zmluvu s uchádzačmi na ďalších miestach podľa poradia v zápisnici z vyhodnotenia ponúk.
10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o
vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
11. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré predloží v rámci časti ponuky Ostatné, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa, a to spôsobom a v čase stanoveným v tejto písomnej výzve a v súťažných podkladoch. S uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk.
12. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dokumenty/doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky:
- Uchádzač preukáže indikačné zameranie kúpeľného zariadenia predložením dokladu rozhodnutím Ministerstva zdravotníctva SR o povolení poskytovať zdravotnú starostlivosť v zdravotníckom zariadení s predmetom činnosti: ústavná kúpeľná starostlivosť prírodné liečebné kúpele, prípadne ekvivalentným dokladom podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača (originál alebo úradne overená kópia).
- Uchádzač predloží doklad, preukazujúci zaradenie ubytovacieho zariadenia do kategórie a triedy v zmysle vyhlášky Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 277/2008 Z. z., ktorou sa ustanovujú klasifikačné znaky na ubytovacie zariadenia pri ich zaraďovaní do kategórii a tried (dokladom môže byť napr. fotokópia prevádzkového poriadku podpísaná prevádzkovateľom alebo interný dokument uchádzača podpísaný oprávnenými osobami obsahujúci požadované údaje o zaradení ubytovacieho zariadenia do kategórie a triedy a pod.).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité