Oznámenie 31429 - WYS

Obsah

31429 - WYS
Vestník č. 250/2014 - 23.12.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jana Hosová
Telefón: +421 220824515
Fax: +421 220824387
Email: jana.hosova@vszp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vszp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
DTP práce, tlačiarenské služby, distribúcia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
15
Hlavné miesto poskytovania služieb: Pobočky VšZP na území Slovenskej republiky
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie grafického spracovania, čiastočné obsahové spracovanie časopisu VšZP,
zabezpečenie grafických prác,
zabezpečenie tlače časopisu a propagačného materiálu rôznych formátov, druhov papiera, farebnosti a väzby. Ide najmä o plagáty, letáky, brožúry, veľkoformátovú tlač, informačný materiál pre potreby marketingu v komunikácii s klientmi VšZP,
distribúcia tlačovín na miesta určenie v rámci pobočiek VšZP.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79824000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79550000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Časopis VšZP s názvom PARTNERSTVO pre 2., 3. a 4. kvartál roku 2015, 1.,2.,3. a 4. kvartál roku 2016, 1. a 2. kvartál 2017. Časopis VšZP vychádza štvrťročne v náklade 120 000 ks na jedno vydanie časopisu.
Tlač plagátov vnáklade 100 až 500 ks, tlač foldrov v náklade 5 000 až 20 000 ks, tlač bilboardu v náklade od 110 ks do 220 ks, tlač plagátov na reklamné lavičky v náklade 165 až 320 ks, tlač letákov v náklade 10 000 do 100 000 ks, distribúcia tlačovín.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 188 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 26
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží doklady o preukázaní splnenia podmienok účasti vo verejnej súťaži podľa § 26 ods. 1 písm. a) až j) predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. a) až g) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), resp. ods. 4 a 5 týkajúcich sa osobného postavenia v tomto rozsahu:
1.1 Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu (členovia štatutárneho orgánu podľa výpisu z obchodného registra) nebol právoplatne odsúdený za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, ako i nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu (členovia štatutárneho orgánu podľa výpisu z obchodného registra) právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.2 Potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk o tom, že nie je voči uchádzačovi vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku.
1.3 Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní), v ktorej (v ktorých) je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. V súčasnosti sú v Slovenskej republike tri zdravotné poisťovne, ktoré poskytujú zdravotné poistenie Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Dôvera+, a. s., a Union zdravotná poisťovňa. V prípade, ak uchádzač nemá a nemal zamestnancov poistených v niektorej z uvedených zdravotných poisťovní, túto skutočnosť preukáže čestným vyhlásením.
1.4 Potvrdenie Sociálnej poisťovne, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
1.5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6 Doklad o oprávnení poskytnúť službu výpis z obchodného registra (zo živnostenského registra), v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania, oprávňujúci uchádzača na dodanie tovaru, ktorý je predmetom zákazky v tejto verejnej súťaži. Predložený doklad o oprávnení podnikať musí byť aktuálny a musí vypovedať o skutočnom stave uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje procesu verejného obstarávania.
1.7 Čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
a) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
- spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
c) ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8 Čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.9 Čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Predmetné podmienky vyplývajú taxatívne podľa § 26 ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže doklady podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť vyhlásením o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky (bánk), v ktorej (v ktorých) má uchádzač vedený účet (vedené účty) nie staršie ako tri mesiace, ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, o tom, že nemá blokované žiadne finančné prostriedky z dôvodu súdnych alebo exekučných rozhodnutí správnych orgánov. Súčasne uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie, že v ďalších, iných bankách nemá vedené účty ani záväzky Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Prísľub banky o poskytnutí úveru.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača.
Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukáže uvedenú podmienku výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za požadované obdobie, potvrdeným miestnym príslušným správcom dane alebo audítorom. Uvedenú podmienku môže uchádzač preukázať predložením vyhlásenia o obrate a poukázať na zverejnenie týchto údajov na stráne www.registeruz.sk, ak sú údaje na tejto stránke dostupné. V tomto prípade nie je potrebné predkladať výkazy potvrdené daňovým úradom.
Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky. Súčasne sa touto podmienkou verejný obstarávateľ presvedčí, že uchádzač dlhodobo poskytuje služby v rozsahu podobnom cene predmetnej zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s uchádzačom zmluvu znížením pravdepodobnosti ekonomických rizík.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží úverový prísľub vo výške 30 000 eur.
Výška obratu musí byť minimálne 250 000,00 eur za každý rok.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením stručného opisu poskytnutých služieb, cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli dodané.
Požadované referencie určil s cieľom zabezpečenia odborného a kvalitného plnenia predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s dodávaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Podmienka sleduje cieľ vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne a včas si plniť svoje zmluvné záväzky.
Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Požiadavku verejný obstarávateľ určil s cieľom preukázania, či je uchádzač schopný, spoľahlivý a technicky spôsobilý realizovať zákazku.
Podľa § 28 ods. písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Uchádzač predloží: zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky s uvedením obchodného mena, sídla alebo miesta podnikania, podielu subdodávky v % a stručným opisom zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky, podpísaným zástupcom uchádzača oprávneným konať v mene uchádzača.
V prípade ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov, predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa, alebo v čase najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona verejnom obstarávaní.
Podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží
Platný certifikát riadenia kvality podľa normy ISO 9001, alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskej únie.
Podmienka je primeraná s cieľom zabezpečenia dodania kvality pri dodaní služby.
Podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží:
Certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Podmienka je primerane stanovená k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že jednou z priorít riadenia organizácie je životné prostredie, jeho ochrana a hospodárne využívanie energií.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží dve minimálne dve dodávky, pričom každá z nich musí byť v hodnote 30 000 eur bez DPH.
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní alebo odbornej praxi minimálne jednej osoby, ktorá bude realizátorom DTP prác, ktoré sú predmetom tejto zákazky, t.j. úradne overený doklad o vzdelaní v oblasti súvisiacej s predmetom zákazky, alebo potvrdenie o minimálne 5 ročnej odbornej praxi zodpovedajúcej predmetu zákazky (uchádzač predloží buď potvrdenie od zamestnávateľa alebo vlastnoručne podpísaný profesijný životopis).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
13/2014/JH
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.01.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.01.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.01.2015 10:00
Miesto : Bratislava. Ondavská 3.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk sa týka časti ponúk oznečenej ako "Ostatné" a je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Prístup k súťažným podkladom je elektronicky cez systém EVO Úradu pre verejné obstarávanie,www.evo.gov.sk, po zaregistrovaní sa v tomto systéme.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.12.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité