Oznámenie 31428 - WYS

Obsah

31428 - WYS
Vestník č. 250/2014 - 23.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Hotelová akadémia Jána Andraščíka, Pod Vinbargom 3, Bardejov
IČO: 36155993
Pod Vinbargom 3, 08501 Bardejov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Kontaktná osoba: Ján Velebír
Mobil: +421 905432024
Telefón: +421 574422466
Fax: +421 574422466
Email: tvrevittender@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.habj.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Tomáš Velebír
IČO: 47517514
Komenského 48 , 09431 Hanušovce nad Topľou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Kontaktná osoba: Ján Velebír
Mobil: +421 905432024
Telefón: +421 4422466
Fax: +421 574422466
Email: tvrevittender@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): stredná škola
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Externí odborníci na vytváranie a overovanie učebných materiálov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Hotelová akadémia Jána Andraščíka, Pod Vinbargom 3, Bardejov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania, je poskytnutie odborných služieb v oblasti vzdelávacích programov. Podrobný opis požadovaných služieb je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80212000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 65 344,9500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1, zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2 alebo dokladmi podľa § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov. Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponúk.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca musí spĺňať technickú alebo osobnú spôsobilosť podľa §28 ods. 1, písm. g) a k), zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie podmienok účasti: Podmienka slúži na preukázanie, že uchádzač disponuje primeranou kvalitou poskytovaných služieb.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity
inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
20122014/TT
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.01.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.01.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.01.2015 10:15
Miesto : Sídlo firmy : Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk, sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Vzdelávanie, Opatrenie 11
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
VI.2.1) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.2.2) Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať písomne e-mailom na adrese: tvrevittender@gmail.com,
pričom v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, názov zákazky,
kontaktnú osobu a emailovú adresu záujemcu. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia
žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu
dodania). Ak nie je možné požiadať o súťažné podklady mailom, doručte svoju žiadosť poštou do lehoty na vyžiadanie súťažných podkladov na adresu kontaktného miesta: Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou. Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia na č.t. 0905432024 v pracovných dňoch v čase od 8,30 hod do 12,00 hod. a 13,00 - 15,30 hod. Súťažné podklady sú tiež dostupné v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk, kde budú zverejňované aj ďalšie informácie k verejnému obstarávaniu tejto zákazky. Aj v prípade, že si podklady záujemca stiahne z tejto stránky odporúčame osloviť kontaktnú osobu s požiadavkou, aby na určený mail zasielala ďalšie dokumenty z verejného obstarávania určené záujemcom o dodávku zákazky. VI.2.3) Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk, t. j. do 31.03.2015.
VI.2.4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená
ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky(táto ponuka je týmto pre
verejného obstarávateľa neprijateľná) a v iných opodstatnených prípadoch v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité