Oznámenie 5084 - WYP

Obsah

5084 - WYP
Vestník č. 44/2015 - 03.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Veľké Kapušany
IČO: 00332038
Sídl. L. N. Tolstého 86/1, 07901 Veľké Kapušany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mária Šuleková, Mgr. Ľuboš Kakaš
Mobil: +421 903711533
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vkapusany.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.vkapusany.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia strechy a telocvične ZŠ P.O. Hviezdoslava Veľké Kapušany
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Základná škola P.O. Hviezdoslava , ulica P.O. Hviezdoslava č. 43, 079 55 Veľké kapušany
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Rekonštrukcia pavilónu telocnične ZŠ P.O. Hviezdoslava V. Kapušany - odstránenie havárijného stavu.
Strešná konštrukcia nad telocvičňou je tvorená oceľovými väzníkmi na ktorých sú uložené železobetónové stropné panely s hydroizoláciou s asfaltových pásov bez zateplenia. Nad hygienickou časťou a šatňami je strešná konštrukcia zo železobetónových panelov a tiež s hydroizoláciou asfaltových pásov bez zateplenia. Je potrebná rekonštrukcia strechy. Asfaltové pásy neplnia svoju funkciu strecha zateká na viacerých miestach v zimnom období stropné panely plesnivejú, podlaha telocvične je v dezolátnom stave. Obvodové a vnútorné steny v šatniach a v sociálnych zariadeniach sú navlhnuté, opadáva vnútorná omietka a múry plesnivejú. Je potrebné vykonať výmenu podlahy v telocvični, murárske opravy, omietky, obkladačské práce, sanitárne zariadenie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45300000-0, 45262520-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
...
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 103 803,7000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní:
1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 z 23.07.2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov.

1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

1.6 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

1.7 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

1.8 Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2. Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje:

2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
2.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate, alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti , ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

2.5.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavebných prác, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate je primeraná a uchádzač tým preukazuje množstvo vykonaných stavebných prác vyjadrené vo finančnej hodnote ako aj ekonomické postavenie obchodnej spoločnosti.

2.6 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

2.7 Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Ďalej uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri uzavreté hospodárske roky. Predložené výkazy musia byť potvrdené miestne príslušným daňovým úradom, resp. úradom podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny súhrnný obrat v realizácii stavebných prác min. 200 000 EUR v posledných uzavretých troch hospodárskych rokoch. Uchádzač k predloženým výkazom priloží čestné vyhlásenie v ktorom uvedie skutočnosť, že výška požadovaného obratu je v oblasti stavebných prác. V prípade, ak sa nachádzajú výkazy ziskov a strát na portáli daňového úradu, postačuje ak uchádzač uvedie odkaz kde si ich verejný obstarávateľ môže overiť.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje:
3.1
podľa § 28 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2
podľa § 28 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác,
3.3
podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
3.4
podľa § 29 predložením certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom . Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný
obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3.5
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.6
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie zoznamu stavebných prác za účelom získania informácií o uchádzačovi o realizácii rôznych stavieb a tým preverenia technickej a odbornej spôsobilosti. Predložením referenčného listu uchádzač preukáže, že má skúsenosti s rovnakým, alebo podobným predmetom zákazky v porovnateľnej finančnej hodnote. Údajmi o technikoch uchádzač preukáže, že má predpoklad na realizáciu stavebných prác v požadovanej kvalite podľa platných právnych a technických predpisoch. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, že má predpoklad k realizácii kvalitných stavebných prác v súlade s predloženým rozpočtom stavebných prác a dodržania časového harmonogramu. Údajmi o Certifikáte kvality uchádzač preukáže schopnosť realizovať stavebné práce v požadovanej kvalite .
3.7
Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
3.8
Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
§ 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam uskutočnených stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov. ( 2010 - 2014) Verejný obstarávateľ požaduje referencie na splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm. b) v zmysle minimálnej požadovanej úrovni o uskutočnení stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v súčtovej hodnote min. 100 000 EUR bez DPH, pričom min. jeden referenčný list musí byť v objeme 70 000 EUR bez DPH. Referencie budú obsahovať údaje podľa bodu 3.1. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených stavebných prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby zhotoviteľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutočnených stavebných prácach. Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčený referenčný list o uskutočnených stavebných prácach, ktorý musí obsahovať identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa, opis stavebných prác, miesto realizácie stavby , fakturovanú cenu bez DPH, termín realizácie stavebných prác , vyjadrenie objednávateľa, že zákazka bola vykonaná v zmysle zmluvných podmienok a v požadovanej kvalite, potvrdenie oprávnenej osoby objednávateľa s uvedením kontaktu, na ktorom si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené skutočnosti. Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu výzvy na predkladanie ponúk; uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok; platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk).
§ 28 ods. 1 písm c) uchádzač predkladá údaje o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality stavebných prác. V prípade ak nie je takáto osoba zamestnancom uchádzača, predloží životopis a k nemu česné vyhlásenie, že bude počas plnenia zmluvy k dispozícií uchádzačovi. Životopis a čestné vyhlásenie bude originál podpísané.
§ 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní -verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi (profesijný životopis) 1 osoby s odbornou spôsobilosťou stavbyvedúci na pozemné stavby. Požaduje sa aby táto osoba mala odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Uchádzač preukazuje túto skutočnosť na základe životopisu stavbyvedúceho a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Životopis a osvedčenie bude originál podpísané odborne spôsobilou osobou - stavbyvedúcim.
podľa § 29 uchádzač predkladá úradne osvedčený platný certifikát kvality ISO 9001, alebo ekvivalentný doklad.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena diela v EUR bez DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Počet dní realizácie stavebných prác odo dňa prevzatia staveniska v kalendárnych dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZVKAPUSANY08
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.03.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.03.2015 12:00
Miesto : VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, I.poschodie kancelária č.2.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky označenej ako časť "Ostatné" je neverejné, bude bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako časť Kritériá" vykoná poverená osoba len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Verejný obstarávateľ možňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá". Dátum otvárania časti ponúk označených ako časť "Kritéria" bude uchádzačom oznámený a uskutoční sa na adrese:
VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, I.poschodie kancelária č.2.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky.
3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z dotácie Ministerstva školstva.
4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej
podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok
pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a
dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
5.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.02.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité