Oznámenie 3096 - WYS

Obsah

3096 - WYS
Vestník č. 26/2015 - 05.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Divadelný ústav
IČO: 00164691
Jakubovo nám. 12, 81357 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jakubovo nám. 12,Bratislava -
Kontaktná osoba: PhDr. Diana Selecká
Telefón: +421 252934702 / 259304704
Fax: +421 254434253
Email: du@theatre.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výroba, preprava a realizácia slovenských expozícií Pražského Quadriennale 2015.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
26
Hlavné miesto poskytovania služieb: Clam Gallasov palác, Karlova ul., Praha 1. ČR (expozícia Krajín a regiónov)
Kostol sv. Anny, /Anenská a Liliova ul, Praha l, ČR (expozícia Pneuma sekcie Priestor SPACE)
NUTS kód:
CZ01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výroba expozícií Pražského Quadriennale 2015, ktoré predstavuje:
1. Výrobu expozície Sekcie krajín a regiónov.
2. Výrobu expozície Pneuma v sekcii Priestor SPACE.
3. Odvoz obidvoch expozícií na miesto konania výstavy.
4. Montáž, inštalácia obidvoch expozícií.
5. Demontáž obidvoch expozícií.
6. Odvoz obidvoch expozícií z Prahy do Bratislavy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92521100-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39154000-6, 60000000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Výroba expozícií Pražského Quadriennale 2015 v predpokladanej hodnote 32 000 eur bez DPH obsahuje: predstavuje:
1. Výrobu expozície Sekcie krajín a regiónov ( hlavná expozícia Odraz obrazu. Milan Čorba).
2. Výrobu expozície Pneuma v sekcii Priestor SPACE zameranú na architektúru.
3. Odvoz obidvoch expozícií na miesto konania výstavy (Praha)a späť do skladu v Bratislave.
4. Montáž, inštalácia obidvoch expozícií v Prahe.
5. Demontáž obidvoch expozícií v Prahe.
6. Odvoz obidvoch expozícií z Prahy do Bratislavy.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 32 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať tieto podmienky osobného postavenia ku dňu predkladania ponúk podľa § 26 ods. 1 citovaného zákona, že :
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený
za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a predložil ÚVO všetky požadované doklady vrátane čestných vyhlásení a ktorému ÚVO (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) čestným vyhlásením.
h) písm. j) čestným vyhlásením.
V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ má právo požiadať ÚVO o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu ÚVO vo vzťahu k uchádzačovi bezodplatne poskytne.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzača, ak nie je uvedené inak.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2011, 2012 2013) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v tejto zákazke, predložené uchádzačom, musia byť originály alebo ich úradne overené kópie pokiaľ nie je určené inak. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti podľa § 28 môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Zdôvodnenie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie týkajúce sa obdobných služieb ako je predmet zákazky z dôvodu získania informácií o zmluvnom partnerovi, či má dostatok skúseností, či je technicky a odborne schopný a spôsobilý dodať predmet zákazky v požadovanej dobrej kvalite. Podmienky účasti, vzhľadom na rozsah a obsah predmetu zákazky na jeho dôležitosť a odbornú náročnosť, považuje verejný obstarávateľ za primerané a nediskriminačné. Verejný obstarávateľ má záujem vybrať uchádzača, ktorý vie poskytnúť čo najkvalitnejšie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží minimálne 2 referencie za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014), ktorých predmetom sú služby obdobné službám, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Referencie musia uchádzači predložiť za služby poskytované v oblasti kultúrnej prezentácie, t.j. realizácie výstav, realizácie scén a kostýmov, realizácie výtvarných resp., multimediálnych inštalácií.
Referencie budú obsahovať:obchodné meno odberateľa s adresou sídla alebo miesta podnikania,zmluvnú cenu v EUR s DPH,termín dodania (aby bolo možné posúdiť, či referencie sú za predchádzajúce tri roky,potvrdenie o kvalite poskytnutých služieb, kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
Číslo spisu: 45-205/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.02.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.02.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.02.2015 10:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa, I. poschodie. sekretariát riaditeľky.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
V prípade skupiny dodávateľov poverený zástupca skupiny, kópiou dokladu o oprávnení poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky a plnou mocou ostatných členov skupiny na zastupovanie (môže byť fotokópia originálneho dokladu predloženého v ponuke).
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali elektronicky. Verejný obstarávateľ poskytne SP elektronicky zaheslované vo formáte pdf. ; vybrané časti aj vo formáte word pre uľahčenie spracovania ponuky. Záujemcovia sú povinní posielať žiadosti na mailovú adresu, a to: PhDr. Diana Selecká, diana.selecka@theatre.sk (tel. č. +4212 52931571).
Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ posielať tiež elektronicky. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie súťažných podkladov.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch posielali elektronicky tak ako žiadosť o poskytnutie SP na mailovú adresu, a to: PhDr. Diana Selecká, diana.selecka@theatre.sk (tel. č. +4212 52931571).
3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená v elektronickej forme najneskôr do 18.02.2015. Od verejného obstarávateľa sa vyžaduje, aby v elektronickej podobe potvrdil záujemcovi prevzatie žiadosti o vysvetlenie.
4. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie vysvetlenia dopytu.
5. V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o účasť a žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty tak, aby boli doručené v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ v takomto prípade zašle SP ako aj vysvetlenie záujemcom v listinnej forme. Kontakt : PhDr. Diana Selecká, diana.selecka@theatre.sk (tel. č. +4212 52931571).
6. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať profil verejného obstarávateľa a webovú stránku - http:// www.theatre.sk z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania podľa § 100 ods. 1 písm. e) zák. č. 25/2006 Z. z., kde bude verejný obstarávateľ zverejňovať dopyty záujemcov a odpovede na ne zo strany verejného obstarávateľa; prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 14 zák. . 25/2006 Z. z.
7. Telefonická komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi je možná v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase úradných hodín od 9.00 do 15.00 hod.; v deň predkladania ponúk do 9.00 hod.
8. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku v listinnej forme ako aj v elektronickej forme (§ 18a ZoVO) podľa pokynov v SP.
9. Predmetom zákazky sú služby, výroba časti umiestnených na výstavách. SSO uvádza len muzeálne výstavy, preto je uvedené CPV pre muzeálne výstavy aj keď ide o výstavu, ktorá je zameraná na medzinárodnú prehliadku scénografie, divadelnej architektúry, techniky, kostýmového výtvarníctva a divadelného dizajnu. Nakoľko jednotlivé činnosti v SSO boli nájdené len v oddieli začínajúcom 45, resp. dodávky tovarov, systém generoval z danej zákazky stavebné práce, resp. tovary. Preto CPV s výnimkou dopravy a muzeálnych výstav boli vypustené z príslušnej časti II.1.4 a sú doplnené v tomto bode 9.
45223100-7 Montáž kovových konštrukcií
45223110-0 Inštalácia kovových konštrukcií
44111400-5 Nátery a obklady stien
35261000-1 Informačné panely
38622000-1 Zrkadlá
45111300-1 Demontážne práce (týkajúce sa demontáže výstavy)
19521000-4 Polystyrénové výrobky
42123400-1 Vzduchové kompresory
17000000-2 Textil
25213600-3 Plastové dosky
45314300-4 Inštalovanie kabeláže
45315100-9 Elektrotechnické inštalačné práce
32342000-2 Reproduktory
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité