Oznámenie 2486 - WYT

Obsah

2486 - WYT
Vestník č. 21/2015 - 29.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Kúpele Dudince, a.s.
IČO: 31642713
Kúpelná 106, 96271 Dudince

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kúpele Dudince, a.s., Kúpeľná 106, 962 71 Dudince
Kontaktná osoba: Ing. Kuchár Konštantín
Telefón: +421 455504820
Fax: +421 45455504840
Email: vo_smaragd@kupeledudince.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kupeledudince.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7 ods. 2
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
Iný (špecifikujte): § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zariadenie interiéru
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: LD Smaragd, Kúpeľná 106, 962 71 Dudince
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zariadenie interiéru LD Smaragd Dudince. Zákazka je rozdelená na 2 časti: 1. časť: Interiérové vybavenie - Štandardný nábytok a 2. časť: Interiérové vybavenie - nábytok vyrobený na mieru. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39200000-4
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Interiérové vybavenie - štandardný nábytok
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zariadenie interiéru na základe špecifikácie, ktorá je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39200000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedený v súťažných podkladoch.
Hodnota 61 320,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 60
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Pre prvú časť predmetu zákazky, t.j. interiérové vybavenie - štandardný nábytok, verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu.
Časť: 2
NÁZOV
Interiérové vybavenie - nábytok vyrobený na mieru
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zariadenie interiéru nábytkom vyrobeným na mieru, na základe špecifikácie, ktorá je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39200000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedený v súťažných podkladoch.
Hodnota 20 528,6300 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 60
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Pre druhú časť predmetu zákazky, t.j. zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru, verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 81 848,6300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA OBIDVOCH ČASTÍ:
1.1 Vyžaduje sa preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní").

Na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia verejny obstarávateľ vyžaduje predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia je stanovená v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Uchádzač zapísany do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi zapísanymi v zozname podnikateľov.

1.3 Splnenie podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia uvedenych v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vyhodnocované v súlade s Vykladovym stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní.

1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.5 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov
predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

1.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v časti
III.1.1.Osobné postavenie. Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje
verejnej súťaže.

1.7 Z predkladaných dokladov a/alebo dokumentov uchádzačov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 26 zákona o
verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie verejným obstarávateľom požadovaných podmienok a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

1.8 V zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

1.9 Čestné vyhlásenia, alebo vyhlásenia, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, budú podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží aj splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA OBIDVOCH ČASTÍ:

1.2.1. § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorym môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.

1.2.2. § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
prehľad o celkovom obrate8a) alebo prehľad o dosiahnutom obrate8a) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky tyka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na vyšku obratu8a) za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnúť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnúť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : PRE PRVÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok:
k bodu 1.2.1.: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, o možnom prísľube banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 60 000,- Eur a to na deklarované obdobie trvania realizácie obstarávanej zákazky. Potvrdenie musí obsahovať: Identifikačné údaje uchádzača alebo záujemcu, identifikačné údaje banky, výšku možného úverového prísľubu vyjadrenú v mene Eur alebo inej mene. V prípade, ak bude možný úverový prísľub banky vyjadrený v inej mene ako v EUR na jeho prepočet sa použije aktuálny kurz NBS.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v nadväznosti na vytvorenie podmienok pre bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k spôsobu jej financovania.

k bodu 1.2.2.: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za predchádzajúce tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti musí byť minimálne vo výške 180 000 ,- EUR bez DPH.
Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka predloží aj overené výkazy
ziskov a strát alebo overené výkazy o príjmoch a výdavkoch, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností.
Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - overené výkazy ziskov a strát alebo overené výkazy o príjmoch a výdavkoch, predkladať, pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Uchádzač na túto skutočnosť upozorní vo svojej ponuke.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.

PRE DRUHÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru:
k bodu 1.2.1.:
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, o možnom prísľube banky alebo pobočky
zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 20 000,- Eur a to na deklarované obdobie trvania realizácie
obstarávanej zákazky. Potvrdenie musí obsahovať: Identifikačné údaje uchádzača alebo záujemcu, identifikačné údaje banky, výšku možného úverového prísľubu vyjadrenú v mene Eur alebo inej mene. V prípade, ak bude možný úverový prísľub banky vyjadrený v inej mene ako v EUR na jeho prepočet sa použije aktuálny kurz NBS.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v nadväznosti na vytvorenie podmienok pre bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k spôsobu jej financovania.

k bodu 1.2.2.: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za predchádzajúce tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti musí byť minimálne vo výške 60 000 ,- EUR bez DPH.
Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka predloží aj overené výkazy
ziskov a strát alebo overené výkazy o príjmoch a výdavkoch, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností.
Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - overené výkazy ziskov a strát alebo overené výkazy o príjmoch a výdavkoch, predkladať, pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Uchádzač na túto skutočnosť upozorní vo svojej ponuke.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.

USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA OBIDVOCH ČASTÍ:
V zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA OBIDVOCH ČASTÍ:

1.3.1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutych služieb za predchádzajúce tri roky doplnenym potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
doplnenym dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli dodané.

1.3.2. Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 29: ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitych uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijnych a vyskumnych zariadení.

1.3.3. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o tovar, ktorym sú vyrobky, ktoré sa majú dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanymi autorizovanymi osobami alebo
notifikovanymi osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody vyrobkov alebo na preukazovanie zhody
stavebnych vyrobkov s technickymi špecifikáciami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : PRE PRVÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok:
K bodu 1.3.1: Uchádzač predloží zoznam zmlúv (referencií), za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky (dodanie interiérového vybavenia), pričom zmluvná cena referencií od odberateľov musí byť sumárne vo výške minimálne 180 000,- EUR bez DPH za predchádzajúce tri roky. Zároveň uchádzač musí preukázať, že za posledné tri roky zrealizoval aspoň 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pričom bola s rozpočtovým nákladom minimálne 60 000,- EUR bez DPH.
Z referencií, ktoré uchádzač predloží musí byť jednoznačne zrejmé, že sa jedná o dodanie interiérového vybavenia do ubytovacích zariadení vyššej kategórie. Za ubytovacie zariadenia vyššej kategórie verejný obstarávateľ bude považovať ubytovacie zariadenia v kategórii 1. - 3*, v zmysle § 30 ods. 2 zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov a § 3 Vyhlášky č. 277/2008 Ministerstva Hospodárstva Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú klasifikačné znaky na ubytovacie zariadenia, pri ich zaraďovaní do kategórií a tried (v prípade uchádzača z iného členského štátu verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom).
Potvrdenia musia obsahovať nižšie uvedené údaje:
- obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa;
- meno, priezvisko, funkcia a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť údaje uvedené v referencii;
- predmet dodania tovaru;
- celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie tovaru, ktorá bola
fakturovaná. Celková zmluvná cena v prípade cudzej meny sa uvedie v pôvodnej mene a v mene EUR. K prepočtu
cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk v Úradnom vestníku Úradu pre verejné obstarávanie.
- lehotu dodania (obdobie, počas ktorého bolo dodanie tovaru zrealizované).
Ak sa dodanie tovaru uvedené v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvótne údaje a príslušné obdobie
každého roka referencie.
Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ alebo b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač predloží čestné vyhlásenie o dodaní tovaru. Potvrdenie o uspokojivom zrealizovaní dodávok tovaru (potvrdený dôkaz o plnení) musí byť podpísané osobou, oprávnenou konať v mene odberateľa.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skúsenosti
uchádzačov s realizáciou predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, ako je obstarávaný predmet
zákazky.
K bodu 1.3.2.: Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001, vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie
kvality podla požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že za dôkazy rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní nemožno jednoznačne považovať príručku kvality, žiadosť o certifikáciu, ani potvrdenie, ktoré preukazuje, že žiadateľ je v konaní o udelenie certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiadny číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača. Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitné plnenie zákazky v
súlade s normami zabezpečenia kvality.
K bodu 1.3.3.: Uchádzač predloží:
1. Vzorky použitých materiálov na plošné drevené materiály. Veľkosť vzorky je ľubovoľná, ale minimálny rozmer na posúdenie musí byť 200x200 mm.
2. Certifikáty použitých materiálov požiarnej odolnosti B1, Q1 (laky, čalúnenie, plošné materiály, záclony) alebo
ekvivalent.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite.

PRE DRUHÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru:
K bodu 1.3.1: Uchádzač predloží zoznam zmlúv (referencií), za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky (dodanie interiérového vybavenia vyrobeného NA MIERU), pričom zmluvná cena referencií od odberateľov musí byť sumárne vo vyške minimálne 60 000,- EUR bez DPH za predchádzajúce tri roky. Zároveň uchádzač musí preukázať, že za posledné tri roky zrealizoval aspoň 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pričom bola s rozpočtovým nákladom minimálne 20 000,- EUR bez DPH.
Z referencií, ktoré uchádzač predloží musí byť jednoznačne zrejmé, že sa jedná o dodanie interiérového vybavenia do ubytovacích zariadení vyššej kategórie. Za ubytovacie zariadenia vyššej kategórie verejný obstarávateľ bude považovať ubytovacie zariadenia v kategórii 1. - 3*, v zmysle § 30 ods. 2 zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov a § 3 Vyhlášky č. 277/2008 Ministerstva Hospodárstva Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú klasifikačné znaky na ubytovacie zariadenia, pri ich zaraďovaní do kategórií a tried (v prípade uchádzača z iného členského štátu verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom).
Potvrdenia musia obsahovať nižšie uvedené údaje:
- obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa;
- meno, priezvisko, funkcia a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť údaje uvedené v referencii;
- predmet dodania tovaru;
- celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie tovaru, ktorá bola
fakturovaná. Celková zmluvná cena v prípade cudzej meny sa uvedie v pôvodnej mene a v mene EUR. K prepočtu
cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk v Úradnom vestníku Úradu pre verejné obstarávanie.
- lehotu dodania (obdobie, počas ktorého bolo dodanie tovaru zrealizované).
Ak sa dodanie tovaru uvedené v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvótne údaje a príslušné obdobie
každého roka referencie.
Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ alebo b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač predloží čestné vyhlásenie o dodaní tovaru. Potvrdenie o uspokojivom zrealizovaní dodávok tovaru (potvrdený dôkaz o plnení) musí byť podpísané osobou, oprávnenou konať v mene odberateľa.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka verejného obstarávateľa je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skúsenosti
uchádzačov s realizáciou predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, ako je obstarávaný predmet
zákazky.
K bodu 1.3.2.: Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001, vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie
kvality podla požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že za dôkazy rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní nemožno jednoznačne považovať príručku kvality, žiadosť o certifikáciu, ani potvrdenie, ktoré preukazuje, že žiadateľ je v konaní o udelenie certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiadny číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača. Predložením požadovaného certifikátu sa preukazuje spôsobilosť uchádzača pre kvalitné plnenie zákazky v
súlade s normami zabezpečenia kvality.
K bodu 1.3.3.: Uchádzač predloží:
1. Vzorky použitých materiálov na plošné drevené materiály. Veľkosť vzorky je ľubovoľná, ale minimálny rozmer na posúdenie musí byť 200x200 mm.
2. Certifikáty použitých materiálov požiarnej odolnosti B1, Q1 (laky, čalúnenie, plošné materiály, záclony) alebo
ekvivalent.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite.
USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA OBIDVOCH ČASTÍ:
V zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní - Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnym vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Najnižšia cena za predmet obstarávania v EUR bez DPH
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
001-2015/LDSMARAGD
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.02.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.02.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.02.2015 10:30
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Pre prvú časť - Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok: Podľa § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk NEVEREJNÉ.

Pre druhú časť - Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačny program - Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí iba elektronicky a to na emailovú adresu: vo_smaragd@kupeledudince.sk .

2. Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi možno uskutočňovať
písomne prostredníctvom pošty, elektronicky (vo_smaragd@kupeledudince.sk) alebo telefonicky alebo ich kombináciou prostredníctvom kontaktného miesta v zmysle súťažných podkladov a tejto výzvy na predkladanie ponúk.

3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.

4. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu vo svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém ÚVO umožní.

5. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom
jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj česky jazyk.

6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

7. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.

8. Pre prvú časť: Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk bude realizovaná elektronická aukcia.
Podľa § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk NEVEREJNÉ.

Pre druhú časť: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru: Nebude realizovaná elektronická aukcia. Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.01.2015

Redakčné opravy

2762 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 23/2015
V oznámení 02486-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kúpele Dudince, a.s., Kúpelná 106, 962 71 Dudince zverejnenom vo VVO č. 021/2015 zo dňa 29.01.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmetom zákazky je zariadenie interiéru LD Smaragd Dudince. Zákazka je rozdelená na 2 časti: 1. časť: Interiérové vybavenie - Štandardný nábytok a 2. časť: Interiérové vybavenie - nábytok vyrobený na mieru. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch. Viď: Predmetom zákazky je zariadenie interiéru LD Smaragd Dudince. Zákazka je rozdelená na 2 časti: 1. časť: Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok a 2. časť: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch. PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 1 NÁZOV Namiesto: Interiérové vybavenie - štandardný nábytok Viď: Zariadenie interiéru - štandardný nábytok PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 1 5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Pre prvú časť predmetu zákazky, t.j. interiérové vybavenie - štandardný nábytok, verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu. Viď: Pre prvú časť predmetu zákazky, t.j. Zariadenie interiéru - štandardný nábytok, verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu. PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 2 NÁZOV Namiesto: Interiérové vybavenie - nábytok vyrobený na mieru Viď: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru
3193 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 27/2015
V oznámení 02486-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Kúpele Dudince, a.s., Kúpelná 106, 962 71 Dudince zverejnenom vo VVO č. 021/2015 zo dňa 29.01.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PRE PRVÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok: k bodu 1.2.2.: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za predchádzajúce tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PRE PRVÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - Štandardný nábytok: k bodu 1.2.2.: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: PRE DRUHÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru: k bodu 1.2.2.: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za predchádzajúce tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Viď: PRE DRUHÚ ČASŤ: Zariadenie interiéru - nábytok vyrobený na mieru: k bodu 1.2.2.: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité