Oznámenie 2880 - WYS

Obsah

2880 - WYS
Vestník č. 24/2015 - 03.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Kecerovce
IČO: 00324299
Kecerovce č. 92 , 04447 Kecerovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Kecerovce
Kontaktná osoba: Miroslav Galas - Zaufal
Telefón: +421 556990239
Fax: +421 556990239
Email: ou@obeckecerovce.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obeckecerovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Peter Mati
IČO: 41423585
Bauerova 44 , 04023 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bauerova 44, 040 23 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Peter Mati
Mobil: +421 903612171
Telefón: +421 903612171
Email: ing_peter_mati@centrum.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Obec Kecerovce
IČO: 00324299
Kecerovce č. 92 , 04447 Kecerovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Kecerovce
Kontaktná osoba: Miroslav Galas - Zaufal
Telefón: +421 556990239
Fax: +421 556990239
Email: ou@obeckecerovce.sk
Internetová adresa (URL): http://www.obeckecerovce.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Príprava a dovoz stravy pre ZŠ Kecerovce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Kecerovce, ZŠ Kecerovce
NUTS kód:
SK
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Príprava a dovoz stravy do ZŠ Kecerovce podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, dva krát do dňa počas celého školského roku
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55321000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom tejto zákazky je príprava stravy, konkrétne desiat pre ZŠ Kecerovce vrátane dovozu, počas celého školského v dňoch keď žiaci chodia do školy, počet desiat bude upresnený každý deň do 8:30 hod.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 205 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len cit. zákon), predložením dokladov podľa §26 ods. 2, v prípade zahraničného uchádzača s použitím aj § 26 ods. 4 alebo ods. 5 a § 19 ods.3 cit. zákona. Uvedené doklady je možné nahradiť dokladom podľa § 128 ods.1 cit. zákona.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 31 ods.3,4 cit. zákona.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej
republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Doklady uchádzačov musia byť predložené len v origináloch alebo úradne overených kópiách, preukazujúcich reálny stav a platnosť ku dňu predkladania ponúk.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžadujú sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Predloženie čestného prehlásenia, že má k dispozícii strojové a technické vybavenie potrebné na plnenie predmetu zákazky, vrátane automobilu na prevoz stravy, ktoré bude opatrené odtlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Platné povolenie Úradu verejného zdravotníctva na prevádzkovanie priestorov, v ktorých zabezpečuje prípravu stravy.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ sa chce uistiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované odborne spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý služby zabezpečí v požadovanom rozsahu a kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.02.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.03.2015 16:30
Miesto : Zasadačka obecného úradu Kecerovce.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami, otváranie časti obálok označených ako "Ostatné" bude neverejné, t.j. bez
účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa vytvorenom na elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o súťažné
podklady e-mailom na adresu ing_peter_mati@centrum.sk, uvedenú v časti ODDIEL I. tejto výzvy.
Súťažné podklady budú poskytované elektronickou komunikáciou v elektronickej forme.
Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný
použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní.
V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s
kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom
doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a
spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. týkajúce sa vyhláseného postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu.
Uchádzač vloží do vonkajšieho (spoločného) obalu, ďalšie dva samostatné, uzatvorené obaly označené OSTATNÉ a KRITÉRIÁ (na obálkach uvedie tiež svoje kontaktné údaje) a priloží elektronické médium (CD nosič), ktorý bude obsahovať celú ponuku vo formáte .PDF, alebo ekvivalente. Samostatné obaly vo vnútri spoločného obalu musia byť uzatvorené a zabezpečené proti samovoľnému otvoreniu. (napr. prelepením zlepenej časti páskou, prípadne opatriť zalepené časti pečiatkou uchádzača.
V súlade s § 18a zákona (ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky).
Uchádzač berie na vedomie, že kópia predložená v elektronickej podobe (CD nosič) bude po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom zverejnená na Profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods.6 písm. b) zákona.
Kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať tie dokumenty ako originál ponuky, ale bez osobných údajov a dôverných skutočností. Ak ponuka uchádzača obsahuje informácie, ktoré uchádzač pokladá za obchodné tajomstvo alebo považuje za dôverné informácie v zmysle § 20 zákona, (t.j. za dôverné informácie na účely zákona o verejnom obstarávaní možno označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely , spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory) je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje na kópii ponuky na CD/DVD nosiči anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. V prípade, ak ponuka uchádzača obsahuje osobné údaje, uchádzač je povinný postupovať v súlade s § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (predložiť súhlas dotknutých osôb, anonymizovať osobné údaje.
Ponuky podľa zákona o verejnom obstarávaní budú doručené v uzatvorenom obale s heslom súťaž - strava -
neotvárať, v termíne na predkladanie ponúk. Obal musí byť označený obchodným menom a sídlom uchádzača alebo miestom podnikania uchádzača a názvom adresáta.
Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom, v prípade skupiny dodávateľov sa skupina riadi podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj písomné splnomocnenie pre člena skupiny, ktorý je určený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v procese verejného obstarávania. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
Zmluva bude podpísaná až po vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní
požadovaných lehôt v zmysle zákona 25/2006 a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v zmysle § 47a zákona 546/2 010 z 9. decembra 2 010.
V prípade nesplnenia podmienok účasti alebo prekročenia predpokladanej ceny zákazky uchádzačmi verejný
obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z procesu verejného obstarávania ak uchádzač nesplní podmienky účasti, predloží neplatné doklady, nepredloží požadované doklady alebo informácie alebo poskytne nepravdivé alebo skreslené informácie.
Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov.
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné doklady , ktoré sa vydávajú v krajine ich sídla. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet bude ako ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Národnej banke Slovenska k 31. decembru príslušného roku.
Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, všetky doklady musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Všetky zmeny predmetu zákazky sa môžu robiť len so súhlasom verejného obstarávateľa. Tieto zmeny nesmú mať
negatívny vplyv na kvalitu ani cenu dodávok predmetu zákazky.
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do termínu 31.5.2015
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.01.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité