Oznámenie 4777 - MST

Obsah

4777 - MST
Vestník č. 43/2015 - 02.03.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
SLAVSTROJ s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31732348
Malé Raškovce 86 , 07217 Malé Raškovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): INGREAL DOMUS Veľké Kapušany, s.r.o., P. O. Hviezdoslava 56/98, 079 01 Veľké Kapušany
Kontaktná osoba: Ing. Blažej Nagyidai, konateľ
Telefón: +421 566284012
Fax: +421 56566493310
Email: info@ingrealdomus.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.slavstroj.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Spoločnosť s hlavným predmetom činnosti: kovovýroba a strojárska výroba
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: kovovýroba a strojárska výroba
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Obstaranie inovatívnych technológií pre výrobu výrobkov z plechu
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: SLAVSTROJ s. r. o., Malé Raškovce 86, 072 17 Malé Raškovce
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka strojnotechnologických zariadení:
1)Hydraulický CNC ohraňovací lis 1 ks
2)Hydraulická zakružovačka plechov 1 ks
3)Hydraulická zakružovačka profilov 1 ks
4)Hydraulický lis jednostĺpový 50 tonový 1 ks
5)Hydraulický lis jednostĺpový 80 tonový 1 ks
vrátane ich dopravy na miesto dodania, uvedenie zariadení do prevádzky a zaškolenie obsluhy, v rámci projektu: Rast konkurencieschopnosti spoločnosti Slavstroj, s.r.o. zavedením inovatívnych výrobných technológií, s kódom ITMS 25110121017.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42630000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42636100-4, 42633000-2, 51530000-6, 80511000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Logický celok č. 1: Hydraulický CNC ohraňovací lis 1 ks
Lisovacia sila 175 - 185 t
Pracovná dĺžka 3000 3100 mm
Priechod medzi stojanmi min. 2600 mm
Vzdialenosť medzi baranom a stolom min. 530 mm
Šírka stola min. 100 mm
Zdvih min. 260 mm
Vyloženie v stojanoch min. 400 mm
Počet predných podpier 2 ks
Počet palcov zadného dorazu 2 ks
Posuv palcov v osi X min. 650 mm
Posuv valcov v osi R min. 250 mm
Stôl pre kompenzáciu pohybu
Motorický zadný doraz (os X a R)
Nástrojové vybavenie horný nástroj priamy, výška H = min. 95 mm v celej dĺžke lisu
Nástrojové vybavenie spodný nástroj V drážky 16,22,35 a 50 mm, v celej dĺžke lisu
Off-line softvér riadenia lisu pre vytváranie programov a simuláciu ohybov na PC
2 klzne uložené predné podperné ramená
CNC riadiaci systém, 2D grafický farebný, min. 10 monitor, slovenský al. český jazyk
Laserová ochrana rúk
Pohyblivá konzola s CNC systémom
Prenosný stojan s nožným pedálom
Prevedenie zodpovedajúce požiadavkám CE
Návod na obsluhu a údržbu stroja v slovenskom al. českom jazyku
Doprava stroja na miesto prevádzky
Uvedenie stroja do prevádzky
Zaškolenie obsluhy
Logický celok č. 2: Hydraulická zakružovačka plechov 1 ks
Pracovná dĺžka 2000 2100 mm
Počet valcov 4 ks
Pohon horného valca samostatný hydraulický motor
Pohon spodného valca samostatný hydraulický motor
Priemer horného valca 210 250 mm
Možné otvorenie medzi horným a spodným valcom min. 30 mm
Kapacita pre dohybu (pre vnútorný priemer 350 mm/ dĺžka 2000 mm) min. 8 mm
Kapacita pre dohybu (pre vnútorný priemer 1100 mm/ dĺžka 1000 mm) min. 12 mm
Kapacita zakrúženia (pre vnútorný priemer 650 mm/ dĺžka 2000 mm) min. 10 mm
Kapacita zakrúženia (pre vnútorný priemer 1100 mm/ dĺžka 1000 mm) min. 15 mm
Nastaviteľný hydraulický prítlak spodného valca
Pohyb a paralelita bočných valcov riadené elektronicky pomocou PLC
Hydraulicky ovládaný výklopný strmeň
Príslušenstvo pre zakružovanie kužeľov
Elektrická a hydraulická ochrana proti preťaženiu
Pohyblivý samostatný riadiaci panel riadiaca jednotka - digitálne odčítanie a zobrazovanie polohy valcov
Prevedenie zodpovedajúcej požiadavkám CE
Návod na obsluhu a údržbu stroja v slovenskom al. českom jazyku
Doprava stroja na miesto prevádzky
Uvedenie stroja do prevádzky
Zaškolenie obsluhy
Logický celok č. 3: Hydraulická zakružovačka profilov 1 ks
Priemer čapov 85 90 mm
Priemer valcov 240 250 mm
Max. rýchlosť zakružovania: min. 6,5 m/min.
Kapacita zakružovania (pre profil UPN 120) min. vnútorný priemer 850 900 mm
Kapacita zakružovania (pre profil IPN 120) min. vnútorný priemer 550 600 mm
Kapacita zakružovania (pre L profil 80x8) min. vnútorný priemer 750 900 mm
Kapacita zakružovania (pre T profil 80x9) min. vnútorný priemer 1000 1100 mm
2/7
Kapacita zakružovania (pre rúra 100x2,5) min. vnútorný priemer 1200 1300 mm
Všetky valce hydraulicky rotované
Elektrické a hydraulické ochrany proti preťaženiu
Pohyblivý samostatný riadiaci panel riadiaca jednotka - digitálne odčítanie a zobrazovanie polohy valcov
Nezávislé hydraulické polohovanie spodných valcov (osi X a Y)
Prevedenie zodpovedajúcej požiadavkám CE
Návod na obsluhu a údržbu stroja v slovenskom al. českom jazyku
Doprava stroja na miesto prevádzky
Uvedenie stroja do prevádzky
Zaškolenie obsluhy
Logický celok č. 4: Hydraulický lis jednostĺpový 50 tonový 1 ks
Výkon min. 500 kN
Zdvih min: 60 mm
Vyloženie min.: 260 mm
Otvorenie: min. 280 mm
Počet zdvihov: min. 40 zdvihov / minúta
Doprava stroja na miesto prevádzky
Uvedenie stroja do prevádzky
Zaškolenie obsluhy
Logický celok č. 5: Hydraulický lis jednostĺpový 80 tonový 1 ks
Výkon min.: 800 kN
Zdvih min.: 150 mm
Vyloženie: min. 500 mm
Otvorenie: min. 380 mm
Počet zdvihov: min. 40 zdvihov / minúta
Doprava stroja na miesto prevádzky
Uvedenie stroja do prevádzky
Zaškolenie obsluhy
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 153 805,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude spolufinancovaná z Európskeho fondu regionálneho rozvoja , v rámci Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1: Inovácie a rast konkurencieschopnosti, číslo zmluvy: KaHR-111DM-1301/017/251 vo výške 70 % z celkových oprávnených výdavkov na realizáciu projektu a vo výške 30 % z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov:
1.1.Výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
1.1.1.Fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov.
1.1.2.Právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva; pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.
1.2.Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
1.3.Potvrdenie Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
1.4.Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní) nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie.
1.5.Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu termínu na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6.Doklad o oprávnení dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
1.7.Čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.7.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a)spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.7.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8.Čestné vyhlásenie, že uchádzač
1.8.1.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.8.2.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.Podnikateľ (uchádzač) zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydá niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
5.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
6.Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie:
6.1.podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
7.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať v súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
8.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
9.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
10.Osoba podľa § 7 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti z hľadiska ekonomického a finančného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Okrem vyjadrenia banky predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Verejný obstarávateľ vyžaduje minimálne 1 aktuálne vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o disponibilite finančných zdrojov v hodnote minimálne 70 000,00 EUR alebo prísľub banky o poskytnutí úveru v minimálnej výške 70 000,00 EUR, prípadne ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka pre verejné obstarávanie. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky má byť pre osobu podľa § 7 zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
11.Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením nasledovných dokladov:
11.1.podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
11.2.podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní vzorkami, opismi alebo fotografiami zariadení, ktoré sú predmetom zákazky.
12.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
13.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
14.Osoba podľa § 7 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti z hľadiska technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
-k bodu 12.1: Uchádzač preukáže plnenie zmlúv na dodanie strojnotechnologických zariadení rovnakých alebo podobných predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014), v celkovej výške min. 120 000,00 Eur bez DPH. V prípade zmluvy, ktorej plnenie sa začalo v roku 2011, resp. ukončenie plnenia je v roku 2015, do plnenia zmluvy za obdobie rokov 2012, 2013 a 2014 sa zahrnie iba čiastková hodnota zmluvy plnená v sledovanom období. Peňažné vyjadrenie dodávky tovaru uvedie uchádzač v pôvodnej mene a v mene EUR vrátane prepočtu inej meny na EUR prepočítavacím koeficientom určeným európskou centrálnou bankou platným v reálnej dobe dodania tovaru. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Uchádzač realizovanými zmluvami preukáže praktické skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu požadovaného predmetu zákazky.
-k bodu 12.2: Uchádzač predloží opis, fotky resp. výkresy zariadení vrátane technických parametrov a vybavenia, z ktorého sa dá posúdiť, že ponúkané zariadenia spĺňajú minimálne technické parametre, výkonnostné a funkčné požiadavky určené osobou podľa § 7 v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Uchádzač predložením požadovaných dokladov preukáže schopnosť dodať také zariadenia, ktoré spĺňajú minimálne technické parametre, výkonnostné a funkčné požiadavky určené osobou podľa § 7.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.04.2015 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.04.2015 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2015 13:00
Miesto: SLAVSTROJ, s. r. o.
Malé Raškovce 86
072 17 Malé Raškovce
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1: Inovácie a rast konkurencieschopnosti
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne prostredníctvom pošty, resp.
elektronicky na kontaktnú adresu: INGREAL DOMUS Veľké Kapušany, s. r. o., P. O. Hviezdoslava 56/98, 079 01 Veľké Kapušany, e-mail: tothova.melinda@ingrealdomus.sk.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov možno podať aj telefonicky na tel. č.: +421 566284012. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie.
V písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov žiadame uviesť identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO), meno priezvisko a funkciu kontaktnej osoby, č. tel., e-mail.
Súťažné podklady budú doručené záujemcom elektronicky. Záujemcom sa umožňuje aj osobné prevzatie
súťažných podkladov v dohodnutom termíne s kontaktnou osobou: Ing. Blažej Nagyidai alebo Ing. Melinda Tóthová, tel. č.: +421 566284012.
V prípade doručenia súťažných podkladov záujemcovi elektronickými prostriedkami, verejný obstarávateľ požaduje od záujemcu zaslanie potvrdzujúceho e-mailu o doručení a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov bezodkladne po ich doručení.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.02.2015

Redakčné opravy

6508 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 58/2015
V oznámení 04777-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLAVSTROJ s.r.o., Malé Raškovce 86, 072 17 Malé Raškovce zverejnenom vo VVO č. 043/2015 zo dňa 02.03.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: - k bodu 12.1: Uchádzač preukáže plnenie zmlúv na dodanie strojnotechnologických zariadení .... - k bodu 12.2: Uchádzač predloží opis, fotky resp. výkresy zariadení .............. Viď: - k bodu 11.1: Uchádzač preukáže plnenie zmlúv na dodanie strojnotechnologických zariadení .... - k bodu 11.2: Uchádzač predloží opis, fotky resp. výkresy zariadení ..............
6859 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2015
V oznámení 04777-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLAVSTROJ s.r.o., Malé Raškovce 86, 072 17 Malé Raškovce zverejnenom vo VVO č. 043/2015 zo dňa 02.03.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť Namiesto: 7. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať v súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Viď: 7. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité