Oznámenie 4876 - WYS

Obsah

4876 - WYS
Vestník č. 43/2015 - 02.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Slovenský plynárenský priemysel, akciová spoločnosť
IČO: 35815256
Mlynské Nivy 44/a, 82511 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenský plynárenský priemysel, a.s., Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jana Kozakovičová, Ing. Jaroslava Iglárová
Mobil: +421 905472331
Telefón: +421 262624254 / 262624256
Fax: +421 262628673
Email: spp@spp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.spp.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/823
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vzdelávanie manažérov SPP
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je vzdelávanie manažérov SPP prostredníctvom kurzov:
1. Vedenie krízových rozhovorov
2. Riadenie rozmanitosti v tíme
3. Mentoring
4. Návyky efektívneho manažéra/ Sebariadenie
5. Ako podporiť kreativitu tímu
6. Moderovanie workshopov
7. Delegovanie
8. Empowerment
Kurzy budú realizované v priestoroch verejného obstarávateľa (objekty SPP) resp. v iných vhodných priestoroch, ktoré zabezpečí objednávateľ v Bratislave, Žiline, Zvolene, Košiciach prípadne podľa vzájomnej dohody. Stanovená dĺžka kurzu je 1 deň 7,5 hodiny. Počet účastníkov v kurze je 5 až 12 manažérov SPP.
Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Rámcovej dohody na obdobie 1 rok s možnosťou predĺženia opcia 1 rok. Plnenie bude možné len na základe objednávok, ktoré Objednávateľ uzatvorí s Poskytovateľom.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80000000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný rozsah kurzov počas platnosti Rámcovej dohody vrátane opcie je: 40 kurzov/2 roky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 27 876,8000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Na účely preukázania spôsobilosti plniť predmet zmluvy sa požaduje od uchádzača/záujemcu v súlade so zákonom č. 25/2006Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov predloženie nasledujúcich dokladov:

I.Osobné postavenie

1.1 Uchádzač/záujemca musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

f) je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač/záujemca ponuku alebo žiadosť o účasť,

g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,

h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,

i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,

j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2 Uchádzač/záujemca preukáže splnenie podmienok účasti uvedených v odseku 1.1 v bodoch a) až j) nasledovne:

a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,

b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,

c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,

d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,

e) písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu,

f) písm. h) čestným vyhlásením,

g) písm. i) a j) čestným vyhlásením,

h) písm. g) preukazuje verejný obstarávateľ.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podmienky účasti podľa § 26 môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Uchádzač/záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 5 Zákona o verejnom obstarávaní.

Splnenie podmienok účasti podľa § 26 Zákona preukáže uchádzač/záujemca predložením originálnych dokladov, alebo ich úradne overených kópií.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Preukázanie osobného postavenia podľa zákona o verejnom obstarávaní vyplýva priamo z litery zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: III.Technická spôsobilosť

Uchádzač/záujemca musí predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodávku služieb podľa § 28 ods. 1 písm. a), g):

1.1.Uchádzač/záujemca musí preukázať podľa § 28 ods. 1, písm. a) Zákona zoznam dodávok služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien a lehôt dodania.

Uchádzač/záujemca musí predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky (36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk v tomto verejnom obstarávaní), v ktorom musia byť uvedené minimálne 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet obstarávania, pričom uvedené zákazky musia byť od 3 rôznych objednávateľov. Pod pojmom zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet obstarávania sa považujú zákazky súvisiace s realizáciou kurzov s identickým alebo podobným zameraním kurzov ako požaduje verejný obstarávateľ.

V prípade, že zákazka bola v rozhodnom období poskytnutá uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme poskytol zákazku uchádzač/záujemca.

V zozname poskytnutých služieb, kde musí byť uvedený názov kurzu, opis zamerania kurzu, zmluvná cena každej referencie v EUR bez DPH, termín jej dodania, názov alebo obchodné meno odberateľa a jeho sídlo, kontaktná osoba odberateľa, telefonické spojenie a e-mail na kontaktnú osobu odberateľa. Zoznam poskytnutých služieb (referencií) za predchádzajúce tri roky musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia jednotlivých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Splnenie podmienky účasti podľa § 28 písm. a) Zákona preukáže uchádzač/záujemca predložením originálnych dokladov, alebo ich úradne overených kópií.

Odôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) Zákona požaduje verejný obstarávateľ predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky v stanovenom minimálnom množstve z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie zákaziek vedie k výberu poskytovateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov počas platnosti zmluvy.

1.2.Uchádzač/záujemca musí predložiť podľa § 28 písm. g) Zákona údaje o vzdelaní a odbornej praxi u osôb zodpovedných za poskytnutie služieb čo uchádzač/záujemca u týchto osôb preukáže predložením:

-zoznamu lektorov, s uvedením, ktorý lektor bude zodpovedný za kurzy stanovené verejným obstarávateľom. Ku každému manažérskemu kurzu uvedenému v opise predmetu obstarávania musí uchádzač uviesť min. 2 lektorov a informáciu o pracovnom vzťahu lektora k uchádzačovi. Zoznam lektorov uchádzač/záujemca predloží podľa Prílohy č. 4 Rámcovej dohody,

-profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu každého lektora uvedeného v zozname lektorov, pričom v profesijnom životopise alebo ekvivalentnom doklade musia byť okrem iného uvedené údaje o vzdelaní a odbornej (lektorskej) praxi každého lektora. Súčasťou profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu každého lektora musí byť Doklad o lektorskej činnosti a praxi v dĺžke minimálne 3 roky. Doklad o lektorskej činnosti a praxi v dĺžke minimálne 3 roky požadujeme predložiť ako čestné vyhlásenie podpísané príslušným lektorom,

-čestné vyhlásenie každého lektora, že bude uchádzačovi/záujemcovi k dispozícii na riadne plnenie predmetu zákazky.
Uchádzačom/záujemcom predložené čestné vyhlásenie každého z lektorov, že bude uchádzačovi/záujemcovi k dispozícii na riadne plnenie predmetu zákazky musí obsahovať:
Pokiaľ je príslušný lektor v pracovnoprávnom alebo obdobnom vzťahu s uchádzačom/záujemcom, predloží uchádzač/záujemca čestné vyhlásenie o tejto skutočnosti. Pokiaľ je príslušný lektor v pracovnoprávnom alebo obdobnom vzťahu aj s organizáciou/organizáciami odlišnou/ými od osoby uchádzača, uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie organizácie/í s ktorou/ými je lektor v pracovnoprávnom alebo obdobnom vzťahu/och o tom, že povinnosti vyplývajúce pre príslušného lektora z tohto/týchto vzťahu/ov nebudú prekážkou v účasti príslušného lektora na plnení predmetu zákazky.
V prípade, ak príslušný lektor nie je v pracovnoprávnom alebo obdobnom pomere so žiadnou organizáciou, uchádzač/záujemca predloží čestné vyhlásenie príslušného lektora o tom, že nie je v pracovnoprávnom alebo obdobnom vzťahu so žiadnou organizáciou.

Splnenie podmienky účasti podľa § 28 písm. g) Zákona preukáže uchádzač/záujemca predložením originálnych dokladov, alebo ich úradne overených kópií. V prípade, že doklad je vydaný v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doložený aj preklad tohto dokladu. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie úradného prekladu tohto dokladu.

Odôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky:
Uchádzač/záujemca preukazuje splnenie odbornej spôsobilosti uchádzača na zabezpečenia kvality poskytovaných služieb.

Uchádzač/záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač/záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač/záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač/záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač/záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: 1. Kvalita plnenia premetu zákazky
Váha: 30 bodov
Časť: 2
Názov: 2. Cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
Váha: 70 bodov
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
KO-PL-048-15
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.03.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.03.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.03.2015 13:00
Miesto : Slovenský plynárenský priemysel, a.s., Mlynské nivy 44/c, 825 11 Bratislava
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ (VO) umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom na webovej stránke www.uvo.gov.sk vo svojom profile verejného obstarávateľa. V zmysle § 34 ods. 15 VO vyžaduje, aby záujemca, ktorý si prevzal súťažné podklady z profilu VO, písomne oznámil (prostredníctvom e-mailu) túto skutočnosť kontaktným osobám uvedeným v bode I. s uvedením minimálne nasledujúcich náležitostí: obchodný názov, sídlo, IČO záujemcu, kontaktné údaje záujemcu a dátum prevzatia súťažných podkladov z profilu VO. Nakoľko profil verejného obstarávateľa na web sídle Úradu pre verejné obstarávanie umožňuje zverejnenie dokumentov len v .pdf formáte, verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti záujemcu zaslanej verejnému obstarávateľovi zašle záujemcom elektronicky, t.j. e-mailom Rámcovú dohodu vrátane jej príloh vo formáte doc. a .xls / .xlsx.
Dorozumievanie medzi VO a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Dorozumievacím jazykom v súťaži je slovenský alebo český jazyk a uskutočňuje sa spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu údajov a ich úplnosť. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky prostredníctvom e-mailových správ, doručením osobne alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Lehota na doručenie žiadostí o doplnenie a vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch je do 18.3.2015. Žiadosti môžu byť doručené osobne do podateľne VO, poštovou zásielkou, kuriérom alebo e-mailom na adrese: jana.kozakovicova@spp.sk a jaroslava.iglarova@spp.sk . VO preferuje elektronickú formu komunikácie.
Za moment doručenia dôležitých písomností medzi VO a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s ktorých
doručením zákon spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní.
Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 26.3.2015 o 11.00 hod.
Ponuky uchádzačov je potrebné doručiť na adresu:
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.,
Podateľňa
Ing. Jana Kozakovičová
Mlynské nivy 44/a
825 11 Bratislava
Slovenská republika
V prípade osobného doručenia do podateľne bude návrh prevzatý na vyššie uvedenej adrese v nasledovných hodinách v pondelok, utorok, štvrtok a piatok: 8.00 - 13.00 hod., v stredu: 11.00 - 16.00 hod. Pre posúdenie zachovania lehoty na predkladanie ponúk je rozhodujúci čas, v ktorom bola zásielka doručená VO. Riziko oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač.
V prípade, ak obálka s ponukou nebude zreteľne označená podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch alebo nebude na nej čitateľne uvedený obchodný názov a adresa uchádzača, VO si vyhradzuje právo ju nepovažovať za obálku s doručenou súťažnou ponukou a ponuku v nej obsiahnutú nezaradiť do súťaže.
V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti (podľa § 28 ZVO) preukazuje skupina dodávateľov spoločne.
V prípade, že je záujemcom skupina dodávateľov, musí stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyn v tomto verejnom obstarávaní. Za týmto účelom je skupina dodávateľov povinná vystaviť zástupcovi skupiny plnomocenstvo podpísané všetkými členmi skupiny o nominovaní zástupcu skupiny dodávateľov oprávneného konať v mene ostatných členov v súvislosti s touto zákazkou. Zástupca skupiny preukazuje svoje oprávnenie konať prieložným originálom plnomocenstva.
Splnenie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 11 ZVO možno preukázať čestných vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje podmienky účasti, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad, o ktorého predloženie VO požiada uchádzača.
Doklady vyhotovené uchádzačom, musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Doklady vystavené iným subjektom alebo úradom, uchádzač podpisovať nemusí.
Ponuky uchádzačov budú hodnotené podľa kritéria: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka.
Výsledkom obstarávania bude uzavretie Rámcovej dohody na Vzdelávanie manažérov SPP, ktorá bude uzavretá s uchádzačom, ktorý predloží na základe vyhodnotenia ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku.
Ponuka, ktorú predloží skupina dodávateľov musí byť podpísaná takým spôsobom, ktorý bude právne zaväzovať
všetkých členov skupiny, pričom jeden z členom v skupiny musí byť určený ako zástupca skupiny. Toto menovanie musí byť uskutočnené formou overeného splnomocnenia/splnomocnení, podpísaného/podpísaných oprávnenými osobami jednotlivých členov.
VO si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a vyhlásenú podlimitnú zákazku zrušiť, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené. Za zmenu okolností sa pre účely tohto obstarávania považuje najmä, ak víťazná ponuka presiahne predpokladanú hodnotu zákazky určenú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité