Oznámenie 2613 - WYT

Obsah

2613 - WYT
Vestník č. 22/2015 - 30.01.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Prešov
IČO: 00327646
Hlavná 73, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Oddelenie verejného obstarávania, pre osobné doručovanie podateľňa č. dv. 5
Kontaktná osoba: Ing. Andrej Gajdoš
Telefón: +421 513100105
Fax: +421 517733665
Email: andrej.gajdos@presov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.presov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Kancelárske potreby 2015
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Hlavná 73, 080 01 Prešov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Bežný kancelársky sortiment.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30192000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 24 400,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona. Doklady požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo úradne overené kópie. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia aj prostredníctvom zapísania sa do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona a vtedy postačuje predložiť kópiu výtlačku zo zoznamu podnikateľov resp. odkaz na zápis, ktorého pravdivosť údajov overí verejný obstarávateľ v sprístupnenom elektronicky vedenom zozname podnikateľov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 zákona. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreby jej zahrnutia: vyžaduje sa podľa § 100 ods. 1 písm. b) zákona.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.02.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.02.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.02.2015 13:00
Miesto : Mesto Prešov, Malá radná sieň, Hlavná 73, 080 01 Prešov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je neverejné podľa § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom elektronickými prostriedkami
prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/5963 , preto žiadosti o súťažné podklady nie je potrebné posielať a
verejný obstarávateľ nebude odpovedať na písomné žiadosti o súťažné podklady, ktoré mu budú doručené. Písomné
oznámenie o výsledku vybavenia žiadosti o nápravu podľa § 136 ods. 6 písm. a) zákona zverejní verejný obstarávateľ
prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie pod
odkazom Iný dokument k zákazke.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité