Oznámenie 2031 - MSS

Obsah

2031 - MSS
Vestník č. 18/2015 - 26.01.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42355818
Továrenská 7 , 82855 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Továrenská 7, 828 55 Bratislava, č. kanc.302
Kontaktná osoba: Mgr. Ľudovít Blázy
Telefón: +421 257881352
Fax: +421 2252932096
Email: ludovit.blazy@teleoff.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.teleoff.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Štátna agentúra/úrad
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Štátna správa v oblasti elektronických komunikácií a poštových služieb
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Overenie a kontrola podkladov na výpočet čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2014, za rok 2015 a za rok 2016 a predbežných čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2015 a za rok 2016, správnosť ich výpočtu a posúdenie neprimeranej finančnej záťaže.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 9
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Stále pracovisko pre oblasť poštových služieb, odbor regulácie poštových služieb, Ul. 1. mája 16, 010 01 Žilina.
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Overenie a kontrola podkladov na výpočet čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2014, za rok 2015 a za rok 2016 a predbežných čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2015 a za rok 2016, správnosť ich výpočtu a posúdenie neprimeranej finančnej záťaže.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79210000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79221000-9, 79400000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Overenie a kontrola podkladov na výpočet čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2014, za rok 2015 a za rok 2016 a predbežných čistých nákladov univerzálnej služby za rok 2015 a za rok 2016, správnosť ich výpočtu a posúdenie neprimeranej finančnej záťaže.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 350 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 15.07.2015
Ukončenie: 31.07.2017
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:

1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby,
7.§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením.
8.§ 26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením.
9.§ 26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením.

Podnikateľ/uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorý o zapísanie požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.

2.2 § 27 ods. 1 písm. d) zákona: prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo zahraničnej banky/bánk, v ktorej má záujemca vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý/é musí/ia obsahovať informáciu o tom, že uchádzač:
(i) nie je v nepovolenom debete,
(ii) v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a
(iii) bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Uvedené potvrdenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t .j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť.

2.2 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o obrate za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len posledné 3 hospodárske roky), v min. súhrnnej výške 1 000 000,- EUR v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. V prípade, ak uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu podľa predošlej vety za obdobie prevádzkovania svojej činnosti. Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzač podloží kópiami výkazov ziskov a strát alebo kópiami výkazov o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku (postačuje kópia) a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku; v prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a úradne preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ overuje prostredníctvom tejto podmienky účasti schopnosť poskytovať požadované služby počas trvania zmluvy a súčasne overuje schopnosť dosahovať z uvedených plnení príjmy a zároveň overuje realizovaný finančný objem zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, z dôvodu minimalizácie rizika nekorektného plnenia predmetu zmluvy z dôvodu nestabilného ekonomického, resp. finančného postavenia uchádzača.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina poskytovateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;ak odberateľom
3.1.1 bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
3.1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
3.2 § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby
3.3 § 28 ods. 1 písm. k) zákona v spojení s § 32 ods. 3 písm. b) zákona - uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk) v celkovej minimálnej hodnote 200 000,- Eur bez DPH.
Za služby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky sa považuje overenie a kontrola výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby a vedenia oddeleného účtovníctva nákladov regulovaných služieb pre regulované odvetvie, realizované pre regulačnú autoritu, prípadne príslušných operátorov poskytujúcich univerzálnu službu v oblasti poštových služieb. Za služby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky sa nepovažuje realizácia samotného výpočtu, jeho overenia a kontroly podkladov alebo poradenstvo pri výpočte čistých nákladov univerzálnej služby pre poskytovateľa univerzálnej služby za overované obdobia.
Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval:
a) Názov a sídlo odberateľa
b) Kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č./e-mail)
c) Predmet poskytnutej služby
d) Opis predmetu poskytnutej služby
e) Doba poskytnutia
f) Cena poskytnutej služby bez DPH
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti k bodu 3.1 podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu 3.1 z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných služieb ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom týchto podmienok je to, aby uchádzač dokumentoval projekty obdobného zamerania, rozsahu a dopadu, a tým preukázal svoju schopnosť dodať takto komplexnú službu. Verejný obstarávateľ požaduje tieto referencie ako dôkaz spôsobilosti; ide o rovnaký alebo podobný rozsah činností ako bude poskytovateľ realizovať v rámci projektu, ktorý je predmetom zákazky.


3.2Uchádzač predloží zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služieb - kľúčových expertov. Podmienky účasti uvedené pri danej pozícii musí spĺňať jedna fyzická osoba. Uchádzač môže použiť jednu fyzickú osobu na preukázanie podmienok účasti iba na jednu pozíciu kľúčového experta.
Z uchádzačom predložených dokladov musí/ia byť minimálne zrejmé údaje o vzdelaní a odbornej praxi u osôb zodpovedných za poskytnutie služieb (kľúčových expertov), čo uchádzač u týchto osôb preukáže predložením profesijných životopisov, príslušnými platnými certifikátmi osôb zodpovedných za poskytnutie služieb alebo ekvivalentnými dokladmi.
Z každého z uchádzačom podpísaného predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta (životopis) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
-meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
-funkcia,
-najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
-opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
-praktické skúsenosti príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (názov referencie/projektu, odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte, obdobie rok od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
-prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného riadiaceho zamestnanca a osoby zodpovednej za poskytnutie služieb.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov:
3.2.1 Kľúčový expert č. 1 projektový manažér:
a) minimálne 3 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti (i) overenia a kontroly výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby alebo (ii) nastavenia a preverenia procesov finančného riadenia a kontroly výpočtu nákladov; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne 3 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia tímov a projektov v pozícii riadiaceho pracovníka; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
c) aktívna účasť na aspoň 2 projektoch overenia a kontroly výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby a vedenia oddeleného účtovníctva nákladov regulovaných služieb pre regulované odvetvie, realizované pre regulačnú autoritu v oblasti poštových služieb. Túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
d) platný certifikát v oblasti riadenia projektov na pokročilej úrovni (napr. Prince 2 Practitioner) alebo ekvivalent daného certifikátu.
3.2.2 Kľúčový expert č. 2 hlavný overovateľ:
a) minimálne 3 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti (i) overenia a kontroly výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby alebo (ii) nastavenia a preverenia procesov finančného riadenia a kontroly výpočtu nákladov; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) aktívna účasť na aspoň 2 projektoch overenia a kontroly výpočtu čistých nákladov univerzálnej služby a vedenia oddeleného účtovníctva nákladov regulovaných služieb pre regulované odvetvie, realizované pre regulačnú autoritu v oblasti poštových služieb a/alebo aktívna účasť na aspoň 2 projektoch ekvivalentného typu služieb v porovnateľnom rozsahu a náročnosti pre obdobnú entitu; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
c) platný certifikát v oblasti finančného riadenia a nastavenia procesov finančného riadenia ACCA alebo platné potvrdenie o zapísaní ako audítor v Slovenskej komore audítorov alebo ekvivalent daného certifikátu alebo potvrdenia.
3.2.3 Kľúčový expert č. 3 daňový poradca:
a) minimálne 3 - ročné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti daňového poradenstva; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) aktívna účasť na aspoň 2 projektoch zameraných na problematiku daňového poradenstva; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
c) platné potvrdenie o zapísaní ako daňový poradca v Slovenskej komore daňových poradcov alebo ekvivalent daného potvrdenia.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti k bodu 3.2 podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požiadavky na kľúčových expertov sú potrebné a primerané vzhľadom na štruktúru hlavných aktivít v rámci predmetu zákazky. Preukázanie profesionálnych praktických skúseností kľúčových expertov požaduje verejný obstarávateľ pre účely overenia, či daný kľúčový expert má dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej časti úloh a kompetencií pripadajúcich na danú pozíciu.

3.3 V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti k bodu 3.3 podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Predmetná podmienka účasti je obligatórnou podmienkou účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona v spojení s § 32 ods. 3 písm. b) zákona vzhľadom na skutočnosť, že ide o nadlimitnú zákazku na poskytnutie služieb s predpokladanou hodnotou zákazky nižšou ako 10 000 000 EUR bez DPH.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina poskytovateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona.
V prípade, že sa na plnení predmetu zákazky bude podieľať tím zahraničných expertov, zabezpečí uchádzač na požiadanie simultánny preklad, pričom dokumentácia bude realizovaná výhradne v slovenskom jazyku alebo prekladom do slovenského jazyka. Náklady na preklady, simultánne tlmočenie znáša uchádzač.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.

Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk budú do elektronickej aukcie pozvaní uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk verejný obstarávateľ zadá do aukčného prostredia vstupné ceny uchádzačov, tak ako boli uvedené v ich úvodných ponukách.
Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH.
Uchádzači budú môcť v elektronickej aukcii upravovať ceny smerom nadol podľa pravidiel aukcie v stanovených položkách. Pre účely automatického zostavenia poradia ponúk v elektronickej aukcii budú ceny jednotlivých položiek automaticky sčítané do celkovej ceny
V priebehu konania elektronickej aukcie bude umožnené všetkým zúčastneným uchádzačom upravovať ceny v stanovených položkách smerom nadol v ľubovoľnom počte krokov. Obmedzenie zmeny jedného kroku je nastavené nasledovne:
minimálny vyžadovaný rozdiel v jednom kroku je 5000,- EUR.
V priebehu elektronickej aukcie budú uchádzačom oznamované nasledovné informáciie: aktuálna najnižšia celková cena za celý predmet zákazky (Najlepšia ponuka) a aktuálna celková cena za celý predmet zákazky uvedeného uchádzača (Vaša ponuka). Oznamované budú aj údaje o začiatku a ukončení elektronickej aukcie a údaje o okamžitom čase, ktorý zostáva do skončenia e-aukcie podľa serverového času.
Elektronická aukcia bude mať jedno súťažné kolo v dĺžke 30 minút (slovom: tridsať minút), pričom pre všetkých účastníkov aukcie je záväzný serverový čas.
Predlžovanie elektronickej aukcie bude nastavené údajom Neaktivita v min., t.j. časový limit, ktorý bude nastavený na 2 minúty. Táto neaktivita sa začne odpočítavať 2 minúty pred zadaným koncom aukcie. Údaj Neaktivita v min. predstavuje lehotu od zaevidovania poslednej ponuky do skončenia elektronickej aukcie.
Ak počas časového limitu Neaktivita v min. dôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov k zaevidovaniu nižšej ponuky od jeho poslednej ponuky, bude od času zaevidovania tejto skutočnosti aukcia predĺžená o 2 minúty. Ak v priebehu lehoty predĺženia dôjde u ktoréhokoľvek z uchádzačov opäť k zaevidovaniu nižšej ponuky od jeho poslednej, opäť sa aukcia predĺži od času zaevidovania tejto skutočnosti o stanovený počet minút. Ak počas lehoty predĺženia nedôjde u žiadneho z uchádzačov k zaevidovaniu novej ponuky od jeho poslednej, aukcia bude automaticky ukončená.
Elektronická aukcia bude realizovaná cez systém AukciaAs, ktorý je umiestnený na portáli elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Kontaktná e-mailová adresa administrátora aukcie za verejného obstarávateľa je:ludovit.blazy@teleoff.gov.sk, telefón: +421 2 57881 352
Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Na túto e-mailovú adresu im bude elektronickými prostriedkami poslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii.
Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené najmä informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia uchádzača k používanému elektronickému zariadeniu. Súčasťou výzvy na účasť je priložený pdf dokument, ktorý obsahuje prihlasovacie meno a heslo a odkaz na internetovú adresu elektronickej aukcie. Kliknutím na túto internetovú adresu sa otvorí prihlasovacie okno do elektronickej aukcie. Ak sa uchádzač prihlási do elektronickej aukcie pred jej začiatkom, zobrazí sa len obrazovka s odpočítavaním času, ktorý zostáva do začiatku elektronickej aukcie.
Súčasťou výzvy na účasť v elektronickej aukcii budú aj údaje o dátume a čase začatia elektronickej aukcie, o spôsobe skončenia elektronickej aukcie, t. j. o predlžovaní elektronickej aukcie, a tiež upozornenie na pravidlá elektronickej aukcie a na podmienky technického pripojenia.
Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie, sú uložené na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title Je potrebné, aby si zúčastnení uchádzači podrobne preštudovali pravidlá elektronickej aukcie, prípadne sa oboznámili s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na uvedenej adrese.
Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie a tiež samostatne na adrese http://www.aukciaas.sk/ponuka.html#techpodm Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické podmienky:
-počítač s operačným systémom Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7,
-rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,
-pripojenie na internet,
-internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie,
-internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
-povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,
-nainštalovaný Adobe Reader X. a vyššia verzia pre prácu s dokumentami.
V prípade nemožnosti konania aukcie z dôvodu vyššej moci, ako napr. dokázateľného plošného výpadku siete internet, alebo inej nepredpokladateľnej objektívnej príčiny si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo po pôvodne plánovanej aukcii túto zopakovať pri rovnakom nastavení a v zmysle rovnakých pravidiel. O dôvodoch takéhoto ukončenia aukcie bude okamžite administrátor informovať všetkých uchádzačov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.03.2015 14:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.03.2015 14:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 15.07.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2015 10:00
Miesto: Továrenská 7, 828 55 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité