Oznámenie 3754 - WYP

Obsah

3754 - WYP
Vestník č. 33/2015 - 16.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Martin
IČO: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03649 Martin

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Martin, Nám. S.H. Vajanského 1, 036 49 Martin
Kontaktná osoba: Ing. Marta Kohútová, Ing. Jaroslav Rusnák
Mobil: +421 908740339
Telefón: +421 434204157 / 434204460
Fax: +421 434132483 / 434132304
Email: marta.kohutova@martin.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.martin.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.martin.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zvislé dopravné značenie (ZDZ)-dopravné zábrany a zariadenia (DZ)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác:
Územie mesta Martin katastrálne územie mesta Martin
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je oprava, dodávka, montáž a demontáž zvislých dopravných značiek (ZDZ), zábran, zariadení a príslušenstva (DZ), montážne, zváračské a iné práce (ďalej stavebné práce) súvisiace s dopravným značením a zariadeniami pre potreby Mesta Martin. Oprava dopravného značenia pozostáva z odstránenia a likvidácie starého ZDZ a DZ vrátane stĺpikov, zvyškov betónu a zostatkov poškodených symbolov, následne dodania a montáže nového ZDZ a DZ vrátane stavebných prác, opráv poškodeného existujúceho ZDZ a DZ vrátane stavebných prác a ostatných činností bližšie špecifikovaných v zmluvných dojednaniach.
Predmet zákazky verejný obstarávateľ zabezpečuje z dôvodu operatívneho zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení, v dopravných zariadeniach a v zjazdnosti ciest ( napr. následky dopravných nehôd, časté krádeže zvislých dopravných značiek, požiadavky na úpravu zvislých dopravných značiek v zmysle novej legislatívy a pod. ), v zmysle povinností správcu, vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách ( cestný zákon ) v znení neskorších predpisov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí samostatnú časť súťažných podkladov B.1. - Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť B.3. - Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45112400-9, 34992200-9, 34920000-2, 45233280-5, 45233290-8, 45233292-2, 44423400-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsahom zákazky je dodávka , oprava a uskutočnenie montáže príp. demontáže ZDZ, DZ priamo na mieste určenia a za podmienok uvedených v objednávke, vrátane poradenstva a návrhov organizácie dopravy v mestských častiach.
Nakoľko rozsah a druh požadovaných zvislých dopravných značiek, dopravných zariadení a ich príslušenstva, náhradných dielov pre údržbu zvodidiel NH 4 nie je možné presne predvídať, budú požiadavky na jednotlivé dodávky, upresňované priebežne formou e-mailových objednávok v zmysle oceneného výkazu položiek podľa kapitoly C. spôsob určenia ceny, ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy o dielo.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 191 667,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 33
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. 4, resp. 5 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu.

1.2Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa ustanovenia § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č.10/2013.

1.3Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike preukáže sa predložením dokladov podľa § 26 ods. 3. a 4. cit. Zákona, t.j., ak krajina jeho sídla niektoré z dokladov požadovaných v bodoch 1.1 a 1.2 nevydáva, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.4 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí splniť každý člen skupiny samostatne a to tým, že predloží doklady podľa § 26 ods. 2 alebo § 128 za splnenia podmienky podľa § 155 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní každý za seba osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti v zmysle § 27 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
2.1 písm. a) vyjadrenie banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (2012, 2013 a 2014). Dátum vydania dokladu nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vo vyjadrení musí byť uvedené, že zostatok na účte uchádzača nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním.
Okrem vyjadrenia banky(bánk), predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno požadovať o uchádzačov alebo záujemcov vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie potvrdenie alebo prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru záujemcovi. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň vzhľadom na výšku predpokladanej hodnoty zákazky a spôsobu financovania predmetu zákazky.

2.2 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky finančného a a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje skupina spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 31 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1Uchádzač v ponuke preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na dodanie diela nasledovnými dokladmi :
3.1.1 podľa § 28 ods.1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2010, 2011, 2012, 2013 a 2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien bez DPH, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
3.1.2 Zoznam musí obsahovať minimálne tri zákazky na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru v predmete zákazky ako je predmet zmluvy za prechádzajúcich päť rokov ( 2010, 2011, 2012, 2013 a 2014) s rozpočtovým nákladom vo výške minimálne 190 000,00 Eur bez DPH a tri zákazky na dodávku tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru s dodaním zvislých dopravných značiek dopravných zariadení a ich príslušenstva, náhradných dielov pre údržbu zvodidiel NH 4 za predchádzajúce tri roky 2012, 2013 a 2014 v hodnote 190 000,00 Eur bez DPH.
V zozname úspešne splnených zmlúv uchádzač uvedie: - názov realizovaných prác, dodávok tovaru - zmluvného partnera (objednávateľa), - kontakt na objednávateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií. Pokiaľ došlo k transformácii zhotoviteľa (obstarávateľa) s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom a pečiatkou nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov a dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
3.2podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2.: platnými certifikátmi požadovaných tovarov, vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami alebo akreditovaným certifikačným orgánom, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo preukazovanie zhody ( § 11 zákona č. 264/1999 Z. z. ).
Uchádzač predloží platné certifikáty v súlade s platnou právnou úpravou ( zákon č. 90/1998 Z. z. o stavebných výrobkoch v znení zákona č. 134/2004 Z. z., zákon č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláška MVaRR č. 558/2009, ktorou sa ustanovuje zoznam stavebných výrobkov, ktoré musia byť označené, systémy preukázania zhody a podrobnosti o používaní značiek zhody ) platné certifikáty budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

3.3V zmysle § 28 ods. 1. písm. k) - uchádzač predloží a uvedie v ponuke podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, ktoré predpokladá riešiť subdodávkami, doložené vyhlásením subdodávateľa, že má k dispozícii kapacity na plnenie subdodávky po dobu platnosti zmluvy, tým nie dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetnú podmienku účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
3.4Podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy . V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3.5 Podľa § 29 uchádzač sa preukáže certifikátom kvality inštitúciou manažérskeho systému STN EN ISO 9001:2008 vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem požaduje sa úradne osvedčená fotokópia.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam zabezpečenia kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v požadovanej kvalite a zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácií požadovaného predmetu zákazky. Mesto Martin je držiteľom STN EN ISO 9001, má právo požadovať túto podmienku aj od dodávateľov, aby nebolo narušené plnenie cieľov a úloh mesta súvisiace s povinnosťami na udržanie certifikátu ISO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
25087/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.03.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.03.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.03.2015 11:00
Miesto : Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, zasadačka č. 310, 3. poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku a podpísanou oprávnenou osobou uchádzača.
Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami:
e-mailom (odporúčame) - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu, zároveň záujemca musí potvrdiť žiadosť písomnou formou - poštou v originálnom vyhotovení,
faxom - záujemca musí potvrdiť žiadosť písomnou formou - poštou v originálnom vyhotovení,
osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať v pracovných dňoch v termíne uvedenom v bode 21.1, inak do 3 dní odo dňa prevzatia žiadosti elektronickou poštou,
poštou - žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel.
Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov:
určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky,
uvedenie telefonického kontaktu a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) do etapy zadávania zákazky elektronickou aukciou a predloženia zmluvy na podpis.
Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie ( e-mail, fax a pod.)
2. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 10.03.2015 do 10,00 hod. miestneho času.
Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 09,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. a osobne si môžu uchádzači súťažné podklady vyzdvihnúť v kancelárii č. 207 , II. posch. v termíne od 16.02.2015 do 10.03.2015 do 10,00 hod. miestneho času.

3. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a predložia cenovú ponuku v súlade s poskytnutými súťažnými podkladmi a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmet zákazky, budú vyzvaní na účasť na predkladanie ponúk prostredníctvom elektronickej aukcie. Podrobnosti o priebehu a konania elektronickej aukcie sú popísané v súťažných podkladoch v časti F. AUKČNÝ PORIADOK , Podmienky a priebeh elektronickej aukcie súťažných podkladov a ďalšie informácie budú zverejnené vo Výzve úplné znenie k predkladaniu ponúk, ktorá bude zverejnená na webovej stránke aukčného systému mesta Martin.
Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie dňa : 13.03.2015 o 10:00 hod
Predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie : 13.03. 2015 o 10:30 hod. (v prípade posúvania času predpokladaný).
4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:
- ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania podlimitnej zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu o dielo),
resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny,
resp. s ktorou uzavrie zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk.
Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania podlimitnej zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.
5. Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku elektronickej aukcie Zmluvu o dielo č. 1/JR/2015 podľa § 536 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov medzi zmluvnými stranami a podľa § 45 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité