Oznámenie 3587 - WYT

Obsah

3587 - WYT
Vestník č. 31/2015 - 12.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
IMET, a.s.
IČO: 36185957
Bardejovská 1/C , 04011 Košice - Juh

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): IMET, a.s., M. Sch. Trnavského 2/B, 841 01 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Jombík
Telefón: +421 907743462
Email: jombikp@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/14366
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podnikateľ
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zariadenie interiérov pre NKP zámocký hotel v Haliči
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Kaštieľ Halič, okres Lučenec
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie kompletného interiérového vybavenia zámockého hotela v Haliči. Zámocký hotel v Haliči je národná kultúrna pamiatka (zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR (ÚZPF SR) pod číslom 444/1 - nehnuteľná pamiatka) a jej obnova a rekonštrukcia plne podlieha zachovaniu pôvodného konceptu zámku. Historická vizáž taktiež podlieha výberu interiérového vybavenia hotela, ktorá sa bude striktne opierať o viacero historických slohov, ktorými bol zámok počas svojej existencie zasiahnutý. Keďže sa jedná o špecifické návrhy podľa určitých historických slohov, rekonštrukcia a obstaranie interiérového vybavenia pre zámocký hotel si vyžaduje špeciálne, najmä stolárske, čalúnnické, dekoračné remeselné práce. Realizáciou projektu sa zaobstará vybavenie pre nasledovné vnútorné priestory: spoločenské priestory v podzemnom a na druhom nadzemnom podlaží, centrálnu presklenú dvoranu, salóniky, biliardovú miestnosť, knižnicu, recepciu s lobby, kaplnku so sakristiou, reštauráciu so salónikom, anglický salón, bar vo veži a ostatné spoločné priestory (haly, prechodné miesta, schodiská). Jedná sa o kompletné vybavenie priestorov mobiliárom vrátane osvetlenia, kobercov, závesov, drevených obkladov stien a stropov a dekorácií prislúchajúcich danej miestnosti. Predmetom zákazky sú aj pece a krby do vybraných izieb resp. apartmánov a spoločných priestorov. Interiérové vybavenie ubytovacích kapacít je rozdelené podľa požadovanej úrovne resp. historického slohu (gotika, baroko, empír, renesancia, rokoko), či izby a apartmány v tzv. historizujúcom štýle.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplnkový slovník: FG25-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39200000-4, 39290000-1, 92311000-4, 51100000-3, 45255400-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 155 050,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača jednotliví uchádzači preukážu platnými dokladmi v predloženej ponuke.
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO a preukázať ich
splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 prípadne podľa ods. 4 a 5 ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 cit. Zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
ODÔVODNENIE : potreba vyplynula z dôvodu overenia , že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
§ 27 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
ODÔVODNENIE : potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že
uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : k § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako šesť mesiacov ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
K § 27 ods. 1 písm. d) - splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 500 000,- €. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač, ktorý nemá povinnosť zverejňovať Účtovné závierky vo verejnej časti registra na www.registeruz.sk v elektronickej podobe, k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, potvrdené príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedené: dosiahnutý obrat uchádzača za jednotlivé roky uvedený v mene EUR.
Dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podporne preukáže preskúmateľnými dôkaznými
prostriedkami, ktorými môžu byť napr. zmluvou, faktúrou alebo iným rovnocenným dôkazom, zoznamom zákaziek,
identifikovaných názvom, identifikáciou objednávateľa, dodávateľa, obdobia realizácie a cenou diela, ktoré boli zahrnuté do dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na
zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Odôvodnenie: z dôvodu, že ide o zložité výrobky, ktoré sa majú dodať, alebo výrobky určené na osobitné účely,
obstarávateľská organizácia požaduje preukázať schopnosť uchádzača vyrobiť predmet zákazky v požadovanej kvalite .
§ 28 ods. 1 písm. e) ZVO - ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení
použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Odôvodnenie: z dôvodu, že ide o zložité výrobky, ktoré sa majú dodať, alebo výrobky určené na osobitné účely,
obstarávateľská organizácia požaduje preukázať primerané výrobné kapacity uchádzača a kvalitu používaných
kontrolných opatrení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : k § 28 ods. 1 písm. d) ZVO - obstarávateľská organizácia požaduje predložiť opis technického vybavenia vo forme
predloženia dôkazných prostriedkov, preukazujúcich splnenie požiadaviek, uvedených v súťažných podkladoch, časť D. Opis predmetu zákazky, odsek Špeciálne požiadavky na predmet zákazky.
k § 28 ods. 1 písm. e) ZVO -
A. Obstarávateľská organizácia požaduje predložiť dôkazy o splnení podmienky účasti, preukazujúcej že uchádzač
disponuje s primeranými výrobnými kapacitami nasledovne:
- zoznam osôb, ktoré budú zodpovedné za plnenie predmetu zmluvy, pričom má k dispozícií nasledovné profesie:
konštruktér , dizajnér a technológ v oblasti výroby atypického nábytku resp. príbuznej oblasti.
K zoznamu predloží podpísaný profesijný životopis každej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, z ktorého musia
byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko osoby, adresa trvalého pobytu,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie osoby,
- zoznam odbornej praxe osoby (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne, miesto plnenia/zamestnania,
zamestnávateľ/objednávateľ a kontakt na túto osobu),
- počet rokov odbornej praxe osoby pričom min. úroveň odbornej praxe osoby je 10 rokov kumulatívne,
- čestné vyhlásenie každej osoby uvedenej v zozname osôb o tom, že súhlasia so spracovaním osobných údajov v
zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov v rámci ponuky a jej
vyhodnotenia,
- čestné vyhlásenie každej osoby o tom, že budú k dispozícii na plnenie predmetu zákazky
B. Obstarávateľská organizácia požaduje predložiť dôkazy o splnení podmienky účasti, preukazujúcej že uchádzač vie
preukázať kvalitu používaných kontrolných opatrení nasledovne:
- príručku kvality, alebo obdobný dokument, ktorým je definovaná vnútorná organizácia riadenia kvality akde budú
informácie o splnení požiadaviek, uvedených v súťažných podkladoch, časť D. Opis predmetu zákazky, odsek Špeciálne
požiadavky na predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena za celý predmet zákazky
Váha: 65
Časť: 2
Názov: Vystižnosť štýlu
Váha: 20
Časť: 3
Názov: Úroveň technického vyhotovenia
Váha: 10
Časť: 4
Názov: Lehota dodania
Váha: 5
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
001/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.03.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.03.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.03.2015 11:00
Miesto : IMET, a.s., M. Sch. Trnavského 2/B, 841 01 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponuky je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 3: Cestovný ruch, Opatrenie: 3.1 Podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu. Kód výzvy: KaHR-31SP-1201
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
2. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
3. Obstarávateľská organizácia podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania RO/SORO, ktorý predloží obstarávateľskej organizácií správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si obstarávateľská organizácia vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona.
4. Pre účely vyhodnotenia 2. kritéria Vystižnosť štýlu a 3. kritéria Úroveň technického vyhotovenia, ktoré sú definované v tejto výzve bod IV.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk uchádzač predloží skutočné vyhotovenie vybraných vzoriek v zmysle požiadaviek uvedených v súťažných podkladov. Predloženie vzoriek tovaru, v lehote na otváranie časti ponuky Kritéria oznámenej uchádzačom ktorých ponuky neboli vylúčené, bude uskutočnené osobne, na adresu: Zámok Halič, Zámocká 7, 985 11 Halič
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité