Oznámenie 6295 - WYT

Obsah

6295 - WYT
Vestník č. 56/2015 - 19.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Stará Bystrica
IČO: 00314307
Stará Bystrica 537, 02304 Stará Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stará Bystrica
Kontaktná osoba: JUDr. Matej Šimášek, PhD.
Telefón: +421 414395122
Fax: +421 414327980
Email: vo@starabystrica.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.starabystrica.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zberný dvor Stará Bystrica - technológia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Stará Bystrica
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup technológie pre zberný dvor v obci Stará Bystrica v nasledovnom zložení: Špeciálne nákladné vozidlo 1 ks, Hákový nakladač kontajnerov 1 ks, Valníkový kontajner pre hákový nakladač 1 ks, Hydraulický žeriav na vysýpanie kontajnerov pre separovaný zber 1 ks, Veľkoobjemový kontajner pre hákový systém 5 ks, Kontajner plastový na sklo bez zámku na kolieskach 33 ks, Kontajner plastový na kolieskach 10 ks.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34928480-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Špeciálne nákladné vozidlo 1 ks, Hákový nakladač kontajnerov 1 ks, Valníkový kontajner pre hákový nakladač 1 ks, Hydraulický žeriav na vysýpanie kontajnerov pre separovaný zber 1 ks, Veľkoobjemový kontajner pre hákový systém 5 ks, Kontajner plastový na sklo bez zámku na kolieskach 33 ks, Kontajner plastový na kolieskach 10 ks.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 156 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 alebo § 128 ods. 1 a 3 zákona a podľa ods. 3 § 26a zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1.1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že,
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
1.6.čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
1.7.čestné vyhlásenie, že:
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.8.Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.9.Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.10.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákon a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č. 10/2013.
1.11.Uchádzač preukázanie majetkovej účasti preukáže: výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Verejný obstarávateľ pred podpisom dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní :
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené:
1.1podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. Tieto preukazuje vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky,
1.2podľa § 27 ods. 1 písm. d) zák. č. 25/2006 Z. z. Tieto preukazuje prehľadom (čestným vyhlásením) o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
1.3Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
1.4Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
1.5Podľa § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
1.7 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol do dňa vystavenia vyjadrenia banky v nepovolenom debete a jeho bežný účet nebol do dňa vystavenia vyjadrenia banky predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky musí byť vystavené maximálne v lehote 3/troch mesiacov ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého celkového obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, t.j. roky 2011,2012, 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v kumulatívnej
hodnote minimálne 400.000,00 Eur bez DPH. Prehľad (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2011 - 2013), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. V prípade, že vykázaný obrat je v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12. príslušného roka, v ktorom bol dosiahnutý obrat vykázaný v inej mene ako Euro.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky je zadávaná za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym
obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím, ktorý si svoje záväzky plní riadne a včas a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu.
Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate je zadávaná za účelom preukázania, že uchádzač vykazuje stabilnú ekonomickú a finančnú situáciu a zodpovedajúcu platobnú schopnosť. Predloženie výkazov ziskov a strát, resp. výkazov o príjmoch a výdavkov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami a podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.Dôkazné prostriedky podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. - uchádzač musí predložiť podrobný opis technických parametrov v rozsahu podľa Prílohy č. 1 Špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, z ktorých musí byť možné overiť minimálne technické parametre a minimálnu úroveň výbavy, vyžadované verejným obstarávateľom v časti B. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch na predmet zákazky, vložené v pdf (naskenovanej) forme;
2.Dôkazné prostriedky podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitého predpisu, napr. rozhodnutie MDVRR SR o vydaní osvedčenia hromadného dovozcu alebo zástupcu výrobcu (podľa výrobnej značky vozidiel v zmysle ponuky uchádzača) alebo doklad preukazujúci, že uchádzač je autorizovaným predajcom ponúkaného typu vozidiel alebo technológii, resp. vyhlásenie dovozcu alebo zástupcu výrobcu o tom, že uchádzač je jeho zmluvným partnerom. Požadované doklady - dôkazné prostriedky musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme. Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
3.Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, uskutočnených v období 36 mesiacov predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V tomto zozname je uchádzačovi doporučené uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo odberateľa (objednávateľa), názov predmetu plnenia zmluvy
(zákazky), stručný opis predmetu plnenia (t.j. dodávky technológie a zariadenia zahrnuté do jednotlivej zákazky), zmluvnú cenu bez DPH, zmluvnú lehotu dodania a meno, tel. číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname dodávok tovaru aj dodávky v inej mene ako je €, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v €, ktorú prepočíta kurzom ECB ku dňu zverejnenia tohto oznámenia. Zoznam dodávok tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
V zmysle § 28 ods. 2 môže uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme, verejný obstarávateľ bude pred podpisom kúpnej zmluvy požadovať od úspešného uchádzača ich originály alebo úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zo zoznamu dodávok tovaru, preukazujúcich splnenie podmienok účasti, musí vyplynúť, že celková hodnota realizovaných dodávok v požadovanom období bola minimálne 156.000,00 EUR bez DPH.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Účelom podmienok účasti je preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača na dodanie motorového vozidla spĺňajúceho požadované technické parametre a výbavu a overenie stability a skúsenosti uchádzača na trhu pre zabezpečenie bezproblémovej realizácie predmetu zákazky predovšetkým z hľadiska kvality.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.04.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.04.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.04.2015 12:15
Miesto : Neverejné otváranie ponúk častí OSTATNÉ sa uskutoční dňa 9.4.2015 o 12.15 hod. v sídle verejného obstarávateľa sprístupnením elektronických ponúk .
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Envirofond
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sú v pdf formáte zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/profily. Zároveň sú prístupné v elektronickom systéme verejného obstarávania EVOSERVIS na stránke www.evoservis.sk.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. Predkladané doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o VO a musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva požadované doklady predloží ekvivalentné (rovnocenné ) doklady vydané orgánom v krajine jeho pôvodu v origináli alebo v úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka.
Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku na predmet obstarávania v zmysle predmetu podnikania zapísaného v oprávnení podnikať. Ponuku na predmet obstarávania uchádzač predloží elektronickou formou v systéme EVOSERVIS cez webovú stránku www.evoservis.sk.
Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVISu použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVISu, bude prístupový kód automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu spoločnosti: podpora@kdv.cz. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.03.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité