Oznámenie 3383 - WYP
3383 - WYP
Vestník č. 29/2015 - 10.02.2015
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7
podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií (notárom, matrikou) podľa § 26 odst. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných dokladov podľa bodu 1.1 nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 odst. 4 a 5.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. § 28 ods. 1 písm. b) - potvrdený zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov ku dňu predkladania ponúk s uvedením cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov, s tým, aby zoznam stavebných prác obsahoval minimálne dve stavebné práce z ktorých aspoň jedna bola uskutočnená vo výške min. 146 000,- Eur bez DPH pre časť 1 a 190 000,- Eur bez DPH pre časť 2 predmetom ktorých bolo uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdíodberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. Uchádzač je povinný uvádzať referencie v €. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Predloženie dokladov sa požaduje z dôvodu preukázania schopnosti a praktických skúseností s realizáciou stavieb rovnakého charakteru alebo podobných prác, ako je predmet zákazky a preukázania skúseností s vyhotovovaním diela. 2. § 28 ods. 1 písm. g) zákona č.25/2006 Z .z. : Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží doklady o odbornej spôsobilosti: Osvedčenia o vykonaní odborných skúšok podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné doklady/osvedčenia vydané podľa platných noriem členského štátu EÚ na výkon činnosti - stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby. Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní : Verejný obstarávateľ touto podmienkou overuje schopnosť uchádzača vykonávať predmetné práce osobami, ktoré majú príslušné vzdelanie a prax v požadovanom odbore.. V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Najnižšia cena
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Áno
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.02.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Uvedte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2015 12:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.02.2015 12:30
Miesto :
1. Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční v zasadačke budovy Psychiatrickej nemocnice Hronovce, ul. Dr. J.Zelenyáka 65, Hronovce v súlade s § 41 a je pre uchádzačov neverejné.
2. Otváranie časti ponúk označených slovom Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačom, aby sa zúčastnili obhliadky staveniska, a aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača.
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Ďuriančik, +421 905272190, dusan.duriancik@pnh.sk. Obhliadka staveniska sa uskutoční dňa 13.02.2015 o 10.00 hod.. Z obhliadky bude urobený zápis vrátane prezenčnej listiny. Pri obhliadke sú uchádzači povinný predložiť splnomocnenie na zastupovanie uchádzača pri vykonaní obhliadky staveniska. Zápis z obhliadky staveniska bude verejným obstarávateľom zverejnený na jeho profile.
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
06.02.2015
|
3598 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 31/2015 |
---|
V oznámení 03383-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Psychiatrická nemocnica Hronovce, Dr. J. Zelenyáka 65, 935 61 Hronovce zverejnenom vo VVO č. 029/2015 zo dňa 10.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Namiesto: Časť: 1 NÁZOV Časť 1 - Rekonštrukcia suterénu v hlavnom pavilóne 1) STRUČNÝ OPIS Rozsah rekonštrukcie suterénu v hlavnom pavilóne a s tým súvisiace práce a dodávky je popísaný v Súťažných podkladoch. 1/3 Súčasťou je doprava materiálu, odvoz a likvidácia vzniknutých odpadov a všetkých s tým súvisiacich služieb a prác. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov uskutočnenie stavebných prác v zmysle výkazu výmer a projektovej dokumentácie. 2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV) Hlavný predmet Hlavný slovník: 45000000-7 Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 45215100-8, 45262600-7 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na celú časť predmetu zákazky. Hodnota: 146 937,2500 EUR 4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 3 Časť: 2 NÁZOV Časť 2 - Rekonštrukcia sociálnohygienických zariadení 1,2,3 NP a UK v hlavnom pavilóne 1) STRUČNÝ OPIS Rozsah rekonštrukcie sociálnohygienických zariadení 1,2,3 NP, rekonštrukcia UK v hlavnom pavilóne a s tým súvisiace práce a dodávky je popísaný v Súťažných podkladoch. Súčasťou je doprava materiálu, odvoz a likvidácia vzniknutých odpadov a všetkých s tým súvisiacich služieb a prác. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov uskutočnenie stavebných prác v zmysle výkazu výmer a projektovej dokumentácie. 2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV) Hlavný predmet Hlavný slovník: 45000000-7 Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 45215100-8, 45262600-7 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na celú časť predmetu zákazky. Hodnota: 191 319,2800 EUR 4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 3 Viď: Časť: 1 NÁZOV Časť 1 - Rekonštrukcia suterénu v hlavnom pavilóne 1) STRUČNÝ OPIS Rozsah rekonštrukcie suterénu v hlavnom pavilóne a s tým súvisiace práce a dodávky je popísaný v Súťažných podkladoch. 1/3 Súčasťou je doprava materiálu, odvoz a likvidácia vzniknutých odpadov a všetkých s tým súvisiacich služieb a prác. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov uskutočnenie stavebných prác v zmysle výkazu výmer a projektovej dokumentácie. 2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV) Hlavný predmet Hlavný slovník: 45000000-7 Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 45215100-8, 45262600-7 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na celú časť predmetu zákazky. Hodnota: 146 937,2500 EUR 4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 3 Časť: 2 NÁZOV Časť 2 - Rekonštrukcia sociálnohygienických zariadení 1,2,3 NP a UK v hlavnom pavilóne 1) STRUČNÝ OPIS Rozsah rekonštrukcie sociálnohygienických zariadení 1,2,3 NP, rekonštrukcia UK v hlavnom pavilóne a s tým súvisiace práce a dodávky je popísaný v Súťažných podkladoch. Súčasťou je doprava materiálu, odvoz a likvidácia vzniknutých odpadov a všetkých s tým súvisiacich služieb a prác. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov uskutočnenie stavebných prác v zmysle výkazu výmer a projektovej dokumentácie. 2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV) Hlavný predmet Hlavný slovník: 45000000-7 Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 45215100-8, 45262600-7 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na celú časť predmetu zákazky. Hodnota: 191 319,2800 EUR 4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 5 VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačom, aby sa zúčastnili obhliadky staveniska, a aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Kontaktná osoba: Ing. Dušan Ďuriančik, +421 905272190, dusan.duriancik@pnh.sk. Obhliadka staveniska sa uskutoční dňa 13.02.2015 o 10.00 hod.. Z obhliadky bude urobený zápis vrátane prezenčnej listiny. Pri obhliadke sú uchádzači povinný predložiť splnomocnenie na zastupovanie uchádzača pri vykonaní obhliadky staveniska. Zápis z obhliadky staveniska bude verejným obstarávateľom zverejnený na jeho profile. Viď: 1. Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačom, aby sa zúčastnili obhliadky staveniska, a aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Kontaktná osoba: Ing. Dušan Ďuriančik, +421 905272190, dusan.duriancik@pnh.sk. Obhliadka staveniska sa uskutoční dňa 13.02.2015 o 10.00 hod.. Z obhliadky bude urobený zápis vrátane prezenčnej listiny. Pri obhliadke sú uchádzači povinný predložiť splnomocnenie na zastupovanie uchádzača pri vykonaní obhliadky staveniska. Zápis z obhliadky staveniska bude verejným obstarávateľom zverejnený na jeho profile. 2. Kompletná projektová dokumentácia vrátane výkazov výmer je uložená na internetovej adrese ulozto.sk/xbeB3vxC/pd-vv-rekonstrukcia-pnh-rar, odkiaľ si ju záujemcovia resp. uchádzači musia stiahnuť. Verejný obstarávateľ neposkytuje projektovú dokumentáciu vrátane výkazov výmer v inej podobe. |