Oznámenie 4546 - WYS

Obsah

4546 - WYS
Vestník č. 40/2015 - 25.02.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032111 / 415032410
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy, pre Centrum sociálnych služieb EDEN
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Centrum sociálnych služieb EDEN, Pod lipami 66, 033 01 Liptovský Hrádok
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania stravy v súlade so zásadami zdravej výživy a s prihliadnutím na vek a zdravotný stav fyzických osôb podľa stravných jednotiek (náklady na suroviny) vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb EDEN, na dobu jedného roku od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uchádzač musí splniť nasledovné požiadavky: 1. Zabezpečovať stravu každý deň, vrátane sobôt, nediel, sviatkov a prázdnin a to:
a) celodenné stravovanie - raňajky, desiata, obed, olovrant a večera, a v prípade potreby
b) celodenné stravovanie pri diabetickej diéte, bielkovinovej diéte, výživnej diéte a špeciálnych diétach - raňajky, desiata, obed, olovrant, večera a druhá večera
2. Zabezpečiť pestrosť stravy vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál
3. Distribuovať stravu do zariadenia vozidlom/vozidlami a v nádobách, ktoré spĺňa/spĺňajú hygienické kritériá v zmysle potravinového kódexu.
4. Dovoz stravy v časoch: - raňajky do 7:00 hod. - obedy do 11:00 hod. - večere do 17:30 hod. 5. Periodicita podávania dennej stravy: 5x denne, pričom desiata bude dovážaná s raňajkami a olovrant s obedom, II. večera bude zabezpečená s večerou I.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55500000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo obstarávaných služieb vyjadrených na 1 deň:
Raňajky: 81 porcií
Desiata:81 porcií
Obed: 81 porcií
Olovrant: 81 porcií
Večera I.: 81 porcií,
Večera II: pravdepodobne 13 porcií
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 190 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie uchádzač preukáže predložením originálov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. 4, resp. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Verejný obstarávateľ pred podpisom rámcovej dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytovanie služieb v zmysle:
§ 28 ods. 1 písm. c) údaje o tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi,
§ 28 ods. 1 písm. d) predložením dokladu o prijatých opatreniach použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality poskytovanej služby,
§ 28 ods. 1 písm. g) - predložením dokladu o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby,
a v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) - predložením dokladu, ktorým uchádzač potvrdí, že má k dispozícii primerané priestorové podmienky na poskytnutie služby, ktorej súčasťou je vydávanie jedál do prenosných obedárov a termo nádob.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti § 32 ods. 6 zák. o VO: Požiadavky sledujú nájsť dodávateľa, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb obdobného charakteru, ako je predmet zákazky s ohľadom na rozsah požadovaných služieb a predpokladanú hodnotu zákazky. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky a predpokladanú hodnotu zákazky.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude
môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Verejný obstarávateľ pred podpisom rámcovej dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. c) zákona uchádzač preukáže zmluvným vzťahom s diétnou sestrou, ktorá bude zostavovať jedálny lístok tak, aby bola zabezpečená min. vyživovacia nutričná hodnota poskytovanej stravy v náväznosti na požiadavky stravovanej osoby. Súčasťou zmluvného vzťahu bude i doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť pre diétnu sestru napr. doklad o ukončenom vzdelaní v odbore asistent výživy. Uchádzač môže predložiť aj iný dôkazný prostriedok pre preukázanie splnenia zadanej podmienky účasti, musí však preukazovať spôsobilosť a odbornosť poskytovateľa požadovanej služby v oblasti predmetu zákazky.

Splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona uchádzač preukáže spracované a schválené zásady správnej výrobnej praxe - HACCP (ôsma hlava potravinového kódexu) formou rozhodnutia príslušného orgánu ako je napr. Regionálny úrad verejného zdravotníctva.

Uchádzač v zmysle splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona predloží doklady o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií zamestnancov zodpovedných za poskytnutie služby s uvedením mena a priezviska, uvedením počtu rokov praxe a dokladom o vzdelaní.
Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu prax: u šéfkuchára v danom odbore 3 roky a ukončené stredné odborné vzdelanie odbor kuchár.

Uchádzač v zmysle splnenia podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona predloží čestné vyhlásenie a na požiadanie umožní štatutárnemu zástupcovi DSS kontrolu priestorov na prípravu jedál.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.03.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.03.2015 09:15
Miesto : Otváranie ponúk častí OSTATNÉ sa uskutoční 17.03.2015 o 9.15 hod. v sídle verejného obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Odbor vnútornej správy, Komenského 48, 011 09 Žilina
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk OSTATNÉ ako i KRITÉRIÁ bude neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ďalšie informácie k podmienkam účasti
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. Predkladané doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o VO a musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.

Súťažné podklady sú už v pdf formáte zverejnené v profile verejného obstarávateľa (Žilinský samosprávny kraj) na stránke Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/profily

Žilinský samosprávny kraj vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.

Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky.
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Uchádzači pri vkladaní ponuky do EVOSERVISu použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu spoločnosti: podpora@kdv.cz. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité