Oznámenie 4026 - WYS

Obsah

4026 - WYS
Vestník č. 35/2015 - 18.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Ing. Peter Kočiško
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sucpsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pracovná zdravotná služba
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
25
Hlavné miesto poskytovania služieb: sídla jednotlivých oblastí a stredísk údržby ciest verejného obstarávateľa
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre Správu a údržbu ciest Prešovského samosprávneho kraja v zmysle platnej legislatívy podľa rozdelenia a určenia verejného obstarávateľa na oblasti a strediská údržby ciest na pracoviskách zamestnávateľa.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85120000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Výkon dohľadu vrátane všetkých súvisiacich činností vrátane výkonu lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci.
Rozsah predmetu zákazky je bližšie určený v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 94 800,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1. 7.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. § 28 ods. 1 písm. a) - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ za službu rovnakého charakteru ako predmet zákazky považovať pracovnú zdravotnú službu. Tieto referenčné služby budú uvedené v zozname v členení za roky 2012, 2013 a 2014, v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti, s uvedením celkovej zmluvnej ceny, jednotkových cien zmluvných položiek, lehoty poskytovania, obchodného mena objednávateľov, ich kontaktných osôb a telefonického kontaktu. Prílohu predloženého Zoznamu poskytnutých služieb budú tvoriť za obdobie troch rokov 2012, 2013 a 2014 objednávateľmi potvrdené referencie v zozname uvedených zmlúv poskytovaných služieb, s uvedením vyjadrenia odberateľa o kvalite služieb, tieto budú podpísané oprávneným zástupcom odberateľa s identifikáciou obchodného mena odberateľa. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať.
2. § 28 ods. 1 písm. d) opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality a jeho študijných a výskumných opatrení;
Uchádzač uvedie požadované informácie, t.j. konkrétne technické vybavenie uchádzača resp. opatrenia na zabezpečenie kvalitne poskytovanej služby vo väzbe na rozsah predmetu zákazky, ktorými bude uchádzač poskytovať požadovaný predmet zákazky v zmysle požiadaviek a podmienok určených verejným obstarávateľom aj v súvislosti na sídla oblastí a stredísk údržby ciest v rámci územnej členitosti pôsobenia verejného obstarávateľa. Uchádzač predloží dôkaz o vlastníctve resp. o nájme min. siedmych zdravotníckych zariadení v sídlach oblastí resp. sídlach oblastí alebo sídlach stredísk údržby ciest uvedených v časti B.2 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov (napr. zmluvu o nájme, budúcu zmluvu o zmluve a pod.). V prípade, ak uchádzač nevlastní resp. neprenajíma zdravotnícke zariadenia požadované v súlade s požiadavkou obstarávateľa, verejný obstarávateľ bude akceptovať čestné vyhlásenie uchádzača o budúcom prenájme týchto zdravotníckych zariadení, alebo dohodu o spolupráci resp. o budúcej spolupráci s odborným lekárom, ktorý bude v rámci poskytovania PZS pre uchádzača služby záväzne aplikovať počas budúceho zmluvného vzťahu s obstarávateľom. Uchádzač v ponuke súčasne predloží platné rozhodnutie o oprávnení na vykonávanie činnosti pracovnej zdravotnej služby vydané Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky.
3. § 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby;
4. Uchádzač musí predložením údajov o vzdelaní preukázať, že má k dispozícii osobu/osoby v zmysle platnej legislatívy zodpovedné za plnenie poskytovaných služieb vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v súlade s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti neaplikovať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods.11 zákona.Nepredloženie dokladov požadovaných v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov a ich nahradenie čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 bude verejný obstarávateľ považovať za nesplnenie podmienok účasti.
5. Ak uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti kapacity inej osoby, preukáže splnenie podmienok účasti inej osoby podľa § 26 ods. 1 zákona vo väzbe na § 28 ods. 2 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade ak uchádzač na splnenie podmienok § 28 zákona využíva kapacity inej osoby v ponuke predloží zmluvu podľa § 28 ods. 2 zákona.
6. Postup verejného obstarávateľa požadovaný podľa vety 4. platí aj pre prípad preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti kapacity inými osobami v zmysle vety 5.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní (referenciami) preukázať, že poskytoval služby rovnakého charakteru ako je predmet zákazky min. pre troch objednávateľov v rozsahu minimálne 35 tis. € vrátane DPH/dôkaz sumárne za obdobie predchádzajúcich troch rokov, v závislosti od vzniku spoločnosti.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti poskytovania služieb uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite.
2. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii dostatočné technické vybavenie na poskytovanie predmetu zákazky počas trvania zmuvného vzťahu predložením rozhodnutia o oprávnení na vykonávanie činnosti a súčasne preukázať prevádzkovanie min. siedmych zdravotníckych zariadení na území kraja, t.j. min. jedno zariadenie pre príslušnú oblasť umiestnené v sídlach oblastí resp. v sídlach stredísk údržby ciest.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Pre plynulé zabezpečenie požadovanej služby preukázanie primeranosti technických podmienok uchádzača kvalitne poskytovať službu v plnom rozsahu v rámci územnej členitosti pôsobnosti verejného obstarávateľa.
3. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii osoby/osobu v zmysle platnej legislatívy zodpovedné za plnenie poskytovaných služieb vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. Uchádzač musí predložením dokladu o absolvovaní špecializácie, resp. dokladu o ukončení štúdia taktiež preukázať, že má k dispozícii min. jednu osobu s ukončením jedného z troch požadovaných odborov:
a) verejné zdravotníctvo,
b) pracovné lekárstvo
c) alebo hygiena práce.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti poskytovania služieb uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
02VS/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.03.2015 08:30
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2015 08:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.03.2015 09:00
Miesto : Otváranie samostatnej časti ponuky s označením KRITÉRÁ sa uskutoční minimálne päť pracovných dní po odoslaní oznámenia uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Otváranie samostatnej časti ponuky s označením KRITÉRIÁ sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a uskutoční sa na adrese :
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14 Prešov, poschodie: II., miestnosť: zasadačka, č. d. 305
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní samostatnej časti ponuky s označením KRITÉRIÁ sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní samostatnej časti ponuky s označením KRITÉRIÁ za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. V prípade predloženia ponuky skupinou, preukáže sa zástupca na otváraní splnomocnením na zastupovanie skupiny uchádzačov podpísaným oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny uvedených na obálke ponuky, preukazom totožnosti a tiež dokladmi o oprávnení podnikať všetkých členov skupiny uvedených na obálke ponuky. Splnomocnenia zástupcov uchádzačov k účasti na otváraní sa stávajú súčasťou dokumentácie verejného obstarávania.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú poskytované na základe žiadosti záujemcu o registráciu, po prihlásení sa pomocou voľby Registrácia portál www.evo.gov.sk a následnom schválení záujemcu verejným obstarávateľom. Systém EVO následne vygeneruje informačný e-mail o schválení používateľa a pošle ho záujemcovi elektronickou poštou. Záujemca si po prihlásení do systému www.evo.gov.sk môže prevziať súťažné podklady prostredníctvom položky Súťažné podklady v elektronickej forme. Bez vyplnenia elektronického formulára o registráciu nemôže byť záujemcom zriadený prístup k elektronickému verejnému obstarávaniu, t.j. k poskytovaniu súťažných podkladov, vysvetľovaniu resp. doplneniu súťažných podkladov. Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 03.03.2015 o 09:00 hod. Záujemcom sa doporučuje žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov zaslať dostatočne vopred, aby mohli využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvný vzťah v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Okrem predloženia ponuky v písomnej forme žiadame predložiť ponuku aj vo formáte PDF na CD nosiči. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Lehota viazanosti ponúk je určená do 31.8.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.02.2015

Redakčné opravy

5584 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 49/2015
V oznámení 04026-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 080 05 Prešov zverejnenom vo VVO č. 035/2015 zo dňa 18.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní (referenciami) preukázať, že poskytoval služby rovnakého charakteru ako je predmet zákazky min. pre troch objednávateľov v rozsahu minimálne 35 tis. € vrátane DPH/dôkaz sumárne za obdobie predchádzajúcich troch rokov, v závislosti od vzniku spoločnosti. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní (referenciami) preukázať, že poskytoval služby rovnakého charakteru ako je predmet zákazky min. pre troch objednávateľov v rozsahu minimálne 35 tis. € vrátane DPH/dôkaz alebo poskytoval služby rovnakého charakteru ako je predmet zákazky min. pre troch objednávateľov s počtom zamestnancov minimálne 400 zamestnancov na dôkaz/zmluvu za obdobie predchádzajúcich troch rokov, v závislosti od vzniku spoločnosti. VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 03.03.2015 o 9:00 hod. Viď: Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk uplynie dňa 10.03.2015 o 9:00 hod. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 12.03.2015 08:30 Viď: 19.03.2015 08:30 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.03.2015 08:30 Viď: 19.03.2015 08:30 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 12.03.2015 09:00 Viď: 19.03.2015 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité