Oznámenie 1188 - WYP

Obsah

1188 - WYP
Vestník č. 11/2015 - 15.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odštepný závod Revúca, Námestie slobody 2, Revúca
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Ďurkovič
Mobil: +421 905278811
Telefón: +421 584880148
Fax: +421 584422147
Email: jozef.durkovic@lesy.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Chladiaci box Tornaľa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Katastrálne územie Tornaľa
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom je stavba budovy chladiaceho boxu v Tornali, ktorý bude slúžiť na dočasné uskladnenie ulovenej zveriny. Súčasťou stavby je dodávka a montáž samonosného koľajnicového systému na uskladnenie zveri vo vise vrátane elektrického navijaka na zjednodušenie manipulácie a dodávka a montáž automatizovaného chladiaceho systému.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213210-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45000000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 161,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 06.03.2015
Ukončenie: 31.07.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 Zák. č. 25/2006 Z. z. predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3,4 Zák. č. 25/2006 Z. z., alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 Zák. č. 25/2006 Z. z. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods.1, písm. b). Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Preukazuje zoznamom stavebných prác, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (rok 2010 - 2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miesta, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení.
Jedná sa o stavebné práce rovnakého charakteru ako je predmet obstarávania na minimálne jednej ukončenej stavbe s hodnotou vyššou ako 10 000 € bez DPH. V prípade, že v rámci referenčnej stavby boli zrealizované aj stavebné celky zahŕňajúce práce iného charakteru, ako je predmet obstarávania, tak z predložených dokladov musí byť zrejmé splnenie podmienky prác rovnakého charakteru vo vyššie uvedenej hodnote.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác z dôvodu preukazovania schopnosti uchádzača spoľahlivo realizovať predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2014-PL-0073
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.02.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.02.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.02.2015 13:00
Miesto : Budova OZ Revúca, Námestie slobody 2, Revúca, miestnosť č. 11
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán, alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu (písanej v slovenskom alebo českom jazyku) o vydanie súťažných podkladov, v ktorej je určená kontaktná osoba zodpovedná za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, s uvedením adresy, tel. č. a emailového kontaktu na túto osobu. Žiadosť musí ďalej obsahovať identifikáciu žiadateľa a presný názov predmetu zákazky. Písomnú žiadosť o vydanie súťažných podkladov je možné doručiť nasledujúcimi formami:
1. e-mailom (odporúčame) - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel (v tomto prípade je potrebné so žiadosťou doložiť aj poverenie), oskenovaná a priložená ako príloha,
2. osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8.00 do 15.00 h.
Súčasťou cenovej ponuky je podrobný rozpočet stavby. V súlade s § 34, odsek 10 zákona o VO v prípade, že uchádzač plánuje pri realizácii stavebných prác využiť aj kapacity subdodávateľov, tak v nacenenom výkaze výmer budú časti realizované formou subdodávky vylíšené farebne a v dolnej časti bude uvedený aj ich súčet. Zároveň uchádzač doloží aj identifikačné údaje subdodávateľov (obchodné meno, sídlo, IČO) a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy. V prípade viacerých subdodávateľov bude pri ich identifikačných údajoch uvedené aj akou farbou sú vylíšené položky v predloženom nacenenom výkaze výmer. Prípadná zmena subdodávateľov oproti zoznamu uvedenému v rámci súťažnej ponuky je možná až po jej písomnom schválení objednávateľom. Žiadosť o zmenu musí obsahovať zdôvodnenie zmeny subdodávateľa, v rozpočte vyznačené položky, ktoré bude realizovať a taktiež potvrdenie o oprávnenosti nového subdodávateľa uskutočňovať predmetné stavebné práce. Zmenou subdodávateľov nemôže dôjsť ku percentuálnemu navýšeniu podielu subdodávok.
V prípade, že zodpovedný projektant pri niektorej položke potrebného materiálu uviedol aj jeho typ a konkrétneho výrobcu, tak záujemca pri tvorbe svojej ponuky môže použiť aj inú alternatívu s rovnakými, resp. lepšími technickými parametrami (zámena materiálu zároveň nesmie mať žiaden negatívny vplyv na stavbu ako celok).
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité