Oznámenie 3413 - MST

Obsah

3413 - MST
Vestník č. 30/2015 - 11.02.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín
Kontaktná osoba: Róbert Buchel, tel.: +421 902 911 166, e-mail: robert.buchel@trencin.sk - za opis predmetu zákazky, Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk – za zmluvné podmienky a verejné obstarávanie
Telefón: +421 326504265
Fax: +421 327431248
Email: jana.molnarova@trencin.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trencin.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy (vrátane úloh pri prenesenom výkone štátnej správy)
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Výmena chladiarenských technológií s ľadovou plochou na rozmery IIHF s celoročnou prevádzkou - Zimný štadión P. Demitru Trenčín
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto dodania tovaru: Katastrálne územie Trenčín, Slovenská republika, Trenčín Považská 34, Trenčín
Kód NUTS
SK022
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výmena chladiarenských technológií s ľadovou plochou na rozmery IIHF s celoročnou prevádzkou a výmena mantinelov vrátane príslušenstva v priestoroch Zimného štadióna P. Demitru v Trenčíne a to v rozsahu a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov. Súťažné podklady budú po uverejnení oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42513200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42511110-5, 39299200-6, 44210000-5, 45212223-5, 45331230-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je výmena chladiarenských technológií s ľadovou plochou na rozmery IIHF s celoročnou prevádzkou a výmena mantinelov vrátane príslušenstva v priestoroch Zimného štadióna P. Demitru v Trenčíne a to v rozsahu a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov. Súťažné podklady budú po uverejnení oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 000 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10.000,- € (slovom: desaťťtisíc Eur)
Záručná doba na predmet kúpy je 36 mesiacov a začína plynúť odo dňa odovzdania kompletného predmetu kúpy Kupujúcemu.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
1 Zákazka sa bude realizovať v prípade, ak Úrad vlády SR alebo príslušný orgán štátnej správy (ministerstvo), rozhodne o poskytnutí finančných prostriedkov pre Mesto Trenčín na financovanie celého predmetu zákazky tohto verejného obstarávania. V čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania nie je zatiaľ známe, či a v akej výške budú verejnému obstarávateľovi poskytnuté finančné prostriedky a preto sa zmluva, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania uzatvára s odkladacou podmienkou, ktorá viaže účinnosť zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania na uzavretie zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov na financovanie celého predmetu zákazky medzi príslušným poskytovateľom finančného príspevku a príjemcom finančného príspevku (Mestom Trenčín). V prípade, ak do 1 roka odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, nebude uzavretá zmluva o poskytnutí finančných prostriedkov na financovanie celého predmetu zákazky medzi príslušným poskytovateľom finančného príspevku a príjemcom finančného príspevku (Mesto Trenčín), táto kúpna zmluva zaniká

2 . Úspešný uchádzač (Kúpujúci) bude predmet zákazky fakturovať mesačne (t.j. najviac 1x v mesiaci), vždy na základe skutočne dodaných tovarov a s tým súvisiacich montáží/demontáží a iných prác.

3 Podkladom pre vystavenie každej faktúry bude súpis skutočne dodaných tovarov a s nimi súvisiacej montáže/demontáže tovaru a iných prác, potvrdený oprávneným zástupcom verejného obstarávateľa (Kupujúceho).

4 Úspešný uchádzač (Predávajúci) vystaví a doručí faktúru verejnému obstarávateľovi (Kupujúcemu) do 15 dní mesiaca nasledujúceho po mesiaci, ktorý je predmetom fakturácie.

5 Každá faktúra je splatná 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi (Kupujúcemu). Za deň úhrady sa považuje deň odpísania z účtu verejného obstarávateľa (Kupujúceho) v prospech účtu úspešného uchádzača (Predávajúceho)
6 Podľa kúpnej zmluvy, ktorá je súčasťou týchto súťažných podkladov platí:

V kúpnej cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie tejto zmluvy (napr. náklady Predávajúceho na dopravu do miesta dodania, náklady na prípadné zabalenie predmetu kúpy pri doprave, náklady na zaškolenie personálu Kupujúceho, všetky náklady súvisiace s montážou/demontážou, so skúšobnou prevádzkou, náklady súvisiace s vyhotovením podkladov, projektov, dokladov a dokumentov, revíznych správ, skúšok a prehliadok, ktoré je Predávajúci povinný vypracovať/získať a odovzdať Kupujúcemu v zmysle tejto Zmluvy, ak sa vyžadujú v zmysle platných právnych predpisov a pod.) V kúpnej cene sú zahrnuté zároveň aj náklady na záručný servis, prehliadky, skúšky, revízie, ktoré vyplývajú z platnej právnej úpravy a tiež náklady na prehliadky, skúšky, revízie, ktoré vyžaduje Predávajúci od Kupujúceho v rámci pravidiel za ktorých poskytuje záruku. (T.z., že Predávajúci nebude požadovať od Kupujúceho v súvislosti s dodaním predmetu kúpy a všetkých montáží/demontáží a iných prác potrebných k jeho úplnému dodaniu a počas plynutia záručnej doby žiadne ďalšie platby nad rámec kúpnej ceny).
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ umožňuje skupine dodávateľov účasť vo verejnom obstarávaní v zmysle § 31 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V prípade prijatia súťažnej ponuky skupiny dodávateľov nebude verejný obstarávateľ vyžadovať od tejto skupiny, aby vytvorili právnu formu v zmysle § 31 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.

V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina dodávateľov, resp. ak skupina dodávateľov predloží ponuku, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. V tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude verejný obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny v celom procese tohto verejného obstarávania, resp. uvedú adresu, na ktorú bude verejný obstarávateľ zasielať písomnosti (napr. oznámenie o výsledku a pod.). Verejný obstarávateľ bude teda komunikovať len s určeným členom a nie so všetkými členmi skupiny. Odporúčaný vzor tohto vyhlásenia a plnej moci je uvedený v súťažných podkladoch.

V prípade, ak uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač - skupina (po ukončení el. aukcie) bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V opačnom prípade bude toto konanie uchádzača považované za odstúpenie od ponuky. V prípade účasti skupiny treba, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, príp., ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (originál alebo overenú fotokópiu), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s verejným obstarávateľom.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti vo verejnej súťaži:

1. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní (týkajúce sa osobného postavenia):

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a to konkrétne uchádzač musí spĺňať tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov bude vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov nasledovne:
- Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V tomto prípade (ak je podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov), verejný obstarávateľ má právo požiadať úrad o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu úrad vo vzťahu k uchádzačovi alebo záujemcovi bezodplatne poskytne.

- Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013:
- predloží všetky požadované doklady na splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní (týkajúce sa osobného postavenia) alebo
- preukáže splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača, podľa časti A2 bodu 8 súťažných podkladov



Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia boli určené v zmysle § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Toto ustanovenie je taxatívne a preto ho musel verejný obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať. Vzhľadom ku skutočnosti, že predmet zákazky je financovaný z verejných zdrojov, verejný obstarávateľ má záujem, aby bola zmluva uzavretá len s takým uchádzačom, ktorý spĺňa všetky podmienky účasti uvedené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní. Je aj v záujme verejného obstarávateľa, aby uzavrel zmluvu so subjektom, ktorý nie je evidovaný ako dlžník voči príslušným štátnym orgánom, voči ktorému by bol vedený výkon rozhodnutia a tiež, aby uchádzač a jeho štatutárny orgán (resp. jeho členovia) neboli právoplatne odsúdení za trestné činy, ktoré špecifikuje zákon o verejnom obstarávaní a ktorý spĺňa aj ďalšie podmienky účasti tak, ako je uvedené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.


Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie:

2.1 Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.

2.2 Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že úhrady za dodané tovary budú fakturované priebežne - mesačne (t.j. najviac 1x v mesiaci), počas celej doby dodávania tovaru, t. z. s časovým odstupom (na základe skutočne dodaných tovarov a s tým súvisiacich montáží/demontáží a iných prác), verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a dodať tovar aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.).

2.3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) alebo technickú spôsobilosť:
3.1§ 28 ods. 1 písm. a) - Zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (t. z. výmena chladiarenských technológií s ľadovou plochou a výmena mantinelov), za predchádzajúce 3 roky, (t. z. od 24.03.2012 do 24.03.2015), doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením všetkých náležitostí, ktoré vyžaduje § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov t. z. s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov a doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru.

Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú dodávku tovarov aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o dodanie tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. výmena chladiarenských technológií s ľadovou plochou a výmena mantinelov), pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").

Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu dodávok tovarov len tie časti dodávok tovarov, ktoré boli dodané v rozhodnom období (ktorým sa rozumie obdobie od 24.03.2012 do 24.03.2015) ak by išlo o dodávky tovaru, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia (ktorým sa rozumie od 24.03.2012 do 24.03.2015). Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodávkam tovarov (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovarov (v € bez DPH) bol dodaný v rozhodnom období (ktorým sa rozumie od 24.03.2012 do 24.03.2015).
Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rozhodnom období (t. z. od 24.03.2012 do 24.03.2015) nasledovne: vyžaduje sa predloženie aspoň 1 potvrdenia o dodaných tovaroch (ďalej len: referencia) pričom hodnota tejto referencie (cena tovarov dodaných v rozhodnom období) musí byť min. 800.000,- € bez DPH.

Pre odstránenie pochybností uvádzame, že sa vyžaduje teda predloženie zoznamu dodaných tovarov s potvrdeniami, pričom ako minimálny štandard je požadované predloženie aspoň 1 referencie v hodnote 800.000 € bez DPH.


Pri každej referencii (t.z. pri každej dodávke tovaru) platí:
ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní,
ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Pozn.: Podľa § 155m ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že: Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Evidencia referencií podľa § 9a zákona o VO a vzor referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o VO boli zriadené dňa 01.03.2014.



V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname.
Ak bude v zozname dodaných tovarov alebo v potvrdení odberateľa uvedený objem v inej mene ako euro použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz inej meny k mene euro, ktorý bol v období rokov 2012 až 2014 zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku, príp. ak ide o rok 2015, bude použitý prepočet aktuálny ku dňu predloženia ponuky. Príslušným rokom sa v rámci rozhodného obdobia rozumie rok, v ktorom bola uzavretá zmluva, na základe ktorej sa dodávali tovary (t. z. nie rok ukončenia dodávky tovarov). Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz.


3.2 Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s dodávaním tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky, čo verejný obstarávateľ považuje za primerané a podporujúce hospodársku súťaž. Referencie v tomto objeme dokáže poskytnúť široký okruh subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemca mal skúsenosti s dodávkami tovarov aspoň v tomto rozsahu, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto minimálnom objeme majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných a aj rozsahovo podobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom. Nakoľko zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, je o to potrebnejšie, aby bola zákazka zrealizovaná riadne, skúseným partnerom bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača by mali byť zárukou kvalitného plnenia.

3.3 Uchádzač predloží v ponuke pre tovary , ktoré majú byť dodávané v rámci tejto zákazky, konkrétne pre všetky tovary pre chladiarenskú technológiu s ľadovou plochou (v súlade s § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní) podrobný opis, v ktorom bude uvedený podrobný opis konkrétneho riešenia t. z. schéma zapojenia chladenia, schéma zapojenia elektroinštalácie, schéma zapojenia merania a regulácie, konkrétne výrobky a presné technické parametre predmetu tejto zákazky - tovaru, ktorý bude reálne verejnému obstarávateľovi dodávaný tak, aby mohol verejný obstarávateľ overiť, či ponúkaný tovar spĺňa technické parametre určené verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch (najmä v časti B.1 podkladov). T. z., že v tomto opise budú presne uvedené všetky parametre, ktoré použil verejný obstarávateľ pri opise predmetu obstarávania a bude doplnený o podrobný opis konkrétneho riešenia t. z. schému zapojenia chladenia, schému zapojenia elektroinštalácie, schému zapojenia merania a regulácie, konkrétne výrobky a presné technické parametre predmetu tejto zákazky - tovaru. Príklad takéhoto opisu je uvedený v tabuľke v časti B.1 súťažných podkladov a táto tabuľka bude doplnená o podrobný opis konkrétneho riešenia chladiarenskej technológie s ľadovou plochou.


Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Podrobné opisy pre uchádzačom ponúkané tovary pre chladiarenskú technológiu s ľadovou plochou požaduje verejný obstarávateľ z dôvodu, aby overil, či uchádzač naozaj dokáže dodať tovary, ktoré spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa a aby dokázal z tejto zákazky vylúčiť ponuky uchádzačov, ktorí nedokážu splniť požiadavky verejného obstarávateľa na predmet tejto zákazky. Vyžadovanie týchto opisov má zabrániť problémom pri plnení zmluvy.


3.4 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rozhodnom období (t. z. od 24.03.2012 do 24.03.2015) nasledovne: vyžaduje sa predloženie aspoň 1 potvrdenia o dodaných tovaroch (ďalej len: referencia) pričom hodnota tejto referencie (cena tovarov dodaných v rozhodnom období) musí byť min. 800.000,- € bez DPH.

Pre odstránenie pochybností uvádzame, že sa vyžaduje teda predloženie zoznamu dodaných tovarov s potvrdeniami, pričom ako minimálny štandard je požadované predloženie aspoň 1 referencie v hodnote 800.000 € bez DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese: https://trencin.proebiz.com Kontakt na administrátora e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041 829.. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii (jej priebehu, technických požiadavkách pre prístup do elektronickej aukcie, minimálnom kroku zníženia ceny uchádzača v aukcii a pod.) sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
UP-VO/2015/739
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 020-031864
z: 29.01.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.03.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.03.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský jazyk, český jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2015 10:30
Miesto: Otváranie obálok s ponukami (konkrétne Časti Ostatné) sa uskutoční dňa 24.03.2015 o 10.30 hod. na adrese:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika
Poschodie: prízemie
Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa
finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
4. V prípade, ak ponuková cena uchádzača s DPH (po ukončení elektronickej aukcie) bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom (ku ktorej sa pripočíta DPH), môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju.
5. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného
uchádzača za platiteľa DPH.
6. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese:
https://trencin.proebiz.com Kontakt na administrátora e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail:
jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041 829.. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii (jej priebehu, technických
požiadavkách pre prístup do elektronickej aukcie, minimálnom kroku zníženia ceny uchádzača v aukcii a pod.) sú
uvedené v súťažných podkladoch.
8. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote uvedenej v bode IV.3.3. tohoto oznámenia (Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu). Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kontaktnom mieste uvedenom v tomto oznámení - na adrese: Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín, Slovenská republika, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.3.3. tohoto oznámenia u osoby zodpovednej za poskytovanie
podkladov - ktorou je Ing. Jana Molnárová. Úradné hodiny podateľne verejného obstarávateľa pre potreby tejto súťaže pracovné dni:Po-Štv: 08,00 16,30 hod. Pia: 08:00 14,00 hod.
Úradné hodiny verejného obstarávateľa, počas ktorých je prítomná osoba zodpovedná za vysvetľovanie podkladov pre potreby tejto súťaže: Pracovné dni: 08,00 14,00 hod.
Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť reálne doručená (stači aj mail, fax) v určenej lehote na kontaktné
miesto (t. z.nestačí odovzdať na prepravu, na poštu a pod.).
9. Vzhľadom na prednastavenie formulára upresňujeme na tom to mieste bod II.3)TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač dodal kompletný a riadny predmet zákazky v termíne do:
5 mesiacov odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom.
Zákazka sa bude realizovať v prípade, ak Úrad vlády SR alebo príslušný orgán štátnej správy (ministerstvo), rozhodne o poskytnutí finančných prostriedkov pre Mesto Trenčín na financovanie celého predmetu zákazky tohto verejného obstarávania. V čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania nie je zatiaľ známe, či a v akej výške budú verejnému obstarávateľovi poskytnuté finančné prostriedky a preto sa zmluva, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania uzatvára s odkladacou podmienkou, ktorá viaže účinnosť zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania na uzavretie zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov na financovanie celého predmetu zákazky medzi príslušným poskytovateľom finančného príspevku a príjemcom finančného príspevku (Mestom Trenčín). V prípade, ak do 1 roka odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, nebude uzavretá zmluva o poskytnutí finančných prostriedkov na financovanie celého predmetu zákazky medzi príslušným poskytovateľom finančného príspevku a príjemcom finančného príspevku (Mesto Trenčín), táto kúpna zmluva zaniká.
Bližšie informácie sú uvedené v časti B.3 súťažných podkladov Obchodné podmienky dodania predmetu obstarávania.
10. Uchádzač je v rámci opisu povinný predložiť aj dôkaz o tom, že mantinely spĺňajú normu DIN 18036,konkrétne predloží certifikát o zhode vydaný autorizovanou / notifikovanou osobou.
Pre uvedenú normu zároveň platí, že v prípade, ak táto uvedená norma už stratila svoju platnosť, uchádzač preukáže splnenie súčasne platnou normou, prípadne preukáže splnenie normy ekvivalentnej podľa práva EÚ, ktorá garantuje dodržanie rovnakej kvality na predmet zákazky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.02.2015

Redakčné opravy

5438 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 48/2015
V oznámení 03413-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 030/2015 zo dňa 11.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) - Zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (t. z. výmena chladiarenských technológií s ľadovou plochou a výmena mantinelov), za predchádzajúce 3 roky, (t. z. od 24.03.2012 do 24.03.2015), doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením všetkých náležitostí, ktoré vyžaduje § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov t. z. s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov a doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru. Viď: 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) - Zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (t. z. výmena chladiarenských technológií s ľadovou plochou a výmena mantinelov, prípadne dodávka chladiarenských technológií s ľadovou plochou a dodávka mantinelov), za predchádzajúce 3 roky, (t. z. od 24.03.2012 do 24.03.2015), doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením všetkých náležitostí, ktoré vyžaduje § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov t. z. s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov a doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru.
6510 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 58/2015
V oznámení 03413-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 030/2015 zo dňa 11.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúuce informácie, bod 10 Namiesto: 10. Uchádzač je v rámci opisu povinný predložiť aj dôkaz o tom, že mantinely spĺňajú normu DIN 18036, konkrétne predloží certifikát o zhode vydaný autorizovanou / notifikovanou osobou. Pre uvedenú normu zároveň platí, že v prípade, ak táto uvedená norma už stratila svoju platnosť, uchádzač preukáže splnenie súčasne platnou normou, prípadne preukáže splnenie normy ekvivalentnej podľa práva EÚ, ktorá garantuje dodržanie rovnakej kvality na predmet zákazky. Viď: 10. Uspešný uchádzač (predávajúci) bude povinný po dodaní celého predmetu zákazky predložiť verejnému obstarávateľovi (kupujúcemu) prehlásenie o zhode mantinelov s požiadavkami DIN 18 036. Pre uvedenú normu zároveň platí, že v prípade, ak táto uvedená norma už stratila svoju platnosť, uchádzač preukáže splnenie súčasne platnou normou, prípadne preukáže splnenie normy ekvivalentnej podľa práva EÚ, ktorá garantuje dodržanie rovnakej kvality na predmet zákazky. IV.3.8.) Podmienky otvárania ponúk Namiesto: Otváranie obálok s ponukami (konkrétne Časti Ostatné) sa uskutoční dňa 24.03.2015 o 10.30 hod. na adrese: Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne. Viď: Otváranie obálok s ponukami (konkrétne Časti Ostatné) sa uskutoční dňa 30.03.2015 o 10.30 hod. na adrese: Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne. III.2.3. Technická spôsobilosť Namiesto: od 24.03.2012 do 24.03.2015 Viď: od 30.03.2012 do 30.03.2015 IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu, Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 24.03.2015 10:00 Viď: 30.03.2015 10:00 IV.3.4.) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 24.03.2015 10:00 Viď: 30.03.2015 10:00 IV.3.8.) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.03.2015 10:30 Viď: 30.03.2015 10:30 VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Dátumové rozpetie uvedené v časti III.2.3. sa mení len v súvislosti s predĺžením lehoty na predkladanie ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité