Oznámenie 5039 - WYT

Obsah

5039 - WYT
Vestník č. 44/2015 - 03.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Emil Saniga
IČO: 31089062
Sládkovičova 17, 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.penziongejdak.sk/
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Anna Timková
Telefón: +421 908982421
Email: annatimkova366@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
Iný (špecifikujte): obchodná spoločnosť
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Emil Saniga-GEJDÁK – modernizácia technického vybavenia areálu - tovar
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: RUŽOMBEROK -GEJDÁK, Cesta na Vlkolínec 17, 034 01 Ružomberok
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka tovaru. Verejný obstarávateľ požaduje dodávku tovaru "Dopravné zariadenia" , t.j.
dodávku kočov, sedadliel na kone, atď.
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby, ktorými sú dodávka tovaru do miesta plnenia, montáž tovaru, v prípade potreby inštalácia tovaru vrátane dodania všetkých potrebných inštalačných médií.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34911000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je uvedený v opise predmetu zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 42 752,5000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na
preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j.
čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - § 28 ods. 1 písm. a)
zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2012,2013 a 2014) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí iný tento verejný obstarávateľ,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky
s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s dodávkou takýchto tovarov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : k § 28 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady o uskutočnení minimálne 3 (slovom: troch) dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je uvedené v opise predmetu zákazky, pričom aspoň jedna musí byť minimálne v predpokladanej cene zákazky na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.03.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.03.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.03.2015 15:00
Miesto : Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné
úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční
verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť
"Ostatné" je neverejné. Otváranie časť - Kritériá je neverejné. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční
elektronická aukcia.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Neuplatňuje sa .Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program KaHR, prioritná os 3: Cestovný ruch, Opatrenie: podpora podnikateľských aktivít v cestovnom ruchu
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že
proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, verejný
obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom.
Súťažné podklady budú zasielané e-mailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na adresu
annatimkova366@gmail.com.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité