Oznámenie 4306 - WYS

Obsah

4306 - WYS
Vestník č. 38/2015 - 23.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
IČO: 42134943
Žehrianska 9, 85107 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Kontaktná osoba: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD.
Mobil: +421 911405084
Telefón: +421 268260301
Fax: +421 248260242
Email: ivana.pichanicova@nucem.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nucem.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/10522
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Doručovateľské a súvisiace služby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
4
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania Žehrianska 9, Bratislava, Bratislava
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie doručovateľských a súvisiacich služieb pre verejného obstarávateľa (ďalej len zákazka), ktoré majú zabezpečiť riadnu činnosť verejného obstarávateľa a potreby projektov spolufinancovaných z prostriedkov EÚ. Uvedené služby musia byť poskytnuté vo vlastnom mene a na účet verejného obstarávateľa. Doručovateľské a súvisiace služby zahrňujú prepravu zásielok (obálky, balíky, zásielky balené na paletách a pod.) z vopred špecifikovaného miesta vyzdvihnutia na vopred špecifikované miesta doručenia alebo do a zo škôl na území Slovenska (v malom rozsahu aj do/z odberných miest v Českej republike) podľa pokynov verejného obstarávateľa v čase a rozsahu stanovenom podľa rozpisu etáp zásielok definovaných v jednotlivých objednávkach.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60160000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 64120000-3, 64121100-1, 64121200-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom rámcovú dohodu na predmet zákazky. Jednotlivé plnenia sa budú realizovať na základe objednávky verejného obstarávateľa vystavenej na základe a v súlade s uzavretou rámcovou dohodou.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 75 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z.. V súlade s § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. preukazuje podnikateľ vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
1.2 Údaje zapísané v zozname podnikateľov sú účinné voči každému verejnému obstarávateľovi, nie je potrebné ich v postupoch verejného obstarávania overovať a verejný obstarávateľ je povinný na účely posudzovania splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zabezpečiť preukázanie splnenia podmienok účasti vyžiadaním si
údajov, zapísaných v zozname podnikateľov alebo potvrdenia úradu o tom, že údaj nie je zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 133 ods. 2.
1.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č 25/2006 Z. z. preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 § 27 ods.1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca/uchádzač spôsobom uvedeným pod bodom 2.4 tohto oddielu preukáže obrat v kumulatívnej (úhrnnej) hodnote minimálne 100.000,- EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma výšku obratu a finančnú stabilitu uchádzača alebo záujemcu. Verejný obstarávateľ skúma, že záujemca/uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo poskytuje služby v rozsahu podobnom cene predmetnej zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s úspešným uchádzačom zmluvu znížením pravdepodobnosti ekonomických rizík. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania tejto zákazky.
2.2 Ak záujemca/uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie, pokiaľ budú obsahovať požiadavky určené verejným obstarávateľom.
2.3 V prípade, že uchádzač alebo záujemca využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač alebo záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky aj samotnú zmluvu s osobou, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, ako aj doklady podľa § 26 ods. 1 zákona pre túto osobu.
2.4 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bode 2.2 a 2.3 vyššie. Podmienku účasti podľa bodu 2.1 záujemca/uchádzač preukazuje nasledovne:
záujemca/uchádzač, ktorým je obchodná spoločnosť, družstvo, štátny podnik, subjekt verejnej správy, účtovná jednotka účtujúca podľa medzinárodných účtovných štandardov a ďalšie vybrané účtovné jednotky, odkazom na register účtovných závierok, v ktorom má uložené účtovné závierky; ak v registri nemá uložené všetky účtovné závierky za požadované obdobie, predloží kópiu výkazu ziskov a strát za predmetné obdobie,
záujemca/uchádzač, ktorým je podnikateľ fyzická osoba, živnostník, nezisková organizácia, zahraničný uchádzač, kópiou výkazov ziskov a strát, ak uchádzač vedie podvojné účtovníctvo; resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch, ak uchádzač vedie jednoduché účtovníctvo.
2.5. Ekvivalent v inej mene musí byť záujemcom/uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom (hospodárskom) roku.
2.6 V prípade záujemcu/uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk za všetkých členov skupiny spoločne.
2.7 Splnenie podmienok účasti v tomto odseku možno preukázať aj čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača v súlade s ust. § 32 ods. 11 zákona. Doplňujúce informácie sú uvedené v časti VI.2 výzvy na predkladanie ponúk.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Záujemca alebo uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň: Záujemca/uchádzač predloží zoznam s minimálne 1 poskytnutou službou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej úhrnnej minimálnej kumulatívnej hodnote 100.000,- eur s DPH za celé obdobie, t. j. za obdobie 3 rokov (36 mesiacov) pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Za predmet rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú poštové, doručovateľské, kuriérske alebo obdobné služby súvisiace s doručovaním zásielok.
Záujemca/uchádzač v zozname uvedie minimálne 1 službu spĺňajúcu nasledovne parametre: doručovateľské služby z/na min. 750 odberných miest do 48 hodín (vrátane soboty).
Pozn.: Podľa § 155m ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že: Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby záujemca/uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností s dodávkou rozsiahleho množstva zásielok v tom istom dni na území celej Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ bude doručovateľské služby využívať najmä za účelom distribúcie dokumentov pre realizáciu certifikačných testovaní na školách v SR, v rámci ktorých musia byť zásielky distribuované na všetky dotknuté školy v jednom termíne pri zabezpečení bezpečnosti dodávky voči úniku informácií.
3.2 § 28 ods. 1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z.: uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Túto podmienku účasti uchádzač alebo záujemca preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude dosahovať sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač alebo záujemca predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu/uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Informácie o subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad verejného obstarávateľa o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsob podieľať na realizácii zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je uistiť sa, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. Podmienka účasti na technickú alebo odbornú spôsobilosť vyplýva z § 28 a § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. zákona.
3.3 V prípade, že uchádzač alebo záujemca využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je uchádzač alebo záujemca povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky aj samotnú zmluvu s osobou, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, ako aj doklady podľa § 26 ods. 1 zákona pre túto osobu.
3.4 Ekvivalent v inej mene musí byť záujemcom/uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR platným v deň kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
3.5 V prípade záujemcu/uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk za všetkých členov skupiny spoločne.
3.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu 3.1 až 3.3.
3.7. Splnenie podmienok účasti v tomto odseku možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača v súlade s ust. § 32 ods. 11 zákona. Doplňujúce informácie sú uvedené v časti VI.2 výzvy na predkladanie ponúk.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
07/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.03.2015 12:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.03.2015 13:00
Miesto : Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Štrukturálne fondy Európskej únie
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú dostupné na portáli EVO, resp. profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO). Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
2. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.1, 16.9.2013) a Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača Spoločné moduly (verzia 0.5 19.5.2014) (ďalej len príručky Z/U), ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky.
3. Splnenie podmienky účasti možno v súlade s ust. § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Ak záujemca/uchádzač preukáže splnenie podmienky/podmienok účasti čestným vyhlásením, do čestného vyhlásenia uvedie konkrétne doklady/dokumenty, prostredníctvom ktorých bude následne preukazovať splnenie podmienky účasti, ako aj konkrétne informácie, údaje a dáta (t. j. konkrétne obraty, odberateľov, lehoty plnenia, ceny, subdodávateľov,..), na základe ktorých podmienku/podmienky účasti spĺňa.
4. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona, finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona a technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z dokladov predložených podľa požiadaviek uvedených v odseku III.1.1), III.1.2), III.1.3), tejto výzvy na predkladanie ponúk a v súlade so zákonom. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienok účasti vyhradzuje možnosť v súlade s § 33 ods. 6 zákona, resp. metodického usmernenia ÚVO č. 2786-5000/2013 požiadať uchádzačov o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov a teda aj čestného vyhlásenia vždy, keď z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti. Uchádzač musí odoslať vysvetlenie alebo požadované doplnenie predložených dokladov v lehotách stanovených v cit. ustanovení zákona, pokiaľ verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
5. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk. Pre potreby predkladania ponuky je nevyhnutná registrácia v systéme EVO (linka: https:// evo.gov.sk/evo/tender/10522_6001_20150220.nsf) prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli EVO. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky.
6. V prípade preukázateľných technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku a príslušné doklady cez portál EVO, bude zadávanie zákazky prebiehať listinne (písomne), v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch (porucha.rtf), ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
7. Verejný obstarávateľ odporúča, aby súčasťou ponuky uchádzača bol CD/DVD nosič označený názvom Doručovateľské služby s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov v profile VO. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač začierni tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Ak uchádzač alebo záujemca predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 zákona).
9. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
10. Záujemca/uchádzač môže v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO, t. j. najneskôr do 11.03.2015 do 12:00 hod. Žiadosti o vysvetlenie zaslané po tejto lehote, budú vrátené, resp. nezodpovedané, nakoľko systém EVO neumožňuje odoslať žiadosť o vysvetlenie po uplynutí definovanej lehoty.
11. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom/uchádzačom prostredníctvom systému EVO. O zverejnení vysvetlenia budú všetci záujemcovia/uchádzači upozornení notifikačným e-mailom systému EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie najneskôr do 18.03.2015..
12. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
13. Podmienka podpisu zmluvy: Verejný obstarávateľ vyžaduje od záujemcov/uchádzačov predložiť pred podpisom zmluvy čestné vyhlásenie s úradne osvedčeným podpisom osoby oprávnenej konať za záujemcu/uchádzača podľa aktuálneho výpisu z Obchodného registra o tom, že jeho skladovacie priestory, v ktorých budú skladované zásielky verejného obstarávateľa, budú nepretržite 24 hod. monitorované bezpečnostnými kamerami a zásielky budú podliehať systému kontroly obehu zásielky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na kontrolu bezpečnostných opatrení na strane úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy osobnou obhliadkou všetkých prevádzkových priestorov a posúdenie spôsobu ako bude uchádzač zabezpečovať bezpečnosť celej zákazky predovšetkým z hľadiska ochrany pred únikom a zneužitím informácií.
14. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk na dobu 36 mesiacov s účinnosťou od 01.01.2016.
15. Uchádzač je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom do 30.11.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.02.2015

Redakčné opravy

5267 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2015
V oznámení 04306-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 038/2015 zo dňa 23.02.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2.Ekonomické a finančné postavenie, bod 2.3 Namiesto: 2.3 V prípade, že uchádzač alebo záujemca využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je povinny verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač alebo záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickymi a odbornymi kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie tyka, uchádzač je oprávneny toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tym nie je dotknutá. Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky aj samotnú zmluvu s osobou, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, ako aj doklady podľa § 26 ods. 1 zákona pre túto osobu. Viď: 2.3 V prípade, že uchádzač alebo záujemca využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné z droje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je povinny verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač alebo záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie finačnými zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie tyka, uchádzač je oprávneny toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tym nie je dotknutá. Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky aj samotnú zmluvu s osobou, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, ako aj doklady podľa § 26 ods. 1 zákona pre túto osobu.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité