Oznámenie 5065 - WYS

Obsah

5065 - WYS
Vestník č. 44/2015 - 03.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Viera Kolesárová
Mobil: +421 914338512
Telefón: +421 220824467
Fax: +421 267277252 / 267277238
Email: viera.kolesarova@vszp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vszp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
15
Hlavné miesto poskytovania služieb: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Mamateyova 17, 850 05 Bratislava a jej určené pracoviská:

Bratislavský kraj
Bratislava, gen.riaditeľstvo, Ondavská 3
Bratislava, Ružová dolina 10

Trnavský kraj
Trnava, Halenárska 22
Dunajská Streda, Hlavná 32
Galanta, kpt. Nálepku 727/13
Senica, Štefánikova 698/7

Trenčiansky kraj
Trenčín, Partizánska 2315
Považská Bystrica, M. R. Štefánika 165
Prievidza, Včelárska 1

Nitriansky kraj
Nitra, Mostná 58
Nové Zámky, Kapisztóryho 5
Komárno, Malá Jarková 18
Levice, Ul. A. Sladkoviča 3
Topoľčany, Pribinova 2712

Banskobystrický kraj
Banská Bystrica, Skuteckého 20
Lučenec, Nám. Artézskych prameňov 16
Rimavská Sobota, Francisciho 11
Žiar nad Hronom, Sládkovičova 17
Zvolen, Medveckého 4

Žilinský kraj
Žilina, P. O. Hviezdoslava 26
Čadca, Palárikova ul. 91
Dolný Kubín, J. Ťatliaka 2052/4
Liptovský Mikuláš, Štúrova 34
Ružomberok, Štiavnická cesta 3
Martin, P. Mudroňa 33

Prešovský kraj
Prešov, Kúpeľná 5
Bardejov, Tačevská 43
Humenné, Mierová 13
Poprad, Tolstého 363/1
Stará Ľubovňa, Budovateľská 42/535
Svidník, Sov. hrdinov 639/115
Vranov nad Topľou, Hronského 1166

Košický kraj
Košice, Senný trh 1
Michalovce, Námestie slobody 17
Rožňava, Janka Kráľa 3
Spišská Nová Ves, Štefánikovo nám. 1
Trebišov, Komenského 1960/4
.
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výroba, personalizácia, zabalenie a dodanie obojstranného preukazu poistenca, sprievodného listu a obálky .

Výroba:
Plastová karta bez magnetického pruhu a bez čipu
- plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu
- súlad s ISO/IEC 7810 Identifikačné preukazy
- Fyzikálne vlastnosti (pevnosť ohybu, horľavosť, toxicita, odolnosť voči chemikáliám, stabilita rozmeru a deformácie z dôvodu vysokej teploty a vlhkosti, odolnosť voči znehodnoteniu z dôvodu vystavenia slnku a teplu)
- formát (šírka x výška x hrúbka)85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm
- farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu)
- životnosť preukazu 10 rokov
- ochranné prvky strany EPZP
- neviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK na EPZP strane preukazu
- neviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou bude vytlačené logo VšZP a text VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÁ POISŤOVŇA na EPZP strane preukazu

Podrobná technická špecifikácia predmetu je uvedená:
v Metodickom usmernení Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou č. 6/2014 o forme a náležitostiach preukazu poistenca na verejné zdravotné poistenie a v Rozhodnutí správnej komisie pre koordináciu systémov sociálneho zabezpečenia č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia, ktoré tvoria prílohy č.4 a č.5 k zmluve, ktorá je súčasťou súťažných podkladov

Každý preukaz je kombinovaný s európskym preukazom zdravotného poistenia (EPZP), a to nasledovným spôsobom:
Na jednej strane preukazu (EPZP) je umiestnený preukaz s názvom EURÓPSKY PREUKAZ ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje:
priezvisko a meno držiteľa EPZP;
osobné identifikačné číslo držiteľa EPZP alebo číslo poistenca, od ktorého sa odvodzujú práva držiteľa EPZP;
dátum narodenia držiteľa EPZP;
dátum skončenia platnosti EPZP;
kód ISO členského štátu, ktorý vydal EPZP: SK;
identifikačné číslo Všeobecnej zdravotnej poisťovne (4-miestny kód);
identifikačné číslo EPZP.

Na druhej strane preukazu je umiestnený národný preukaz s názvom PREUKAZ POISTENCA VEREJNÉHO ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje:
názov a logo Všeobecnej zdravotnej poisťovne;
titul pred , meno, priezvisko, titul za poistenca;
rodné číslo alebo iné identifikačné číslo poistenca;
dátum narodenia;
kód zdravotnej poisťovne 25 (2 miestny kód);
dátum začatia platnosti preukazu;
záznamy zdravotnej poisťovne (údaje na verifikáciu európskeho preukazu, interné identifikačné číslo poistenca, čiarový kód)

Podklady v dohodnutej štruktúre odovzdávania údajov budú zasielané elektronicky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Zhotoviteľa každý pracovný deň do 10:00 hod. Na účely kryptovania zasielaných údajov Zhotoviteľ dodá PGP kľúč, ktorým sa všetky odosielané údaje zašifrujú. Objednávateľ je zodpovedný za správne zašifrovanie odosielaných údajov pomocou dodaného PGP kľúča.
Odpovedné dávky na zaslanú objednávku budú odosielané elektronicky v deň prijatia objednávky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Objednávateľa.

Zhotovenie personalizovaného preukazu:
Obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód čísla poistenca.

Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach:
Podľa pobočiek do papierových obalov na osobné prevzatie, resp. do obálok na odoslanie poštou Doporučene a Do vlastných rúk.

Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia:
Dodanie preukazov v pomere cca 1/3 na osobné prevzatie : 2/3 obálkované na zaslanie poštou.

Obálky:
typ obálky C6/C5 s okienkom vpravo, farebnosť 2+0
tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované.
typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť 2+0
tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované.
Sprievodné listy:
pre prípady (vznik zdravotného poistenia, výmena preukazu...) štandardný list poistencovi , A4, papier 80g/m (farebná tlač farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ)
jednorázové vyhotovenie typu listu zmena ZP, A4, papier 80g/m v požadovanom množstve na zmenu ZP raz ročne (farebná tlač farebnosť 4 + 0), personalizovaný. (text dodá Objednávateľ)
Distribúcia:
v prípade denných dávok: jedno odberateľské miesto (CC Prievidza)
v prípade týždenných dávok: 37 odberateľských miest Objednávateľa
v prípade ročnej dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa
čas na dodávku od odoslania podkladov zhotoviteľovi neprekročí 5 pracovných dní pri vzniku
zdravotného poistenia (denné dávky), 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 20 pracovných dní pri zmene zdravotnej poisťovne (raz ročne).
termín dodania prvej dodávky preukazov je do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy.

Vzhľadom na očakávanú zmenu legislatívy si bude obstarávateľ potrebné množstvá objednávať podľa potreby max. po 30 000 ks. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky.
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79810000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 22000000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo výroby a personalizácie obojstranného preukazu: 244 000 ks.
Vzhľadom na očakávanú zmenu legislatívy si bude obstarávateľ potrebné množstvá objednávať podľa potreby max. po 30 000 ks. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 200 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1.Osobné postavenie
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov,čo preukáže podľa § 26 ods. 2., resp. podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,

g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,

h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,

i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,

j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.



1.2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.1

a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 a nasl.
zákona o verejnom obstarávaní.

1.4. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich uchádzačom nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie:
Predmetné podmienky vyplývajú taxatívne podľa § 26 ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných dokladov:
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Vyjadrením banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet. Vyjadrenie banky musí minimálne obsahovať skutočnosť, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, že jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia vyjadrenia predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky musí byť nie staršie ako tri mesiace. K vyjadreniu banky uchádzač pripojí čestné vyhlásenie uchádzača, že v iných bankách ako v banke, ktorá vydala vyjadrenie, nemá otvorený resp. vedený účet. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ktorú preukáže :
1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplneným dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti - termín uzavretia zmluvy.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Požiadavka predloženia vyššie uvedeného zoznamu poskytnutých služieb ako aj minimálna požadovaná úroveň štandardov je primeraná a verejný obstarávateľ ju určil za účelom potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý preukáže, že má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a bude schopný plniť budúci zmluvný záväzok.

2. Podľa § 28 ods. d) v nadväznosti na § 29:

Certifikát ISO/IEC 27001: Systém manažérstva informačnej bezpečnosti pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky alebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam manažérstva informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Predloženia vyššie uvedeného certifikátu sa požaduje za účelom overenia a potvrdenia splnenia noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 1.
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorých predmetom bola poskytnutá služba rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v ktorom bude minimálne jedna (1) zákazka v celkovej hodnote 50 tisíc EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
S2787/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.03.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.03.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.03.2015 10:00
Miesto : Miesto : Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 24. 03. 2015 o 10.00 hod. na adrese Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Ondavská 3, 850 05 Bratislava, pričom na tomto otváraní ponúk budú otvorené ponuky a časti ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie bude neverejné.
Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade s § 41 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní časti ponúk, označených ako Kritériá za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podrobnejšie informácie o zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému
obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom,
určeným verejným obstarávateľom.
3. Lehota viazanosti ponúk - do 30. 06. 2015
Podrobnejšie informácie o zákazke budú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom Európskej centrálnej banky vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje.
5 Pod pojmom "zákon o verejnom obstarávaní " sa v tejto výzve rozumie zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité