Oznámenie 401 - WYT

Obsah

401 - WYT
Vestník č. 6/2015 - 08.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Triangle Group International, s.r.o.
IČO: 31648835
Hlavné námestie 12 , 06001 Kežmarok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Triangle Group International, s.r.o., Hlavné námestie č.12, 060 01 Kežmarok
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Zima
Mobil: +421 905407941
Telefón: +421 524660118
Email: ste.zima@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromný sektor - osoba podľa § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia objektov Košická 16 a 17, Levoča, pre účel Penzión - vnútorné vybavenie.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Levoča, Košická 16 a 17.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka vnútorného vybavenia pre objekt penziónu v Levoči ktorých zoznam, vrátane materiálového krytia je podrobne opísaný v súťažných podkladoch. V zozname sú napr. pulty, stoly, stoličky, skrinky, obloženia stien, lôžka, madrace, prehozy, vešiakové panely, kreslá, kuchynská linka, zabudované spotrebiče, sedacie súpravy, koberce, dekorácie okien, doplnky do kúpeľne, minibary, trezory, svietidlá (stropné, nástenné, nočné, stojanové, stolové), obrazové dekorácie, informačný systém, reklamná tabuľa na fasádu, kartový systém, systém generálneho kľúča, likvidácia odpadu. Pod dodávkou zariadenia sa myslí aj jeho doprava na miesto určenia, prípadne jeho osadenie resp. montáž, vrátane potrebného spojovacieho a montážneho materiálu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39290000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Neuvádza sa.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 463 978,0500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s § 26 odst. (1) zákona o verejnom obstarávaní vyžadujú sa doklady podľa § 26 odst. (2) zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 26 odst. (4) a odst. (5) zákona o verejnom obstarávaní resp. § 128 odst. (1) zákona o verejnom obstarávaní - doklady budú predložené ako originály alebo úradne overené kópie, u dokladu podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní postačuje poskytnutie informácie o zápise do zoznamu podnikateľov.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 odst. (6) zákona o verejnom obstarávaní : Podmienky vyplývajú z predpísaných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 odst. (11) zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 odst. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. V súlade s § 27 odst. (1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje sa vyjadrenie banky/bánk, ktoré musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol v roku 2014, resp. ani v priebehu roka 2015 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete a že jeho bežný účet nebol v roku 2014, resp. ani v priebehu roka 2015 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač okrem vyjadrenia banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v iných bankách okrem tej/tých od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 odst. (6) zákona o verejnom obstarávaní : Verejný obstarávateľ sa požadovaním dokladov uisťuje o skutočnosti, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú z hľadiska svojho finančného postavenia schopní úspešne plniť zmluvu a že je obchodným partnerom, ktorý dodržiava finančnú disciplínu. Potreba predloženia dokladov o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača vyplýva tiež zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy.
2. V súlade s § 27 odst. (1) písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľad o výške dosiahnutého obratu v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. aj kratšie obdobie, ak začal uchádzač podnikať neskôr. Prehľad musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, resp. aj kratšie obdobie ak uchádzač začal podnikať neskôr, potvrdené miestne príslušným správcom dane a to v originály alebo overenej kópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke registeruz.sk. V prípade, že vykázaný obrat je i inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12. príslušného roka, v ktorom bol dosiahnutý obrat vykázaný v inej mene ako Euro.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 odst. (6) zákona o verejnom obstarávaní : Verejný obstarávateľ sa požadovaním dokladov uisťuje o skutočnosti, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú z hľadiska objemov finančných tokov schopní úspešne plniť zmluvu a požiadavka na výšku obratu zohľadňuje tiež skutočnosť, že zákazka je časovo obmedzená a značnej hodnoty.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 odst. (11) zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 odst. (1) zákona o verejnom obstarávateľovi v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Požaduje sa kumulatívna hodnota za celé požadované obdobie u dokladu podľa § 27 odst. (1) písm. d) minimálne vo výške 900 000,00 Eur bez DPH (slovom Deväťstotisíc Eur).
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. V súlade s § 28 odst. (1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní : Zoznam dodávok tovaru porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (odo dňa predkladania ponúk), alebo aj kratšie obdobie ak začal uchádzač alebo záujemca podnikať neskôr, doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dokladom je referencia, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie, alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 odst. (6) zákona o verejnom obstarávaní : Verejný obstarávateľ sa uisťuje, že výber zmluvného partnera bude z uchádzačov majúcich dostatočné skúsenosti s realizáciou rovnakých resp. podobných zákaziek ako je predmet zákazky.
2. V súlade s § 28 odst. (1) písm. l) bod 1 zákona o verejnom obstarávaní :
- vzorky ponúkaných materiálov v počte 10 ks podrobne opísaných v súťažných podkladoch
- opis a fotografie, alebo prospektový materiál (v prípade prospektov v inom ako slovenskom, resp. českom jazyku aj s prekladom do slovenského jazyka) tovarov ktoré sa majú dodať a to minimálne v týchto druhoch : stôl, stolička čalúnená, jednolôžko alebo dvojlôžko, regál, kreslo, sedacia súprava, vešiakový panel, skrinka, obklad stien.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 odst. (6) zákona o verejnom obstarávaní :
Obstarávateľ sa uisťuje, že výber zmluvného partnera bude z uchádzačov majúcich dostatočné skúsenosti s realizáciou rovnakých resp. podobných zákaziek ako je predmet zákazky a to vzhľadom na druh a účel tovaru, aj v potrebnom materiálovom a druhovom krytí.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 odst. (11) zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 44 odst. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí preukázať, že za celé predchádzajúce obdobie troch rokov (resp. aj kratšie obdobie ak začal podnikať neskôr) zrealizoval dodávku tovarov porovnateľných s predmetom zákazky vo výške min. 500 000,00 Eur bez DPH (slovom Päťstotisíc Eur).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.01.2015 14:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.01.2015 14:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.01.2015 15:00
Miesto : Hlavné námestie č.12, 060 01 Kežmarok.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s ustanoveniami § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 3 - Cestovný ruch, Opatrenie 3.1 - Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť poštou, kuriérnou službou, osobne, príp. e-mailom na adresu kontaktného miesta.
2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
3. V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, že sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy pred podpisom zmluvy.
4. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti : osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritériá. V samostatných častiach bude originál ponuky a jedna kópia. Okrem písomnej formy uchádzač predloží v zmysle zákona o verejnom obstarávaní aj každú časť ponuky v elektronickej podobe na CD nosiči vo formáte PDF.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.01.2015

Redakčné opravy

2316 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2015
V oznámení 00401-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Triangle Group International, s.r.o., Hlavné námestie 12, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 006/2015 zo dňa 08.01.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas : Namiesto: 29.01.2015 14:30 Viď: 06.02.2015 14:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Dátum a čas : Namiesto: 29.01.2015 14:30 Viď: 06.02.2015 14:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Dátum a čas : Namiesto: 29.01.2015 15:00 Viď: 06.02.2015 14:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité