Oznámenie 3379 - WYP

Obsah

3379 - WYP
Vestník č. 29/2015 - 10.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 04180 Košice, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Žeňuchová
Mobil: +421 907360053
Telefón: +421 552341583
Fax: +421 556786959
Email: martina.zenuchova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia sociálnych zariadení - rekonštrukcia interiéru, Medická ul. 4, UPJŠ v Košiciach
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Študentské domovy a jedálne UPJŠ, Medická 4, 040 11 Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia sociálnych zariadení v obytných bunkách. Rozdelenie existujúcich sociálnych zariadení, ktoré slúžia ubytovaným v štyroch izbách na sociálne zariadenia pre dve izby. Nové obklady, dlažby, nová sanita, vzduchotechnické zariadenia, rozvody vody a odpadu, elektroinštalačné práce.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45211310-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45232460-4, 45310000-3, 45332400-7, 44162000-3, 44111400-5, 44111700-8, 44162200-5, 44411700-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je rekonštrukcia sociálnych zariadení v obytných bunkách. Rozdelenie existujúcich sociálnych zariadení, ktoré slúžia ubytovaným v štyroch izbách na sociálne zariadenia pre dve izby. Zhotovenie nových toaliet a kúpeľni stavebne oddelených, ktoré budú užívať ubytovaný len v dvoch izbách.. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 429 551,4400 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2 006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Ak nemá uchádzač sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti
vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 úradu zo dňa 23.07.2013: uchádzač môže predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uvedené na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a): vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje
majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží: vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje: a) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, b) prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára, c) že jeho účet nie je predmetom exekúcie. - Uchádzač predloží čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané uchádzačom, štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo
osobou oprávnenou konať za uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie, že v iných bankách, ako v tých, od ktorých predkladá vyjadrenie, nemá vedené účty.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom. Doklady sa predkladajú ako originály nie staršie ako tri mesiace alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. b): zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) preukáže: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže: Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude posudzovať všetky dôkazy o plnení/referencie za požadované obdobie vystavené verejným obstarávateľom, obstarávateľom alebo inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich piatich kalendárnych rokov (2010, 2011, 2012, 2013, 2014) s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote 600 000,00 EUR s DPH (alebo ekvivalent v inej mene). Za zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať rekonštrukčné práce pozemných stavieb. Ak referencie/dôkazy o plnení budú obsahovať aj iné práce ako sú verejným obstarávateľom požadované, uchádzač je povinný vyčísliť finančný objem zodpovedajúci len prácam, ako sú verejným obstarávateľom požadované
V prípade, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, môže uchádzač predložiť aj potvrdené dôkazy o plnení. V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Dôkazy o plnení/referencie potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
-meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
-názov odberateľa - verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ,
-stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy,
-miesto plnenia podľa zmluvy,
-cena plnenia podľa zmluvy,
-lehoty plnenia podľa zmluvy,
-zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok odberateľom,
-meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EURO, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcich skutočností.
Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na uvedený rozsah predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnaného alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača poskytovať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia. Doklady uchádzač predkladá ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov k § 28 ods. 1 písm. g), uchádzač v ponuke predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zák. č. 236/2000 Z. z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon Slovenskej národnej rady č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch a zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov - fotokópia osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu s originál pečiatkou a podpisom odborne spôsobilej osoby. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, osoby ktorej doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho predkladá vo svojej ponuke, uviedol aj vo svojom návrhu obchodných podmienok a zároveň uvedie, či táto osoba je v trvalom pracovnom pomere uchádzača. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, uchádzač postupuje v súlade s § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si chce získať informáciu, či uchádzač disponuje odbornými kapacitami na kvalitné uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač musí preukázať, že osoba poverená riadením stavebných prác má zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu a je odborne spôsobilá zabezpečiť kvalitu uskutočnených stavebných prác počas trvania zmluvy v požadovanom rozsahu a čase. Požiadavka je primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-44/VO-2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.03.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.03.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.03.2015 10:00
Miesto : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2,041 80 Košice, veľká zasadačka , 1poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako OSTATNÉ je neverejné a komisia postupuje podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponuky označenej ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Otváranie časti ponúk označenej ako KRITÉRIA je verejné a môžu sa ho zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar a splnomocnením na zastupovanie. Splnomocnenie na zastupovanie musí byť predložené v originálnom vyhotovení, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa. Financovanie bude realizované na základe samostatných faktúr, bezhotovostným platobným stykom po dodávke tovaru uvedeného v samostatnej objednávke. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. Verejný obstarávateľ nezodpovedá za omeškanie platieb, ak omeškanie bude spôsobené jeho peňažným ústavom. Podrobný spôsob financovania je uvedený v časti B.3 Obchodné podmienky uskutočnenia predmetu zákazky. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Zmluva o dielo môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy o dielo tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného
obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu o dielo alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť zmluvu o dielo alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom , ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy o dielo tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť mailom na mailovú adresu uvedenú v oddieli I. tejto výzvy, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1036, okrem tých častí súťažných podkladov, ktoré obsahujú informácie alebo dokumenty chránené podľa zákona a na portáli https://www.ezakazky.sk/upjs/ v plnom znení, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty vrátane časti, ktoré obsahujú informácie alebo dokumenty chránené podľa zákona. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu uvedeného vyššie.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: 1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon. .2. Klikne na názov zákazky - Rekonštrukcia sociálnych zariadení - rekonštrukcia interiéru, Medická ul. 4, UPJŠ v Košiciach. 3. Klikne na Žiadosť o účasť. 4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca VYGENERUJE príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. 6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí mailom na e-mailovú adresu uvedenú v oddieli I tejto výzvy do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tejto výzvy na predkladanie ponúk. 7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe, o čom budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne s doručovaním poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok resp. osobne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúka, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Obhliadka sa uskutoční dňa 17.02.2015. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.02.2015

Redakčné opravy

3902 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 34/2015
V oznámení 03379-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 029/2015 zo dňa 10.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 4 Viď: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 2,5

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité