Oznámenie 4139 - WYT

Obsah

4139 - WYT
Vestník č. 36/2015 - 19.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Kontaktná osoba: Anna Lenčáková
Mobil: +421 915992777
Telefón: +421 552341149
Fax: +421 556786959
Email: anna.lencakova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov/-/psprava/zakazky/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mlieko a mliečne výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom dodania predmetu zákazky sú:
-Študentské domovy a jedálne Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Medická 6, 040 11 Košice.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka mlieka a mliečnych výrobkov na základe priebežných písomných objednávok pre Študentské domovy a jedálne UPJŠ, Medická 6, 040 11 Košice. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s balením predmetu zákazky, dopravných nákladov, vykládky a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním a vyložením mlieka a mliečnych výrobkov na miesto určené verejným obstarávateľom do 24 hodín od momentu potvrdenia objednávky (zaslanej: e-mailom, faxom alebo poštou). Množstvá jednotlivých druhov tovarov budú spresňované v písomných objednávkach. Druhová skladba jednotlivých vybraných položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15500000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15511000-3, 15512000-0, 15530000-2, 15540000-5, 15550000-8, 15412200-1, 15431000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bryndza 43% tuku 125 gr. 2000 kg; bryndza 43% voľná 2000 kg; jogurt biely nízko tučný menej ako 3,5% 1000 kg; jogurt biely smotanový viac ako 3,5% tuku 1000 kg; jogurt ovocný nízko tučný menej ako 3,5% 1000 kg; jogurt ovocný smotanový viac ako 3,5 % tuku 1000 kg; majonéza (zloženie: olej, voda, ocot, modifikovaný škrob, chemický ošetrené, obsah tuku, 77%) 1000 kg; margarín so zníženým obsahom ruku 60% (zloženie - rastlinné oleje a tuky, voda, sušený cmar, jedlá soľ, emulgátor: mono a digliceridy mastných kyselín, slnečnicový lecitín, konzervačná látka: sorban draselný, regulátor kyslosti: kyselina citrónová, aróma, farbivo: beta-karotén, vitamíny A, D, E) 2000 kg; maslo čerstvé podiel tuku 83%/100 gr. 3000 kg; maslo podiel tuku 40%/100 gr. 2500 kg; mlieko čerstvé 7 dňové 1,5% 12000 lit.; mlieko nízko tučné trvanlivé 0,5% 10000 lit.; mlieko ochutené trvanlivé 0,250 1500 lit.; mlieko plnotučné trvanlivé 3,5% 12000 lit.; mlieko polotučné trvanlivé 1,5% 12000 lit.; mlieko acidofilné 0,200 ml 1% tuku 2000 lit.; puding čokoládový 0,200 1000 lit.; rastlinná tuková nátierka75% (zloženie: rastlinné oleje a tuky, voda, emulgátor, slnečnicový lecitín, mono a diglyceridy mastných kyslín, jedlá soľ 0,2%, sušená srvátka, regulátor kyslosti: kyselina citrónová, farbivo: beta karotén, aróma, vitamín A,D) 1000 kg ; rastlinný roztierateľný tuk so zníženým obsahom ltuku45% (zloženie: voda, rastlinné oleje a tuky, jedlá soľ 0,5%, sušený cmar, emulgátory: mono a diglyceridy mastných kyslín, slnečnicový lecitín, konzervačná látka: sorban draselný, regulátor kyslosti: kyselina citrónová, aróma, farbivo: beta-karotén, vitamíny A, D3, E) 2000 kg; rastlinný tuk 75% (zloženie: rastlinné tuky, rastlinné oleje netužené a stužené, voda, emulgátory: slnečnicový lecitín, monacylglyceridy mastných kyselín, soľ 0,.2%, regulátor kyslosti:kyselina citrónová 1000 kg; smotana čerstvá kyslá 16% 2000 lit.; smotana do kávy najmenej 10% tuku,10 gr.(balenie = 10 ks x 10gr.) 300 bal.; smotana sladká čerstvá 12% 4000 lit.; smotana sladká trvanlivá 12% 4000 lit.; smotana sladká trvanlivá na varenie 10% 3000 lit.; smotana šľahačková trvanlivá 33% 4000 lit.; syr biely sójový výrobok (zloženie: pitná voda, sójové bôby 25%) 1500 kg; syr so zelenou plesňou s obsahom pasterizovaného mlieka, jedlá soľ 2,9 %, mikrobiologické syridlo, mliečne kultúry, plesňové kultúry) 1000 kg; syr údený sójový výrobok (zloženie: pitná voda, sójové bôby 25%) 1000 kg; syr balkánsky slaný (zloženie: mlieko, mliekarenské kultúry, soľ max. 7%, syridlo, obsah sušiny 42% , tuk v sušine 50%) 1000 kg;syr polotvrdý zrejúci údený vákuovo balený 30% 4000 kg; syr polotvrdý zrejúci plnotučný vákuovo balený 30% 2000 kg; syr polotvrdý zrejúci plnotučný vákuovo balený 45% 2000 kg, syr s plesňou kusovo balený 600 kg; syr tavený v črievku 0,100 tuk 45% 500 kg; tvaroh hrudkovitý vákuovo balený, sušina min. 23% hmot. tuk menej ako 10% hmot. 1000 kg.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 206 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených fotokópií.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiada do 30.06.2013, a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe ) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie, avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva, niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v súťažných podkladoch predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne. A splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky / bánk alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, (ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej /-ých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje:
-o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky,
-v prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára,
-že jeho účet v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Dokladom preukazujúcim túto skutočnosť, môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci ... atď. Z dokladu musí byť zrejmé, že konkrétne zdroje, na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba reálne poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením týchto dokladov:
Podľa § 28 ods. 1 písm. a):
Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.Pokiaľ došlo k transformácii verejného obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaný dôkaz o plnení/referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom a pečiatkou nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení.
Podľa § 28 ods. 1 písm. d):
ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podľa § 28 ods. 1 písm. a)
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri kalendárne roky (2012, 2013 a 2014), ktorý zoznam musí byť doplnený:
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
-ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods.7 zákona o verejnom obstarávaní a nebola mu vystavená referencia podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní možné preukázať aj potvrdeným dôkazom o plnení.
Dôkaz o plnení potvrdené odberateľom musí obsahovať nasledovné údaje:
a)meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
b)názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa,
c)stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody,
d)miesto, cenu a lehoty dodania plnenie podľa zmluvy alebo rámcovej dohody,
e)hodnotenie kvality plnenia,
f)dátum vyhotovenia,
g)meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie.
Verejný obstarávateľ ako dôkaz o plnení/referencie rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky bude považovať dôkaz o plnení / referencie týkajúcich sa dodávok mlieka a mliečnych výrobkov vo finančnom objeme min. 100.000,00 EUR s DPH celkovo za požadované obdobie.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcej skutočnosti.
Podľa § 28 ods. písm. d):
Uchádzač predloží:
-platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, prípadne príslušnej Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača vyhovuje podmienkam a legislatíve v EÚ,
-platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR prípadne príslušnej Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov uvedených v predmete zákazky. V prípade, ak bude prepravu vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, overenú fotokópiu tejto zmluvy alebo ekvivalentný doklad.
Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na výrobu výrobkov živočíšneho pôvodu, na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. Uchádzač predloží originál potvrdení alebo úradne overené fotokópie potvrdení.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti k § 28 ods. 1 písm. a):
Verejný obstarávateľ má záujem na tom, aby prípadný úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača dodávať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti k § 28 ods. písm. d):
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v rozsahu, zložitosti a špecifickosti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom verejného obstarávania je dodanie potravín živočíšneho pôvodu, ktorá musí spĺňať prísne hygienické požiadavky na manipuláciu, skladovanie a dopravu požadovaného predmetu zákazky.
Predložené potvrdenie Štátnej veterinárnej správy prípadne Regionálnej veterinárnej správy musí byť predložené ako úradne overená fotokópia spomínaného potvrdenia.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-33-8/VO-2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.03.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.03.2015 13:00
Miesto : Otváranie doručených ponúk časti ponuky označenej ako OSTATNÉ sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárová 2, 041 80 Košice, malá zasadacia miestnosť, 1. poschodie.
Otváranie časti ponuky označenej ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúcich po dni márneho uplynutia lehôt uvedených v § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ je neverejné bez účasti uchádzačov. Zúčastnia sa ho len menovaní členovia komisie verejným obstarávateľom bez účasti uchádzačov. Komisia pri otváraní doručených ponúk postupuje v súlade s § 41 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" je neverejné, zúčastnia sa ho len členovia komisie menovaní verejným obstarávateľom bez prítomnosti uchádzačov, v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ ponúka záujemcom priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácie súvisiacej s predmetným verejným obstarávaním prostredníctvom elektronického prístupu na profile aj na portáli www.ezakazky.sk/upjs a to po doručení písomnej žiadosti o účasť v predmetnom verejnom obstarávaní. Lehota na predkladanie žiadosti o účasť je uvedená v bode IV.2.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk.
Postup záujemcu pri vyžiadaní si súťažných podkladov:
záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon, klikne na názov zákazky a následne klikne na "žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
ak záujemca už má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
ak záujemca ešte nemá zriadené konto v systéme, klikne na "registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk,
po prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "dokumenty",
vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym orgánom záujemcu alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byť podpísaná zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne alebo sprostredkovane (elektronicky na e-mailovú adresu: anna.lencakova@upjs.sk), poštovou zásielkou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa.
Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe.

Za včas doručenú požiadavku záujemcu/uchádzača o vysvetlenie sa považuje požiadavka/otázka doručená verejnému obstarávateľovi v elektronickej forme najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku,t.j. v slovenskom jazyku.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka (t. j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na požadovaný predmet zákazy. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité