Oznámenie 551 - MSS

Obsah

551 - MSS
Vestník č. 8/2015 - 12.01.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Domov pri kríži
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00641405
Pri kríži 26 , 84102 Bratislava - mestská časť Dúbravka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Domov pri kríži,Pri kríži 26,Bratislava-Dúbravka
Kontaktná osoba: Ing. Dana Šelcová
Telefón: +421 264534855
Email: dana.selcova@domovprikrizi.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.domovprikrizi.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Sociálna starostlivosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja pre obyvateľov a zamestnancov Domova pri kríži.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Domov pri kríži,Pri kríži 26,Bratislava-Dúbravka.
Kód NUTS
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky :
Zabezpečenie stravovania - výroba a výdaj stravy samoobslužným a obslužným spôsobom pre zamestnancov Domova pri kríži, pre obyvateľov/klientov Domova pri kríži, v tomto rozsahu:
1. pre zamestnancov Domova pri kríži samoobslužným spôsobom, výberom z troch jedál, pričom priemerný odber obedov denne bude cca 50,
2. pre obyvateľov Domova pri kríži samoobslužným spôsobom, výberom z troch jedál, pričom priemerný odber obedov denne bude cca 125,
3. pre obyvateľov Domova pri kríži, celodenná strava , pričom priemerný odber celodennej stravy denne bude cca 80 (68 racionálna strava, 10 diabetická strava 2 žlčníková strava; u diabetickej stravy v počte 10 aj II. večera),
4. zabezpečenie doplnkového predaja hotovostnou platbou,
5. zabezpečenie občerstvenia, resp. stravovania pri rôznych akciách organizovaných verejným obstarávateľom (napr. Fašiangy, Veľká noc, vianočná večera a pod.),
6. možnosť stravovania aj iných stravníkov samoobslužným spôsobom výberom z troch jedál ako aj do obedárov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55321000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55322000-3, 55330000-2, 55520000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 530 000,0000 Do: 580 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 10 000,00 eur. Spôsob a podmienky jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Magistrátu hlavného mesta Bratislava.
Lehota splatnosti faktúr je 21 kalendárnych dní od ich doručenia objednávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak predloží ponuku skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ nepožaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pri predložení ponuky vytvorili spoločne právnu formu s právnou subjektivitou, resp. bez právnej subjektivity. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny vyžaduje v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom. Vyžaduje však, aby členovia skupiny, ktorí vytvoria napr. subjekt bez právnej subjektivity zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať tieto podmienky osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 citovaného zákona, že :

a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž9a) vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovnými dokladmi v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami podľa § 26 ods. 2:
a)písm. a) a b) - výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky uchádzača alebo osoby, ktorá je štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu (všetkých osôb uvedených vo výpise z obchodného registra ako štatutárny orgán),
b)písm. c) - potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (od všetkých poisťovní, v ktorých má vedených zamestnancov) nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
i.výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ),
ii.výpis z obchodného registra ( predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaná v obchodnom registri ),
iii.iné oprávnenie vydané podľa osobitného predpisu, atď.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

Doklady uvedené pod bodom a) až g) nemusí uchádzač predkladať, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z.z. a pre zápis do zoznamu predložil aj čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. f) a g). Ak pre zápis do zoznamu podnikateľov nepredložil uvedené čestné vyhlásenia tak ich predloží pre splnenie podmienok účasti. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov uvedie túto skutočnosť v ponuke.
V prípade, že uchádzač nesplní podmienky účasti, ak predloží neplatný doklad, resp. nepredloží požadované doklady alebo informácie alebo poskytne nepravdivé alebo skreslené informácie, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 33 ods. 7 zák. č. 25/2006 Z.z.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Všetky doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže :
1. Vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet/účty, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za uplynulé obdobie predchádzajúcich dvoch rokov napr. že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. Originál, resp. úradne overená kópia originálu vyjadrenia banky nesmie byť staršia ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2. Čestným vyhlásením, že v iných bankách nemá vedené účty iba v tých z ktorých predkladá potvrdenia.
3. Prehľadom o dosiahnutom obrate za obdobné služby za obdobie posledných troch rokov (2012,2013,2014) alebo za kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač spĺňa verejným obstarávateľom stanovený minimálny štandard pre podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia uchádzača;
Minimálna úroveň:
Verejný obstarávateľ vyžaduje minimálny ročný obrat vo výške 100 000,00 EUR.
4. Kópiou účtovnej uzávierky zostavenej za účtovné obdobie rokov 2012 a 2013:
4.1 osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu, výkaz ziskov a strát ;
4.2 účtovná závierka osoby, vedúcej jednoduché účtovníctvo, musí obsahovať výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch;
4.3 uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že dokumenty, ktoré predkladá sú totožné s dokumentami, ktoré predložil správcovi dane.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Vyjadrenie banky, výške obratu za obdobné činnosti a predloženie účtovnej závierky za obdobie predchádzajúcich 2 rokov má byť pre verejného obstarávateľa zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v bode III.2.2).
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť
1. Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014) doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané, napr. uzavretá zmluva, dodacie listy, faktúry.
Minimálna úroveň: Zoznam musí obsahovať subjekt, resp. subjekty, ktorým služba bola poskytnutá za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014), ktorých predmetom sú služby obdobné službám, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Za obdobné služby verejný obstarávateľ považuje poskytovanie stravovacích služieb.
2.Zoznam poskytnutých služieb musí byť doplnený referenciami za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014), z toho minimálne jednou referenciou za poskytovanie stravovacích služieb pre viac ako 250 stravníkov. Referencie musia obsahovať: obchodné meno odberateľa s adresou sídla alebo miesta podnikania,zmluvnú cenu v EUR s DPH, resp. bez DPH, termín dodania (pre posúdenie, či boli vykonané za požadované obdobie), potvrdenie o kvalite poskytovaných služieb, kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby.
3.Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Údaje o riadiacich zamestnancoch a osôb zodpovedných za poskytnutie služby: uchádzač predloží zoznam, resp. informáciu s požadovanými údajmi, a to: meno, dosiahnuté vzdelanie a prax.
Minimálna úroveň osôb zodpovedných za poskytnutie služby.:
3.1 požadovaná min. prax : u šéfkuchára v danom odbore 3 roky; u dietnej sestry v danom odbore 2 roky,
3.2 požadované vzdelanie: ukončené stredné odborné vzdelanie odbor kuchár; ukončené SZŠ odbor dietna sestra.
Uchádzač predloží fotokópiu dokladu o odbornej kvalifikácií osoby, ktorá bude vykonávať funkciu šéfkuchára a zdravotnej sestry.
Požadované údaje o odbornej praxi predloží uchádzač čestným vyhlásením, ktoré bude podpísané osobou, ktorá je riadiacim zamestnancom uchádzača ako aj osobou, ktorá bude vykonávať pozíciu šéfkuchára a pozíciu dietnej sestry.
V prípade, že osoby (kuchár, dietna sestra) nie sú v zamestnaneckom pomere k uchádzačovi predložia tieto osoby (kuchár, dietna sestra) aj vyhlásenie, že budú k dispozícii pre plnenie zmluvy v prípade úspešnosti uchádzača.
4. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v tejto zákazke, predložené uchádzačom, musia byť originály alebo ich úradne overené kópie pokiaľ nie je určené inak. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou okrem dokladov predložených v českom jazyku.
5. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzačov spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie referencií, resp. potvrdení o poskytnutých službách, ktoré sú predmetom zákazky, ako aj údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, Všetky tieto podmienky umožňujú účasť v súťaži všetkým záujemcom, ktorí poskytujú obdobné služby, ako sú predmetom tejto súťaže. Podmienky, ktoré stanovil verejný obstarávateľ jednoznačne smerujú k tomu, aby získal informáciu o zmluvnom partnerovi, či má dosť skúseností , či je ekonomicky , technicky a odborne schopný a spôsobilý dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite. Podmíenky účasti, vzhľadom na rozsah a obsah predmetu zákazky na jeho dôležitosť a odbornú náročnosť, považuje verejný obstarávateľ za primerané a nediskriminačné. Verejný obstarávateľ má záujem vybrať uchádzača, ktorý má skúsenosti s poskytovaním požadovaných služieb a vie poskytnúť čo najkvalitnejšie služby.
V súlade s § 32 ods. 11 splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27, § 28 možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie spracuje podľa vzoru, ktorý je uvedený v časti H/4 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v bode III.2.3).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Vyžaduje sa profesia kuchára a dietnej sestry. Podmienky sú uvedené v bode III.2.3.
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. najnižšia cena jedla - 90
2. najvyššia cena za prenájom - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
D/7/2014-VO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.02.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.02.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Jazyk slovenský
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.02.2015 11:00
Miesto: Ide o otváranie časti ponúk OSTATNÉ. Táto časť otvárania ponúk je neverejná, preto sa nevyžaduje účasť oprávnených zástupcov uchádzačov, ktorí predložili ponuky.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali elektronicky. Vyžaduje sa, aby uviedli v žiadosti o účasť: Identifikáciu tejto súťaže - číslo oznámenia vo vestníku, Obchodné meno, sídlo záujemcu a IČO, Kontaktnú osobu na komunikáciu, E-mailovú adresu na poskytnutie SP, vysvetľovanie a ďalšiu komunikáciu, Tel. č. na kontaktnú osobu.
2. Verejný obstarávateľ poskytne SP elektronicky vo formáte pdf. na E-mailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o účasť. Verejný obstarávateľ poskytne záujemcom vzory vybraných dokumentov vrátane návrhu zmlúv aj v programe MS Word pre jednoduchšie spracovanie ponuky.
3. Záujemcovia sú povinní posielať žiadosti na mailovú adresu: dana.selcova@domovprikrizi.sk.
4. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie súťažných podkladov, a to slovne: SP nám boli doručené dňa ......
5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať profil verejného obstarávateľa a webovú stránku - http:// www.domovprikrizi.sk z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania podľa § 38 zák. č. 25/2006 Z.z., kde bude verejný obstarávateľ zverejňovať otázky záujemcov a odpovede na ne zo strany verejného obstarávateľa a prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 14 zák. 25/2006 Z.z.
6. Vzhľadom na predmet zákazky sa organizuje spoločná prehliadka miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 10.02. 2015 o 10.00 hod. Stretnutie záujemcov je na vrátnici sídla verejného obstarávateľa.
7. Ponuka musí byť vyhotovená v listinnej forme ako aj v elektronickej forme na CD nosiči. Podrobnosti sú uvedené v časti A SP, body 17 a 18.
8. V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o účasť a žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty tak, aby boli doručené v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ v takomto prípade zašle SP ako aj vysvetlenie záujemcom v listinnej forme.
9. Vysvetľovanie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch:
verejný obstarávateľ dopyty vyžaduje doručiť najneskôr do 12.02.2015.
10. Zmluva na služby a nájomná zmluva budú uzatvorené na obdobie 4 rokov od 1. 04. 2015. S neskorším termínom sa počíta v prípade neukončenia súťaže v stanovenom termíne.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.01.2015

Redakčné opravy

1493 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 13/2015
V oznámení 00551-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Domov pri kríži, Pri kríži 26, 841 02 Bratislava - mestská časť Dúbravka zverejnenom vo VVO č. 008/2015 zo dňa 12.01.2015 boli nesprávne zverejnené údaje Bod IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2014 Viď: 31.05.2015 VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané je do 31.05.2015. V pôvodnom oznámení nesprávne uvedený údaj.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité