Oznámenie 2288 - WYS

Obsah

2288 - WYS
Vestník č. 19/2015 - 27.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
IUVENTA
IČO: 00157660
Karloveská 64, 84258 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): v zastúpení: Ing. Dagmar Trnáková
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 907899349
Fax: +421 265422342
Email: dagmar.trnakova@evob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.iuventa.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
SU - Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytnutie komplexných služieb stravovania, ubytovania a priestorov na zabezpečenie predmetových olympiád a postupových súťaží
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Zariadenie poskytovateľa
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb pre zabezpečenie predmetových olympiád a postupových súťaží pozostávajúcej z poskytnutia ubytovacích služieb, stravovacích služieb a miestností pre realizáciu celoštátnych kôl a z poskytnutia ubytovacích a stravovacích služieb pre realizáciu sústredenia pred medzinárodnou súťažou.
Predmetové olympiády a postupové súťaže sú určené pre vekovú skupinu žiakov základných a stredných škôl (10-20 rokov), dospelých členov porôt a dozor.
Predpokladaný termín realizácie podujatí je od marca do júna 2015 v meste Nitra.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55110000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55300000-3, 55321000-6, 98341000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa Prílohy č, 1 a Prílohy č. 2
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 31 486,8000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.03.2015
Ukončenie: 30.06.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne: Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona. Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ pri posudzovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, že uchádzač alebo záujemca nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol /neboli a nie sú predmetom exekúcie.

Odôvodnenie požiadavky :
Primeranosť: Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám, z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita.
Potreba: vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený až po splnení predmetu obstarávania bez finančných preddavkov
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ( 2012, 2013, 2014 referenčné obdobie) doplnený potvrdeniami o kvalite služby s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (obchodné meno odberateľa, kontaktná osoba a telefónne číslo) na službu totožnú s predmetom zákazky:
a)ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Uchádzač musí predloženým zoznamom a predloženými referenciami preukázať, že v referenčnom období poskytoval služby totožné s predmetom obstarávania v celkovej hodnote minimálne 30.000,00 € bez DPH (v súlade s predpokladanou hodnotou zákazky). Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.

Primeranosť: Cieľom je získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou preverenia kvality záujemcu, výška požadovaného finančného objemu je primeraná predpokladanej hodnote zákazky. Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované služby. Záujemca predkladá doklady, ktorými preukazuje schopnosť záujemcu na poskytnutie služby v požadovanej kvalite.
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal záujemca v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním totožného alebo obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti záujemcu s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje overiteľnú skúsenosť uchádzača.
Potreba: Získať prehľad o solídnosti uchádzač na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, preukázanie skúseností záujemcov resp. uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku

§ 28 ods. 1 písm. j) údaje o technickom vybavení : min 5 ks fotografií a opis predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad, v ktorom uchádzač opíše miesto poskytnutia zákazky, lokalitu, presný opis zariadenia tak, aby bolo možné posúdiť splnenie technických a kvalitatívnych podmienok na predmet zákazky a predloží fotografie.
Primeranosť: Verejný obstarávateľ požaduje doklad z dôvodeu získania informácií o zariadení poskytujúce požadované služby
Potreba: Verejný obstarávateľ získa informácie o splnení podmienok a požiadaviek uvedených v opise predmetu zákazky
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi doklad preukazujúci túto skutočnosť, t.j. zoznam zákaziek a referencie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukáže technickú spôsobilosť inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
02/2015 I
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.02.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.02.2015 09:00
Miesto : Iuventa, Búdková 2, 811 04 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Pri otváraní ponúk podľa ustanovenia § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, otváranie ponúk podľa § 41 je neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom na elektronickom portáli www.evob.sk a na profile verejného obstarávateľa.
Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom odo dňa zverejnenia Výzvy vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do 13.02.2015 do 12:00 hod.
Žiadosti o poskytnutie SP nie je potrebné spolu s Prílohami v elektronickej forme.
Ďalšie doplňujúce informácie technického zabezpečenia budú poskytnuté pracovníkom centra podpory - support@evob.sk na tel.: +421 376551111.
V prípade podaní vysvetlení, verejný obstarávateľ podá vysvetlenie všetkým jemu známym záujemcom a zároveň vysvetlenie umiestni na stránke www.evob.sk a na profile verejného obstarávateľa.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
23.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité