Oznámenie 3743 - WYS

Obsah

3743 - WYS
Vestník č. 33/2015 - 16.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Mgr. Margaréta Vilčeková
Telefón: +421 960317647
Fax: +421 960312528
Email: margareta.vilcekova@mil.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Deratizácia a dezinsekcia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
14
Hlavné miesto poskytovania služieb: -SPO Bratislava Za kasárňou 3,832 47 Bratislava;
-SPO Hlohovec Duklianska 39, 920 01 Hlohovec;
-SPO Nitra Jelenecká PPS 202, 949 01 Nitra;
-SPO Trenčín Železničná 3, 911 27 Trenčín;
-SPO Zemianske Kostoľany- 972 43 Z. Kostoľany;
-SPO Martin Jilemnického 6, 036 01, Martin;
-SPO Zvolen Borovnianska cesta 59/28, 960 02 Zvolen;
-SPO Rožňava Šafárikova 109, 048 01 Rožňava;
-SPO Prešov Čapajevova 38, 08001 Prešov;
-SPO Michalovce Užhorodská 1(poštová adresa) Moyzesova 1 (sídlo), 07101 Michalovce.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie a dezinsekcie podľa §12 zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90921000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90922000-6, 90923000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Deratizácia a dezinsekcia budú vykonávané na základe písomnej objednávky verejného obstarávateľa
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 97 726,6700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní .
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.2.1.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.2.Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. o verejnom obstarávaní.Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
1.2.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní.

2.1.Uchádzač v ponuke predloží originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie.
2.2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa príslušného bodu oddielu A2 súťažných podkladov (bod 2.1), verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (roky 2012,2013,2014 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
3.1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania služieb a odberateľov, ak odberateľom:
a.)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí,
b.)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
3.2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce roky 2012, 2013 a 2014, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukážať poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za všetky tri roky spolu v minimálnej úhrnej hodnote 25 000,00 EUR s DPH).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či uchádzač má skúsenosti s požadovaným druhom služby a či je schopný vykonať službu v požadovanej kvalite a včas.

Zoznam musí obsahovať aj kontaktnú osobu odberateľa s uvedením jej mena, priezviska a telefónneho čísla, u ktorej si možno overiť údaje. Zoznam bude opatrený odtlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu (zástupcov) uchádzača.
-Referencie (potvrdenia o plnení) a/alebo potvrdenia o uspokojivom poskytnutí služieb budú predložené v nasledujúcom rozsahu:
a.)identifikačné údaje uchádzača (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo uchádzača alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo)
b.)názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
c.)stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, t.j. stručný opis, z ktorého bude možné jednoznačne určiť predmet poskytnutých služieb,
d.)miesto, cenu a lehoty dodania podľa zmluvy,
e.)hodnotenie kvality poskytnutia služieb, ktoré musí obsahovať min. údaje, že služby boli vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, že zo strany verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, neprišlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstaného porušenia povinností uchádzača alebo iného porušenia povinností uchádzača.
Referencie (potvrdenia o plnení) a/alebo potvrdenia o uspokojivom vykonaní poskytnutých služieb musia byť potvrdené odberateľom/odberateľmi t.j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.

4. Spoločné ustanovenia

4.1. Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č.1 až č.3 tohto oddielu možno preukázať podľa § 32 ods.11 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom.
-Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AA-151-10/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.03.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.03.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.03.2015 13:30
Miesto : Otváranie časti ponúk "OSTATNÉ" - Ministerstvo obrany, Kutuzova 8, 832 47 Bratislava
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej forme v slovenskom jazyku, a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na príijmanie žiadosti o súťažné podklady na adresu uvedenú v bode I.1. tejto výzvy. Ak bude žiadosť o súťažné podklady doručená elektronickými komunikačnými prostriedkami, musí záujemca o súťažné podklady doručiť žiadosťdo troch dní od odoslania žiadosti elektronickými prostriedkami prostredníctvom kuriéra, pošty, alebo osobne.V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom poštou, alebo na požiadanie elektronickou formou prostredníctvom e-mailu.
2) Doplňujúce informácie týkajúce sa podmienky otvárania ponúk:
Nakoľko verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa §43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie
poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti
uchádzačov,ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
3) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v
slovenskom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.
4) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka.
5) Výsledkom súťaže bude uzatvorenie Rámcovej dohody v trvaní 48 mesiacov od podpísania RD, z ktorej zákazky budú zadávané na základe objednávok v hodnote podľa možností, potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu Ministerstva obrany SR.
6) Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom rámcovej dohody predložiť originál alebo úradne osvedčnenú fotokópiu dokladu: - Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení administratívnych priestorov a priestorov skladu DDD prípravkov do prevádzky
- Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícii chemickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácii živočíšnych škodcov
- Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícii biologickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácii živočíšnych škodcov
- Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín
a) Rozhodnutie Obvodného úradu životného prostredia na nakladanie s nebezpečným odpadom vrátane prepravy v danom obvode sídla firmy
b) Súhlas na prepravu nebezpečného odpadu presahujúcu územný obvod trvalého sídla, v rámci celej republiky, všetkých obvodov
- Certifikát o zavedení systému manažérstva kvality v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nazávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvality
- Certifikát o zavedení systému enviromentálneho manažérstva v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie enviromentálneho manažérstva vyplývajúcej z normy ISO 14001 ako štandardu na certifikáciu systémov enviromentálneho manažérstva
- Certifikát o zavedení systému bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany vyplývajúcej z normy ISO 18001
- Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a sprípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva
- Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi jedovatými látkami a prípravkami a jedovatými látkami a prípravkami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva
- Zmluva so zneškodňovateľom nebezpečného odpadu
- Potvrdenie resp. rozhodnutie o zbere, skladovaní a preprave zvoz vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 - uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti, uhynuté spoločenské zvieratá, a zároveň schválenie prevádzkarne podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady ES č. 1069/2009, ktroým sú stanovené zdravotné predpisy podľa COLC/CAD
- Každý producent, každý vykonávateľ deratizačnej činnosti musí mať schválené priestory na uloženie uhynutých hlodavcov podľa zákona č. 39/2007 Z.z. o veterinárnej starostlivosti a naradenia EAS 1069/2009.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité