Oznámenie 4302 - WYS

Obsah

4302 - WYS
Vestník č. 38/2015 - 23.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Špeciálna základná škola Jarovnice, okres Sabinov
IČO: 17070422
Jarovnice 96 , 08263 Jarovnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Špeciálna základná škola Jarovnice, Jarovnice 96, 082 63 Jarovnice
Kontaktná osoba: Mgr. Erik Dlugoš, Mgr. Miroslav Kovalík
Mobil: +421 907290909
Telefón: +421 514594284
Email: szsjarovnice@gmail.com; orimtender@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.szsjarovnice.edupage.org
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ORIM - TENDER, s. r. o.
IČO: 44689454
17. novembra 73 , 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ORIM - TENDER, s. r. o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík
Mobil: +421 907290909
Telefón: +421 907290909
Fax: +421 907290909
Email: orimtender@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ORIM - TENDER, s. r. o.
IČO: 44689454
17. novembra 73 , 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ORIM - TENDER, s. r. o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík
Mobil: +421 907290909
Telefón: +421 907290909
Fax: +421 907290909
Email: orimtender@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ORIM - TENDER, s. r. o.
IČO: 44689454
17. novembra 73 , 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ORIM - TENDER, s. r. o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík
Mobil: +421 907290909
Telefón: +421 907290909
Fax: +421 907290909
Email: orimtender@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): Školstvo.
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie služieb spojených so stravovaním a dovozom obedových balíčkov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Špeciálna základná škola Jarovnice, Jarovnice 96, 082 63 Jarovnice, Elokované pracovisko Špeciálnej základnej školy Jarovnice, Jarovnice 521, 082 63 Jarovnice.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb spojených so stravovaním a dovozom obedových balíčkov pri dvojzmennej prevádzke školy, na základe dotácie na podporu výchovy k stravovacím návykom dieťaťa ohrozeného sociálnym vylúčením, pre žiakov Špeciálnej základnej školy Jarovnice, v dňoch školského vyučovania. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55321000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55521100-9, 55521200-0, 55523100-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet obedových balíčkov - 87 669 ks.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 73 057,5000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 34
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 ZVO.
Verejný obstarávateľ v prípade predkladania dokladov požaduje predložiť všetky doklady v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
Podľa § 26 ods. 1 ZVO sa verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
V súlade s § 26 ods. 2 ZVO uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Podľa § 26 ods. 4 ZVO ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Podľa § 26 ods. 5 ZVO ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa v zmysle § 26 ods. 6 ZVO rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa § 26 odseku 1 písm. g) ZVO plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
Podľa § 26 ods. 7 ZVO sa konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto obstarávania rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
Podľa § 26 ods. 8 podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 odseku 1 písm. g) ZVO spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 ZVO v zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa ZVO viď. www.uvo.gov.sk, sekcia Výkladové stanoviská.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZVO v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 ZVO.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZVO v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) ZVO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZVO v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) ZVO, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) ZVO].
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 31 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v súlade s § 32 ods. 6 ZVO: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia sa vyžaduje podľa § 100 ods. 1 písm. b) ZVO a z dôvodu vedomosti osobného postavenia uchádzača.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť:
Uchádzač technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukáže zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) doplneným potvrdeniami o poskytnutí služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (ZVO), dokladom je referencia; ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (ZVO), dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukázujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v súlade s § 32 ods. 6 ZVO:
Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku ako primeranú a jej zahrnutím medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby verejný obstarávateľ mal preukázané, že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
V zmysle § 28 ods. 2 ZVO môže uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 31 ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť všetky doklady ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 3 (slovom: tri) zákazky služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (služby súvisiace s predmetom zákazky, služby súvisiace so zabezpečím stravovania a dovozom obedových balíčkov), pričom aspoň jedna musí byť v min. hodnote 10.000,00 EUR bez DPH zoznam zákaziek referencie (potvrdenia) o poskytnutí služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov za predchádzajúce tri roky, týkajúcich sa rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Ak v referencii (potvrdení o poskytnutí služieb bude uvedený objem v inej mene ako EUR, uchádzač uvedie sumu v pôvodnej mene bez DPH a uvedie aj sumu v EUR bez DPH, ktorú stanoví kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: 1.Minimálna váha (gramáž) jednotlivých komodít obedového balíčka
Váha: 55
Časť: 2
Názov: 2.Obsah obedového balíčka v ks
Váha: 45
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
428/LK1//2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.03.2015 10:30
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Poplatok za súťažné podklady bude uhradený na kontaktnom mieste v hotovosti alebo bude uhradený z účtu na číslo účtu 2621164787/1100, IBAN SK69 1100 0000 0026 2116 4787, Tatra banka, a.s., variabilný symbol: IČO záujemcu. Súčasťou písomnej žiadosti o súťažné podklady musí byť doklad, ktorým záujemca preukáže, že poplatok za súťažné podklady bol uhradený (napr.: výpis z účtu, poštová poukážka...). V prípade úhrady prevodom z účtu resp. poštovou poukážkou do správy pre prijímateľa uviesť: úhrada SP, balíčky, SZS Jar.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2015 10:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.03.2015 10:00
Miesto : Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 ZVO. Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 2 a 3 ZVO. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční na mieste: Špeciálna základná škola Jarovnice, Jarovnice 96, 082 63 Jarovnice, kancelária riaditeľa školy.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača alebo zástupca skupiny uchádzačov sa preukáže aj splnomocnením (plnou mocou) na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti poštovým stykom alebo osobne na adrese: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov, resp. emailom na adrese: orimtender@gmail.com.
2. Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3. Úradné hodiny kontaktného miesta verejného obstarávateľa: ORIM-TENDER, s.r.o., 17. novembra 73, 083 01 Sabinov sú v pracovných dňoch: od 08.30 do 11.30 h.
4. Verejného obstarávania sa v súlade s § 31 ods. 1 ZVO môže zúčastniť skupina dodávateľov. Podľa § 31 ods. 2 ZVO nesmie verejný obstarávateľ vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právne vzťahy (formu), aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na samostatnom dokumente, podpísanom osobou, resp. osobami oprávnenými konať v mene uchádzača, ako príklad predložil dvojtýždňový jedálny lístok, t. j. na 10 dní pre ponúkaný obsah obedového balíčka v počte kusov a ich príslušnej gramáže v súlade so súťažnými podkladmi, kapitola C. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia a v súlade s predloženou ponukou uchádzača uvedenou v návrhu na plnenie kritérií ekonomicky najvýhodnejšia ponuka. Minimálny obsah obedového balíčka v ks a minimálna váha (gramáž) jednotlivých komodít obedového balíčka, ktoré sú zároveň kritériami na hodnotenia ponúk a sú určené uchádzačom v predloženej ponuke v návrhu na plnenie kritérií ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, budú pre uchádzača záväzné počas celého obdobia poskytovania služieb.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité