Oznámenie 2908 - MST

Obsah

2908 - MST
Vestník č. 25/2015 - 04.02.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Roland Kiš - "BONO"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 32511612
Tomášikova 33 , 04001 Košice - mestská časť Sever

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9 , 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Lukáčeková
Mobil: +421 948264664
Telefón: +421 948264664
Email: v.lukacekova@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.pizzaservis.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9 , 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Lukáčeková
Mobil: +421 948264664
Telefón: +421 948264664
Email: v.lukacekova@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9 , 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Lukáčeková
Mobil: +421 948264664
Telefón: +421 948264664
Email: v.lukacekova@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9 , 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Lukáčeková
Mobil: +421 948264664
Telefón: +421 948264664
Email: v.lukacekova@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: osoba podľa § 7 ods. 1
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Fyzická osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
PIZZA DOMČEK - zariadenie a vybavenie
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Tomášiková 33, 040 01 Košice mestská časť Sever.
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zariadenie a vybavenie reštaurácie PIZZA DOMČEK podľa súťažných podkladov. Predmet zákazky je rozdelený na časti.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39000000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 31500000-1, 31600000-2, 39220000-0, 39150000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 4
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Vybavenie a zariadenie reštaurácie PIZZA DOMČEK podľa súťažných podkladov. Predmet zákazky je rozdelený na časti.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 135 127,0650 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 1
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Zariadenie a vybavenie kuchyne
1) STRUČNÝ OPIS
Zariadenie a vybavenie kuchyne vrátane dopravy a montáže podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39220000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu a množstve podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
Hodnota 70 599,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Zariadenie interiéru a exteriéru nábytkom
1) STRUČNÝ OPIS
Zariadenie a vybavenie interiéru a terasy nábytkom vrátane dopravy a montáže podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39150000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu a množstve podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
Hodnota 43 830,5000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Kamerový systém
1) STRUČNÝ OPIS
Dodávka a montáž kamerového systému
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31600000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu a množstve podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
Hodnota 16 479,9400 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Svietidlá
1) STRUČNÝ OPIS
Zariadenie a vybavenie interiéru a terasy svietidlami vrátane dopravy a montáže podľa špecifikácie uvedenej v
súťažných podkladoch
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31500000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
V rozsahu a množstve podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
Hodnota 4 217,6250 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
* Zábezpeka ponuky sa vyžaduje podľa toho na ktorú časť predkladá uchádzač ponuku, vychádzajúc z predpokladanej hodnoty časti zákazky.
1. Ak predkladá uchádzač ponuku na 1. časť "Zariadenie a vybavenie kuchyne" zábezpeka sa vyžaduje vo výške 2 100,- EUR.
2. Ak predkladá uchádzač ponuku na 2. časť "Zariadenie interiéru a exteriéru nábytkom " zábezpeka sa vyžaduje vo výške 1 290,- EUR.
3 .Ak predkladá uchádzač ponuku na 3. časť "Kamerový systém" zábezpeka sa vyžaduje vo výške 480,- EUR.
4. Ak predkladá uchádzač ponuku na 4. časť - "Svietidlá" zábezpeka sa vyžaduje vo výške 120,- EUR.
*Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo pobočke zahraničnej banky. Podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v časti A1 Pokyny na vypracovanie ponuky , súťažných podkladov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov a prostriedkov Európskej únie v rámci OP :
Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
Výzva KaHR-31DM-1401
Prioritná os 3 - Cestovný ruch
Opatrenie 3.1 - Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu
Verejný obstarávateľ na plnenie predmetu zmluvy preddavok ani zálohu neposkytne. Lehota splatnosti a ostatné podmienky financovania sú uvedené v súťažných podkladoch - časť F. Obchodné (zmluvné) podmienky predmetu zákazky..
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu do predloženia ponuky.
Verejný obstarávateľ vyžaduje však v ponuke stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny
dodávateľov musia udeliť plnú moc jednému z členov skupiny dodávateľov na konanie v mene všetkých členov skupiny dodávateľov, prijímanie pokynov v tomto verejnom obstarávaní ako aj konanie v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky , podpisu zmluvy a komunikácie / zodpovednosti v procese plnenia zmluvy .
Ak bude skupina dodávateľov úspešným uchádzačom , verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie takej právnej
formy, ktorá bude potrebná na riadne plnenie zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: * Podmienkou uzatvorenia zmluvy medzi Objednávateľom (verejným obstarávateľom) a Zhotoviteľom (úspešným uchádzačom) je zloženie 8% z ceny diela (bez DPH) zádržné a zloženie 8% z ceny diela (bez DPH) garančnú zábezpeku. Zádržné a garančnú zábezpeku podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený zadržať za účelom zabezpečenia záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie predmetu tejto zmluvy. Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si zápočtom zo zádržného a garančnej zábezpeky svoje nároky voči zhotoviteľovi z vád diela, nároky na zmluvnú pokutu, náhradu škody, dodatočné náklady a straty objednávateľa plynúce z nedodržania časového harmonogramu postupu realizácie prác zhotoviteľom, náklady vzniknuté objednávateľovi v dôsledku odstúpenia od zmluvy a/alebo iné náklady vzniknuté objednávateľovi v dôsledku porušenia zmluvných povinností zhotoviteľa.Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy na uzavretie tejto zmluvy o dielo zo strany Objednávateľa
* Podmienkou uzatvorenia zmluvy je, aby uchádzač disponoval pred podpisom zmluvy nasledovnými dokumentmi:
a) Zmluva alebo zmluva o budúcej zmluve o zneškodnení odpadov s oprávnenou organizáciou.
b) Potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení
zodpovednosti za škodu podnikateľa spôsobenú výkonom svojej činnosti.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač
preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní v
zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o
verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: v zmysle § 27 ods. 1 písm. a)
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, prípadne vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky: Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Primeranosť podmienky vyplýva jednak zvýšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača verejný obstarávateľ v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby zoznam dodávok súvisel s predmetom zákazky.
Zoznam úspešne realizovaných dodávok bude podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača. Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (viď stručný opis zákazky). Za posledné 3 roky verejný obstarávateľ považuje roky 2012, 2013, 2014
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: Preukázanie skúsenosti uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosť úspešne zrealizovať zákazku v stanovenom rozsahu a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil aspoň jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote predpokladanej hodnoty časti zákazky na ktorú predkladá ponuku.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk administrátorom. Kontaktná e-mailová adresa administrátora bude uvedená vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.Podrobné informácie týkajúce sa technického zabezpečenia a priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.03.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.03.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.03.2015 09:00
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné.
Otváranie časť - Kritériá sa uskutoční na adrese: LASACHI, s.r.o.,Volgogradská 9, 080 01 Prešov. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 43 neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Výzva KaHR-31DM-1401 ,Prioritná os 3 - Cestovný ruch, Opatrenie 3.1 - Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.01.2015

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Roland Kiš - "BONO"
ozkn-
Roland Kiš - "BONO"
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité