ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
IMET, a.s.
IČO:
36185957
Bardejovská 1/C , 04011 Košice - Juh
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
IMET, a.s., M. Sch. Trnavského 2/B, 841 01 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba:
Peter Jombík
Telefón:
+421 907743462
Email:
jombikp@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/14366
Ďalšie informácie možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podnikateľ
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Zariadenie interiérov pre NKP zámocký hotel v Haliči
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Tovary
Hlavné miesto dodania tovarov:
Kaštieľ Halič, okres Lučenec
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie kompletného interiérového vybavenia zámockého hotela v Haliči. Zámocký hotel v Haliči je národná kultúrna pamiatka (zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR (ÚZPF SR) pod číslom 444/1 - nehnuteľná pamiatka) a jej obnova a rekonštrukcia plne podlieha zachovaniu pôvodného konceptu zámku. Historická vizáž taktiež podlieha výberu interiérového vybavenia hotela, ktorá sa bude striktne opierať o viacero historických slohov, ktorými bol zámok počas svojej existencie zasiahnutý. Keďže sa jedná o špecifické návrhy podľa určitých historických slohov, rekonštrukcia a obstaranie interiérového vybavenia pre zámocký hotel si vyžaduje špeciálne, najmä stolárske, čalúnnické, dekoračné remeselné práce. Realizáciou projektu sa zaobstará vybavenie pre nasledovné vnútorné priestory: spoločenské priestory v podzemnom a na druhom nadzemnom podlaží, centrálnu presklenú dvoranu, salóniky, biliardovú miestnosť, knižnicu, recepciu s lobby, kaplnku so sakristiou, reštauráciu so salónikom, anglický salón, bar vo veži a ostatné spoločné priestory (haly, prechodné miesta, schodiská). Jedná sa o kompletné vybavenie priestorov mobiliárom vrátane osvetlenia, kobercov, závesov, drevených obkladov stien a stropov a dekorácií prislúchajúcich danej miestnosti. Predmetom zákazky sú aj pece a krby do vybraných izieb resp. apartmánov a spoločných priestorov. Interiérové vybavenie ubytovacích kapacít je rozdelené podľa požadovanej úrovne resp. historického slohu (gotika, baroko, empír, renesancia, rokoko), či izby a apartmány v tzv. historizujúcom štýle.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplnkový slovník:
FG25-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
39200000-4,
39290000-1,
92311000-4,
51100000-3,
45255400-3
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 155 050,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača jednotliví uchádzači preukážu platnými dokladmi v predloženej ponuke. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 prípadne podľa ods. 4 a 5 ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 cit. Zákona.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
§ 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. ODÔVODNENIE : potreba vyplynula z dôvodu overenia , že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. § 27 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. ODÔVODNENIE : potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
k § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako šesť mesiacov ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. K § 27 ods. 1 písm. d) - splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 500 000,- €. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač, ktorý nemá povinnosť zverejňovať Účtovné závierky vo verejnej časti registra na www.registeruz.sk v elektronickej podobe, k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, potvrdené príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedené: dosiahnutý obrat uchádzača za jednotlivé roky uvedený v mene EUR. Dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podporne preukáže preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami, ktorými môžu byť napr. zmluvou, faktúrou alebo iným rovnocenným dôkazom, zoznamom zákaziek, identifikovaných názvom, identifikáciou objednávateľa, dodávateľa, obdobia realizácie a cenou diela, ktoré boli zahrnuté do dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
§ 28 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení. Odôvodnenie: z dôvodu, že ide o zložité výrobky, ktoré sa majú dodať, alebo výrobky určené na osobitné účely, obstarávateľská organizácia požaduje preukázať schopnosť uchádzača vyrobiť predmet zákazky v požadovanej kvalite . § 28 ods. 1 písm. e) ZVO - ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení. Odôvodnenie: z dôvodu, že ide o zložité výrobky, ktoré sa majú dodať, alebo výrobky určené na osobitné účely, obstarávateľská organizácia požaduje preukázať primerané výrobné kapacity uchádzača a kvalitu používaných kontrolných opatrení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
k § 28 ods. 1 písm. d) ZVO - obstarávateľská organizácia požaduje predložiť opis technického vybavenia vo forme predloženia dôkazných prostriedkov, preukazujúcich splnenie požiadaviek, uvedených v súťažných podkladoch, časť D. Opis predmetu zákazky, odsek Špeciálne požiadavky na predmet zákazky. k § 28 ods. 1 písm. e) ZVO - A. Obstarávateľská organizácia požaduje predložiť dôkazy o splnení podmienky účasti, preukazujúcej že uchádzač disponuje s primeranými výrobnými kapacitami nasledovne: - zoznam osôb, ktoré budú zodpovedné za plnenie predmetu zmluvy, pričom má k dispozícií nasledovné profesie: konštruktér , dizajnér a technológ v oblasti výroby atypického nábytku resp. príbuznej oblasti. K zoznamu predloží podpísaný profesijný životopis každej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, z ktorého musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko osoby, adresa trvalého pobytu, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie osoby, - zoznam odbornej praxe osoby (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne, miesto plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ a kontakt na túto osobu), - počet rokov odbornej praxe osoby pričom min. úroveň odbornej praxe osoby je 10 rokov kumulatívne, - čestné vyhlásenie každej osoby uvedenej v zozname osôb o tom, že súhlasia so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov v rámci ponuky a jej vyhodnotenia, - čestné vyhlásenie každej osoby o tom, že budú k dispozícii na plnenie predmetu zákazky B. Obstarávateľská organizácia požaduje predložiť dôkazy o splnení podmienky účasti, preukazujúcej že uchádzač vie preukázať kvalitu používaných kontrolných opatrení nasledovne: - príručku kvality, alebo obdobný dokument, ktorým je definovaná vnútorná organizácia riadenia kvality akde budú informácie o splnení požiadaviek, uvedených v súťažných podkladoch, časť D. Opis predmetu zákazky, odsek Špeciálne požiadavky na predmet zákazky.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena za celý predmet zákazky
Váha: 65
Časť: 2
Názov: Vystižnosť štýlu
Váha: 20
Časť: 3
Názov: Úroveň technického vyhotovenia
Váha: 10
Časť: 4
Názov: Lehota dodania
Váha: 5
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Áno
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
001/2015
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.03.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Uvedte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2015 10:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.03.2015 11:00
Miesto :
IMET, a.s., M. Sch. Trnavského 2/B, 841 01 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
Otváranie ponuky je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 3: Cestovný ruch, Opatrenie: 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu. Kód výzvy: KaHR-31SP-1201
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
1. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 2. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 3. Obstarávateľská organizácia podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania RO/SORO, ktorý predloží obstarávateľskej organizácií správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si obstarávateľská organizácia vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona. 4. Pre účely vyhodnotenia 2. kritéria Vystižnosť štýlu a 3. kritéria Úroveň technického vyhotovenia, ktoré sú definované v tejto výzve bod IV.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk uchádzač predloží skutočné vyhotovenie vybraných vzoriek v zmysle požiadaviek uvedených v súťažných podkladov. Predloženie vzoriek tovaru, v lehote na otváranie časti ponuky Kritéria oznámenej uchádzačom ktorých ponuky neboli vylúčené, bude uskutočnené osobne, na adresu: Zámok Halič, Zámocká 7, 985 11 Halič
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
10.02.2015