Oznámenie 4429 - WYP

Obsah

4429 - WYP
Vestník č. 39/2015 - 24.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Jelšovce
IČO: 00308081
Jelšovce 37, 95143 Jelšovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prvá Komunálna Finančná, a. s., Samova 11, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Jozef Balkó
Mobil: +421 903218403
Telefón: +421 377769606
Fax: +421 376529555
Email: jozef.balko@pkfsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.jelsovce.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výstavba a prevádzkovanie verejného vodovodu v Obci Jelšovce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Katastrálne územie Obce Jelšovce.
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky je rozdelený na dve časti, a to:
1. Časť I. Výstavba verejného vodovodu v Obci Jelšovce
Predmet I. časti zákazky tvoria stavebné práce na vybudovanie podzemných inžinierských sietí vodovodu v
Obci Jelšovce za účelom zásobovania obce nezávadnou pitnou vodou zo skupinového vodovodu.
2. Časť II. Prevádzkovanie verejného vodovodu v Obci Jelšovce
Predmetom II. časti zákazky je prevádzkovanie vystavaného diela - verejného vodovodu v Obci Jelšovce v trvaní
5 rokov od ukončenia stavby.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45231300-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45112000-5, 45232150-8, 65130000-3
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Výstavba verejného vodovodu v Obci Jelšovce
1) STRUČNÝ OPIS
Predmet I. časti zákazky tvoria stavebné práce na vybudovanie podzemných inžinierských sietí vodovodu v
Obci Jelšovce za účelom zásobovania obce nezávadnou pitnou vodou zo skupinového vodovodu.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45231300-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45112000-5, 45232150-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH

Predmet I. časti zákazky tvoria stavebné práce na vybudovanie podzemných inžinierskych sietí vodovodu v Obci Jelšovce za účelom zásobovania obce nezávadnou pitnou vodou zo skupinového vodovodu.
V rámci stavby sa vybuduje:
SO 01 827.11 11 - vodovodné potrubie:
-zásobné vodovodné potrubie
A HDPE 100 DN 150 822 m
-rozvádzacie vodovodné potrubie
1 HDPE 100 DN 100 708 m
1-2 HDPE 100 DN 100 115 m
2 HDPE 100 DN 100 562 m
2-1 HDPE 100 DN 100 148 m
3 HDPE 100 DN 100 792 m
4 0,946 km HDPE 100 DN 150 200 m
HDPE 100 DN 100 746 m
Hodnota 1 023 779,8800 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 16
Časť: 2
NÁZOV
Prevádzkovanie verejného vodovodu v Obci Jelšovce
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom II. časti zákazky je prevádzkovanie vystavaného diela - verejného vodovodu v Obci Jelšovce v trvaní
5 rokov od ukončenia stavby.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45231300-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 65130000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom II. časti zákazky je prevádzkovanie vystavaného diela - verejného vodovodu v Obci Jelšovce v trvaní 5 rokov od ukončenia stavby.
Hodnota 47 233,6800 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 60
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky je rozdelený na dve časti, a to:
1. Časť I. Výstavba verejného vodovodu v Obci Jelšovce
Predmet I. časti zákazky tvoria stavebné práce na vybudovanie podzemných inžinierskych sietí vodovodu v Obci Jelšovce za účelom zásobovania obce nezávadnou pitnou vodou zo skupinového vodovodu.
V rámci stavby sa vybuduje:
SO 01 827.11 11 - vodovodné potrubie:
-zásobné vodovodné potrubie
A HDPE 100 DN 150 822 m
-rozvádzacie vodovodné potrubie
1 HDPE 100 DN 100 708 m
1-2 HDPE 100 DN 100 115 m
2 HDPE 100 DN 100 562 m
2-1 HDPE 100 DN 100 148 m
3 HDPE 100 DN 100 792 m
4 0,946 km HDPE 100 DN 150 200 m
HDPE 100 DN 100 746 m

2. Časť II. Prevádzkovanie verejného vodovodu v Obci Jelšovce
Predmetom II. časti zákazky je prevádzkovanie vystavaného diela - verejného vodovodu v Obci Jelšovce v trvaní 5 rokov od ukončenia stavby.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 071 013,5600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods.4 a ods.5, alebo podľa § 128 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 Zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1. § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, účet uchádzača nie je a nebol predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu vyjadrenia banky (bánk) alebo pobočky (pobočiek) zahraničných bánk nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Výpis z účtu nenahrádza vyjadrenie banky. Prílohou bude čestné vyhlásenie uchádzača, že poskytol vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Čestné vyhlásenie bude podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača a predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii.
2.2. § 27 ods. 1 písm. b) Poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa. Žiadame predložiť čestné vyhlásenie uchádzača, že v prípade úspešnosti v rámci zadávania podlimitnej zákazky pred podpisom Zmluvy o dielo predloží poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa s poistnou sumou (výškou škôd krytých poistením) minimálne do výšky 500.000 EUR. Čestné vyhlásenie bude podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača a predložené v origináli alebo vo forme úradne overenej fotokópie.
2.3. § 27 ods. 1 písm. d) prehľad o dosiahnutom obrate uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné hospodárske roky 2012, 2013 a 2014 prípadne od vzniku prevádzkovania podnikateľskej činnosti, ak začal podnikať neskôr. Dosiahnutým obratom sa rozumie súčet tržieb za stavby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, tj. súčet tržieb za výstavbu alebo rekonštrukciu vodohospodárskeho diela.
Dosiahnutý ročný obrat uchádzači predložia prostredníctvom Výkazu ziskov a strát (Uč POD 2-01 právnické osoby) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (Uč FO 1-01 fyzické osoby) alebo ekvivalentným dokladom používaným v členských krajinách EÚ za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dokumenty musia byť predložené v origináli alebo vo forme fotokópie a podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Uchádzač nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi Výkazy ziskov a strát (Uč POD 2-01 právnické osoby), resp. Výkazy o príjmoch a výdavkoch (Uč FO 1-01 fyzické osoby), ktoré sú uložené v registri účtovných závierok a ktoré tvoria jeho verejnú časť. Na túto skutočnosť uchádzač upozorní verejného obstarávateľa vo svojej ponuke.
Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka aj formou samostatného listu, na ktorom uvedie súhrnný dosiahnutý obrat za tržby za realizáciu stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet obstarávania, a to za tržby za výstavbu alebo rekonštrukciu vodohospodárskeho diela za posledné tri uzatvorené hospodárske roky (2012, 2013 a 2014 - v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej prevádzkovania). Súhrnný dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri uzatvorené hospodárske roky spolu (v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej prevádzkovania) za realizáciu stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet obstarávania musí byť v minimálnej výške 2.300.000,00 EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti v bodoch 2.1. 2.2. a 2.3.: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Bod 2.2.Čestné vyhlásenie uchádzača, že v prípade úspešnosti v rámci zadávania podlimitnej zákazky pred podpisom Zmluvy o dielo predloží poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa s poistnou sumou (výškou škôd krytých poistením) minimálne do výšky 500.000 EUR.
Bod 2.3. Súhrnný dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri uzatvorené hospodárske roky spolu (v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej prevádzkovania) za realizáciu stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet obstarávania musí byť v minimálnej výške 2.300.000,00 EUR bez DPH.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania :
3.1. Podľa § 28 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2010 až 2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
b) názov zákazky,
c) celkovú zmluvnú cenu a celkovú skutočnú cenu za realizáciu zákazky
d) zmluvný termín a skutočný termín ukončenia zákazky.
K zoznamu priloží potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až e) vrátane dátumu, mena, funkcie, tel. kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, jeho vyjadrenie ku kvalite vykonaných prác, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa. Zoznam a potvrdenia musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo vo forme úradne overenej fotokópie.
Verejný obstarávateľ požaduje min. 4 uspokojivé referencie realizácie stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, tj. za výstavbu alebo rekonštrukciu vodohospodárskeho diela v stanovenom období s investičným nákladom vyšším, ako 850.000 EUR bez DPH na jednu zákazku.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní dňa 01.03.2014.



3.2. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) - Zoznam realizovaných zákaziek s predmetom prevádzkovania vodohospodárskeho diela v trvaní min. 2 rokov za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014), prípadne od vzniku prevádzkovania podnikateľskej činnosti, ak začal podnikať neskôr, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) druh prevádzkovaného vodohospodárskeho diela
d) obdobie prevádzkovania vodohospodárskeho diela.
K zoznamu priloží potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu minimálne k trom položkám s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až e) vrátane dátumu, mena, funkcie, tel. kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, jeho vyjadrenie ku kvalite služieb prevádzkovania a podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa. V rámci referencií na prevádzkovanie vodohospodárskeho diela verejný obstarávateľ nestanovuje minimálnu hodnotu zákazky. Zoznam a potvrdenia musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo vo forme úradne overenej fotokópie.
Ak odberateľom bol(a):
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní dňa 01.03.2014.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti v bodoch 3.1. a 3.2.: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.

3.3. § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť
3.3.1. v súvislosti s výstavbou predmetu zákazky
a. doklad s identifikáciou min 1 odborníka stavbyvedúceho zodpovedného za riadenie stavebných prác s uvedením údajov o ich (jeho) odbornej kvalifikácií a s dĺžkou odbornej praxe min. 5 rokov a
b. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov (resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie) pre oblasť predmetu zákazky (vodohospodárske stavby) s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisu stavbyvedúceho.
3.3.2. v súvislosti s prevádzkovaním vystavaného diela - vodovodu
a. doklad podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača s identifikáciou min 1 odborníka spôsobilého vykonávať funkciu vedúceho pracovníka zodpovedného za riadenie prevádzkovania vodohospodárskeho diela s uvedením údajov o ich (jeho) odbornej kvalifikácií a s dĺžkou odbornej praxe min. 5 rokov a
b. osvedčenie o odbornej spôsobilosti vydaného Ministerstvom životného prostredia SR na prevádzkovanie verejného vodovodu podľa Zákona č. 442/2002 Z.z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a o zmene a doplnení Zákona č. 276/2001 Z.z. o regulácii v sieťových odvetviach (resp. obdobné osvedčenie vydané v členskej krajine Európskej únie) vo forme overenej fotokópie
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti v bode 3.3. : Existencia odborne spôsobilých osôb, ktoré budú k dispozícií uchádzačovi po celý čas trvania zmluvy je základným predpokladom, aby zákazka bola zrealizovaná podľa projektovej dokumentácie, v požadovanej kvalite a v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Bod 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje min. 4 uspokojivé referencie realizácie stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, tj. za výstavbu alebo rekonštrukciu vodohospodárskeho diela v stanovenom období s investičným nákladom vyšším, ako 850.000 EUR bez DPH na jednu zákazku.
Bod 3.2. Potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu minimálne k trom položkám s uvedením údajov požadovaných v zozname, v rámci referencií na prevádzkovanie vodohospodárskeho diela verejný obstarávateľ nestanovuje minimálnu hodnotu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková zmluvná cena za realizáciu predmetu zákazky vyjadrená v Eur bez DPH
Váha: 60
Časť: 2
Názov: Lehota zahájenia stavebných prác od termínu odovzdania staveniska vyjadrená v kalendárnych dňoch
Váha: 20
Časť: 3
Názov: Lehota ukončenia stavebných prác od termínu odovzdania staveniska vyjadrená v kalendárnych mesiacoch
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
Jel/P/01-2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.03.2015 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2015 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.03.2015 15:00
Miesto : Obec Jelšovce, Obecný úrad Jelšovce č. 37, 951 43 Jelšovce
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program - Životné prostredie
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty alebo elektronickou poštou na kontaktnú adresu uvedenú v Oddieli I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk.
2. Záujemcom, ktorí o súťažné podklady požiadajú v zmysle predchádzajúceho bodu, budú súťažné podklady v zákonom stanovenej lehote doručené na CD nosiči doporučenou poštou na adresu označenú v žiadosti.
3. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
4. Zdroj finančných prostriedkov
4.1. Časť I. Výstavba verejného vodovodu v Obci Jelšovce
Predmet I. časti zákazky chce verejný obstarávateľ financovať z externých, mimorozpočtových, nenávratných zdrojov, o ktoré sa v súčasnosti uchádza, a to:
- zo štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program - Životné prostredie alebo
-z prostriedkov Environmentálneho fondu
v zmysle určeného pomeru financovania v rámci jednotlivých zdrojov s prípadným finančným prispením zo ŠR a z vlastných zdrojov. V prípade neudelenia peňažných prostriedkov z externých zdrojov verejný obstarávateľ predmet tejto zákazky realizovať nebude.
4.2. Časť II. Prevádzkovanie verejného vodovodu v Obci Jelšovce
Predmet II. časti zákazky bude verejný obstarávateľ financovať z vlastných zdrojov. Podmienkou realizácie II. časti zákazky - prevádzkovania verejného vodovodu v Obci Jelšovce je ukončenie výstavby verejného vodovodu v Obci Jelšovce.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité