Oznámenie 2916 - MSS

Obsah

2916 - MSS
Vestník č. 25/2015 - 04.02.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mierová 19, 82715 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mierová 19
Kontaktná osoba: Beláková Tatiana Ing.
Telefón: +421 248541317
Fax: +421 243337827
Email: belakova@economy.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.economy.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Hospodárstvo a finančné záležitosti
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva na vybraných výstavách/veľtrhoch v zahraničí v roku 2015
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava 212 a miesta konania výstavných akcií
Kód NUTS
DE92
CZ
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva na vybraných výstavách/veľtrhoch v zahraničí v roku 2015 - Minsk - Bielorusko; Hannover - NSR; Moskva - RF; Belehrad - Srbsko; Brno - ČR;
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 7
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
7
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 86 200,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Minsk - Beielorusko
1) STRUČNÝ OPIS
Metalworking 2015
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 2
NÁZOV
Hanover - NSR
1) STRUČNÝ OPIS
Hannover Messe
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 3
NÁZOV
Moskva - Ruská federácia
1) STRUČNÝ OPIS
Mosbuild 2015
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 4
NÁZOV
Belehrad - Srbsko
1) STRUČNÝ OPIS
Beogradski Sajam Technike
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 5
NÁZOV
Moskva - Ruská federácia
1) STRUČNÝ OPIS
Metaloobrabotka
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 6
NÁZOV
Moskva - Fuská federácia
1) STRUČNÝ OPIS
Elektro Moskva
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
Časť: 7
NÁZOV
Brno - Česká republika
1) STRUČNÝ OPIS
MSV Brno
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
nepožaduje
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z prostriedkov rozpočtu kapitoly verejného obstarávateľa a následne refundovaná z Národného projektu Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch a výstavách v zahraničí a propagácia slovenského priemyselného potenciálu v roku 2015, z prostriedkov Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, v rámci prioritnej osi 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, podopatrenie 1.1.3 - Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch, výstavách, obchodných misiách.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 za každého člena skupiny osobitne a podľa § 32 ods. 11 splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač alebo záujemca je oprávnený zúčastniť sa vo verejnom obstarávaní alebo na uzatváraní zmluvy v prípade, ak spĺňa podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač alebo záujemca nahradiť podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) a § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady musia byť predložené ako originály, prípadne úradne overené kópie.
1. § 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač alebo záujemca vedený(é) účet(y) o schopnosti plniť finančné záväzky. Súčasne záujemca predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu.
2. § 27 ods. 2 - Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Cieľom uvedených podmienok účasti a minimálnych štandardov je overiť postavenie záujemcu z ekonomického a finančného hľadiska a uistiť sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a), g), j), § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené kópie.
1.§ 28 ods. 1 písm. a), zoznamom minimálne troch poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
Uchádzačom alebo záujemcom predložený zoznam úspešne splnených zmlúv/projektov bude obsahovať názov a sídlo dodávateľa, opis predmetu zmluvy/projektu, lehotu plnenia zmluvy/projektu (mesiac, rok), meno zamestnanca odberateľa a telefónne číslo, kde je možné si tieto údaje overiť.
2.§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii minimálne jedného riadiaceho zamestnanca alebo osoby zodpovednej za realizáciu a plnenie zmluvy. Predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby s minimálnou trojročnou praxou v príslušnom odbore činnosti.
3.§ 28 ods. 1 písm. j) údaje o strojovom a technickom vybavení.
Predložením vyhlásenia uchádzača, že má k dispozícii prostriedky, vybavenie a technické zariadenia potrebné na plnenie zmluvy (napr. čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie tretej osoby, min. údaje: názov, sídlo, IČO, štatutár ....).
4.V prípade uchádzača alebo záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní bude postupovať podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a za všetkých členov skupiny spoločne týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou služieb rovnakého, alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, ako aj z pohľadu odbornej spôsobilosti vo vzťahu k organizovaniu výstav. Podmienka je dôležitá z dôvodu preukázania odborných skúseností pri poskytovaní služieb prostredníctvom referencií od realizátorov predmetných služieb.
Podmienka vychádza zo skúseností a profesijných schopností vysoko profesionálneho výkonu pri poskytovaní služieb v danej oblasti. Z dôvodu rozsahu vyplýva potreba, aby uchádzač disponoval personálnym obsadením, ktoré bude schopné poskytovať služby v požadovanom rozsahu a kvalite a aby bolo zaručené plnenie v celom rozsahu požadovaného predmetu zákazky.
Je nevyhnutné z dôvodu preukázania uchádzačom, že tento má k dispozícii vlastné, alebo prostredníctvom inej osoby zabezpečené technické vybavenie a zariadenia nevyhnutné pre zabezpečenie realizácie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa t.z., aby národný stánok MH SR (celá expozícia) pozostávala zo súčasných moderných materiálov (Octanorm).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené sa nemôžu zúčastniť otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" vzhľadom na konanie e-aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
11262/2015-2040
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.03.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.03.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2015 13:00
Miesto: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" sa uskutočňuje bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, v rámci prioritnej osi 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, podopatrenie 1.1.3 - Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch, výstavách, obchodných misiách.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Doklady, ktorými uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač alebo záujemca predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro záujemca prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou) dňa zaslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.
2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) https://www.evo.gov.sk. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre uchádzača Príručka EVO pre záujemcu/Uchádzača Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 2.8.2012) (ďalej len príručka U/Z-VS), Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Spoločné moduly (verzia 28.7.2012), http://www.evo.gov.sk/InstRes/EVO_PriruckaZU_SpolocModuly_20120728.pdf (ďalej len príručky U/Z - SM), ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO https://www.evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny a príručky.
3. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní, a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Metodických pokynoch EVO (verzia 6, 21.7.2010) - http://www.evo.gov.sk/InstRes/MetPokyn20100721.pdf, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO www.evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny a príručky.
4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu si záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch (porucha.rtf), ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch - https://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
6. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa uchádzač alebo záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 79.02 pod názvom Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva na vybraných výstavách/veľtrhoch v zahraničí v roku 2015.
7. Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.3.4 tohto oznámenia
8. Za včas doručenú požiadavku o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie predložená v elektronickej forme prostredníctvom portálu EVO najneskôr v lehote do 05.03.2015 do 10:00 hod.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.01.2015

Redakčné opravy

3282 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 28/2015
V oznámení 02916-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 025/2015 zo dňa 04.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3. podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 12.03.2015 10:00 Viď: 11.03.2015 10:00 IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.03.2015 10:00 Viď: 11.03.2015 10:00 IV.3.8. Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.03.2015 13:00 Viď: 11.03.2015 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité