ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Trhová Hradská
IČO:
00305766
Farský rad 488/1, 93013 Trhová Hradská
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba:
JUDr. Zina Nagyová
Telefón:
+421 907793601
Fax:
+421 315581194
Email:
teamagro.zina@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL):
http://www.dunajinfo.sk/trhovahradska/sk
Ďalšie informácie možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO:
44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
TEAM AGRO, s,r.o.
Kontaktná osoba:
JUDr. Zina Nagyová
Telefón:
+421 907793601
Ponuky budú doručené na
inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO:
44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba:
JUDr. Zina Nagyová
Telefón:
+421 907793601
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Ekodvor - Kontajnery
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Tovary
Hlavné miesto dodania tovarov:
Trhová Hradská
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kontajner na papier - 1 kus Kontajner na lepené drevo - 1 kus Kontajner na textílie - 1 kus Kontajner na tabuľové sklo - 1 kus Kontajner na farebné kovy - 2 kusy Kontajner na plasty - 1 kus Kontajner na sklo - fľaše - 1 kus Kontajner na žiarivky - 1 kus Kontajner na akumulátory - 1 kus Kontajner na elektroniku- 1 kus Kontajner na odpad v suchu (BRO) - 1 kus Kontajner na odpad v suchu (DROBNÝ STAVEBNÝ ODPAD) S RAMPOU - 1 kus Prenosný hasiaci prístroj práškový - 1 kus Osadenie všetkých kontajnerov tvoriacich predmet zákazky - 1 kus
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
51800000-0,
35111320-4
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 36 665,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 a) zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Nevyžaduje sa.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak objednávateľom (odberateľom): - bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok obdobných predmetu zákazky: min. 5 dodávok, pričom každá referencia bude v min. hodnote 20 000 € bez DPH. Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodania tovarov zoznamom dodávok tovaru uskutočnených za predchádzajúce tri roky, doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov s uvedením cien, miest a lehôt dodania a zhodnotenia dodaných tovarov podľa obchodných podmienok. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Najnižšia cena
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Áno
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
27022015_TH_T
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.03.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Uvedte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2015 10:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.03.2015 11:00
Miesto :
TEAM AGRO, s.r.o. Komárňanská cesta 21 940 01 Nové Zámky
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba -podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci, resp. splnomocnenia uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Riadiaci orgán pre Operačný program Životné prostredie: Ministerstvo životného prostredia SR, Operačný program Životné prostredie, Prioritná os č. 4 Odpadové hospodárstvo, Operačný cieľ 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2.Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude odpovedať.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá v jednej obálke v dvoch vyhotoveniach- Originál a Kópia. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Zhotoviteľ berie na vedomie: Predávajúci je povinný do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zložiť na účet Kupujúceho finančnú zábezpeku (zádržné) vo výške 10.000,- EUR ako inštitút zádržného na dodanie tovaru predmetu zmluvy, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedené zádržné bude Kupujúci môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zádržné vráti Predávajúcemu do 30 dní po odovzdaní a prevzatí tovarov podľa zmluvy.
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
27.02.2015