Oznámenie 3415 - MST

Obsah

3415 - MST
Vestník č. 30/2015 - 11.02.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: JUDr. Martina Roštárová
Telefón: +421 259722363
Fax: +421 254419773
Email: martina.rostarova@nrsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka a montáž zariadení vnútornej bezdrôtovej wifi siete
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom dodania tovaru sú objekty Národnej rady Slovenskej republiky: Budova NR SR na Župnom námestí v Bratislave, Budova NR SR na Západnej terase na Zámockej ulici v Bratislave, Ubytovacie zariadenie NR SR na Námestí Alexandra Dubčeka v Bratislave.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky a montáže vnútornej bezdrôtovej WIFI siete v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou pre určené objekty Kancelárie Národnej rady Slovenskej republiky a to Ubytovacie zariadenie K NR SR Bratislava a objekty NR SR na Západnej terase a na Župnom námestí v Bratislave. Zákazka zahŕňa dodanie tovaru zariadení, uskutočnenie stavebných prác montáž zariadení, ako aj poskytnutie súvisiacich služieb vypracovanie projektu skutočného stavu s vizualizáciou merania signálom wifi a podobne. Rozsah zákazky a podrobná špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 32420000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 32421000-0, 45314300-4, 45310000-3, 71300000-1, 45311000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
podľa výkazu výmer
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 182 553,0800 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky vo výške 5.000,00 EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača označenej ako "Ostatné". Spôsob zloženia zábezpeky, podmienky jej zloženia a vrátenia, ako aj všetky potrebné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak bude ponuka skupiny dodávateľov verejným obstarávateľom prijatá, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy môže vyžadovať, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi o vytvorení právnej formy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do piatich dní odo dňa platnosti zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú poistnú zmluvu v rozsahu poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú na majetku štátu v správe verejného obstarávateľa vo výške poistnej zmluvy minimálne 50.000,00 €.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 dokladmi podľa ods. 2 , resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti podľa § 26 môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 v nadväznosti na § 132 zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Povinnosť vyžadovať preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača vyplýva verejnému obstarávateľovi priamo z litery zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky s pozitívnym vyjadrením banky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že je schopný plniť svoje finančné záväzky, resp. v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie, že nemá otvorené/vedené účty v iných bankách alebo pobočkách zahraničnej banky ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ekonomické a finančné postavenie, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa nie je dotknutá.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Bod 1) Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien a lehôt dodania, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnený dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky v rovnakom alebo obdobnom charaktere ako predmet zákazky je preukázanie schopností uchádzača realizovať dodávku a montáž zariadení bezdrôtovej siete wifi. S prihliadnutím na finančný objem zákazky, verejný obstarávateľ vyžaduje spôsobilosť uchádzača preukázať aspoň jednou zákazkou v celkovej výške nákladov minimálne 80.000,00 EUR bez DPH. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky - meranie pokrytia priestorov signálom wifi s vizualizáciou reality v nástrojoch Air Magnet, Ekahau, resp. v ich ekvivalentoch je preukázanie spôsobilosti uchádzača zabezpečiť požadovaný predmet zákazky, nakoľko súčasťou dodávky a montáže zariadení je aj meranie pokrytia signálu dodaných a namontovaných zariadení vrátane ich konfigurácie a poskytnutie súvisiacich služieb. Úspešný uchádzač musí preukázať reálnu skúsenosť s meraním pokrytia signálu s vizualizáciou reality, ktorou bude deklarovať splnenie nastavených požiadaviek uvedených v projektovej dokumentácii. Nástroje Air Magnet a Ekahau sú uvádzané príkladom a verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalent nástrojov.
Bod 2) Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
S prihliadnutím na skutočnosť, že sa jedná o zákazku na dodanie tovaru, ktorá zahŕňa aj činnosti spojené s umiestnením a montážou tovaru verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje od uchádzača preukázanie, že osoby podieľajúce sa na realizácii predmetu zákazky budú dostatočne schopné a kvalifikované v platforme Cisco, na ktorej NR SR pôsobí.
Bod 3) Uchádzač musí ďalej preukázať odbornú spôsobilosť v elektrotechnike podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. Uchádzač predloží platné osvedčenie vydané Technickou inšpekciou, a.s. na činnosť v elektrotechnike druh S odborné skúšky a odborné prehliadky, M montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky, OU oprava a údržba s rozsahom oprávnenia skupiny elektrických zariadení E4.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Vyžadovanie uvedenej podmienky účasti preukazuje uchádzačovu spôsobilosť realizovať predmet zákazky.
Bod 4) Uchádzač predloží platné osvedčenie o zaškolení výrobcom protipožiarnych prestupov a upchávok na montáž protipožiarnych prestupov a upchávok osvedčenie na vykonávanie protipožiarnych zabezpečení prestupov káblových trás, plastových potrubí, kovových potrubí, dilatačných spár a protipožiarnych náterov káblových trás.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Vyžadovanie uvedenej podmienky účasti preukazuje uchádzačovu spôsobilosť realizovať predmet zákazky.
Bod 5) Uchádzač taktiež predloží platný certifikát vydaný výrobcom kabeláže, ktorým deklaruje, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu káblového systému s odborným zaškolením.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Vyžadovanie uvedenej podmienky účasti preukazuje uchádzačovu spôsobilosť realizovať predmet zákazky, to znamená, že uchádzač musí preukázať odborné zaškolenie na montáž kabeláže, v dôsledku čoho bude verejnému obstarávateľovi poskytnutá predĺžená záručná doba od výrobcu kabeláže v rozsahu minimálne 20 rokov.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1) Uchádzač predloženým zoznamom doplneným potvrdeniami odberateľov o kvalite dodania alebo poskytnutia služby preukáže realizáciu zákazky/zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (dodávka a montáž zariadení bezdrôtovej siete wifi) za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2012, 2013, 2014, pričom uchádzač musí preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky (dodávka a montáž zariadení bezdrôtovej siete wifi) v celkovej výške nákladov minimálne 80 000,00 € bez DPH. Uchádzač taktiež predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, t.j. roky 2014, 2013, 2012 doplnený potvrdeniami odberateľov o kvalite poskytnutia služby, ktorým preukáže realizáciu minimálne jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (meranie pokrytia priestorov signálom wifi s vizualizáciou reality v nástrojoch Air Magnet, Ekahau, resp. v ich ekvivalentoch).
Doklady musia byť predložené v origináloch alebo v úradne osvedčených fotokópiách.
Bod 2) Uchádzač predloží zoznam riadiacich zamestnancov, resp. osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo poskytnutie služby, ktorí sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá minimálne jedna osoba/osoby uvedená/é v zozname spĺňa/jú nasledovné minimálne požiadavky:
a)osoba s platným certifikátom CCNA (Cisco Certified Network Associate),
b)osoba s platným certifikátom CCNP (Cisco Certified Networ Professional).
Uchádzač predloží okrem predmetného zoznamu a platných certifikátov aj životopis osoby/osôb, ktorý musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť príslušnej osoby, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) zoznam realizovaných projektov/zmlúv s uvedením pozície osoby a stručný opis realizovaných prác d) dátum a vlastnoručný podpis predmetnej osoby.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Na zostavenie poradia ponúk sa uskutoční elektronická aukcia v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému EVO. Technické požiadavky na účasť v elektronickej aukcii sú popísané v https://www.uvo.gov.sk/documents/10157/1709168/V0.3_EVO_OPIS_Prirucka_eAukcia_ZU_20131127.pdf nachádzajúcej sa na stránke https://www.uvo.gov.sk/sk/metodicke-pokyny. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú ponuku (cenu) predmetu zákazky v mene EUR s DPH. Ďalšie potrebné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
100/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 021-033552
z: 30.01.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.03.2015 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.03.2015 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.03.2015 13:00
Miesto: Otváranie ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady bez projektovej dokumentácie vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemca požiada o súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie žiadosťou zaslanou na email resp. prostredníctvom poštovej zásielky na kontaktnú osobu uvedenú v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o súťažné podklady zašle záujemcovi dohodu o zachovávaní mlčanlivosti a po podpise predmetnej dohody zo strany záujemcu a jej následnom doručení verejnému obstarávateľovi, verejný obstarávateľ sprístupní záujemcovi súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie a to prostredníctvom poštovej zásielky alebo osobným prevzatím. Nakoľko verejný obstarávateľ zverejní dohodu o zachovávaní mlčanlivosti vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, môže záujemcu pre urýchlenie komunikácie zaslať priamo so žiadosťou o súťažné podklady aj vyplnenú a podpísanú dohodu o zachovávaní mlčanlivosti, ktorá mu je sprístupnená prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité