Oznámenie 4783 - MSS

Obsah

4783 - MSS
Vestník č. 43/2015 - 02.03.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Centrum vedecko-technických informácií SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151882
Lamačská cesta 8/A, 81104 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Centrum vedecko-technických informácií SR, Lamačská cesta 8/A, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Martin Raučina
Telefón: +421 269295618
Fax: +421 269253180
Email: martin.raucina@cvtisr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/240
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cvtisr.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/240/148631
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Podporné služby pre vedeckú komunitu v prostredí IKT infraštruktúry formou outsourcingu v rámci Integrovaného systému služieb
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 7
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Realizácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať v troch lokalitách:
Lokalita č. 1 Poskytovanie špecifických podporných služieb pre vedeckú komunitu v prostredí IKT infraštruktúry formou
outsourcingu v dátovom centre pre výskum a vývoj (DC VaV) Žilina,
Lokalita č. 2 Poskytovanie špecifických podporných služieb pre vedeckú komunitu v prostredí IKT infraštruktúry formou
outsourcingu v DC VaV Bratislava, Hanulova 5/A a
Lokalita č. 3 Poskytovanie špecifických podporných služieb pre vedeckú komunitu v prostredí IKT infraštruktúry formou
outsourcingu v DC VaV, Digitalizačné pracovisko Bratislava, Lamačská cesta 8/A.
Kód NUTS
SK010
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie špecifických podporných a administrátorských služieb pre vedeckú komunitu v prostredí IKT infraštruktúry formou outsourcingu v rámci Integrovaného systému služieb (ISS) budovaný v rámci implementácie národného projektu Národná infraštruktúra pre podporu transferu technológií na Slovensku - NITT SK.
Realizácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať v troch lokalitách, uvedených v bode II.1.2.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
ISS Integrovaný systém služieb je súbor softvérov, aplikácií, rozhraní, ktoré sú prevádzkované na IKT infraštruktúre DC
VaV a sprievodných služieb. ISS má za cieľ sprístupniť vedecko-výskumným pracovníkom akademickej obce výpočtové a úložné kapacity DC VaV pre ich využitie pri inováciách a transfere technológií.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72514000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72222300-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 212 500,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nepožaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo ŠF EÚ, Operačný program Výskum a vývoj, Národný projekt: Národný informačný systém podpory výskumu a vývoja na Slovensku - prístup k elektronickým informačným zdrojom; Národná infraštruktúra pre podporu transferu technológií na Slovensku - NITT SK.
Vzhľadom k tomu, že predmet zákazky bude financovaný zo ŠF EÚ, môže byť zmluvnými stranami, v súlade s ustanovením § 340b ods. 1 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, dohodnutá dlhšia lehota splatnosti faktúry, a to až do 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V zmysle súťažných podkladov.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 , resp. ods. 4 a 5 zákona, alebo dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 zákona.

Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 26 ods. 1 zákona, musia byť v ponuke uchádzača predložené v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčené kópie.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok

Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"):
BOD 1 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona
prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov

K bodu 1
Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 212 500,- EUR.

Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedený dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za jednotlivé roky uvedený v mene EUR.

Dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podporne preukáže zoznamom zákaziek identifikovaných názvom, stručným opisom poskytovaných služieb, identifikáciou objednávateľa, dodávateľa, obdobia poskytovania a cenou za poskytované služby, ktoré boli zahrnuté do dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

Verejný obstarávateľ rozumie oblasťou, ktorej sa predmet zákazky týka, služby spojené so správou, údržbou informačných systémov tretích strán (napr. správa serverov, správa security aktívnych sieťových komponentov, konfigurácia firewallov, správa antivírovej ochrany, správa operačných systémov, podpora a správa diskových polí, správa databázových produktov).

Informácia pre uchádzačov z iných krajín, ako členských štátov EÚ ktorých menou je Euro (€): na prepočet z inej meny na Euro (€) je potrebné použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB) aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu preskúmať výšku obratu a finančnú stabilitu uchádzača. Pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia verejný obstarávateľ vzal do úvahy zložitosť a rozsah predmetu plnenia.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"):
BOD 1. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona
BOD 2. podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1
uviesť podrobnosti o kľúčových osobách, ktoré sa budú podieľať na plnení zmluvy.

Uchádzač za každú kľúčovú osobu (experta) predloží profesijný životopis,
Každý z profesijných životopisov musí obsahovať minimálne nižšie uvedenú štruktúru údajov:
a) meno a priezvisko,
b) navrhovaná pozícia v tíme (napr. Kľúčový expert č.1 Administrátor virtualizačnej platformy VMWARE),
c) dosiahnuté vzdelanie,
d) dĺžka praxe v oblasti,
e) zoznam skúsenosti
f) vlastnoručný podpis kľúčovej osoby

Zoznam skúseností kľúčovej osoby musí obsahovať:
a) názov poskytnutej služby a stručný opis,
b) čas plnenia, t.j. od - do (mesiac, rok),
c) názov alebo obchodné meno odberateľa/objednávateľa a sídlo, resp. zamestnávateľa,
d) kontaktnú osobu (meno) zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa a tel. č., e-mail, kde je možné si tieto údaje overiť.

Minimálne požiadavky na jednotlivé kľúčové osoby:
Kľúčový expert č.1 Administrátor virtualizačnej platformy VMWARE
- minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako administrátor virtualizačnej platformy VMWARE (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je administrácia virtualizačnej platformy VMWARE, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.2 Databázový administrátor pre Microsoft SQL Server v clustrovom prevedení
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako databázový administrátor pre Microsoft SQL Server
(Zdôvodnenie: Predmetom zákazky je administrácia databázy Microsoft SQL Server, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.3 Administrátor MS Windows servera, MS Windows Sharepoint
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako administrátor pre MS Windows Server, MS Windows Sharepoint (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je administrácia MS Windows Server, MS Windows Sharepoint, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.4 Správca bezpečnosti pre zariadenia CISCO
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako správca bezpečnosti pre zariadenia CISCO (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je správa bezpečnosti pre zariadenia CISCO, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.5 Administrátor storage a zálohovania pre diskové polia HP XP24000, IBM DS4800, IBM DS5100
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako administrátor pre diskové polia značky HP a IBM (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je administrácia storage a zálohovanie pre diskové polia HP XP24000, IBM DS4800, IBM DS5100, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.6 Administrátor LAN/SAN pre zariadenia CISCO
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako administrátor pre LAN/SAN zariadenia CISCO (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je administrácia LAN/SAN zariadení CISCO, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.7 Administrátor manažmentu SW
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako administrátor manažment pre SW (pričom v tomto prípade sa neurčuje požiadavka na konkrétny typ alebo značku SW) (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je administrácia manažmentu pre SW: HP Network Node Manager, HP Network Node Manager iSPI, HP Operations Manager, Microsoft System Center Operations Manager 2007, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.8 Administrátor UNIX/Linux
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako administrátor pre SW: UNIX a Linux (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je administrácia SW UNIX a Linux, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.9 Správca hardvéru a infraštruktúry pre zariadenia HP ProLiant DL380 G5, HP ProLiant BL680c G5
- minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako správca hardvéru a infraštruktúry pre zariadenia serverov značky HP (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je správa hardvéru a infraštruktúry pre zariadenia HP ProLiant DL380 G5, HP ProLiant BL680c G5, preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Kľúčový expert č.10 Administrátor prepojenia zariadení digitalizačného pracoviska s úložiskom DC
-minimálne 1 ročná preukázateľná odborná prax ako správca hardvéru digitalizačného pracoviska (Zdôvodnenie: predmetom zákazky je správa prepojenia zariadení digitalizačného pracoviska s úložiskami DC (dátového centra), preto uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii odborné kapacity)

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. (6) zákona:
Preukázanie, že uchádzač disponuje potrebnými personálnymi kapacitami, je pre kvalifikáciu kľúčové, nakoľko predmet plnenia zákazky sú špecializované služby (činnosti), pre ktoré je riadna personálna kvalifikácia kriticky dôležitá. Je nevyhnutné, aby uchádzač realizoval predmet zákazky na požadovanej profesionálnej úrovni prostredníctvom kvalitných a dostatočne skúsených odborníkov.

K bodu 2
uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci služby v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, druh služieb s hodnotou služieb vyjadrenou v % (percentách) vo vzťahu k celkovej ponuke.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. (6) zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, či uchádzač má predpoklady na splnenie predmetu zákazky, aj pri zabezpečení plnenia predmetu zákazky subdodávateľmi.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
447/2015/4110
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 037-063251
z: 21.02.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.04.2015 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.04.2015 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.07.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2015 14:00
Miesto: Centrum vedecko-technických informácií SR, Lamačská cesta 8/A, 811 04 Bratislava
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné" bude neverejné podľa § 41 ods. 1 zákona.

Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to
na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním ponúk, označených ako "Kritéria", musí byť aspoň päť pracovných dní. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Výskum a vývoj, Národný projekt: Národný informačný systém podpory výskumu a vývoja na
Slovensku prístup k elektronickým informačným zdrojom; Národná infraštruktúra pre podporu transferu technológií na
Slovensku - NITT SK. ITMS pre cieľ Konvergencia č. 26220220095 a ITMS pre cieľ RKZ č. 26240220043.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1/ PODMIENKY ZÍSKANIA A POSKYTOVANIA SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV
Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných
podkladov v slovenskom jazyku, podpísanou oprávnenou osobou uchádzača.
Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: Zaslanie e-mailom na kontaktnú osobu, doručenie poštou, osobne.
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady iba v elektronickej forme prostredníctvom e-mailu.

2/ Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

3/ Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.

4/ Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po získaní akceptačného stanoviska z procesu
verejného obstarávania od RO MŠVVaŠ SR. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona.

5/ Ďalšie osobitné podmienky - poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

6/ Záujemcovia môžu požiadať o vysvetlenie podmienok účasti alebo súťažných podkladov písomne najneskôr do
25.03.2015 12:00 hod. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v slovenskom jazyku. Doporučuje sa e-mailová komunikácia
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité