Oznámenie 31044 - MST

Obsah

31044 - MST
Vestník č. 249/2014 - 22.12.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica v zastúpení Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Miriam Andelová
Telefón: +421 904874794
Fax: +421 456921571
Email: miriamandelova@pobox.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svp.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Životné prostredie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup kráčajúcich rýpadiel, príslušenstva a podvalníkov na ich prepravu
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: a. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Banská Bystrica so sídlom Partizánska cesta 69, Banská Bystrica 974 98,
b. Správa povodia horného Hrona, Partizánska cesta 69, 974 98 Banská Bystrica,
c. Správa povodia stredného Hrona, Stráž 11, 961 07 Zvolen,
d. Správa povodia dolného Hrona a dolného Ipľa, Koháryho 44, 934 80 Levice,
e. Správa povodia horného Ipľa, Fiľakovská cesta 45, 984 80 Lučenec,
f. Správa povodia Slanej, Cukrovarská 6, 979 80 Rimavská Sobota,
g. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Piešťany so sídlom Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany 921 80,
h. Správa povodia horného Váhu, ul. Jančeka 36, 034 01 Ružomberok,
i. Správa povodia stredného Váhu I. Púchov, 020 71 Nimnica,
j. Správa povodia stredného Váhu II., Nábrežie I. Krasku 3/834, 921 80 Piešťany,
k. Správa povodia dolného Váhu, ul. Dolná č. 16, 927 00 Šaľa,
l. Správa povodia hornej Nitry, Škultétyho 15, 955 57 Topoľčany,
m. Správa povodia dolnej Nitry, Za hydrocentrálou 8, 949 01 Nitra,
n. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava so sídlom Karloveská 2, Bratislava 842 17,
o. Závod Dunaj, Vlčie Hrdlo 82, 824 19 Bratislava,
p. Správa povodia Moravy, Pri Maline 1, 901 01 Malacky,
q. Správa vnútorných vôd Šamorín, Bratislavská 47, 931 01 Šamorín,
r. Správa vnútorných vôd Komárno, Svätoondrejská 6, 945 05 Komárno,
s. Závod Vodné dielo Gabčíkovo, Stupeň, 930 05 Gabčíkovo,
t. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Košice so sídlom Ďumbierska 14, Košice 041 59,
u. Správa povodia Hornádu a Bodvy, Medzi mostami 2, 041 59 Košice,
v. Správa povodia Laborca, Vajanského 3, 071 80 Michalovce,
w. Správa povodia Dunajca a Popradu, Levočská 31, 058 01 Poprad,
x. Správa povodia Bodrogu, M.R.Štefánika 25, 075 34 Trebišov.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 11 631 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka 36 kusov kráčajúcich rýpadiel, príslušenstva k nim a 21 kusov podvalníkov na ich
prepravu. Z toho 18 kusov kráčajúcich rýpadiel typu 1 s menšou pohotovostnou hmotnosťou, príslušenstvom k nim a 10 kusov podvalníkov na ich prepravu a 18 kusov kráčajúcich rýpadiel typu 2 s vyššou pohotovostnou hmotnosťou, príslušenstvom k nim a 11 kusov podvalníkov na ich prepravu. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie záručného servisu a zaškolenie obsluhy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43262000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34223000-6, 50100000-6, 80531000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.5) tohto oznámenia. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 11 631 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Kráčajúce rýpadlá s príslušnestvom typ 1 a podvalníky k nim
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka 18 kusov kráčajúcich rýpadiel typu 1 s menšou pohotovostnou hmotnosťou,
príslušenstvom k nim a 10 kusov podvalníkov na ich prepravu. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie
záručného servisu a zaškolenie obsluhy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43262000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34223000-6, 50100000-6, 80531000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu podľa bodu 1) pre časť 1. tohto oznámenia.
Hodnota 5 596 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Kráčajúce rýpadlá s príslušnestvom typ 2 a podvalníky k nim
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka 18 kusov kráčajúcich rýpadiel typu 2 s vyššou pohotovostnou hmotnosťou,
príslušenstvom k nim a 11 kusov podvalníkov na ich prepravu. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie
záručného servisu a zaškolenie obsluhy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43262000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34223000-6, 50100000-6, 80531000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu podľa bodu 1) pre časť 2. tohto oznámenia.
Hodnota 6 035 000,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre 1.časť vo výške 15 000,- EUR, pre 2.časť vo výške 15 000,- EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, prípadne zo štátneho rozpočtu.
Pri nepridelení finančných prostriedkov v pláne na jednotlivé roky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo
nerealizovať predpokladané nákupy.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuky môžu predložiť aj skupiny dodávateľov (ďalej len skupina) aj bez nadobudnutia určitej právnej formy pred pridelením zákazky. V takom prípade sa musí udeliť plnomocenstvo členovi skupiny ako strane zodpovednej za obstarávanie (vedúci člen skupiny), oprávnenej prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie v procese plnenia zmluvy, ak bude zákazka pridelená skupine. Skupina preto musí predložiť vyhlásenie s uvedením identifikácie vedúceho a všetkých ostatných členov skupiny a splnomocňujúce vedúceho člena skupiny. Všetci členovia skupiny ručia nerozdielne spoločne a jednotlivo. Minimálne požiadavky týkajúce sa podmienok účasti Osobného postavenia musia byť splnené každým členom skupiny a podmienok účasti Finančného a ekonomického postavenia a Technickej alebo odbornej spôsobilosti musia byť splnené ako celok za skupinu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo vyčerpaním sumy tejto zmluvy, podľa toho ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Nákup kráčajúcich rýpadiel a podvalníkov je o predpokladanom množstve odberu a nákupy budú realizované čiastkovými objednávkami od jednotlivých Odštepných závodov podľa plánom pridelených finančných prostriedkov. Nie je právny nárok na neodobratý predpokladaný objem tovarov, pokiaľ naň nebude predložená v súlade s rámcovou dohodou čiastková objednávka. Pri nepridelení finančných prostriedkov v pláne na jednotlivé roky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo nerealizovať predpokladané nákupy.
3. Zmluvné strany sa na základe ust. § 10b zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov dohodli, že ceny jednotlivých položiek v Prílohe č. 2 tejto zmluvy povinne prehodnotia každých 6 mesiacov od uzatvorenia tejto zmluvy. Prehodnotenie cien sa vykoná na základe prieskumu trhu, v ktorom budú uvedené aspoň tri cenové ponuky na identické alebo porovnateľné tovary. Ak v zmysle vykonaného prieskumu trhu budú zistené ceny jednotlivých tovarov na trhu nižšie, než je ich cena určená v Prílohe č. 2 tejto zmluvy, zmluvné strany sa dohodli na určení nových cien dotknutých tovarov a to v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. V prípade, ak predávajúci nie je schopný dodať tovar za takto určenú cenu alebo tovar za takúto cenu nedodá, kupujúci
je oprávnený túto zmluvu písomne vypovedať v súlade s ust. § 10b ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní v lehote jedného mesiaca od kedy sa o tejto skutočnosti dozvie. Výpovedná doba je dva mesiace a začína plynúť dňom nasledujúcom po doručení výpovede predávajúcemu.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže ekonomické postavenie vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorých má uchádzač vedené účty o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, účet uchádzača nie je a nebol predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu vyjadrenia banky (bánk) alebo pobočky (pobočiek) zahraničných bánk nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Výpis z účtu nenahrádza vyjadrenie banky. Prílohou bude čestné vyhlásenie uchádzača, že poskytol vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk, realizoval aspoň jednu dodávku tovaru aspoň jednej časti zariadenia alebo vybavenia alebo príslušenstva rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a aspoň jedno poskytnutie servisu na dané zariadenie alebo vybavenie alebo
príslušenstvo.

Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

2.kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením licencie alebo ekvivalentný doklad preukazujúci výhradné zastúpenie značky na zabezpečenie servisu náhradnými dielmi podľa predmetu zákazky v súlade s predloženou ponukou uchádzača.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavka je nevyhnutná pre zabezpečenie predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije pri vyhodnotení ponúk pre časť "Kritériá" elektronickú aukciu pre každú časť predmetu zákazky samostatne podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie
je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 233-410178
z: 03.12.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.02.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.02.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuka musí byť predložená v slovenskom, alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.02.2015 10:00
Miesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica, zasadačka
Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Termín otvárania ponúk uvedený v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Verejný obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní. Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s §43 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/3510_4301_20141217.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu rámcovej dohody.
h) V opise predmetu zákazky verejný obstarávateľ uvádza predpokladané množstvo nákupu kráčajúcich rýpadiel s príslušenstvom a podvalníkov k nim, pričom konkrétny nákup konkrétneho množstva kráčajúcich rýpadiel, príslušenstva a podvalníkov bude realizovaný na základe písomných objednávok vystavených verejným obstarávateľom, resp. ním splnomocnenými osobami podľa svojich aktuálnych potrieb a pridelených finančných prostriedkov v súlade s článkom III. rámcovej dohody. Uchádzač nemá právny nárok na neodobratý predpokladaný objem tovarov zadaný v súťaži, pokiaľ verejný obstarávateľ nezašle úspešnému uchádzačovi písomnú objednávku v súlade s článkom III. rámcovej dohody.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité