Oznámenie 135 - WYT

Obsah

135 - WYT
Vestník č. 3/2015 - 05.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Spišský Hrušov
IČO: 00329606
Spišský Hrušov 216, 05363 Spišský Hrušov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Spišský Hrušov, 053 63 Spišský Hrušov 216
Kontaktná osoba: Elena Franková, starostka obce
Telefón: +421 534297554
Fax: +421 534492122
Email: sphrusov@levonetmail.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.spisskyhrusov.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 940386846
Email: info@ledas.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 940386846
Email: info@ledas.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
LEDAS, s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 940386846
Email: info@ledas.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Kaštieľ - rekonštrukcia Spišský Hrušov, vnútorné vybavenie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: k.ú. Spišský Hrušov, kaštieľ Spišský Hrušov
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber dodávateľa vnútorného vybavenia kaštieľa Spišský Hrušov, ktorý je historickou pamiatkou a to: vešiaková stena - atyp.(ks8); obslužný pult - atyp. (1ks); orientačná tabuľa (ks 1); kvetináč drevený, vysoký (ks6); stolička bez područky(ks44); stojan na dáždniky - drevo (ks4); stropné visuté svietidlo- interiérové (ks 17); stropné prisadené/nástenné svietidlo(ks 15); sedacia súprava - 3 Sofa - čalúnená(ks1); kreslo(ks2); konferenčný stolík(ks2); kancelársky stôl(ks 3); kontajner pod stôl - 4 zásuvkový (ks3); PC stôl (ks1); kancelárska stolička(ks 2);
kancelárska skriňová zostava(ks1); vešiak stojanový (ks2); stôl drevený (ks10); stojan na prospekty a letáky(ks3); obradný stôl (ks1); varhany, stojan a príslušenstvo(kpl1); okrúhla stolička (ks1); policový systém(ks1)
stôl na prípravu jedál (ks1); pult na výdaj jedla (ks1); kuchynská linka (kpl1); stoličky celodrevené(ks2); policový systém 5000x2000x400 (ks 1); policový systém4000x2000x400(ks3); policový systém1000x2000x400(ks11); kreslo do knižnice(ks2); Stojanová lampa (ks2); svietidlo stolové(ks4); stojan na pamätnú knihu(ks1); sklenenépanely na stenu "Klip" (ks30); stojan na expozíciu400x400x1000(ks10); skrinka policová800x400x1000(ks3); šatníková skriňa1000x500x2000 (ks2); lavička na prezúvanie dl.1,5 m(ks3); žalúzie interiérové / vert. alebo horiz./ (ks 150); Montážne práce nábytku, osvetlenia (kpl 1). Bližší opis je v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44115800-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39200000-4, 39000000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
vešiaková stena - atyp.(ks8); obslužný pult - atyp. (1ks); orientačná tabuľa (ks 1); kvetináč drevený, vysoký (ks6); stolička bez područky(ks44); stojan na dáždniky - drevo (ks4); stropné visuté svietidlo- interiérové (ks 17); stropné prisadené/nástenné svietidlo(ks 15); sedacia súprava - 3 Sofa - čalúnená(ks1); kreslo(ks2); konferenčný stolík(ks2); kancelársky stôl(ks 3); kontajner pod stôl - 4 zásuvkový (ks3); PC stôl (ks1); kancelárska stolička(ks 2); kancelárska skriňová zostava(ks1); vešiak stojanový (ks2); stôl drevený (ks10); stojan na prospekty a letáky(ks3); obradný stôl (ks1); varhany, stojan a príslušenstvo(kpl1); okrúhla stolička (ks1); policový systém(ks1); stôl na prípravu jedál (ks1); pult na výdaj jedla (ks1); kuchynská linka (kpl1); stoličky celodrevené(ks2); policový systém 5000x2000x400 (ks 1); policový systém4000x2000x400(ks3); policový systém1000x2000x400(ks11); kreslo do knižnice(ks2); Stojanová lampa (ks2); svietidlo stolové(ks4); stojan na pamätnú knihu(ks1); sklenenépanely na stenu "Klip" (ks30); stojan na expozíciu400x400x1000(ks10); skrinka policová800x400x1000(ks3); šatníková skriňa1000x500x2000 (ks2); lavička na prezúvanie dl.1,5 m(ks3); žalúzie interiérové / vert. alebo horiz./ (ks 150)
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 132 858,6800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní:
1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 z 23.07.2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
1.4
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.5
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.6
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1.
§ 27 ods. 1 písm. a) Prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, resp. potvrdenie banky, že
uchádzač má k dispozícií vlastné požadované finančné prostriedky. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
2.2
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom,
verejný obstrávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky
alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba
zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa tovaru, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1
§ 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne
uchádzačovi úver vo výške 120.000,- EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku verejného obstarávania, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške a vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako jedne mesiac k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v ostatných bankách nemá záväzky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1
§ 28 ods. 1 písm.a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania
tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
3.2
§ 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1. zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje preukázanie ponúkaného
tovaru 1. opismi.
3.3
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač Verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky
účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak
uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými
kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa
toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom
tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky o verejnom obstarávaní: Účelom
požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti § 28 ods. 1 písm l) je najmä preukázanie skutočnosti, či je
uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Verejný obstarávateľ preukázať dodanie
zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v stanovenom minimálnom objeme z dôvodu
výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešným dodaním rovnakých alebo
podobných zákaziek, čo vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho plynulé a bezproblémové dodanie zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona, pričom verejný obstarávateľ požaduje zoznam a preukázanie dodávok
tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich troch rokov. verejný obstarávateľ požaduje preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (dodanie vnútorného vybavenia ) na základe min. jedného referenčného listu v objeme 120 000 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich troch rokov. Obdobie predchádzajúcich troch rokov sa na účely tejto zákazky považuje tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy.
3.2
v zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary opis, z ktorého budú zrejmé základné technické
parametre na ponúkané tovary. Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka.
3.3
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej
alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
201480
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.01.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste Verejného obstarávateľa (LEDAS, s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste Obstarávateľa v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. IBAN SK481100 00000029 2284 8066. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201480. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) a mal by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.01.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.01.2015 13:00
Miesto : LEDAS, s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Časť ponúk označených ako "Ostatné" bez účasti uchádzačov.
Otváranie časti označenej ako "Kritériá " bude otvárané bez účasti uchádzačov. Otváranie časti ponúk označenej ako
"Kritériá " je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a s odvolaním sa na § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom
obstarávaní neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom nezasiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program, Prioritná os 3-Posilnenie kult. potenciálu reg. a rozvoj CR, Opatrenie 3.1 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov, kód výzvy ROP-3.1-2013/01
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v
pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa.
Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za
dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Vnútorné vybavenie kaštieľa Spišský Hrušov_PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Zmluva bude uzatvorená len v prípade schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 8. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP ), preto je dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 9.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 11. Dodávateľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 12. Lehota viazanosti je do 30.06.2015. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dodanie zákazky ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 13. Tovar musí byť dodaný, namontovaný a prevzatý verejným obstarávateľom bez závad do 31.10.2015. 14. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 15. Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z. z. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.12.2014

Redakčné opravy

13588 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 129/2015
V oznámení 00135-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Spišský Hrušov, Spišský Hrušov 216, 053 63 Spišský Hrušov zverejnenom vo VVO č. 003/2015 zo dňa 05.01.2015 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: 12. Lehota viazanosti je do 30.06.2015. Viď: 12. Lehota viazanosti je do 31.08.2015.
18153 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 172/2015
V oznámení 00135-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Spišský Hrušov, Spišský Hrušov 216, 053 63 Spišský Hrušov zverejnenom vo VVO č. 003/2015 zo dňa 05.01.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: 12. Lehota viazanosti je do 31.08.2015. 13. Tovar musí byť dodaný, namontovaný a prevzatý verejným obstarávateľom bez závad do 31.10.2015. Viď: 12. Lehota viazanosti je do 31.10.2015. 13. Tovar musí byť dodaný, namontovaný a prevzatý verejným obstarávateľom bez závad do 15.12.2015.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité