Oznámenie 5030 - WYT

Obsah

5030 - WYT
Vestník č. 44/2015 - 03.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
KOP a.s.
IČO: 44952228
Pri cintoríne 36 , 01004 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pri cintoríne 36
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Kapitulík
Telefón: +421 903136332
Email: penzion@penzionlaliky.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.penzionlaliky.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Stavebné úpravy penziónu Lalíky – interiérové vybavenie.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Penzión Lalíky, Oščadnica KN 8319/1, okr. Čadca.
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zadávania zákazky je nákup a dodanie interiérového vybavenia v rámci projektu rekonštrukcie penziónu Lalíky.
Podrobná špecifikácia vybavenia a zariadení je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30236000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39290000-1, 39100000-3, 37400000-2, 39141000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvá sú uvedené v špecifikácii projektu.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 320 247,2000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, osoba podľa § 7 ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač následne môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
- doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
- predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo osobe podľa § 7.

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 27 ods. 1 :

- Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že úspešný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky. Vzhľadom na mechanizmus financovania diela je nutné, aby uchádzač disponoval aj vlastnými finančnými prostriedkami na realizáciu diela.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Ako dôkazový prostriedok uchádzač predloží vyjadrenie banky (bankovú informáciu) v origináli alebo overenej kópii, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky o spôsobilosti plniť svoje finančné záväzky, t. j. bankové vyjadrenie musí v minimálnom rozsahu uvádzať, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom prečerpaní, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie. Uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Súčasne uchádzač preukáže skutočnosť, že disponuje finančnými prostriedkami vo výške minimálne 30 000,00 Eur, čo preukáže aspoň jedným vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky a disponibilite k uvedenej čiastke alebo predloží doklad o bankovom prísľube poskytnutia úveru na výšku minimálne 30 000,- EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Neuplatňuje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ-01-IV-2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.03.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.03.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.03.2015 10:00
Miesto : Sídlo osoby podľa § 7.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ponuky sa budú otvárať v dvoch termínoch. V prvom termíne bude otvorená časť ponuky Ostatné bez účasti uchádzačov a v druhom termíne časť ponuky Kritériá taktiež bez účasti uchádzačov. Dňa 23.03.2015 bude otvorená časť ponúk Ostatné. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia najskôr deň, určený podľa § 41, ods.2 písm. a) až -d, zákona o VO. Lehotu otvárania obálok časti " Kritériá " osoba podľa § 7 písomne oznámi uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená , minimálne päť pracovných dní pred jej konaním.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Úspešný uchádzač je povinný do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy zložiť na účet osoby podľa § 7 finančnú zábezpeku (zádržné) na plnenie zmluvy vo výške 45 000,00 EUR ako inštitút zádržného na dodanie predmetu zmluvy v požadovanej kvalite , v termíne a pri dodržaní ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedené zádržné bude kupujúci môcť použiť na odstránenie vád, penále podľa tejto zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zádržné vráti Predávajúcemu nasledovným spôsobom: 50% po 12 mesiacoch od odovzdania a prevzatia dodania celého predmetu zákazky, 50% po 24 mesiacoch od odovzdania a prevzatia dodania celého predmetu zákazky.
2. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči osobe podľa § 7.
3. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
4. Uchádzači predkladajú ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky, označenú slovom Ostatné.
5. Osoba podľa § 7 odporúča uchádzačom ponuku zviazať v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda musí tvoriť jeden celok, za ktorý sa považuje napr. knižná väzba alebo hrebeňová väzba. Súčasne odporúča každú stránku podpísať osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a očíslovať vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Ponuka by mala obsahovať zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Prepočet inej meny na EUR sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky.
6. Komunikačným jazykom v tejto súťaži je jazyk slovenský.
7. Osoba podľa § 7 si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať Osoba podľa § 7 na jej úhradu.
8. Uchádzač predloží ponuku 2 x ako originál - všetkých dokladov, resp. ich overené kópie a 1 x na CD nosiči ako jeden súbor vo formáte "pdf.
9. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť len v prípade úspešného overenia postupu zadávania zákazky poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité