Oznámenie 3121 - MST

Obsah

3121 - MST
Vestník č. 27/2015 - 06.02.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
GEJDÁK, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45975426
Cesta na Vlkolínec 907/17 , 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: obchodná spoločnosť - osoba §7 ods. 1
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Penzión GEJDÁK – modernizácia ubytovacích kapacít a ich zariadenia – tovar
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: RUŽOMBEROK - GEJDÁK, Cesta na Vlkolínec 907/17, 034 01 Ružomberok
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka tovaru.
Verejný obstarávateľ požaduje dodávku tovaru Vybavenie zariadenia č.1 , t.j. dodávku nábytku a ostatného zariadenia penziónu.

Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby, ktorými sú dodávka tovaru do miesta plnenia, montáž tovaru, v prípade potreby inštalácia tovaru vrátane dodania všetkých potrebných inštalačných médií.

Bližšia špecifikácia je uvedená v opise predmetu zákazky časť D súťažných podkladov
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je uvedené v opise predmetu zákazky.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 141 035,8300 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 10
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa a prostriedkov Európskej únie v rámci operačného programu KaHR, prioritná os 3: Cestovný ruch, Opatrenie: podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok na plnenie predmetu zmluvy. Úhrada predložených faktúr (daňových dokladov) za predmet zákazky bude prebiehať bezhotovostným prevodom v zmysle príslušných platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi bez nedostatkov, t.j. musí spĺňať náležitosti v zmysle platných právnych predpisov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorili spoločne právne vzťahy do predloženia ponuky. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právne vzťahy (formu), aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uvedené v týchto bodoch zmluvy:
10.5. Zmluva nadobudne účinnosť iba v prípade schválenia ŽoNFP z OP KaHR, prioritná os 3: Cestovný ruch, opatrenie Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu a po uzatvorení platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť v prípade schválenia ŽoNFP z OP nadobúda deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle kupujúceho a v profile kupujúceho Túto skutočnosť oznámi kupujúci predávajúcemu na jeho e-mailovú adresu uvedenú v článku I.

10.6. Predávajúci sa zaväzuje, že na výzvu kupujúceho poskytne súčinnosť pri výkone kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/audituv zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a to odo dňa účinnosti tejto zmluvy do uplynutia doby 10 rokov od ukončenia projektu. V prípade porušenia tejto povinnosti je dodávateľ povinný zaplatiť kupujúceho zmluvnú pokutu vo výške 3 000,- EUR.

10.7 V prípade, že v dôsledku takto vykonanej kontroly u predávajúceho dôjde k uznaniu časti alebo celého plnenia predmetu zmluvy ako neoprávnený výdavok, t.j. výdavok, ktorý nezodpovedá cenám bežným na trhu v čase ich vzniku a v mieste ich vzniku, a ak k tomuto dôjde v dôsledku zavinenia predávajúceho bude ho znášať predávajúci.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne
náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač
preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j.
čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
- v zmysle § 27 ods. 1 písm. a)
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, prípadne vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad musí byť v originálnom
vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky:
Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k § 27 ods. 1 písm. a) Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných dvoch rokov (2013, 2014) nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
- § 28 ods. 1 písm. a)
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2012,2013 a 2014) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný tento verejný obstarávateľ,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky
s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s dodávkou takýchto tovarov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k § 28 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady o uskutočnení minimálne 3 (slovom: troch) dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je uvedené v opise predmetu zákazky, pričom aspoň jedna musí byť minimálne v predpokladanej cene zákazky na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
(v prípade, ak uchádzač predkladá dodavku tovaru v inej mene ako je €, v doklade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie sumu aj v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tejto zákazky.)
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Lehota pre elektronickú aukciu bude uvedená vo výzve na účasť v elektronickej aukcii. Priebeh EA je uvedený v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.03.2015 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.03.2015 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.03.2015 14:00
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné
úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční
verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní.Otváranie ponúk časť
"Ostatné" je neverejné. Otváranie časť - Kritériá je neverejné. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program KaHR, prioritná os 3: Cestovný ruch, Opatrenie: podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že
proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, zmluva s úspešným uchádzačom nenadobudne účinnosť.
Súťažné podklady budú zasielané e-mailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na adresu
annatimkova366@gmail.com.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité