Oznámenie 2748 - WYT

Obsah

2748 - WYT
Vestník č. 23/2015 - 02.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Závodisko, š.p.
IČO: 31354301
Starohájska 29, 85269 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Závodisko, š.p., Starohájska 29, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Péti
Telefón: +421 262317791
Fax: +421 2262315221
Email: peti@zavodisko.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zavodisko.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): štátny podnik
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka a montáž kovových, sklopných a perforovaných sedadiel na tribúnu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Závodisko, š.p., Starohájska 29, 85269 Bratislava, Slovensko
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kovové, perforované sedadlá budú slúžiť na sedenie návštevníkov na tribúne počas dostihových mítingov a iných spoločenských akcií poriadaných v areáli verejného obstarávateľa. Zmluvným predmetom zákazky je okrem samotného dodania sedadiel 320 ks aj kompletná demontáž jestvujúcich sedadiel v počte 316 ks s likvidáciou, demontáž oceľovej konštrukcie slúžiacej na uchytenie jestvujúcich sedadiel s likvidáciou, montáž 316 ks nových sedadiel z toho 274 ks do betónového stupňa, 42 ks na oceľové (opierky) nohy, stavebná úprava betónových stupňou vysprávkami a náterom 4 ks stupňov, uvedenie do prevádzky a odskúšanie funkčnosti predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39111000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45000000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
320 ks kovových, sklopných a perforovaných sedadiel, demontáž 316 ks plastových sedadiel s likvidáciou, demontáž jestvujúcej oceľovej konštrukcie s likvidáciou, montáž 316 ks sedadiel, drobné vysprávky a nátery
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 25 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nformácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona overejnom obstarávaní.
1.2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.3. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní].
1.5. Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
a)doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní,
b)predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
1.6. V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
1.7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.8. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
Odôvodnenie: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nformácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok :
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne overená kópia dokladov):
1.1. § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za predchádzajúce tri kalendárne roky (2012, 2013, 2014) predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenej fotokópii týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladania ponúk. Banková informácia musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Odôvodnenie: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Všeobecné informácie, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia:
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Je uvedená v podmienkach na preukazovanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok :
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní :
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznam poskytnutých plnení rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014) doplnený potvrdeniami o dodaní tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1.1 bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
V rámci predloženého zoznamu musí uchádzač predložiť samostatné referenčné listiny na dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru, pričom skutočná cena realizácie zmlúv v danom období kumulatívne (od 01.01.2012 do 31.12.2014) musí byť v hodnote minimálne 200000,- eur s DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Európskej centrálnej banke ku dňu 1.1.2015. Z uvedených zákaziek v predloženom zozname musí byť aspoň jedna zákazka realizovaná v celkovej výške nie menej ako 30 000,00 eur s DPH a zároveň požadujeme predložiť nasledovné požadované údaje :
a) Stručný technický opis predmetu plnenia, z ktorého bude možné posúdiť či sa predmetná referencia skutočne týka predmetu obstarávanej zákazky, resp. do akej miery. b) cena skutočného hodnotného plnenia bez DPH v posudzovanom období rok 2012 2014. c) Lehota, resp. lehoty plnenia v posudzovanom období 2012 2014. d) Kladné vyjadrenie odberateľa o uspokojivej realizácii podľa obchodných podmienok. e) Kto bol odberateľom predmetu plnenia (identifikačné údaje, vrátane kontaktných údajov na oprávnenú osobu, t.j. osobu, ktorá je oprávnená-odberateľom poverená takýto úkon vykonať, pre overenie údajov uvedených v predloženej referncii/referenčnom liste. Referencie o dodaní predmetu zákazky potvrdí uchádzačovi odberateľ podľa §28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač v ponuke tiež predloží : Opis predmetu zákazky, jeho fotografie alebo prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku.
Z opisu musí jednoznačne vyplývať, že uchádzačom ponúkaný tovar musí spĺňať všetky minimálne technické parametre požadované verejným obstarávateľom a ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch B1 Opis predmetu zákazky.
-Fotografie musia byť predložené vo farebnom vyhotovení, v dostatočnom rozlíšení. Odôvodnenie: zoznam poskytnutých plnení má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s dodávaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti využiť ekonomické a finančné zdroje, technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s finančnými zdrojmi a odbornými kapacitami osoby , ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými zdrojmi, technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoje ekonomické a finančné postavenie a technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomického a finančného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal ekonomické a finančné postavenie a technickú alebo odbornú spôsobilosť odbornými kapacitami inej osoby a počas zmluvy dôjde k plneniu , ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom inej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena za dodanie predmetu zákazky
Váha: 70 %
Časť: 2
Názov: Lehota dodania tovaru s demontážou a montážou sedadiel, likvidáciou sedadiel a oceľovej konštrukcie a stavebných úprav stupňov v kalendárnych dňoch odo dňa doručenia kúpnej zmluvy objednávateľom
Váha: 20 %
Časť: 3
Názov: Nástup na záručný a pozáručný servis vyjadrený v dňoch od momentu nahlásenia poškodenia predmetu zákazky predávajúcim
Váha: 10 %
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2/ZB/VO/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.02.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.02.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.02.2015 13:00
Miesto : Závodisko, š.p., Starohájska 29, 852 69 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné", je neverejné, t.j. účasť uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk sa na otváraní ponúk neumožňuje §41 ods.1. Otváranie časti ponúk "Kritéria" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorí nebudú po úplnom vyhodnotení ponúk vylúčení, bude oznámený termín a miesto otvárania časti ponúk "Kritéria" §41 ods.3. Na otváraní tejto časti ponúk bude umožnená účasť uchádzačov. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu alebo písomne splnomocnenou osobou na zastupovanie, ktorá sa preukáže preukazom totožnosti a originálnym rovnopisom splnomocnenia na zastupovanie, alebo jeho úradne overenou kópiou.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a) Verejný obstarávateľ na predmet zákazky uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu o dodaní tovaru (kúpnu zmluvu) podľa ustanovenia §409 a násl. zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len Obchodný zákonník) ako výsledok postupu zadávania podlimitnej zákazky podľa zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní za podmienok uvedených v týchto súťažných podkladoch a v súlade s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Požadovaným zmluvným predmetom zákazky je okrem samotného dodania 320 ks sedadiel aj kompletná demontáž jestvujúcich sedadiel v počte 316 ks s likvidáciou, demontáž oceľovej konštrukcie slúžiacej na uchytenie jestvujúcich sedadiel s likvidáciou, montáž 316 ks nových sedadiel, z toho 274 ks do betónového stupňa a 42 na oceľové opierky do podlahy, stavebná úprava betónových stupňou vysprávkami a náterom, uvedenie do prevádzky a odskúšanie funkčnosti predmetu zákazky.
b) Predmetom zákazky verejného obstarávateľa a činnosťou úspešného uchádzača bude zmluvné dodanie tovarov a súvisiacich stavebných montážnych prác, ktorých rozsah je detailne špecifikovaný v súťažných podkladoch, časť VI. oddiel B1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby mu bol predmet zákazky dodaný úplne, bez chýb s kompletným odskúšaním funkčnosti, uskutočnenou montážou, uvedením do prevádzky a dodaním dokladov preukazujúcich zhodu výrobkou s technickými normami a predpismi platnými v EÚ v slovenskom alebo českom jazyku na požadovanom mieste dodania najneskôr do 5 kalendárnych dní s montážnymi prácami od nadobudnutia platnosti a účinnosti kúpnej zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom.
c) Preddavok na plnenie kúpnej zmluvy verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi neposkytne.
d) Faktúra vystavená dodávateľom bude splatná do 14 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi, pričom za deň úhrady sa považuje deň odpisu z jeho účtu. Dodávateľ (úspešný uchádzač) môže príslušnú faktúru vystaviť ihneď po tom, ako bude predmet kúpnej zmluvy zrealizovaný dodaný do požadovaného miesta plnenia a bude mať od verejného obstarávateľa protokolárne potvrdené prevzatie/dodanie tovaru, uskutočnenú montáž, odskúšanú funčnosť, uvedenie do prevádzky a dodanie dokladov preukazujúcich zhodu výrobkou s technickými normami a predpismi platnými v EÚ v slovenskom alebo českom jazyku.
e) V prípade porušenia povinností uvedených v bode VI.2. týchto doplňujúcich informácií zo strany dodávateľa/úspešného uchádzača, bude verejný obstarávateľ uplatňovať v zmluve o dodávke tovaru predmetu zákazky sankciu a dodávateľ sa zmluvne zaviaže túto sankciu zaplatiť vo výške 200,- EUR za každý i začatý deň omeškania.
f) Verejný obstarávateľ požaduje, aby mu bol predmet zákazky dodaný a odovzdaný spolu so stavebnými montážnymi prácami, montážou, kompletným odskúšaním funkčnosti, uvedením do prevádzky, dodaním dokladov preukazujúcich zhodu výrobkou s technickými normami a predpismi platnými v EÚ v slovenskom alebo českom jazyku na požadovanom mieste dodania, ktorým je Závodisko, š.p., Starohájska 29, 852 69 Bratislava-Petržalka tribúna A, Slovenská republika.
g) Záručná lehota a zabezpečenie autorizovaného záručného servisu :
Verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača požaduje v kúpnej zmluve potvrdiť :
1) Záručnú lehotu a bezplatný záručný servis na celý predmet zákazky minimálne v dĺžke 36 mesiacov bez obmedzenia uskutočnených užívaných dní, pričom záručná lehota začne plynúť dňom od ich uvedenia do prevádzky, t.j. dňom podpisu akceptačného protokolu (t.j. protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu kúpnej zmluvy) oboma zmluvnými stranami.
2) Počas záručnej lehoty zabezpečiť bezplatný záručný servis, ktorý bude spĺňať nasledovné podmienky :
- požadovaná reakčná odozva na poskytnutie servisného zásahu do 1 dňa - odstránenie poškodenia do 2 dní od nahlásenia požiadavky elektronickou formou e-mailom. Za odstránenie problému - poškodenia sa považuje zabezpečenie plne funkčného tovaru (t.j. kovovej, sklopnej a perforovanej sedačky s montážnymi prácami), a to buď opravou, kedy sa do lehoty 2 dní počíta aj doprava zo sídla verejného obstarávateľa na miesto opravy a späť, alebo bezodplatnou výmenou novými kovovými, perforovanými sedadlami s rovnakými alebo ekvivalentnými technickými parametrami s montážnymi prácami. V zmluve sa uchádzač zaviaže tento problém odstrániť v lehote 2 dní odtrániť, inak zaplatí verejnému obstarávateľovi sankciu vo výške 200,00 eur za každý aj začatý deň omeškania.
3) V zmluve sa uchádzač zaviaže vykonať pozáručný servis a poškodenie tovaru odstrániť alebo vymeniť a nahradiť ho tovarom obdobnými technickými parametrami v lehote 4 dní, inak zaplatí verejnému obstarávateľovi sankciu vo výške 100,00 eur za každý aj začatý deň omeškania.. Náklady spojené s tým uhradí verejný obstarávateľ, čo bude predmetom dohody oboch zmluvných strán.
h) Verejný obstarávateľ žiada, aby obsahom ponuky uchádzača bolo aj písomné Vyhlásenie ozhode predmetu zákazky. Predmetným Vyhlásením o zhode potvrdí uchádzač, že predmet zákazky v jeho ponuke bude vyrobený v súlade s technickými normami a predpismi platnými v EÚ, pričom uchádzač zodpovedá za obsah predmetného Vyhlásenia o zhode, vrátane spôsobu posudzovania zhody. Vyhlásenie o zhode bude uchádzačom v ponuke predložené v originálnom rovnopise, potvrdené štatutárnym orgánom, prípadne osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v jeho mene a na zodpovednosť uchádzača. Ďalej verejný obstarávateľ požaduje, aby súčasťou protokolárneho dodania/prevzatia predmetu kúpnej zmluvy podľa podmienok uvedených v tomto oddiely súťažných podkladov, bod. d) bolo aj písomné Potvrdenie o zhode ( v originálnom rovnopise alebo úradne overenej fotokópii), ktorého obsahom bude potvrdenie, že predmet kúpnej zmluvy bol vyrobený a dodaný v súlade s technickými normami a predpismi platnými v EÚ.
ch) Kúpna zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky v zmysle zákona č.211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií).
i) Verejný obstarávateľ požaduje, aby viazanosť ponuky bola zabezpečená zábezpekou vo výške 1.000 EUR (slovom : jedentisíc EUR) do 30.4.3015.
j) Verejný obstarávateľ v intenciách §38 zákona o verejnom obstarávaní poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo súťažných podkladov bezodkladne najneskôr do troch pracovných dní od doručenia, t.j. prevzatia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným uchádzačom. Uchádzač môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. najneskôr do 13.02.2015 do 11,00 hod..
k) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov uskutočnil len písomnou formou, a to buď poštovou zásielkou, kuriérom, alebo elektronicky e-mailom. Ak uchádzač pošle žiadosť faxom, verejný obstarávateľ požaduje jej potvrdenie prostredníctvom poštovej zásielky alebo elektronicky e-mailom, a to do lehoty určenej na jej predloženie, t.j. do 20.02.2015 do 11:00 hod..
l) Splnenie podmienky účasti uchádzača možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
30.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité