Oznámenie 4851 - WYT

Obsah

4851 - WYT
Vestník č. 43/2015 - 02.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Trhová Hradská
IČO: 00305766
Farský rad 488/1, 93013 Trhová Hradská

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba: JUDr. Zina Nagyová
Telefón: +421 907793601
Fax: +421 315581194
Email: teamagro.zina@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dunajinfo.sk/trhovahradska/sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO: 44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s,r.o.
Kontaktná osoba: JUDr. Zina Nagyová
Telefón: +421 907793601
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
TEAM AGRO, s.r.o.
IČO: 44828659
Komárňanská cesta 21 , 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): TEAM AGRO, s.r.o.
Kontaktná osoba: JUDr. Zina Nagyová
Telefón: +421 907793601
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Ekodvor - Kontajnery
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Trhová Hradská
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kontajner na papier - 1 kus
Kontajner na lepené drevo - 1 kus
Kontajner na textílie - 1 kus
Kontajner na tabuľové sklo - 1 kus
Kontajner na farebné kovy - 2 kusy
Kontajner na plasty - 1 kus
Kontajner na sklo - fľaše - 1 kus
Kontajner na žiarivky - 1 kus
Kontajner na akumulátory - 1 kus
Kontajner na elektroniku- 1 kus
Kontajner na odpad v suchu (BRO) - 1 kus
Kontajner na odpad v suchu (DROBNÝ STAVEBNÝ ODPAD) S RAMPOU - 1 kus
Prenosný hasiaci prístroj práškový - 1 kus
Osadenie všetkých kontajnerov tvoriacich predmet zákazky - 1 kus
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 51800000-0, 35111320-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 36 665,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods.
4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v
origináli alebo overenej fotokópii.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač
podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 a) zákona o
verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť
požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: dokumenty podľa § 28 ods.
1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak objednávateľom (odberateľom):
- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok obdobných predmetu zákazky: min. 5 dodávok, pričom každá referencia bude v min. hodnote 20 000 € bez DPH. Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodania tovarov zoznamom dodávok tovaru uskutočnených za predchádzajúce tri roky, doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov s uvedením cien, miest a lehôt dodania a zhodnotenia dodaných tovarov podľa obchodných podmienok. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
27022015_TH_T
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.03.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.03.2015 11:00
Miesto : TEAM AGRO, s.r.o.
Komárňanská cesta 21
940 01 Nové Zámky
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na
otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu
zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba -podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri).
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou
živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom
plnej moci, resp. splnomocnenia uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Riadiaci orgán pre Operačný program Životné prostredie: Ministerstvo životného prostredia SR, Operačný program Životné prostredie, Prioritná os č. 4 Odpadové hospodárstvo, Operačný cieľ 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese
uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2.Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude
odpovedať.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
Ponuka sa predkladá v jednej obálke v dvoch vyhotoveniach- Originál a Kópia.
V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Zhotoviteľ berie na vedomie: Predávajúci je povinný do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zložiť na účet Kupujúceho finančnú zábezpeku (zádržné) vo výške 10.000,- EUR ako inštitút zádržného na dodanie tovaru predmetu zmluvy, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedené zádržné bude Kupujúci môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zádržné vráti Predávajúcemu do 30 dní po odovzdaní a prevzatí tovarov podľa zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.02.2015

Redakčné opravy

5108 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 44/2015
V oznámení 04851-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Trhová Hradská, Farský rad 488/1, 930 13 Trhová Hradská zverejnenom vo VVO č. 043/2015 zo dňa 02.03.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: Miesto: TEAM AGRO, s.r.o. Komárňanská cesta 21 940 01 Nové Zámky Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci, resp. splnomocnenia uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie. Viď: Miesto: V dôsledku konania elektronickej aukcie bude otváranie obálok neverejné.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité