Oznámenie 4419 - WYS

Obsah

4419 - WYS
Vestník č. 39/2015 - 24.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Allexis s. r. o.
IČO: 36866865
Staré Grunty 1/B , 84104 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): E&L Consulting,s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová
Mobil: +421 903400529
Telefón: +421 243422357
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.allexis.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7 ods. 1 ZVO
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Inovácie v konzultingových aktivitách - rozvoj webovej stránky a zavedenie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie rozvoja web stránky prostredníctvom implementácie nástrojov pre poskytovanie nových služieb vrátane implementácie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM), za účelom zabezpečenia inovácie v konzultingových aktivitách osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO.
Predmetom zákazky je dodanie softvérových aplikácií na rozšírenie funkcionality webovej stránky osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO a rozšírenia portfólia jeho web služieb, poskytovaných užívateľom, ktorými sú zákazníci osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO, s cieľom zavádzania a účinného využívania informačných a komunikačných technológií v malých a stredných podnikoch. Predmet zákazky zahŕňa:
1) nákup softvéru a licencií pre účely vytvorenia a sprístupnenia elektronických dotazníkov (e-dotazníkov), web aplikácií, klientskej zóny, produktovej podsekcie.
Pre rozšírenie funkcionality web stránky sa požaduje pre zákazníkov osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO sprístupnenie:
e-dotazníkov, ktorých účelom bude dizajnovanie elektronických prieskumov podľa potrieb zákazníka, a to podľa
jednotlivých fáz prieskumu: spustenie, zber dát, vyhodnotenie dát, prezentácia výsledkov, web aplikácie slúžiacej na zber dát k procesnej analýze: zber časo-fondov k procesnému modelovaniu t.j. tvorbe procesných máp, identifikácia úzkych miest procesov, ako napríklad duplicity, organizačného nesúladu a podobne, identifikácia kapacitnej náročnosti procesov, on-line prezentácie výstupov procesnej analýzy, prozákazníckej web stránky s rozšírenou funkcionalitou - klientskou zónou s možnosťou nalogovania sa a sledovania kompletnej histórie projektu, stavu projektu, ako aj sledovania parciálnych výsledkov projektu.
Pre zavedenie efektívnejšieho, výkonnejšieho a produktívnejšieho Customer Relationship Management (CRM) systému ako SW aplikácie sa požaduje implementácia súboru nástrojov podporujúcich marketing, predaj a zákaznícky servis ako intranetovej aplikácie prevádzkovanej v infraštruktúre zákazníka.
2) dodanie predmetu zákazky vrátane inštalačného materiálu na miesto určenia, implementácia a customizácia,
spracovanie užívateľskej dokumentácie, zaškolenie užívateľov a záručný servis počas 60 mesiacov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72000000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72268000-1, 72263000-6, 72265000-0, 72266000-7, 72212220-7, 72212300-2, 72212222-1, 48000000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 70 893,3200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a to:
1.1 výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním (§ 26 ods. 1 písm. a) a b) zákona o verejnom obstarávaní),
1.2 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebola proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku (§ 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní),
1.3 potvrdením sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevok na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (§ 26 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní,
1.4 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace podľa § 26 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (§ 26 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní),
1.5 dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku (§ 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní),
1.6 čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala nástupcom osoby, ktorá mala v čase kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (§ 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní),
1.7 čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 2 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia a že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (§ 26 ods. 1 písm. i) a j) zákona o verejnom obstarávaní).
1.8 Podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. že nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, uchádzač nepreukazuje, dôkazné bremeno je na strane osoby podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.9 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzačov (podnikateľov), ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, osoba podľa § 7 ods. 1 má právo požiadať ÚVO o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu ÚVO vo vzťahu k uchádzačovi bezodplatne poskytne. V prípade, ak uchádzač, nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. h), osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j), osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov predloží v ponuke doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1. až 1.7 tejto časti súťažných podkladov).

1.10 Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača ( Vzor - príloha č. 8 k SP), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ods. 1 ZVO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí (ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí) v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na preukázanie splnenia podmienok účasti; nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v origináli alebo ich úradne osvedčené kópie. V prípade využitia tejto možnosti uchádzačom musí čestné vyhlásenie uchádzača obsahovať všetky relevantné údaje, z ktorých osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vedieť posúdiť splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk pri vyhodnocovaní časti ponuky, označenej ako Ostatné.

1.11 Čestným vyhlásením sa preukazuje, podľa § 34 ods. 10 ZVO, aj splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO subdodávateľmi, ktorým má v úmysle uchádzač zadať plnenie podielu predmetu zmluvy (subdodávku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO subdodávateľmi sa predkladajú podľa bodu 37.4. Kapitoly A.1. Pokyny pre uchádzačov, súťažných podkladov.

1.12 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.13 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.14 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

1.15 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti : Vyžadovanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov je dané § 100 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Ekonomické a finančné postavenie uchádzač preukáže podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní:
1.Vyjadrením banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (ďalej len banka), v ktorých je uchádzač klientom, ktorým môže byť prísľub banky o poskytnutí úveru.

2.Prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1.Vyjadrenie banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky na daný premet zákazky, alebo prísľub banky o tom, že v prípade úspešnosti ponuky uchádzača mu poskytne úver na daný predmet zákazky, z predloženého dokladu musí byť zrejmé, že potvrdenie sa viaže na daný predmet zákazky. Požaduje sa vyjadrenie od všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedené účty. Zároveň s vyjadrením banky/bánk uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk v ktorých má vedený účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch (v takomto prípade záujemca/uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
2. Dosiahnutý obrat minimálne vo výške trojnásobku predpokladanej hodnoty tejto zákazky bez DPH, a to súhrnne za posledné tri hospodárske roky 2011, 2012 a 2013, za roky za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží vyhlásenie o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za požadované roky, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou (v takomto prípade uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).

V prípade, ak doklady predkladá skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, finančné a ekonomické postavenie preukazuje spoločne.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti - finančné a ekonomické postavenie, sa predkladajú v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie týchto dokladov.
Prepočet inej meny na EUR sa uskutoční priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača ( Vzor - príloha č. 8 k SP), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ods. 1 ZVO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí (ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí) v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na preukázanie splnenia podmienok účasti; nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. V prípade využitia tejto možnosti uchádzačom musí čestné vyhlásenie uchádzača obsahovať všetky relevantné údaje, z ktorých osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vedieť posúdiť splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia ekonomickej stability uchádzača a schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu a schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Uchádzač uvedenými dokladmi preukáže, že bude schopný bezproblémovo plniť zmluvu na daný predmet zákazky aj bez poskytnutia preddavku s poukazom na splatnosť faktúr.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť:
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na účely podľa prvej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.

2.Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho výskumných a študijných zariadení.

3. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo poskytnutie služby.

4. Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky za predchádzajúce tri roky; uchádzač predložením zoznamu poskytnutých služieb preukáže, že za uvedené roky poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, v celkovej hodnote minimálne 200 000 Eur bez DPH. Za predchádzajúce tri roky sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: uvedenie cien, lehôt dodania a odberateľov, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb, doplnené o údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. (Vzor príloha č. 9 Súťažných podkladov)
Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname a v dôkaze o plnení, v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO je povinná posudzovať všetky referencie za dané obdobie (§ 33 ods. 1 ZVO).

2.Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje predložiť opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality podľa ustanovenia 28 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 29 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001 a certifikátom ISO 10006. Súčasne predloží platný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti ISO 27001 minimálne pre oblasť analýza, návrh, vývoj a dodávka softvérových riešení / informačných systémov a certifikát systému riadenia služieb ISO 20000 vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky, minimálne pre oblasť poskytovanie prevádzkových služieb k informačným systémom a aplikáciám, ktoré boli uchádzačom vyvinuté a infraštruktúrne služby súvisiace s ich prevádzkou pre zmluvných zákazníkov uchádzača. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO uzná rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

3. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby (expertov). Požaduje sa predloženie profesijných životopisov, platných dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, platných certifikátov (v tomto bode požadovaných dokladov) osôb (expertov) uchádzača, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služieb/plnenie predmetu tejto zákazky. Každý predložený profesijný životopis, ktorým uchádzač preukazuje príslušnú odbornú prax a vzdelanie musí minimálne obsahovať: meno a priezvisko príslušného experta, najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného experta, doložené platným dokladom o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, zoznam/opis odbornej praxe (pracovná pozícia, miesto a rok plnenia/zamestnania, uvedenie zamestnávateľa/odberateľa, tel. číslo a meno zodpovednej osoby zamestnávateľa/odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje) a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi, podpis experta. Zároveň osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje priložiť vyhlásenie príslušného experta o pripravenosti plniť predmet zákazky k preukazovanej pozícii.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek kladených na expertov:
Expert č. 1: Projektový manažér
a.minimálne 3-ročná odborná prax v riadení projektov v oblasti informačných technológií; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti s riadením projektov v pozícii projektový manažér v oblasti realizácie informačných systémov zameraných na analýzu, návrh a implementáciu web riešení, pričom expert riadil tieto projekty po obdobie najmenej 5 mesiacov; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom;
c.získaný a platný certifikát preukazujúci odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov, napr. PMl, PMP, PRlNCE 2 alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu alebo jeho ekvivalentu.
d.Osvedčenie vydané podľa § 26 ods. 1 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - Certificate of Security Clearance/Certificat dhabilitation personnelle - Stupeň utajenia: Dôverné (Confidental)
Expert č. 2: Expert pre analýzu IS
a.minimálne 3-ročná odborná prax s realizáciou analýz IS v oblasti IT; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v pozícii analytika zamerané na analýzu, návrh a implementáciu web aplikácií; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom;
c.získaný a platný certifikát OMG Certified UML Professional, min. úroveň Intermediate alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu alebo jeho ekvivalentu.
Expert č. 3: Expert pre oblasť vývoja softvérových / webových riešení
a.minimálne 3-ročná odborná prax v oblasti riadenia návrhu, vývoja a implementácie softvérových / webových riešení; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia návrhu, vývoja a implementácie softvérového / webového riešenia, resp. informačných systémov, z toho min. jedna profesionálna praktická skúsenosť v oblasti vývoja softvérového / webového riešenia na realizáciu elektronických prieskumov, resp. softvérového / webového riešenia na elektronický zber údajov a jedna profesionálna praktická skúsenosť oblasti v oblasti implementácie CRM systému, resp. update alebo upgrade intranetového riešenia; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom;
c.získaný a platný certifikát odbornej spôsobilosti v oblasti návrhu, vývoja a implementácie softvérových / webových riešení (bez konkrétneho určenia); túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu alebo jeho ekvivalentu.
Expert č. 4: Expert pre oblasť návrhu architektúry IS
a.minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti návrhu architektúry informačných systémov; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.odborná prax zahŕňajúca minimálne 3 (tri) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti s vypracovaním návrhov v oblasti architektúry informačných systémov; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom;
c.získaný a platný certifikát odbornej spôsobilosti v oblasti pre oblasť návrhu architektúry IS, napr. TOGAF alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu alebo jeho ekvivalentu.
d.Osvedčenie vydané podľa § 26 ods. 1 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - Certificate of Security Clearance/Certificat dhabilitation personnelle - Stupeň utajenia: Dôverné (Confidental)
Expert č. 5: Expert pre IT procesy - Konzultant
a.minimálne 3-ročná odborná prax s realizáciou aplikovania IT procesov do praxe v oblasti IT; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v pozícii konzultanta zameraného na zavádzanie procesov do praxe pre prostredie komplexného IS; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže prostredníctvom profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom;
c.získaný a platný certifikát ITIL Foundation alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; túto podmienku účasti uchádzač u kľúčového experta preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu alebo jeho ekvivalentu.
Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO odporúča, aby uchádzač použil tú istú osobu iba pre jednu z vyššie uvedených expertných pozícií. Odporúčanie na použitie tej istej osoby iba pre jednu expertnú pozíciu je stanovená vzhľadom na rozsah a náročnosť projektu, ktorý je potrebné v plnej miere realizovať v definovanom obmedzenom časovom rámci. Očakávaná prácnosť na projekte si vyžaduje plnohodnotné odborné zastúpenie na každej expertnej pozícií, čo je predpokladom dosiahnutia požadovanej kvality, riešenia operatívnych potrieb a vytvorenia dostatočného priestoru pre vykonanie potrebných analýz, spracovanie návrhov a zabezpečenie konzultácií s odbornými zamestnancami osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO. Profesijný životopis a zoznam praktických skúseností musia byť podpísané príslušným expertom. V prípade ak uchádzač plánuje využiť služby experta na základe obchodno-právneho zmluvného vzťahu, oznámi túto skutočnosť vo svojej ponuke a je povinný splniť podmienky uvedené nižšie v bode 4.

4. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO požaduje predložiť na samostatnom liste štruktúru údajov presne podľa ustanovenia § 28 ods.1 písm. k) ZVO, ktorý bude podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou oprávnenou konať v záväzkových vzťahov podľa dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby (v takomto prípade uchádzač predloží aj originál alebo osvedčenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).

Ak budú v dokladoch uvedené údaje v iných menách, prepočet inej meny na EUR sa uskutoční priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača ( Vzor - príloha č. 8 k SP), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 ods. 1 ZVO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí (ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí) v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na preukázanie splnenia podmienok účasti; nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. V prípade využitia tejto možnosti uchádzačom musí čestné vyhlásenie uchádzača obsahovať všetky relevantné údaje, z ktorých osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vedieť posúdiť splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní ku dňu predkladania ponúk.
Doklady musia byť predložené v origináli alebo ich úradne osvedčené kópie.

Odôvodnenie podmienok účasti záujemcov/uchádzačov podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zadefinovala uvedené podmienky účasti, aby primeraným spôsobom zistila situáciu alebo postavenie uchádzača, že je technicky alebo odborne spôsobilý dodať daný predmet zákazky a splní požiadavky v stanovenom termíne. Podmienka predloženia zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky a potvrdenej referencie, opis technického vybavenia a opatrení použitých na zabezpečenie kvality ako aj požadované údaje týkajúce sa osobitne osôb zodpovedných za plnenie predmetu zákazky, má informovať o tom, či je u uchádzača predpoklad odborného a kvalitatívneho plnenia predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru na požadovanie kvalitatívnej úrovni. Každá z určených expertných pozícii jednoznačne súvisí s predmetom zákazky v oblasti informačných systémov. Minimálne odborné úrovne expertných pozícií sú stanovené tak, aby zabezpečovali potrebné skúsenosti a znalosti príslušných expertov, ktorí majú vykonávať činnosti spojené s príslušnou pozíciou, prípadne aby spĺňali kritériá pre zabezpečenie ochrany utajovaných skutočností. Vyžadovanie podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 ods. 1 písm. k) ZVO je, v nadväznosti na § 100 ods. 1 písm. b) a § 34 ods. 10 ZVO, vo vzťahu k zodpovednosti osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO, ktorá mu vyplýva z predmetu jej činnosti súvisiacej s ochranou utajovaných skutočností. Osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní zadefinovala vo vzťahu k predmetu zákazky - jeho jednotlivým aktivitám s cieľom zabezpečiť dostatočnú odbornú úroveň uchádzačov, potrebnú pre garanciu ich pripravenosti realizovať zákazku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena bez DPH za kompletné poskytnutie služby
Váha: 60
Časť: 2
Názov: Lehota poskytnutia služby v kalendárnych dňoch
Váha: 40
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2015/02/Allexis
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.03.2015 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2015 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.03.2015 14:00
Miesto : E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné.
Otváranie ponúk, časť "Kritériá" - uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená; miesto a čas otvárania ponúk časť "Kritériá" bude uchádzačom písomne oznámené v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratného finančného príspevku (ďalej aj NFP), z prostriedkov EÚ, z Operačného programu Bratislavský kraj (OPBK), prioritná os: Vedomostná ekonomika, opatrenie: informatizácia spoločnosti, skupina aktivít: Zavádzanie a účinné využívanie prístupu k IKT v MSP, s intenzitou pomoci 95 %, v rámci projektu s názvom Inovácie v konzultingových aktivitách spoločnosti Allexis s.r.o., ITMS 22320220092.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Zadávanie tejto zákazky sa realizuje systémom "Elektronické verejné obstarávanie (ďalej len "EVO)", ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie. Záujemca získa prístup k súťažným podkladom v systéme EVO až po jeho registrácii k predmetnej zákazke č. 72.01. Záujemca/uchádzač sa v ďalšom postupe riadi podľa aktuálnych metodických pokynov,usmernení a príručky používateľa systému EVO, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.evo.gov.sk a podľa súťažných podkladov podlimitnej zákazky na predmet: "Inovácie v konzultingových aktivitách - rozvoj webovej stránky a zavedenie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)". Vysvetľovanie súťažných podkladov sa bude realizovať prostredníctvom systému EVO. Predkladanie ponúk zo strany uchádzačov sa nebude realizovať prostredníctvom systému EVO ale uchádzači budú predkladať svoje ponuky v písomnej podobe na adresu kontaktného miesta uvedeného v Oddiele I tejto výzvy a v lehote uvedenej v bode IV. 2.3 tejto výzvy a podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s predmetom zákazky, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP v rozsahu stanovenom touto zmluvou a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu, overovania na mieste sú poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a ním poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a ním poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. Po schválení dokumentácie z verejného obstarávania Riadiacim orgánom pre OP bude zmluva podpísaná štatutárnym zástupcom. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. Ak Riadiaci orgán pre OP neschváli dokumentáciu z verejného obstarávania, osoba podľa § 7 ods. 1 ZVO si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpísaniu zmluvy a to bez finančných nárokov všetkých strán. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
23.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité