Oznámenie 4421 - WYP

Obsah

4421 - WYP
Vestník č. 39/2015 - 24.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Radlinského 1, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Radlinského 2751/1
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Kubinová
Telefón: +421 347966179
Fax: +421 347966151
Email: anna.kubinova@malacky.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.malacky.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výstavba skateparku v Malackách - I.etapa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: kat. územie Mesta Malacky
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
"Výstavba skateparku v Malackách - I. etapa" zahŕňa prípravné práce, nevyhnutné preložky sietí, prípojky a samotné teleso betónového skateparku. Teleso skateparku predstavuje samotné konštrukcie slúžiace k športovaniu. Jedná sa o dva pevné objekty "A" - 322,6 m/2 a "B" - 83,1 m/2, s doplnením rôznych skateparkových prvkov. Súčasťou objektu "A" je aj uzavretý "betónový bazén". Potvrch pevných objektov telesa skateparku tvorí cementobetónová doska. Objekty skateparku je nutné budovať v koordinácii s vybudovaním protihlukovej steny, ktorú tvorí železobetónová konštrukcia.

Podrobné vymedzenie stavebných prác je uvedené v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212210-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45111100-9, 45112700-2, 45262300-4, 45262310-7, 45310000-3, 45232150-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
SO 01 Demolácie
SO 02 Príprava územia
SO 12 Objekty skateparku
SO 13 Protihluková stena
SO 21 Prípojka vodovodu
SO 31 Prípojka NN
SO 32 Preložka NN prípojky pre Lidl
SO 51 Opatrenia na moste na ceste II/503
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 70 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 90
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač/záujemca vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.


1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (bodu č. 1.1), predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač preukazuje:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
- fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie
alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
- právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača)/
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/ poisťovní, nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i ) a j) čestným vyhlásením

1.3 V zmysle § 26 ods. 4 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.4 V zmysle § 26 ods. 5 zákona č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní, ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho uchádzač nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.5 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona, plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.

1.6 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu.

1.7 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.

1.8 Uchádzač/záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

1.9 Uchádzač/záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento uchádzač/záujemca preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.

Splnenie týchto podmienok účasti môže uchádzač/záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak uchádzač/záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač/záujemca môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
-doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi.

1.10 Uchádzač/záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.

1.11 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Preukázanie osobného postavenia podľa zákona o verejnom obstarávaní vyplýva priamo z litery zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, uvedené v § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2014, 2013,2012,2011,2010) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 25/ 2006, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnený dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Podľa § 155m ods.11 zákona splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Podmienky sú stanovené primerane k predmetu zákazky, ktorými uchádzač preukáže, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Ide najmä o preukázanie skúseností s výstavbou tak špecifického objektu ako je samotné betónové teleso skateparku, ktorého súčasťou je skateparkový betónový bazén, ktorý umožňuje typ jazdenia v uzatvorenom U-tvare.

3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu.

3.3 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

3.4 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1 Uchádzač musí zoznamom stavebných prác, doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať, že v uvedenom referenčnom období (2014, 2013, 2012, 2011, 2010) realizoval min. 2 zákazky - stavby skateparkových ihrísk z betónových bazénov, ktoré umožňujú typ jazdenia v uzatvorenom U-tvare bazénov, s doplnením rôznych skateparkových prvkov v min. výške 60 000,- € bez DPH/ zakazka.

Dôkazové prostriedky:
1.zoznam uskutočnených stavebných prác
2.potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác (referencie; dôkaz o plnení - resp. ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnený dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené)

* V zozname stavebných prác uchádzač uvedie minimálne údaje:
- obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa,
- názov zákazky/stavebných prác,
- stručný popis uskutočnených stavebných prác, za účelom preukázania, že sa jednalo o stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,
- zmluvné obdobie (lehota uskutočnenia stavebných prác) od (termín začatia) /do (termín ukončenia), napr.
06/2010- 01/2012,
- zmluvnú cenu uvedenú v € bez DPH/ resp. s DPH vrátane výšky alebo sadzby DPH, aby bolo možné určiť
cenu bez DPH,
- ak obdobie realizácie danej zákazky prekračuje referenčné obdobie je potrebné uviesť okrem celkovej
zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky min. finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom, počas referenčného obdobia,
- ak daná zákazka zahŕňala aj výkony iných stavebných činností ako práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj finančný objem za práce rovnakého alebo podobného charakteru, za účelom preukázania splnenia podmienky min. finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom na jednu zákazku,
- v prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia,
skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov (zoznamu, resp. potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác) zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač,
- ak bude v potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác cena uvedená v inej mene ako €, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie cenu v pôvodnej mene ako aj v mene €. Prepočet stanoví kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.

Zoznam stavebných prác bude predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie, podpísaný oprávnenou osobou uchádzača (t.j. štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia). Odporúčame spracovať zoznam stavebných prác do vzoru Príloha č. 4 súťažných podkladov. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.

* Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác budú obsahovať minimálne tieto údaje:
- obchodný názov zhotoviteľa,
- obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa,
- názov zákazky/stavebných prác,
- zmluvnú cenu uvedenú v € bez DPH/ resp. s DPH
- zmluvné obdobie (lehota uskutočnenia stavebných prác) od (termín začatia)/ do (termín ukončenia),
- meno, priezvisko, tel. kontakt zodpovednej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť si uvedené potvrdenie
o uspokojivom vykonaní stavebných prác,
- zhodnotenie odberateľa uskutočnených prác podľa obchodných podmienok,
- meno a podpis osoby, ktorá koná za odberateľa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u uvedených odberateľov.

Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác budú predložené formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie. Odporúčame spracovať potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác do vzoru Príloha č. 5 súťažných podkladov. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.

3.2 Údaje v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní budú predložené formou zoznamu. Zoznam musí obsahovať údaje riadiacich zamestnancov uchádzača, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác v rozsahu: meno a priezvisko, druh vzdelania (škola, odbor), pracovné zaradenie u uchádzača, počet rokov odbornej praxe. Vyžaduje sa aby min. jedna z osôb, priamo zodpovedných za riadenie stavebných prác mala odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho doloženú dokladom o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zák. č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť (obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie) s odborným zameraním na inžinierske stavby.

*Zoznam s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác bude predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie, podpísaný oprávnenou osobou uchádzača (t.j. štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia). Odporúčame spracovať zoznam s údajmi do vzoru Príloha č. 6 súťažných podkladov. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.

* Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho bude doložený formou úradne osvedčenej fotokópie, alebo vo fotokópii opatrenej originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu danej odborne spôsobilej osoby.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.03.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.03.2015 10:00
Miesto : Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Radlinského 2751/1, 901 01 Malacky, miestnosť č. 318 na druhom poschodí Mestského úradu Malacky.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ak ide o zákazku, pri ktorej nemôže podať námietku iná osoba, než orgán štátnej správy podľa § 137 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ otvára ponuky spôsobom podľa § 100 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.

Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk s preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
V prípade skupiny dodávateľov poverený zástupca skupiny sa preukáže plnou mocou ostatných členov skupiny na zastupovanie (stačí predložiť fotokópiu dokladu predloženého v ponuke podľa bodu 9, doplňujúcich informácií tejto výzvy).
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o účasť záujemca predkladá v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.

2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti o účasť. Žiadosť o účasť bude obsahovať obchodné meno, sídlo záujemcu, poštovú adresu záujemcu, predmet zákazky, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu, podpis záujemcu.

3. Záujemci predkladajú žiadosti písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa. Súťažné podklady si možno vyžiadať aj prostredníctvom e-mailu, na e-mailovej adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa anna.kubinova@malacky.sk, ak jeho prílohou bude žiadosť o účasť vo formáte pdf, jpg a pod., ktorá bude obsahovať podpis záujemcu a ostatné identifikačné údaje záujemcu podľa bodu 2.

4. Pri vyžiadaní súťažných podkladov prostredníctvom faxu, záujemca musí potvrdiť žiadosť aj písomnou - listinnou formou prostredníctvom pošty, osobného doručenia, s doručením najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania žiadosti verejnému obstarávateľovi faxom.

5. Verejný obstarávateľ poskytne SP osobne, resp. zašle prostredníctvom pošty doporučene s návratkou. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov, ich verejný obstarávateľ poskytne v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 12.00 hod. Termín osobného prevzatia súťažných podkladov treba u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa dohodnúť vopred. V prípade osobného prevzatia, záujemca uvedie v žiadosti o účasť aj meno osoby oprávnenej na prevzatie súťažných podkladov.

6. Napriek lehote stanovenej na prijímanie žiadostí o súťažné podklady určenej v súlade s výkladovým stanoviskom č. 7/ 2013 ÚVO odporúčame záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí obdržanie súťažných podkladov od verejného obstarávateľa pred dátumom predkladania ponúk a v prípade potreby využitie inštitútu vysvetľovania, resp. aby mali prístup ku všetkým vysvetleniam poskytnutých verejným obstarávateľom.

7. Záujemca môže požiadať v prípade potreby o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, resp. v súťažných podkladoch na adrese verejného obstarávateľa v písomnej forme, najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

8. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcov vykonať obhliadku dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční dňa 04.03. 2015 o 10. 00 hod., so stretnutím záujemcov vo vestibule Mestského úradu v Malackách.
Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky sa prihlásia do uvedeného dátumu u kontaktnej osoby verejného obstarávateľ, kde získajú bližšie informácie.
Na obhliadke môže byť záujemca zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu záujemcu alebo osobou písomne splnomocnenou záujemcom na jeho zastupovanie. Splnomocnenie záujemca predloží pred uskutočnením obhliadky miesta kontaktnej osobe verejného obstarávateľa.

9.Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka:
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, táto nemusí vytvoriť určitú právnu formu k dátumu predloženia ponúk. V prípade, ak sa úspešným uchádzačom stane uchádzač, ktorý je skupinou, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy vyžaduje, aby táto skupina z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi, vzniknuté pri dodávke predmetu zákazky.

V prípade, že je uchádzačom skupina, je takýto uchádzač povinný v ponuke predložiť vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou; plná moc bude podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.

10. Splnenie podmienok účasti možno v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia) bude v ponuke uchádzača predložené formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie.

Čestné vyhlásenie môže uchádzač predložiť podľa vzoru Príloha č. 7 súťažných podkladov. Čestné vyhlásenie môže mať aj iný formát, z predloženého čestného prehlásenia musí však byť jednoznačne zrejmé, vo vzťahu ku ktorým vyžadovaným podmienkam účasti uchádzač využil možnosť čestného vyhlásenia a že uchádzač spĺňa tieto podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom ku dňu predkladania ponúk.

11. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam:
*Verejný obstarávateľ bude vyžadovať predložiť od úspešného uchádzača k termínu podpisu zmluvy o dielo (v súlade so znením návrhu zmluvy) platnú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu pri výkone povolania, alebo platné poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške min. 100 000,- € na obdobie počas plnenia zmluvy.

*Navrhovaný podiel subdodávok, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám - zoznam týchto subdodávateľov a predmety subdodávok, spolu s čestným vyhlásením, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia predmetu zákazky bude spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 (tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy). Ak uchádzač nemá v úmysle zadať vykonanie časti prác na predmete zákazky subdodávateľom, predloží doklad ako negatívny, t.j. uchádzač v predloženom doklade vyslovene uvedie, že zabezpečenie uvedeného predmetu zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov. (Doklad verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní- odporúčame spracovať doklad do vzoru Prílohy č. 8 súťažných podkladov. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.)
Uvedený doklad bude uchádzačom predložený v ponuke formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie a po uzatvorení zmluvy s úspešným uchádzačom, bude tvoriť prílohu č. 4 k zmluve.

12. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 100 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s ustanovením § 46 zákona o verejnom obstarávaní.

13. Všetky podrobné informácie o spracovaní ponuky ako i ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a predkladanú ponuku sú uvedené v súťažných podkladoch.

14. Číslo právneho postupu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov (uvedený ako zákon o verejnom obstarávaní).
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité