Oznámenie 2744 - WYT

Obsah

2744 - WYT
Vestník č. 23/2015 - 02.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Uhrovec
IČO: 00311201
SNP 86/7, 95641 Uhrovec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mária Šuleková, Mgr. Ľuboš Kakaš
Mobil: +421 903711533
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uhrovec.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uhrovec.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte): miestna samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Stroje a technické vybavenie zberného dvora v Uhrovci
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Uhrovec, Obecný úrad SNP 86/7, 95641 Uhrovec
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1. Univerzálny šmykom riadený kolesový nakladač s kombinovanou lopatou 4v1, výkon min. 40 kW, nominálna nosnosť min 750 kg
2. Drviaca lopata na stavebný materiál k univezrálnemu nakladaču, šírka min. 1400 mm, objem nim. 0,23 m3
3. Paletizačné vidly k univerzálnemu nakladaču
4. Prenosný benzínový drvič drevnej hmoty na prívesnom podvozku, výkon min. 20 PS, drvený materiál do 150 mm, NO-stress systém, otočný komín, podávacie valce, sada náhradných nožov
5. Vaňový kontajner 5m3 (sklo biele, farebné)
6. Vaňový oceľový kontajner s vekom 7m3 (papier, kartón)
7. Vaňový oceľový kontajner so sklopným čelom 7m3 (objemný odpad)
8. Vaňový oceľový kontajner so sklopným čelom 10m3 (plasty, kov)
9. Plastový kontajner 1100 L (tetrapack, komunál)
10.Kompostér min. 800 L, plastový, kónický
11.Automobilová oceľová mostová váha do 30 t, rozmer váhy 6x3 m, vrátane dopravy a inštalácie
12.Elektrohydraulický dvojkomorový lis 5t
13.Geotextília separačná netkaná 300 g/m2, rozmer 2,0 x 50 m
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144710-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43414000-8, 34928480-6, 39234000-1, 42636100-4, 42923000-2, 19270000-9, 44511200-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
....
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 102 459,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní:

1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.

1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

1.6 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

1.7 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

1.8 Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2. Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje:
2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) :
vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,

2.2 podľa § 27 ods. ods. 1 písm. d)
prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

2.4 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

2.5 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa tovaru, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate je primeraná a uchádzač tým preukazuje skúsenosti v dodávkach tovarov.

2.6 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Ďalej uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. Predložené výkazy musia byť potvrdené miestne príslušným daňovým úradom, resp. úradom podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny súhrnný obrat vo výške min. 100 000 EUR v posledných troch hospodárskych rokoch. Uchádzač k predloženým výkazom priloží čestné vyhlásenie v ktorom uvedie skutočnosť, že výška požadovaného obratu je v oblasti dodávok tovarov. V prípade, ak sa nachádzajú výkazy ziskov a strát na portáli daňového úradu, postačuje ak uchádzač uvedie odkaz kde si ich verejný obstarávateľ môže overiť.
Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje:
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a)
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnených potvrdeniami o kvalite dodania tovaru, alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkazom o plnení potvrdeným odberateľom; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,

3.3 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

3.4 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač bol spoľahlivý, mal schopnosti, skúsenosti a oprávnenie s porovnateľnými dodávkami tovarov, a tým vytvoriť reálny predpoklad, že tovary bude dodávať dostatočne skúsený a odborne zdatný uchádzač.

3.5 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač pre túto časť predkladá referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. a) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o dodaní tovarov rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky v súčtovej hodnote min. 100 000 EUR bez DPH.
Potvrdenia budú obsahovať údaje podľa bodu 3.1. Uchádzač musí v potvrdeniach o dodávkach tovaru uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o dodaní tovaru.
Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčený referenčný list o dodávke tovaru, ktorý musí obsahovať identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa, opis dodaných tovarov, miesto dodania tovarov, fakturovanú cena dodaných tovarov bez DPH, termín dodaných tovarov, vyjadrenie kupujúceho, že dodaný tovar bol v zmysle zmluvných podmienok a v požadovanej kvalite, potvrdenie oprávnenej osoby kupujúceho s uvedením kontaktu, na ktorom si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené skutočnosti. Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu výzvy na predkladanie ponúk; uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok; platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk)
Verejný obstarávateľ bude akceptovať dodávky tovarov porovnateľné s predmetom zákazky.

Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZUHROVECT 02
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.02.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.02.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.02.2015 11:30
Miesto : VOLUMA s.r.o. zasadačka na I. poschodí Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky označenej ako časť Ostatné je neverejné, bude bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako časť Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Verejný obstarávateľ zašle uchádzačom oznámenie o otváraní ponúk časti ponúk označených ako "Kritériá", ale neumožňuje uchádzačom účasť na ich otváraní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Projekt: Spoločne sa naučíme ekologicky nakladať s odpadom
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú záujemcom e-mailom na základe žiadosti o súťažné podklady na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. 2. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj žiadosti o súťažné podklady poštou, faxom alebo osobne, na adrese: VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava. 3. Súťažné poklady sú záujemcom k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. 4. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť po splnení dvoch podmienok : preukázateľnom získaní finančných prostriedkov a deň po dni zverejnenia na webovom sídle obce. 5.Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu, podmienky e-aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu. 7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zadanie podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska, použitého ako Výzva na predkladanie ponúk zrušiť v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní, alebo ak cenová ponuka úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky, alebo ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom, alebo ak nezíska finančné prostriedky. 8.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi.
9. Verejný obstarávateľ predkladá v prílohe súťažných podkladov návrh Kúpnej zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.01.2015

Redakčné opravy

3759 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 33/2015
V oznámení 02744-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Uhrovec, SNP 86/7, 956 41 Uhrovec zverejnenom vo VVO č. 023/2015 zo dňa 02.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: 1. Univerzálny šmykom riadený kolesový nakladač s kombinovanou lopatou 4 v1, výkon min. 40 kW, nominálna nosnosť min 750 kg 2. Drviaca lopata na stavebný materiál k univezrálnemu nakladaču, šírka min. 1400 mm, objem nim. 0,23 m3 3. Paletizačné vidly k univerzálnemu nakladaču 4. Prenosný benzínový drvič drevnej hmoty na prívesnom podvozku, výkon min. 20 PS, drvený materiál do 150 mm, NO-stress systém, otočný komín, podávacie valce, sada náhradných nožov 5. Vaňový kontajner 5m3 (sklo biele, farebné) 6. Vaňový oceľový kontajner s vekom 7m3 (papier, kartón) 7. Vaňový oceľový kontajner so sklopným čelom 7m3 (objemný odpad) 8. Vaňový oceľový kontajner so sklopným čelom 10m3 (plasty, kov) 9. Plastový kontajner 1100 L (tetrapack, komunál) 10.Kompostér min. 800 L, plastový, kónický 11.Automobilová oceľová mostová váha do 30 t, rozmer váhy 6x3 m, vrátane dopravy a inštalácie 12.Elektrohydraulický dvojkomorový lis 5t 13.Geotextília separačná netkaná 300 g/m2, rozmer 2,0 x 50 m Viď: 1. Univerzálny šmykom riadený kolesový nakladač s kombinovanou lopatou 4v1, výkon min. 40 kW, nominálna nosnosť min 750 kg 2. Drviaca lopata na stavebný materiál k univezrálnemu nakladaču, šírka min. 1400 mm, objem nim. 0,23 m3 3. Paletizačné vidly k univerzálnemu nakladaču 4. Prenosný benzínový drvič drevnej hmoty na prívesnom podvozku, výkon min. 20 PS, drvený materiál do 150 mm, NO-stress systém, otočný komín, podávacie valce, sada náhradných nožov 5. Vaňový kontajner 5m3 (sklo biele, farebné) 6. Vaňový oceľový kontajner s vekom 7m3 (papier, kartón) 7. Vaňový oceľový kontajner so sklopným čelom 7m3 (objemný odpad) 8. Vaňový oceľový kontajner so sklopným čelom 10m3 (plasty, kov) 9. Plastový kontajner 1100 L (tetrapack, komunál) 10.Kompostér min. 800 L, plastový, kónický 11.Mostová váha do 30 t, rozmer váhy 6x3 m, vrátane dopravy a inštalácie 12.Elektrohydraulický dvojkomorový lis 5t 13.Geotextília separačná netkaná 300 g/m2, rozmer 2,0 x 50 m

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité