Oznámenie 145 - WYS

Obsah

145 - WYS
Vestník č. 3/2015 - 05.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Komenského v Bratislave
IČO: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Oddelenie verejného obstarávania UK, Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Ema Paulovičová, PhDr. Patrícia Blažeková
Telefón: +421 259244616 / 259244670
Fax: +421 259244606
Email: patricia.blazekova@rec.uniba.sk; ema.paulovicova@rec.uniba.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uniba.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1045
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poradenstvo pre manažment a súvisiace služby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Univerzita Komenského v Bratislave: fakulty, samostatne hospodáriace súčasti,
rektorát a centrálne financované súčasti v Bratislave a v Martine.
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
- poskytnutie poradenských a konzultačných služieb pre finančné riadenie Univerzity Komenského v Bratislave,
- poskytnutie poradenských a konzultačných služieb v oblasti zdaňovanej a nezdaňovanej činnosti Univerzity Komenského v Bratislave,
- poskytnutie poradenských a konzultačných služieb pri spracovaní účtovnej závierky Univerzity Komenského v Bratislave,
- poskytnutie poradenských a konzultačných služieb k zostaveniu daňového priznania k dani z príjmov PO za Univerzitu Komenského v Bratislave a jeho zostavenie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79412000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79221000-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný rozsah: 1 000 hodín za 1 rok pre 17 súčastí UK (fakulty, samostatne hospodáriace súčasti, rektorát a
centrálne financované súčasti). Predpokladaný rozsah bol určený na základe predchádzajúcich skúseností a
predpokladaných potrieb. Konečný počet hodín bude závisieť od skutočných potrieb verejného obstarávateľa.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 34 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukáže ich v súlade s § 26 ods. 2 (resp. 4 alebo 5) zákona o verejnom obstarávaní predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií:
1.1. Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
1.2. Výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
1.2.1. Fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov;
1.2.2. Právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom
alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača);
1.3. Potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; predložené potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania;
1.4. Potvrdenie príslušnej pobočky Sociálnej poisťovne a všetkých príslušných zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5. Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.6. Doklad o oprávnení poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky (napr. výpis z obchodného
registra). Doklad musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky;
1.7. Čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. ods. 1 písm. h) alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8. Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
1.9. Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady
mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.10. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak krajina sídla uchádzača niektoré z dokladov ani rovnocenné doklady podľa bodov 1.1 až 1.6 nevydáva;
1.11. V prípade, že má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Uchádzač, zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nemusí predkladať doklady podľa § 26 ods. (2) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné originály dokumentov alebo ich úradne overené kópie, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nebol v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a originály dokumentov alebo ich úradne overené kópie, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie požadovanej služby:
3.1 Zoznam úspešne zrealizovaných zmlúv na poskytnutie služieb obdobných, ako sú obstarávané týmto verejným obstarávaním, zrealizovaných v ostatných 3 rokoch (2011 - 2013) doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Ak odberateľ:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň:
Požaduje sa preukázanie poskytnutých služieb pre minimálne 2 spoločnosti, ktoré sú účtovnými jednotkami v súlade s Opatrením Ministerstva financií SR č. MF/24342/2007-74 v znení neskorších predpisov. Na splnenie podmienky uchádzač uvedie zoznam poskytnutých služieb v uvedenom období s obdobným charakterom a rozsahom ako predmet zákazky v celkovom objeme v minimálnej výške 100 000,00 Eur bez DPH.
3.2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie obstarávanej služby.
Minimálna požadovaná úroveň:
3.2.1 minimálne 2 daňoví poradcovia, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
- platná licencia SKDP,
- minimálne 5 rokov praxe,
3.2.2 minimálne 2 certifikovaní účtovní experti, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
- platný certifikát Slovenského zväzu účtovníkov,
- minimálne 5 rokov praxe.
Uchádzač preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi predložením požadovaných licencií a certifikátov a predložením profesijných životopisov s uvedením:
- mena a priezviska daňového poradcu / certifikovaného účtovníka experta,
- názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa, kde získal požadovanú prax,
- potvrdenie od odberateľa, resp. zamestnávateľa alebo
- meno zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
3.2.3. minimálne 2 znalci z odboru ekonómia a manažment, účtovníctvo a daňovníctvo:
- platný preukaz znalca.
Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením overenej kópie preukazu znalca v odbore 090000 Ekonómia a manažment, odvetvie 090100 účtovníctvo a daňovníctvo.
Podmienky sú primerané. Verejný obstarávateľ ich určil s cieľom overenia skúseností a spoľahlivosti uchádzača primerane k rozsahu a náročnosti predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 4. Osobitné podmienky platnosti dokladov a dokumentov:
4.1. Uchádzač musí predložiť všetky požadované doklady a dokumenty podľa ods. 1 až 3 časti F súťažných podkladov "Podmienky účasti": v písomnej listinnej podobe, ktoré budú čitateľné, úplné, aktuálne, platné, pravdivé a budú zodpovedať požadovanej štruktúre. Lehoty uvedené v požiadavkách na splnenie podmienok účasti sa počítajú k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, pokiaľ v konkrétnom prípade nie je uvedené inak. Predložené doklady alebo dokumenty musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, pokiaľ v konkrétnom prípade nie je uvedené inak.
4.2. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný/í uchádzač/i podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
4.3. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou na zastupovanie. V prípade viacerých štatutárnych zástupcov (konateľov), ktorí podpisujú za uchádzača (spoločnosť) spoločne, je potrebné doložiť splnomocnenie podpisujúceho zástupcu na samostatné podpisovanie.
4.4. Z čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že svojim rozsahom, obsahom a spôsobom uchádzač spĺňa podmienky účasti uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v časti F súťažných podkladov Podmienky účasti, ktoré preukázal čestným vyhlásením.
4.5. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne (oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny dokladom len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť) a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
4.6. Doklady a dokumenty, preukazujúce splnenie podmienok účasti sa predkladajú v slovenskom (štátnom) jazyku. Doklady predložené v cudzom jazyku budú doložené prekladom do slovenského jazyka (okrem dokladov v českom jazyku).
4.7. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
4.8. V prípade, že uchádzač na preukázanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia využije finančné zdroje inej osoby, musí v súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Preukáže ich podľa ods. III.1.1. výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač musí splniť všetky podmienky v súlade s § 27 ods. 2.
4.9. V prípade, že uchádzač na preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje kapacity byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Preukáže ich podľa ods. III.1.1. výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač musí splniť všetky podmienky v súlade s § 28 ods. 2.
4.10. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3.
4.11. Verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OVO UK 4745/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.01.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.01.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.01.2015 11:00
Miesto : Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafárikovo námestie 6, Bratislava, II. poschodie historickej
budovy, miestnosť číslo 217.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí
predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym
orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho
zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady e-mailom na e-mailovú adresu, uvedenú v žiadosti záujemcu o
súťažné podklady. Verejný obstarávteľ nezasiela listinnú podobu súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.12.2014

Redakčné opravy

1200 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 11/2015
V oznámení 00145-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440, 814 99 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 003/2015 zo dňa 05.01.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas: Namiesto: 22.01.2015 10:00 Viď: 26.01.2015 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Dátum a čas: Namiesto: 22.01.2015 10:00 Viď: 26.01.2015 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Dátum a čas: Namiesto: 22.01.2015 11:00 Viď: 26.01.2015 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité