Oznámenie 3655 - WYT

Obsah

3655 - WYT
Vestník č. 32/2015 - 13.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
IČO: 00603406
Žatevná 2, 84402 Bratislava - mestská časť Dúbravka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komárňanská 83, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Adriana Čaladiová
Mobil: +421 910999349
Telefón: +421 244250343
Fax: +421 264369100
Email: obstaravanie@e-vo.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
E-VO, s.r.o.
IČO: 47197331
Komárňanská 83 , 82109 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komárňanská 83, Bratislava 821 09
Kontaktná osoba: Adriana Čaladiová
Mobil: +421 910999349
Telefón: +421 244250343
Email: obstaravanie@e-vo.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Koše na psie exkrementy, oprava existujúcich košov a služby spojené s čistením plôch po psích exkrementoch
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Mestská časť Bratislava - Dúbravka
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka košov na psie exkrementy, oprava existujúcich košov a služby spojené s čistením plôch po psích exkrementoch
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90510000-5, 90511000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedené v SuPo
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 32 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1.1 Podľa § 26 ods.1písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.1.2. Podľa § 26 ods.1písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.3. Podľa § 26 ods.1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.4. Podľa § 26 ods.1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a
príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5. Podľa § 26 ods.1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.6. Podľa § 26 ods.1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
1.1.7. Podľa § 26 ods.1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
1.1.8. Podľa § 26 ods.1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.9. Podľa § 26 ods.1 písm. i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.10. Podľa § 26 ods.1 písm. j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorych vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže doklady preukazujúce jeho osobné postavenie nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov (predloží úradne overenú kópiu a originál dokladu o oprávnení podnikať resp. úradne overenú kópiu), alebo prehlásením, kde uvedie svoje obchodné meno, sídlo spoločnosti, IČO a registračné číslo, pod ktorým je takýto doklad registrovaný Úradom pre verejné Obstarávanie. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena osobitne.

V zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní - Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.

Upozornenie: Ak v prípade podľa § 32 ods. 11 nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok
účasti skôr, je verejný obstarávateľ a obstarávateľ povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotiť splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti podľa prvej vety postupuje verejný obstarávateľ a obstarávateľ podľa § 33, pričom vyzve uchádzačov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej, ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia je stanovená v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov (cit. zákona):
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať poskytnutie rovnakých alebo podobných služieb ako predmet zákazky za posledných 24 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku UVO v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Minimálna úroveň požiadaviek na zrealizované/poskytnuté služby (referencie), ktoré sa týkajú rozsahu, finančného objemu sú stanovené primerane, nediskriminačne vzhľadom na rozsah samotnej realizácii predmetu zákazky. Stanovením podmienok v tomto rozsahu verejný obstarávateľ má za cieľ výber kvalitného a dostatočne skúseného poskytovateľa služieb podobného/obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými alebo odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov predkladajúcich ponuku je nevyhnutné predložiť nasledovné doklady a splniť nižšie uvedené podmienky:
1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku UVO, doplnený o: cenu zákazky, lehotu poskytnutia/dodania zákazky, odberateľa. Ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní/poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie/poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané/poskytnuté.
Ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať
poskytnutie služieb spojených s dodávkov a inštaláciou, opravou smetných košov a zberom exkrementov.
Zoznamom zrealizovaných zákaziek, súčasťou ktorého budú aj referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, musí
uchádzač preukázať, že za posledných 24 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku VO,
zrealizoval:
- minimálne 2 zmluvy/zákazky/služby, každá v min. hodnote 10 000 EUR bez DPH predmetom, ktorých bolo
poskytnutie služieb spojených s dodávkov a inštaláciou, opravou smetných košov a zberom exkrementov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Dodávka - Smetný kôš
Váha: 10
Časť: 2
Názov: Zľava poskytnutá na náhradné diely
Váha: 10
Časť: 3
Názov: Výmena poškodeného zariadenia - servisný zásah v UO
Váha: 20
Časť: 4
Názov: Vyčistenie plôch od exkrementov - doplnenie sáčkov podľa potreby
Váha: 30
Časť: 5
Názov: Vysýpanie košov
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
Dubr_01/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.03.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.03.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.03.2015 10:30
Miesto : E-VO, s.r.o., Komárňanská 83, 821 09 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité