Oznámenie 3674 - MST

Obsah

3674 - MST
Vestník č. 33/2015 - 16.02.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914921
Drieňová 24, 82009 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Mária Pásztorová
Telefón: +421 432295251
Fax: +421 243420901
Email: pasztorova.maria@zscargo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zscargo.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 6 ods. 1 písm. f) Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vykonávanie dopravnej činnosti na dráhe
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel a na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., sklady Sekcie distribučnej logistiky:
Sklad Žilina - RD 1310, Kysucká cesta 41, 010 01 Žilina
Sklad Žilina - ONV 1340, Hviezdoslavova 49, 010 01 Žilina
Distribučný sklad 2000, Kysucká cesta 41, 010 01 Žilina
Sklad Trenčianska Teplá - RD, 1410, Železničná 284, 914 01 Trenčianska Teplá
Sklad Bratislava východ - RD 1120, Východná ul., 831 06 Bratislava
Sklad Bratislava východ - ONV 1130, Dopravná ulica 2, 831 06 Bratislava
Sklad Štúrovo - ONV 1250, Železničný rad 14, 943 24 Štúrovo
Sklad Zvolen - RD 1510, Môťovská cesta 1, 960 01 Zvolen
Sklad Košice - ONV 1630, Prešovská cesta, 041 50 Košice
Sklad Haniska pri Košiciach - RD 1620, 044 57 Haniská pri Košiciach
Sklad Spišská Nová Ves - RD 1710, Duklianska 42, 052 01 Spišská Nová Ves
Sklad Plešivec 1550, Železničná 511, 049 11 Plešivec
Sklad Maťovce 1910 - VSP, 079 01 Maťovce
Sklad Čierna nad Tisou - RD 1920, Železničná 128, 076 43 Čierna nad Tisou
Sklad Čierna nad Tisou - ONV 1930, Železničná 128, 076 43 Čierna nad Tisou
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 350 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú dodávky náterových látok a náterových postupov priamo súvisiacich s údržbou a opravou železničných koľajových vozidiel (ďalej ako aj ŽKV) a náterových látok určených pre viaceré účely na ŽKV a/alebo ktoré sú potrebné pre zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO. Ide o dodávky náterov (antikoróznych, vonkajších, anti-graffiti), tužidiel, riedidiel, tmelov, čistiacich a odmasťovacích prostriedkov, farieb súvisiacich s údržbou vnútorných sústrojenstiev, prevádzkových budov a sústrojenstiev použitých v prevádzke. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technickej špecifikácie bude uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44800000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44810000-1, 44812100-6, 44820000-4, 44831100-5, 44831200-6, 44832000-1, 44832200-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové predpokladané množstvo bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 350 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky sú dodávky náterových látok a náterových postupov priamo súvisiacich s údržbou a opravou železničných koľajových vozidiel, ktorá sa v ZSSK CARGO vykonáva v rozsahu LAK I, LAK II, LAK III. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technickej špecifikácie bude uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44800000-8
Doplnkový slovník: MA08-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44810000-1, 44812100-6, 44820000-4, 44831100-5, 44831200-6, 44832000-1, 44832200-3
Doplnkový slovník: MA08-5 , MA08-5 , MA08-5 , MA08-5 , MA08-5 , MA08-5 , MA08-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové predpokladané množstvo bude uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 273 078,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Verejný obstarávateľ doporučuje, aby záujemcovia o účasť vo verejnom obstarávaní vykonali obhliadku pracovísk ZSSK CARGO, pre ktoré bude predkladaný náterový postup. Ide o pracoviská:
- Rušňové depo - Duklianska 42,052 01 Spišská Nová Ves,
- Rušňové depo a opravovňa nákladných vozňov - Môťovská cesta 1, 960 01 Zvolen.
Výdavky spojené s touto obhliadkou si hradí záujemca.
Bližšie informácie k obhliadke pracovísk budú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
NÁZOV
Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky sú dodávky náterových látok určených pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo ktoré sú potrebné pre zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technickej špecifikácie bude uvedené v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44800000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44810000-1, 44812100-6, 44832000-1, 44832200-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové predpokladané množstvo bude uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 76 922,0000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky - Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel vo výške
4000 EUR (slovom: štyritisíc EUR),
- pre časť č. 2predmetu zákazky - Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá
a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO vo výške 1 000 EUR (slovom: jedentisíc EUR).
Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zmluvy.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb či právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky alebo aby vytvorila iný právny vzťah za tých istých podmienok.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o verejnom obstarávaní)

1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorý predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa Zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáha výkonom rozhodnutia.

1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.4 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

1.5 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1.1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.

1.6 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.

1.7 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1.1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).

V doplnení nasledovných bodov:
1a) Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1.1 a 1.2 predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.
1b) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1c) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní (ods. 1.2).
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) Zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok (§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) Zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
1d) Splnenie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač preukazuje vo verejnom obstarávaní, že má vyrovnané povinné platby voči štátu, zdravotným poisťovniam a ďalším orgánom, ktoré zabezpečujú politiku štátu v daných oblastiach.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní.

Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:

2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní:
Vyjadrením/vyjadreniami tej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/bánk, v ktorej je uchádzač klientom a má otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Túto skutočnosť doloží originálom alebo úradne osvedčenou fotokópiou.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Minimálna požadovaná úroveň:
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že
- uchádzač v rokoch 2013, 2014 a 2015 nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete,
- jeho podnikateľský účet nebol v rokoch 2013, 2014 a 2015 a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie;

2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

2.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

2.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku zmluvného vzťahu ekonomickú a finančnú situáciu uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela rámcová dohoda s uchádzačom, ktorý má problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom. Verejný obstarávateľ je toho názoru, že vyššie uvedené požadované doklady sú primerané predmetu zákazky a poskytnú relevantné informácie o tom, či je uchádzač spôsobilý dodať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky.

Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní
požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby
uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň:
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že
- uchádzač v rokoch 2013, 2014 a 2015 nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete,
- jeho podnikateľský účet nebol v rokoch 2013, 2014 a 2015 a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.

Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní
požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby
uchádzača.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní.
Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní:
zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Referenciou je elektronický dokument, obsahujúci potvrdenie o dodaní tovaru na základe zmluvy alebo rámcovej dohody uzatvorenej podľa Zákona o verejnom obstarávaní, ktorý obsahuje náležitosti podľa § 9a ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 155m ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a Zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie dňa 01.03.2014 zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na § 155m Zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň: verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme celkom 200 000 EUR bez DPH, slovom: dvestotisíc EUR bez DPH pre obidve časti predmetu zákazky a pre jednotlivé časti predmetu zákazky nasledovne:
- pre časť č. 1 Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) v minimálnom objeme 160 000 EUR bez DPH, slovom: stošesťdesiattisíc EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru. Tovarom rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky sú náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel.
- pre časť č. 2 Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) v minimálnom objeme 40 000 EUR bez DPH, slovom: štyridsaťisíc EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru.
Potvrdenie o kvalite dodania tovaru musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla
alebo miesta podnikania,
- predmet zmluvy na dodanie tovaru - uviesť podrobne, čo bolo predmetom plnenia,
- platnosť zmluvy (od - do, deň, mesiac, rok),
- skutočnú lehotu dodania tovaru (kedy bol dodaný),
- skutočne uhradenú cenu za tovar dodaný v lehote uvedenej o riadok vyššie na základe predmetnej zmluvy v EUR bez DPH,
- zhodnotenie dodania tovaru podľa obchodných podmienok (potvrdenie o kvalite dodania tovaru)
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a priezvisko, funkciu, telefón, fax).
Potvrdenie o kvalite dodania tovaru môže predložiť uchádzač podľa vzoru formulára Potvrdenie o kvalite dodania tovaru, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o kvalite dodania tovaru jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
3.2 Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si potrebuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky overiť, že uchádzač je schopný dodať tovar a má skúsenosti v oblasti predmetu zákazky. Zoznam dodávok tovaru má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaný minimálny objem v zmluvách realizovaných v predchádzajúcich troch rokoch je primeraný ku predpokladanej hodnote zákazky a má preukázať, či uchádzač je spôsobilý dodávať predmet zákazky v požadovanom rozsahu.
3.3 § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2.vyhlásením zhody a doplňujúcimi dokladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky: Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel
1. Opis technických parametrov (Technicko informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-141 a zároveň každý tento technicko informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-141 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
3. Protokol zo skúšok náterovej látky z akreditovaného skúšobného laboratória VÚD, a.s. Žilina, alebo skúšobného laboratória náterových látok krajín členských štátov EÚ pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114, 116-119, 121-134 a 140 a zároveň každý tento protokol uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
4. SK vyhlásenie o parametroch náterovej látky k technickej špecifikácii - vydáva výrobca, alebo SK certifikát výrobku z akreditovaného skúšobného laboratória v zmysle Zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systém posudzovania parametrov.
- odolnosť proti korózii: stupeň koróznej agresivity C3 až C5 - stredná životnosť,
- priľnavosť mriežková skúška: stupeň 0 až 1 (hrúbka náteru < 250 mikrometra),
- priľnavosť odtrhová skúška: nesmie nastať adhézny lom od podkladu pri hodnote odtrhu < 5 MPa (hrúbka náteru
>250 mikrometra),
- odolnosť proti atmosférickým podmienkam - skúška soľnou hmlou
pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114 a 121-134 a zároveň každý tento doklad uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
- pre časť č. 2 predmetu zákazky: Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO
1. Opis technických parametrov (Technicko informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každý tento technicko informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 2 predmetu zákazky.
2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 2 predmetu zákazky.
3.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l) Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií s výnimkou dokladov a to opisu technických parametrov (technicko-informačného listu výrobku) a karty bezpečnostných údajov.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný dodávať tovar požadovaných technických špecifikácii a vlastností.
3.5 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
4 Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 Zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň k bodu 3.1: verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme celkom 200 000 EUR bez DPH, slovom: dvestotisíc EUR bez DPH pre obidve časti predmetu zákazky a pre jednotlivé časti predmetu zákazky nasledovne:
- pre časť č. 1 Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) v minimálnom objeme 160 000 EUR bez DPH, slovom: stošesťdesiattisíc EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru. Tovarom rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky sú náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel.
- pre časť č. 2 Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) v minimálnom objeme 40 000 EUR bez DPH, slovom: štyridsaťisíc EUR bez DPH (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru.
Potvrdenie o kvalite dodania tovaru musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla
alebo miesta podnikania,
- predmet zmluvy na dodanie tovaru - uviesť podrobne, čo bolo predmetom plnenia,
- platnosť zmluvy (od - do, deň, mesiac, rok),
- skutočnú lehotu dodania tovaru (kedy bol dodaný),
- skutočne uhradenú cenu za tovar dodaný v lehote uvedenej o riadok vyššie na základe predmetnej zmluvy v EUR bez DPH,
- zhodnotenie dodania tovaru podľa obchodných podmienok (potvrdenie o kvalite dodania tovaru)
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a priezvisko, funkciu, telefón, fax).
Potvrdenie o kvalite dodania tovaru môže predložiť uchádzač podľa vzoru formulára Potvrdenie o kvalite dodania tovaru, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o kvalite dodania tovaru jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Minimálna požadovaná úroveň k bodu 3.3: Uchádzač predloží:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky: Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel
1. Opis technických parametrov (Technicko informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-141 a zároveň každý tento technicko informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-141 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
3. Protokol zo skúšok náterovej látky z akreditovaného skúšobného laboratória VÚD, a.s. Žilina, alebo skúšobného laboratória náterových látok krajín členských štátov EÚ pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114, 116-119, 121-134 a 140 a zároveň každý tento protokol uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
4. SK vyhlásenie o parametroch náterovej látky k technickej špecifikácii - vydáva výrobca, alebo SK certifikát výrobku z akreditovaného skúšobného laboratória v zmysle Zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systém posudzovania parametrov.
- odolnosť proti korózii: stupeň koróznej agresivity C3 až C5 - stredná životnosť,
- priľnavosť mriežková skúška: stupeň 0 až 1 (hrúbka náteru < 250 mikrometra),
- priľnavosť odtrhová skúška: nesmie nastať adhézny lom od podkladu pri hodnote odtrhu < 5 MPa (hrúbka náteru > 250 mikrometra),
- odolnosť proti atmosférickým podmienkam - skúška soľnou hmlou
pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114 a 121-134 a zároveň každý tento doklad uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
- pre časť č. 2 predmetu zákazky: Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO
1. Opis technických parametrov (Technicko informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každý tento technicko informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 2 predmetu zákazky.
2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 2 predmetu zákazky.
Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 Zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
29072/2014-O8
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.03.2015 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.03.2015 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský a český jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.03.2015 10:00
Miesto: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 31.03.2015 o 10.00 hod. na adrese:
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s. Drieňová 24, 820 09 Bratislava, zasadacia miestnosť, prízemie, č. dv. 0.16.
Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 Zákona o
verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na
predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku a/alebo českom jazyku.
2. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému
obstarávateľovi.
3. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude
oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Podpisy členov na splnomocnení (plnej moci) musia byť úradne overené.
4. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry
(prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač všetky strany ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal.
5. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku, okrem dokladov požadovaných v slovenskom jazyku.
6. Uchádzač je povinný pri elektronickej komunikácii prostredníctvom e-mailu, používať e-mailovú adresu, ktorú oznámi verejnému obstarávateľovi v ponuke.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši pridelené finančné prostriedky (predpokladaná hodnota zákazky), ktoré mal na tento tovar vyhradené.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a nepodpísať rámcovú dohodu v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za akých sa táto nadlimitná zákazka vyhlasovala.
9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené týmto oznámením o vyhlásení
verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona o verejnom obstarávaní.
10. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní, ktoré predloží v rámci svojej ponuky (časti ponuky označenej ako "Ostatné"), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači podľa § 44 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa, a to spôsobom a v čase stanoveným v tejto písomnej výzve a v súťažných podkladoch. Z predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa ku dňu predkladania ponúk všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom).
11. Dátum a čas otvárania uvedený v bode IV.3.8) tohto oznámenia sa týka častí ponúk označených ako "Ostatné."
12. Odborná spôsobilosť
12.1 Uchádzač, ktorý nevlastní potvrdenie odbornej spôsobilosti vydanej ZSSK CARGO a uchádza sa o dodávky náterových látok na ŽKV ZSSK CARGO písomne požiada o vykonanie previerky odbornej spôsobilosti s uvedeným konkrétnych činností, na ktorú sa bude potvrdenie o spôsobilosti vzťahovať. Uchádzač písomne podá žiadosť o vykonanie previerky odbornej spôsobilosti na riaditeľa úseku služieb ŽKV (Ú40). Previerka odbornej spôsobilosti sa bude vykonávať v zmysle internej smernice ZSSK CARGO č. 3_S43_Smernica_10_2011_v.1.1 Smernica pre previerky odbornej spôsobilosti dodávateľov tovarov a služieb pre ŽKV ZSSK CARGO a ich časti.
Potvrdenie odbornej spôsobilosti musí úspešný uchádzač vlastniť pred podpisom rámcovej dohody.
12.2 Informácie ohľadom odbornej spôsobilosti získa záujemca/uchádzač na adrese:
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s.
Úsek služieb ŽKV (Ú40)
Sekcia manažmentu ŽKV ECM (S43),
Drieňová 24,
820 09 Bratislava
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.02.2015

Redakčné opravy

6951 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 63/2015
V oznámení 03674-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 033/2015 zo dňa 16.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 31.03.2015 o 10.00 hod. na adrese: Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s. Drieňová 24, 820 09 Bratislava, zasadacia miestnosť, prízemie, č. dv. 0.16. Viď: Miesto: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 22.04.2015 o 10.00 hod. na adrese: Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s. Drieňová 24, 820 09 Bratislava, zasadacia miestnosť, prízemie, č. dv. 2.21. IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 30.03.2015 11:00 Viď: 21.04.2015 11:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.03.2015 11:00 Viď: 21.04.2015 11:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.03.2015 10:00 Viď: 22.04.2015 10:00
7146 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 65/2015
V oznámení 03674-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 033/2015 zo dňa 16.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: 3. Protokol zo skúšok náterovej látky z akreditovaného skúšobného laboratória VÚD, a.s. Žilina, alebo skúšobného laboratória náterových látok krajín členských štátov EÚ pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114, 116-119, 121-134 a 140 a zároveň každý tento protokol uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky. 4. SK vyhlásenie o parametroch náterovej látky k technickej špecifikácii - vydáva výrobca, alebo SK certifikát výrobku z akreditovaného skúšobného laboratória v zmysle Zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systém posudzovania parametrov. - odolnosť proti korózii: stupeň koróznej agresivity C3 až C5 - stredná životnosť, - priľnavosť mriežková skúška: stupeň 0 až 1 (hrúbka náteru < 250 mikrometra), - priľnavosť odtrhová skúška: nesmie nastať adhézny lom od podkladu pri hodnote odtrhu < 5 MPa (hrúbka náteru >250 mikrometra), - odolnosť proti atmosférickým podmienkam - skúška soľnou hmlou pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114 a 121-134 a zároveň každý tento doklad uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň k bodu 3.3: Uchádzač predloží: pre časť č. 1 predmetu zákazky: Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel. 3. Protokol zo skúšok náterovej látky z akreditovaného skúšobného laboratória VÚD, a.s. Žilina, alebo skúšobného laboratória náterových látok krajín členských štátov EÚ pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114, 116-119, 121-134 a 140 a zároveň každý tento protokol uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky. 4. SK vyhlásenie o parametroch náterovej látky k technickej špecifikácii - vydáva výrobca, alebo SK certifikát výrobku z akreditovaného skúšobného laboratória v zmysle Zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systém posudzovania parametrov. - odolnosť proti korózii: stupeň koróznej agresivity C3 až C5 - stredná životnosť, - priľnavosť mriežková skúška: stupeň 0 až 1 (hrúbka náteru < 250 mikrometra), - priľnavosť odtrhová skúška: nesmie nastať adhézny lom od podkladu pri hodnote odtrhu < 5 MPa (hrúbka náteru >250 mikrometra), - odolnosť proti atmosférickým podmienkam - skúška soľnou hmlou pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 110-114 a 121-134 a zároveň každý tento doklad uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky. Viď: 3. Protokol zo skúšok náterovej látky z akreditovaného skúšobného laboratória VÚD, a.s. Žilina, alebo skúšobného laboratória náterových látok krajín členských štátov EÚ pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 116-119, 121-134 a 140 a zároveň každý tento protokol uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky. 4. SK vyhlásenie o parametroch náterovej látky k technickej špecifikácii - vydáva výrobca, alebo SK certifikát výrobku z akreditovaného skúšobného laboratória v zmysle Zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systém posudzovania parametrov. - odolnosť proti korózii: stupeň koróznej agresivity C3 až C5 - stredná životnosť, - priľnavosť mriežková skúška: stupeň 0 až 1 (hrúbka náteru < 250 mikrometra), - priľnavosť odtrhová skúška: nesmie nastať adhézny lom od podkladu pri hodnote odtrhu < 5 MPa (hrúbka náteru >250 mikrometra), - odolnosť proti atmosférickým podmienkam - skúška soľnou hmlou pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104 a 121-134 a zároveň každý tento doklad uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň k bodu 3.3: Uchádzač predloží: pre časť č. 1 predmetu zákazky: Náterové látky na údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel. 3. Protokol zo skúšok náterovej látky z akreditovaného skúšobného laboratória VÚD, a.s. Žilina, alebo skúšobného laboratória náterových látok krajín členských štátov EÚ pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104, 116-119, 121-134 a 140 a zároveň každý tento protokol uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky. 4. SK vyhlásenie o parametroch náterovej látky k technickej špecifikácii - vydáva výrobca, alebo SK certifikát výrobku z akreditovaného skúšobného laboratória v zmysle Zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systém posudzovania parametrov. - odolnosť proti korózii: stupeň koróznej agresivity C3 až C5 - stredná životnosť, - priľnavosť mriežková skúška: stupeň 0 až 1 (hrúbka náteru < 250 mikrometra), - priľnavosť odtrhová skúška: nesmie nastať adhézny lom od podkladu pri hodnote odtrhu < 5 MPa (hrúbka náteru >250 mikrometra), - odolnosť proti atmosférickým podmienkam - skúška soľnou hmlou pre položky predmetu zákazky uvedené v tabuľke v bode 2.1.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-53, 56-104 a 121-134 a zároveň každý tento doklad uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 1 predmetu zákazky.
7880 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2015
V oznámení 03674-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 033/2015 zo dňa 16.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: 1. Opis technických parametrov (Technicko-informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každý tento technicko-informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 2 predmetu zákazky. 2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 2 predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň k bodu 3.3: Uchádzač predloží: - pre časť č. 2 predmetu zákazky: Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO 1. Opis technických parametrov (Technicko-informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každý tento technicko-informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 2 predmetu zákazky. 2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-66 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 2 predmetu zákazky. Viď: 1. Opis technických parametrov (Technicko-informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-3, 9-10, 12-66 a zároveň každý tento technicko-informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 2 predmetu zákazky. 2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-3, 9-10, 12-66 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 2 predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň k bodu 3.3: Uchádzač predloží: - pre časť č. 2 predmetu zákazky: Náterové látky určené pre viaceré účely - na železničné koľajové vozidlá a/alebo na zabezpečenie bežnej prevádzky ZSSK CARGO 1. Opis technických parametrov (Technicko-informačný list výrobku) pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-3, 9-10, 12-66 a zároveň každý tento technicko-informačný list výrobku uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež naň uvedie časť č. 2 predmetu zákazky. 2. Kartu bezpečnostných údajov v zmysle Zákona č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 v slovenskom jazyku pre každú položku predmetu zákazky, t. z. pre každú položku predmetu zákazky uvedenú v tabuľke v bode 2.2.1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov pod por. č. 1-3, 9-10, 12-66 a zároveň každú túto kartu bezpečnostných údajov uchádzač označí poradovým číslom príslušnej položky predmetu zákazky z uvedenej tabuľky a tiež na ňu uvedie časť č. 2 predmetu zákazky

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité