Oznámenie 3739 - WYT

Obsah

3739 - WYT
Vestník č. 33/2015 - 16.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
"FÉNIX", Zariadenie sociálnych služieb Levice
IČO: 00596825
Komenského č. 29, 93401 Levice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): „FÉNIX“, Zariadenie sociálnych služieb, Komenského č.29, 934 01 Levice
Kontaktná osoba: Mgr. Denisa Hlavácsová
Telefón: +421 366315607
Fax: +421 366312593
Email: hlavacsova@fenixlevice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.fenixlevice.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Potraviny - hrubý tovar,ovocie a zelenina, mlieko a mliečne výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: FÉNIX, Zariadenie sociálnych služieb, Komenského č.29, 934 01 Levice
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka potravín - hrubý tovar, ovocie a zelenina, mlieko a mliečne výrobky pre potreby zariadenia sociálnych služieb. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15000000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 03220000-9, 15500000-3, 15511000-3, 03221110-0, 03212100-1, 03221113-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221310-2, 03221420-6, 03222321-9, 03222200-5, 15332200-6, 03221112-4, 03221410-3, 03221430-9, 03222111-4, 03222220-1, 15530000-2, 15542200-1, 15131310-1, 03221210-1, 09000000-3, 15235000-4, 03000000-1, 15331425-2, 15612100-2, 03211300-6, 15410000-5, 15600000-4, 15833000-6, 15851100-9, 15860000-4, 15870000-7, 15890000-3, 03142500-3
II.1.5) Časti
Počet častí: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Potraviny - hrubý tovar
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka potravín - hrubý tovar pre potreby zariadenia sociálnych služieb. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15331400-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15410000-5, 15600000-4, 15860000-4, 15833000-6, 15851100-9, 15870000-7, 15890000-3, 03142500-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
predpokladaná hodnota zákazky za časť3 43.376,- Eur
Časť: 2
NÁZOV
Čerstvé ovocie a zelenina
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka ovocia a zeleniny pre potreby zariadenia sociálnych služieb. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03220000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaná hodnota zákazky za časť 1: 39.630,-- Eur
Časť: 3
NÁZOV
Mlieko a mliečne výrobky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka mlieka a mliečnych výrobkov pre potreby zariadenia sociálnych služieb. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15511000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15500000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaná hodnota zákazky pre česť 2 : 32.278,-- Eur
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 115 284,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 16.2Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona:
a) podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky, ktoré nesmie byť ku dňu predkladania dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti staršie ako 3 mesiace, predloží uchádzač ako originál alebo úradne overenú kópiu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží požadované vyjadrenia od všetkých bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky riadne a včas.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zákona.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona:
- podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutie služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom :
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia;
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.


Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam min. 3 dodávok rovnakého alebo podobného predmetu zákazky ( za každú časť samostatne) za predchádzajúce 3 roky v celkovej hodnote 15 000 EUR bez DPH, podložený potvrdenými referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/.

Podmienka účasti podľa bodu 16.3 a) týchto súťažných podkladov platí samostatne pre príslušnú časť predmetu zákazky.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky na predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.03.2015 14:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2015 14:30
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tejto výzvy v lehote uvedenej v bode IV.2.3 tejto výzvy. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať elektronicky na emailovú adresu záujemcu.
Na premet zákazky je určený rozpočet vo výške 115.284,-- Eur bez DPH za časti spolu. V prípade, že ponuka presiahne tieto čiastky na jednotlivé časti predmetu zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo označiť ponuku za neprijateľnú a v prípade, že ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť verejnú súťaž z dôvodu § 46 ods. 1 písm. c) zákona.
Lehota na predloženie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov je do 27.2.2015.
Viazanosť ponúk je do 30.9.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.02.2015

Redakčné opravy

4891 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 43/2015
V oznámení 03739-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa "FÉNIX", Zariadenie sociálnych služieb Levice, Komenského č. 29, 934 01 Levice zverejnenom vo VVO č. 033/2015 zo dňa 16.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Časti Namiesto: ponuku predložiť na všetky časti Viď: Ponuku je možné predložiť na jednu časť, viacero častí alebo na všetky časti predmetu zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité