Oznámenie 1182 - WYS

Obsah

1182 - WYS
Vestník č. 11/2015 - 15.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Košice
IČO: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice-Západ
Kontaktná osoba: Ing. Martin Vasko
Mobil: +421 918937366
Telefón: +421 556419320
Fax: +421 556436288
Email: vasko@kosice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Deratizácia zberných miest komunálneho odpadu (stanovištia kontajnerov) a verejného priestranstva v ich bezprostrednom okolí na území mesta Košice a územia asanačného pásma v majetku mesta Košice
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
14
Hlavné miesto poskytovania služieb: Košice, stanovištia zberných nádob na odpad na verejných priestranstvách a verejného priestranstva v ich bezprostrednom okolí vo vzdialenosti cca 5 m a územie asanačného pásma v majetku mesta Košice (územie medzi ulicami Ružová, Ungárova, Toryská; ide o voľné plochy verejného priestranstva zarastené náletovou zeleňou).
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytnutie služieb podľa § 6 odst. 3 písm. e) v spojení s § 12 ods. 2 písm. e) zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov za účelom zamedzenia vzniku, šíreniu a obmedzeniu výskytu prenosných ochorení, dezinfekciou a reguláciou živočíšnych škodcov prostredníctvom deratizácie na zberných miestach komunálneho odpadu a verejného priestranstva v ich blízkom okolí a územia asanačného pásma v majetku mesta Košice.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90923000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Jedná sa o cca 1 630 stanovíšt zberných nádob na odpad na verejných priestranstvách a verejné priestranstvo v ich bezprostrednom okolí vo vzdialenosti cca 5 m v meste Košice a na území "asanačného pásma" v majetku mesta Košice (zoznam bude tvoriť prílohu zmluvy).
Deratizácia sa uskutoční v roku 2015 v dvoch po sebe nasledujúcich deratizačných obdobiach a to :
a)Jarný termín s časovým predpokladom v mesiacoch marec až apríl
b)Jesenný termín s časovým predpokladom v mesiacoch október až november
Začiatok plnenia zmluvných podmienok poskytovateľom služby bude požadovaný objednávateľom písomnou formou, kde budú spresnené termíny realizácie predmetu zmluvy. Na základe výzvy Regionálneho úradu verejného zdravotníctva objednávateľ písomne oznámi poskytovateľovi termín začatia a ukončenia plnenia predmetu zmluvy.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 30 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Podnikateľ. zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu), nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ, zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j.podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o
zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe), nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní].
Ak podnikateľ, zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06.2013, opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
a)doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, b)predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi. V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ. Odôvodnenie: Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona:
Zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o ich uspokojivom poskytnutí s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia a zhodnotenia poskytnutých služieb, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; (ak nie sú referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, musia byť potvrdené tak, ako je to uvedené v nasledujúcom bode),
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
V prípade, že referencia od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa nie je zverejnená, prílohou zoznamu budú potvrdenia odberateľov, alebo zmluvy a pod. v takom rozsahu, aby bolo možné z uvedených dokladov zistiť požadované údaje. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (s DPH, ak je uchádzač platcom DPH), miesto a lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie - min. mesiac a rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie plnenia. Ako príloha súťažných podkladov - bude vzor formulára pre zoznam poskytnutých služieb (pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ). Potvrdenia majú byť iba za služby v požadovanom období. Ak tomu tak nie je (napríklad pri zverejnených referenciách, alebo ak to nebude uvedené podľa požiadaviek) za požadované obdobie sa bude brať iba pomerná časť ceny vypočítaná podľa mesiacov. Ak je hodnota cien stanovená v inej mene, prepočet inej meny na € sa stanoví na základe priemerného kurzu ECB stanoveného ku koncu každého príslušného kalendárneho roka, v ktorom uskutočňoval alikvotnú časť služieb.
- podľa § 28 ods. 1 písm. d) a § 29 zákona:
Opatrenia použité uchádzačom na zabezpečenie kvality:
a) uchádzač musí preukázať, že má schválený prevádzkový poriadok na prácu s nebezpečnými chemickými faktormi pri výkone regulácie živočíšnych škodcov.
b) uchádzač musí preukázať, že má schválený prevádzkový poriadok na prácu v expozícii biologickými faktormi pri výkone regulácie živočíšnych škodcov.
c) uchádzač musí preukázať, že má udelený súhlas na prepravu nebezpečných odpadov vznikajúcich (súvisiacich) s predmetom činnosti deratizácie.
d) uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality pre oblasť deratizácie STN EN ISO 9001.
e) Uchádzač musí preukázať, že má udelené právoplatné rozhodnutie o uvedení priestorov skladu deratizácie do prevádzky.
f) uchádzač musí preukázať, že má udelené právoplatné rozhodnutie na zber a prepravu vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 a 2 len z územia Slovenskej republiky.
g) uchádzač musí preukázať, že má udelené právoplatné rozhodnutie na prevádzkareň pre činnosť zberu a skladovania vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti.
Odôvodnenie potreby podmienok a ich primeranosť podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienky účasti stanovil verejný obstarávateľ pre overenie uchádzača, že poskytované služby vykonáva na požadovanej vysokej odbornej úrovni, kvalitne a má na to vydané príslušné potvrdenia, doklady a oprávnenia.
- podľa § 28 ods. 1 písm. g):
Údaje o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Uchádzač musí preukázať, že má oprávnenie na prácu s prípravkami na reguláciu škodcov na profesionálne použitie.
Odôvodnenie potreby podmienok a ich primeranosť podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti stanovil verejný obstarávateľ pre overenie uchádzača, že má k dispozícii osoby, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby, na požadovanej odbornej úrovni a vzdelania, ktoré disponujú aj potrebnými oprávneniami.
- podľa § 28 ods. 1 písm. h) a § 30 zákona:
Uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém environmentálneho manažérstva pre oblasť deratizácie.
§ 29 Zabezpečenie kvality
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
§ 30 Environmentálne manažérstvo
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie potreby podmienok a ich primeranosť podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti stanovil verejný obstarávateľ pre overenie uchádzača, že poskytované služby vykonáva na vysokej odbornej úrovni, kvalitne a má na to vydané certifikáty resp. iné doklady a oprávnenia.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí preukázať, že za požadované obdobie t. j. od 01.01.2012 do 31.12.2014 poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom finančnom objeme vo výške min. 108.000,- € s DPH t.j. v priemere cca 36.000 €/rok. Pod službami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú služby spojené s deratizáciou podobného rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky.
Uchádzač musí preukázať, že má:
a) Právoplatné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva podľa § 13 ods. 4 písmena b) zákona č. 355/2007 Z. z o ochrane a podpore verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent.
b) Právoplatné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva podľa § 13 ods. 4 písmena b) zákona č. 355/2007 Z. z o ochrane a podpore verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent.
c) Právoplatné rozhodnutie podľa § 7 ods. 1 písmena g) zákona č. 223/2001 Z. z . o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent.
d) Certifikát systému manažérstva kvality STN EN ISO 9001 nie starší ako z roku 2000.
e) Právoplatné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení priestorov skladu deratizácie do prevádzky vydané RÚVZ - § 13 ods. 4 písm. a) Zákon č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
f) Právoplatné rozhodnutie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy ako orgánu štátnej správy s pôsobnosťou vo veterinárnej oblasti v zmysle § 8 odstavec 3 písm. q) zákona č.39/2007 Z.z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov v súlade s § 46 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších zmien na zber a prepravu vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 a 2 len z územia Slovenskej republiky.
g) Právoplatné rozhodnutie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy ako orgánu štátnej správy s pôsobnosťou vo veterinárnej oblasti v zmysle § 8 odstavec 3 písm. i) bod 1 a § 39b zákona č. 39/2007 Z.z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov a v súlade s § 46zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších zmien na prevádzkareň pre činnosť zberu a skladovania vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1. oprávnenia.
Osvedčenie o odbornej spôsobilosti vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva podľa § 15 ods. 3 písm. b) zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane a podpore verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent.
Certifikát systému environmentálneho manažérstva STN EN ISO 14001 nie starší ako z roku 2004.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
A/2015/07393
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.02.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.02.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.02.2015 09:00
Miesto : Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, Košice, zasadacia miestnosť č. 310 (blok D), 3 poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý oprávnený uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku.
2.Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti (môže aj elektronicky na kontaktný e-mail:
vasko@kosice.sk) zaslanej verejnému obstarávateľovi. Súťažné podklady a ostatné dokumenty mu budú zaslané
elektronickou poštou (e-mailom). Žiadosť o účasť/ žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne názov a adresu záujemcu, adresu verejného obstarávateľa a názov súťaže.
3. Súťažné podklady budú po zverejnení výzvy zverejnené na profile verejného obstarávateľa pod príslušným názvom zákazky. Rovnako budú zverejňované vysvetlenia výzvy a súťažných podkladov a prípadného doplnenia súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité