Oznámenie 3412 - MST

Obsah

3412 - MST
Vestník č. 30/2015 - 11.02.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenský plynárenský priemysel, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35815256
Mlynské Nivy 44/a, 82511 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenský plynárenský priemysel, akciová spoločnosť
Kontaktná osoba: Ing. Jana Krištofová, JUDr. Monika Benická
Mobil: +421 917990354
Telefón: +421 262624209 / 262624215
Fax: +421 253415123
Email: jana.kristofova@spp.sk; monika.benicka@spp.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.spp.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 6 ods. 1 písm. f)
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka potravín pre jedáleň SPP v Bratislave
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup potravín pre prípravu stravy v jedálni SPP v Bratislave rozdelená na časti:
Časť 1. - Mäso a mäsové výrobky,
Časť 2. - Ovocie a zelenina,
Časť 3. - Mrazené výrobky,
Časť 4. - Mliečne výrobky,
Časť 5. - Trvanlivé potraviny (suché),
Časť 6. - Chlieb a pečivo
Časť 7. - Sirupy do posmixu
SPP poskytuje stravovacie služby svojim zamestnancom a iným subjektom (na základe zmlúv o poskytovaní stravovacích služieb), a to:
1. eustream, a.s.
2. NAFTA a.s.
3. Plynárenská metrológia, s.r.o.
Podiel ostatných subjektov na celkovom plnení predstavuje cca 51,1%.
4. SPP CNG s.r.o.
5. SPP - distribúcia, a.s.
6. SPP Infrastructure, a.s.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15000000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky je rozdelená na 7 častí na obdobie 2 roky + 1 rok opcia:
Časť 1. - Mäso a mäsové výrobky - 279.000,00 Eur bez DPH
Časť 2. - Ovocie a zelenina - 277.500,00 Eur bez DPH
Časť 3. - Mrazené výrobky - 90.000,00 Eur bez DPH
Časť 4. - Mliečne výrobky - 75.000,00 Eur bez DPH
Časť 5. - Trvanlivé potraviny (suché) - 124.500,00 Eur bez DPH
Časť 6. - Chlieb a pečivo - 15.000,00 Eur bez DPH
Časť 7. - Sirupy do posmixu - 4.500,00 Eur bez DPH
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 865 500,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
Opis týchto opcií: predĺženie platnosti Rámcovej dohody o 1 rok
Hodnota: 12
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeku je možné predložiť bankovou zárukou alebo zložením finančných prostriedkov na účet VO alebo v banke najneskôr ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. VO požaduje zábezpeku od uchádzača za časť predmetu zákazky vo výške:
Časť 1. Mäso a mäsové výrobky minimálne 7.000,00 €
Časť 2. Ovocie a zelenina minimálne 7.000,00 €
Časť 3. Mrazené výrobky minimálne 2.000,00 €
Časť 4. Mliečne výrobky minimálne 2.000,00 €
Časť 5. Trvanlivé potraviny (suché) minimálne 3.000,00 €
Časť 6. Chlieb a pečivo nevyžaduje sa
Časť 7. Sirupy do postmixu nevyžaduje sa
Podrobnosti o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania budú uvedené v návrhu zmluvných podmienok.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Od skupiny dodávateľov v prípade prijatia ich ponuky, podpisu dohody a komunikácie t.j. zodpovednosti v procese plnenia dohody sa vyžaduje, aby si medzi sebou upravili právne vzťahy tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. a) až j) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overenými kópiami:

a) výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace preukazujúci, že:
záujemca ani jeho štatutárny orgán nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, alebo trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny alebo trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
záujemca ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
b) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace, že na záujemcu nie je vyhlásený konkurz, že nie je v likvidácii a ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz;
c) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, nie starším ako tri mesiace o tom, že záujemca nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
d)potvrdením miestne príslušného daňového úradu, nie starším ako 3 mesiace o tom, že záujemca nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
e) dokladom o oprávnení dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá záujemca ponuku;
f) čestným vyhlásením, že:
záujemca nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
záujemca nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia boli určené v súlade s § 26 ZVO v platnom znení.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
nevyžaduje sa
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) a g) ZVO:
a)Zoznam dodaného tovaru z oblasti dodávky potravín za predchádzajúce tri roky predchádzajúce dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ, doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
VO požaduje aby, celkový finančný objem za dodávku potravín, pre časť predmetu obstarávania, pre ktorú uchádzač predkladá ponuku, bol kumulatívne za predchádzajúce 3 roky v minimálnej výške:
Časť 1. Mäso a mäsové výrobky minimálne 93.000,00 €
Časť 2. Ovocie a zelenina minimálne 92.500,00 €
Časť 3. Mrazené výrobky minimálne 30.000,00 €
Časť 4. Mliečne výrobky minimálne 25.000,00 €
Časť 5. Trvanlivé potraviny (suché) minimálne 41.500,00 €
Časť 6. Chlieb a pečivo minimálne 5.000,00 €
Časť 7. Sirupy do postmixu minimálne 1.500,00 €
Za zrealizovanú dodávku VO považuje zmluvný vzťah s jedným odberateľom. Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru, pričom ku každej zrealizovanej dodávke uvedie aj jej stručný popis.
Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo predložím originálu čestného vyhlásenia a fotokópiu dokladu preukazujúceho dodanie tovaru alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky:
VO požaduje vzhľadom na povahu a predpokladanú hodnotu predmetu zákazky preukázanie primeraných skúseností s dodávaním tohto predmetu zákazky za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvných záväzkov. Kumulatívny objem výšky predpokladanej hodnoty dodaného tovaru zaručí VO preukázateľnú schopnosť realizovať predmet zákazky v požadovanom finančnom objeme.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie budú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
BE-VS-001-15
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 015-022416
z: 22.01.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.03.2015 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.03.2015 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2015 13:00
Miesto: sídlo verejného vyhlasovateľa podľa bodu I.1
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom na webovej stránke www.uvo.gov.sk vo svojom profile verejného obstarávateľa. V zmysle § 34 ods. 15 VO vyžaduje, aby záujemca, ktorý si prevzal súťažné podklady z profilu VO, písomne oznámil (prostredníctvom e-mailu) túto skutočnosť kontaktným osobám uvedeným v bode I. s uvedením minimálne nasledujúcich náležitostí: obchodný názov, sídlo, IČO záujemcu, kontaktné údaje záujemcu a dátum prevzatia súťažných podkladov z profilu VO.
Dorozumievanie medzi VO a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Dorozumievacím jazykom v súťaži je slovenský alebo český jazyk a uskutočňuje sa spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu údajov a ich úplnosť. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky prostredníctvom e-mailových správ, doručením osobne alebo telefonicky alebo ich kombináciou.
Elektronická komunikácia (t.j. alebo e-mailom), alebo telefonicky alebo ich kombináciou je neprípustná pri:
-pri doručení ponúk,
-pri zmene alebo doplnení ponúk,
-oznámení o vylúčení ponuky,
-pri uplatnení revíznych postupov.

V uvedených postupoch sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
Lehota na doručenie žiadostí o doplnenie a vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch je do 12.3.2015 do 12.00 hod. Žiadosti môžu byť doručené osobne do podateľne VO, poštovou zásielkou, kuriérom alebo e-mailom na adrese: jana.kristofova@spp.sk a monika.benicka@spp.sk. VO preferuje elektronickú formu komunikácie.
Za moment doručenia dôležitých písomností medzi VO a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s ktorých doručením zákon spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní.
Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 19.3.2015 o 12.00 hod. Ponuky uchádzačov je potrebné doručiť na adresu:
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Podateľňa
Jana Krištofová
Mlynské nivy 44/a
825 11 Bratislava
Slovenská republika
V prípade osobného doručenia do podateľne bude návrh prevzatý na vyššie uvedenej adrese v nasledovných hodinách v pondelok, utorok, štvrtok a piatok: 8.00 - 13.00 hod., v stredu: 11.00 - 16.00 hod. Pre posúdenie zachovania lehoty na predkladanie ponúk je rozhodujúci čas, v ktorom bola zásielka doručená VO. Riziko oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač.
Uchádzač je povinný predložiť ponuku len v jednom vyhotovení v listinnej podobe a v elektronickej podobe spolu s prílohami, ako aj všetky ostatné požadované doklady, dokumenty uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch. Uchádzač predloží ponuku v jednom (1) samostatnom, nepriehľadnom a uzavretom obale (obálke) tak, aby bola zabezpečená neporušiteľnosť a integrita jednotlivých častí. Táto obálka bude obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné (obálka č. 1) a oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk označenú slovom Kritéria (obálka č. 2).
Vonkajší obal ponuky musí byť uzatvorený a označený nasledovnými údajmi:
- adresa verejného obstarávateľa,
- identifikácia uchádzača (jeho obchodný názov a adresa sídla alebo miesta podnikania), v prípade skupiny uviesť: Skupina dodávateľov a určenie vedúceho člena skupiny,
- označenie VEREJNÁ SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ,
- označenie heslom verejného obstarávania: "Dodávka potravín".

V prípade, ak obálka s ponukou nebude zreteľne označená vyššie uvedeným nápisom alebo nebude na nej čitateľne uvedený obchodný názov a adresa uchádzača, VO si vyhradzuje právo ju nepovažovať za obálku s doručenou súťažnou ponukou a ponuku v nej obsiahnutú nezaradiť do súťaže.
V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukzauje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti (podľa § 28 ZVO) preukazuje skupina dodávateľov spoločne.
V prípade, že je záujemcom skupina dodávateľov, musí stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyn v tomto verejnom obstarávaní. Za týmto účelom je skupina dodávateľov povinná vystaviť zástupcovi skupiny plnomocenstvo podpísané všetkými členmi skupiny o nominovaní zástupcu skupiny dodávateľov oprávneného konať v mene ostatných členov v súvislosti s touto zákazkou. Zástupca skupiny preukazuje svoje oprávnenie konať prieložným originálom plnomocenstva.

Splnenie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 11 ZVO možno preukázať čestných vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

Doklady, ktorými uchádzač preukazuje podmienky účasti, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad, o ktorého predloženie VO požiada uchádzača.

Doklady vyhotovené uchádzačom, musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Doklady vystavené iným subjektom alebo úradom, uchádzač podpisovať nemusí.

Ponuky uchádzačov budú hodnotené podľa kritéria: Najnižšia cena.
Výsledkom obstarávania bude uzavretie maximálne 7 rámcových dohôd na dodávku potravín, ktoré budú uzavreté s uchádzačom, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu za hodnotenú časť predmetu zákazky.
Ponuka, ktorú predloží skupina dodávateľov musí byť podpísaná takým spôsobom, ktorý bude právne zaväzovať všetkých členov skupiny, pričom jeden z členom v skupiny musí byť určený ako zástupca skupiny. Toto menovanie musí byť uskutočnené formou overeného splnomocnenia/splnomocnení, podpísaného/podpísaných oprávnenými osobami jednotlivých členov.

VO si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a vyhlásenú verejnú súťaž zrušiť, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené. Za zmenu okolností sa pre účely tohto obstarávania považuje najmä, ak niektorá z vysúťažených ponúk presiahne predpokladanú hodnotu v danej časti zákazky určenú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité